Jump to content

T4 - Probleme


nelu_tm
 Share

Postare recomandată

In fata mi-am pus Alpine type G si suna bine. E bine de stiut ce au zis si alti colegi: grija cu volumul ca totusi sunt mici boxele. In spate, daca te stii putin, poti sa gauresti si placajul in asa fel incat sa prinzi boxele f bine. Nu e mare filozofie, dar... trebuie putina atentie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Catalizatoru meu parea ok, am uitat sa spun ca tot vineri am schibmat si parbrizu si nu prea este 216 lei asa cum aparea pe site la marctec in linkul dat de un coleg, a fost 431 lei cu tot cu montaj( cu antena si parasolar, firma nord glass polonia) si chederul 28lei deoarece era copt si s-a rupt cand a scos geamul.

Si tot vineri mi s-a stricat si o boxa din bord, voi ce boxe aveti in masina si pe unde le-ati pus? ca as vrea sa mai pun 2 in spate dar nu prea stiu in ce locuri sa le prind...

cum ai interiorul?ti se vede tabla sau este acoperit cu plastice peste tot?daca ai panouri de PAL pot posta eu niste poze cu boxele care mi le-am pus eu in spate sa iti faci o idee.le-am fixat bine in placaj si se aud foarte bine.

Modificat de wolksmanT4
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am placaje gri, nu e multivan... daca ai pune niste poze ar fi super.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Prinderea am facut cu hosururburi infiletate in bucatele de tabla (ca o piulita).Daca prindeam direct in placaj imi picau la cat de subtire este.Se aud foarte bine probabil si datorita faptului ca intre tabla masinii si placaj exista un spatiu destul de mare.Pozele sunt facute cu telefonul, dar ca sa iti faci o idee sunt ok!Toata munca am facut-o in aproximativ 1h.A durat atat pentru ca a trebuit sa trag firele pe sub mocheta aceea de cauciuc, fapt ce a necesitat demontarea scaunelor si a partii inferioare a bordului, si gaurile care le-am facut cu un cuter!

post-28703-0-08209100-1299597613_thumb.j

post-28703-0-17335100-1299597622_thumb.j

Modificat de wolksmanT4
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ms mult, exac asa ma gandeam sa le pun si eu, alta solutie mai buna nu prea este, pe partea soferului sunt niste table de care este prins placajul si pot prinde in 2 suruburi boxa si in spatele usii culisante la fel. Acuma intrebare de baraj: zdrangane cartonul cand dai mai tare? Sau trebuie sa fac ceva si in privinta asta?

Ms pt poze inca odata.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca panourile sunt prinse bine in clemele lor nu ai absolut nici o vibratie!Se aud la fel ca cele din bord, sunetul este clar!Asteptam niste poze sa vedem cum a iesit treaba! :icon_thumright:

Modificat de wolksmanT4
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De cateva zile nimeni nu mai arunca vreo privire pe topicul "cine recunoaste piesa" unde am postat eu mesajul de mai jos. Sper sa ma puteti ajuta macar aicirolleyes.gif

Zilele trecute am umblat pe sub bancheta, si, am gasit un furtun cu un anumit senzor(a fost dat jos de neamt pe motiv, ca , curge ulei pe acolo si pus un furtun simplu) sau orice altceva care consuma curent, insa nu stiu exact ce e si ce rol are. Am gasit ceva pe net, insa, vreau ceva explicatii , ca in cazul in care e o piesa foarte necesara, atunci o pun inapoi :)

atasez imaginea si explicatiile gasite pe internet si astept ceva lamuriri de la voi

post-61162-0-38834300-1299911313_thumb.g

Edit, imi cer scuze pentru postarea unei probleme in 2 topic-uri dar caut raspunsul acesta de cateva zile si nu gasesc nimic care sa ma lamureasca bine asupra problemei.

Modificat de Emy D
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

scuze ca intreb dar te referi sub bancheta in interiorul cabinei sau sub masina?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

este o rezistenta pentru incalzirea gazelor carter ale motorului impotriva formarii spumei albe in capac de la condens si a nu o recircula motorul , e buna pentru astia care merg 15mii km cu un ulei si deobicei pe distante scurte , dezavantazu e ca la un motor care deja incepe sa fie uzat mai mult o sa o infunde decat sa ajute la ceva

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

scuze ca intreb dar te referi sub bancheta in interiorul cabinei sau sub masina?

Acolo era aruncat furtunul cu smecheria aia electrica, ca locul lui era pe motor.

