Jump to content

T4 - Probleme


nelu_tm
 Share

Postare recomandată

Oxygen, tocmai am revenit de la masina. Dupa ce am schimbat bujiile, a pornit la sfert de cheie. Deci, chiar aveau un mare efect asupra pornirii. Acuma insa, curge motorina pe la pompa de injectie. pana azi nu a curs, doar acuma. Poate fi din cauza ca am uns cu ulei actuatorul de acceleratie? :o

Modificat de Emy D
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Emy - in cazul tau probabil se dezamorsa alimentarea cu motorina. Acum tot pe acolo curge. Daca o lasi cateva zile iar porneste greu?

@nexus - e acelasi led rosu din bord si cand e trasa frana de mana si cand nivelul lichidului e sub limita. Testat personal ca imi pierdea lichid pe la pompa de ambreiaj.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pot sa o las oricat, porneste la sfert de cheie. De curs curge(a) pe la actuatorul de acceleratie (chiar acolo unde sunt arcurile si unde se prinde cablul de acceleratie). Dupa cateva accelerari puternice nu a mai curs. Acuma nu mai curge, dar stiu ca va trebui odata sa dau pompa jos si sa i schimb toate garniturile.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

curge cand ai aer pe instalatie. exista o supapa care da aerul afara si mai scapa si putina motorina.

daca ai desfacut pompa ai prins aer pe conducte

las-o in pace ca nu are nimic.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu am desfacut nici o pompa...sau conducte. Ce am observat a fost asta: cand am modificat o tabla de acolo de la acceleratie care apasa un buton de la EGR, a curs iarasi. Am turato de cateva ori si s-a oprit,

oricum, cat timp merge asa e bine, dar mai incolo o sa i schimb garniturile neaparat! mai ales ca 1.9 TD cam are probleme cu garniturile de la pompa de injectie...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mie mi s-a dus si un semering si pierd ulei din cutie pe la planetara din dreapta. 2-3 stropi pe zi

Modificat de NeXuS_3
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salutare la toata lumea am un t4 din 92 19 clasic si aas vrea sa ami schimb singur ambreaju este greu cine a mai schimbat asa ceva fara sa se duca laa service ce anume trebuie demontaat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu l-am schimbat;este greu de dat cutia jos,iasa numai intro pozitie;eu am motorul de 2.5,dar merge schimbat;trebuie demontate planetarele,comanda de viteze,electromotorul traductorul de viteza si doua prinderi; bafta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La al meu cu 2.4d m- s-a parut mai simplu sa dau direct motorul jos,cam in 4 ore de munca sustinuta in 2 insi dar cu macara si canal la dispozitie l-am aranjat.Colegul de mai sus a spus corect pasii daca vrei sa il schimbi cu motorul pe masina

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In ultima vreme am sezisat o "problema" la mersul in marsh-arriere, si anume o mica huruiala in partea stanga fata.Sunetul apare cand masina este pe liber si in deplasare, viteza relativ mica.Aveti idee de unde ar proveni?

Modificat de wolksmanT4
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut colegi,acum am constatat ca trebuie sa completez cu lichid de racire,mi-a mai facut asa in ultimele zile,si m-am uitat pe la motor;este ud in spatele motorului,ud proaspat,e vreun furtun pe acolo? Sau vreo componenta a sistemului de racire?bafta numai bine

Sent from my Desire HD using Tapatalk

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se vede ca a plecat iarna!Nu mai este activitate pe aici.... :offtopic:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

offtopic.gif Cand probleme nu sunt e foarte bine. Ar fi culmea sa mai avem probleme cu T4 si vara....Acum ca a venit vara , sper sa ne citim mai degraba pe topicurile destinate aducerii de imbunatatiri si dotari ;)

Goodluck!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Lasati ca sparg eu "gheata". Am schimbat kitul de ambreiaj, cu placa presiune, volant cu masa dubla etc... insa mecanicii mi-au pus cutia stramb cat au montat acolo volant si s-a scurs din ulei. Acum ma gandeam ca nu ar fi rau sa schimb tot uleiul, decat sa completez. Ce ulei imi recomandati pentru cutie?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut colegi,acum am constatat ca trebuie sa completez cu lichid de racire,mi-a mai facut asa in ultimele zile,si m-am uitat pe la motor;este ud in spatele motorului,ud proaspat,e vreun furtun pe acolo? Sau vreo componenta a sistemului de racire?bafta numai bine

da ai un furtun in spatele motorului, il vezi pe canal sau elevator

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cumva pe langa suportul de la la filtrul de ulei,acolo unde insurubeaza filtrul?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@1octav - Eu am schimbat cu 75W90 sintetic - mare atentie ca toti vand semi-sintetic si trebuie cautat bine si citit atent, intra 2.3 litri (dar tot 3 L se cumpara) - eu am pus Mobil1 ca asta am gasit. Daca vrei de completare mai am vreo jumatate de litru si nu-mi mai trebuie ca pana in 2-3 ani sper sa nu umblu la ambreiaj si expira termenul de garantie.

Sanatate!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cabina, vezi ca am avut si eu belele cu furtunele alea de vin in racitoru de la filtru de ulei, mi-a explodat unul pe autostrada in austria :) , se duc in timp pentru ca sunt f aproape de toba si efectiv se coc, eu am anulat racitorul pana am ajuns acasa si le-am luat de la reprezenta de la pbn cu 150lei ambele, dureaza 3 zile ca nu le au pe stoc...

bafta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc,maine ma duc la service,iar,ei vad altceva,fara sa dea scutu jos

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare! Vin cu o problema (zic eu) la masina mea, un VW Multivan 2,5 benzina, motor ACU din 1995/1996.

Nu am masina de mult timp dar observand un consum cam mare (stiu ca sunt motive sa aiba un consum mai mare), am dus masina pentru o testare sa ma conving ca sonda lambda lucreaza. La testare sonda e ok dar avansul s-a constatat a fi mare in raport cu ce ar da producatorul ca ar trebui sa fie. Testarea s-a facut cu aparat care indica o temperatura de aprindere mult prea mare fata de ce era dat de producator (sper ca ma exprim bine). S-a micsorat avasul pana temperatura s-a corelat cu ce era dat de producator.

Ei bine de aici motorul a inceput sa fie mai lenes, in demaraj are tendinte sa traga inapoi (sa sughita) iar de 110 km nu trece. Mentionez ca fitru de aer nu e schimbat de ceva vreme (nu stiu daca si asta e o cauza majora)

Masina are acum montata o instalatie secventiala de GPL dar motorul cam tot la fel de lenes este.

Care sa fie cauza?

Astept ceva pareri,sfaturi.

Stima.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In caul motoarelor uzate atat diesel cat si pe benzina nu cred ca e cea mai buna idee sa le reglezi dupa carte.Parametrii de functionare a motorului uzat sunt diferiti de cei a unui motor nou. Spre exemplu la un motor diesel uzat e mai ok sa ai un avans grabit ( dat in fata) pentru o pornire si functionare mai buna.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cu ce a zis Noobsound? Da, desigur ca sunt si eu de acord! E logica treaba.icon_thumright.gif

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

atat la motoarele de 2.0 cat si la cele de 2.5 nu se poate citi avansul ci doar temperatura gazelor arse , dar nu trebuie umblat la aprindere ci la injectia de carburant lucru recomandat de fabricant de a se verifica o data la 2 ani. La motorul de 2.5 atat simos cat si digifiant apare o problema pentru ca sunt motoare cu compresie crescuta de la 8:1 la 10;1 pentru un randament mai bun si un consum mai mic , iar 2.5 e un motor mai pretentios care isi scrie avansul functie de nevoile la care este supusa masina , calitatea carburantului , cele 2 sonde de detonatie , ca urmare trebuie urmati cativa pasi pentru reglarea corecta a avansului : scos dopu de la cutia de viteze , tras motoru la semn , dat capacu de la distributie jos , si trasa axa cu came la semn , perfect , pus delcou la semnul lui luleaua de la cilindrul 1 sa corespunda cu taietura de pe delcou , se porneste masina , se deconecteaza toti consumatorii , se incalzezte motorul pana pornesc ventilatoarele de racire , se scoate mufa cu 2 fire de la senzorul de temperatura moment in care trebuie sa se opreasca motorul , cu sonda scoasa se porneste motorul moment in care bobina care coordoneaza aprinderea intra in modul de invatare , motorul trebuie sa stea turat la 2500ture , se verifica cu un stroboscop aprinderea si se fac corecturi daca sunt necesare , se opreste motorul si se reconecteaza sonda de temperatura

si mai e un aspect degeaba a umblat la avans daca nu a reglat injectia de carburant

ca recomandare fabricantul recomanda un avans de 6-8 grade pentru benzina tip Natural 91 produs necomercializat la noi , pentru benzine mai bune avansul se va creste

spre exemplu pe T4 de la munca e reglat avansul la 30 de grade si merge foarte bine in orice conditie de exploatare , linistit poti sa il dai mai mare

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Ex member a închis acest topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!