@Andrei. M-am gandit sa o pun la locul ei, insa, firele au fost taiate direct de langa mufa si nu stiu cum sa desfac mufa (e imposibil sa nu se poata desface)! Cred ca acest obiect imi e necesar, ca deobicei trec de 10 mii km la schimbul de ulei(nu chiar 15 mii dar aproape ajung si acolo) si distantele pe care circul zilnic nu sunt mai lungi de 20 km. Exceptie fac cursele de bucuresti...

Modificat de Emy D
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru scoaterea papucilor firelor din mufa poti folosi o penseta pe care o polizezi/ingustezi ca sa intre in cele 2 spatii de langa fire sau iei o bucata de sarma otelita pe care o indoi tot ca sa intre in gaurile de langa papucii aia ca sa poti plia aripioarele papucilor care ii tin in mufa.

Penseta ar trebui sa arate ceva de genu: http://i32.photobucket.com/albums/d15/skippytdi/Finished.jpg

Modificat de liviu_petrasc
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

merge mult mai bine fara pentru ca la iarna o sa ai toate sansele sa il infunde , nu l-a dat neamtu de prost jos

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut!Are cineva cunostiinta despre o problema legata de pompa de apa,avand in vedere ca eu am inlocuit-o si nu are presiune suficienta pt a doua aeroterma?Mentionez ca este un motor abl,model caravelle din 95,si imi baga cald doar la aeroterma de la jumatatea masini.Radiatorul de caldura nu este infundat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dar robinetul de la aeroterma din bord este sigur deschis? ce fel de climatizare are?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca se incalzesc si furtunele de la radiatorul din fata si robinetul e deschis atunci e de la chiulasa se aduna aer in radiatorul din bord !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

a curatat cineva EGR-ul la t4 1.9 ABL?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut stie cineva unde gasesc si eu o cutie d viteza pt t4 2,4 d clasic _ 93 sau piese ma intereseaya sincron de marsarier

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salutare!

T4 meu nu mai porneste deloc! Toata iarna a pornit bine, acuma ca a inceput sa se incalzeasca putin, porneste mai greu. (dau la cheie cam 1-2 minute si apoi pleaca) iar pana o face scoate fum alb, si miros intepator. Azi dimineata nu a mai vrut sa porneasca. A scos fum alb cu gramada si dupa 3 minute de dat la cheie, tot n-a vrut sa porneasca!

ps: electromotorul invarte bine, deci bateria e buna. Parerea mea e ca ar fi bujiile...dar vreau si parerea voastra.

Si daca sunt bujiile , cum le schimb , ca is extrem de prost puse?!

Motorul e 1.9TD ABL. Vreun cod de bujii aveti? Sau recomandari la ceva bun?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu cred ca sunt bujiile. Poate sa fie garnitura de chiulasa. Nu are interfata sa-i faci o scanare? Poate e un senzor de la axul cu came etc..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Are interfata , dar nu o are implementata la nivel de motor. Practic motorul e un 1.9 clasic cu turbo.

Garnitura de chiulasa cum sa fie? Nu consuma apa, nu consuma ulei, nu amesteca apa cu uleiul, nu baga compresia in apa, nu o fierbe, etc, si trage bine...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pompa de injectie sarita de la punct sau o problema la aceasta sau poate la alimentarea cu motorina. Nu e atat de frig incat sa nu pornesca din cauza bujiilor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

tocmai de la masina vin: am dat jos conductele de la injectoare: pompa baga motorina. Am desfacut o bujie... e moarta definitiv. Continui sa le desfac pe toate, ca daca is varza le schimb. ramane de vazut daca dupa aceea va porni. de sarit de la punct mai degraba sarea axul cu came si vibrochenul, unde e forta, nu pompa de injectie, dar nu e imposibil. In rest cureaua e intinsa bine.

ps: de ce cu motorul cald porneste fara probleme , sau daca stagneaza mai putin de 24 ore, porneste. Am fost cu ea la bucuresti si inapoi si n-am avut probleme. deloc. Acuma... ui ce figuri face post-18-1154460138.gif

Edit: din 4 bujii, niciuna nu mai mergea. nici macar nu se mai incalzeau.

Modificat de Emy D
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

in seara asta m-au lasat franele...

noroc ca eram in fata casei

borcanu uscat ..

Maine o duc cu platforma in service

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@emy - Daca era un dinte sarit la injectie nu mai pornea deloc, sau daca pornea mergea prost de tot si dupa ce se inclazea. Verifica avansul la injectie, fum alb si pornit greu cu motorul rece e cand avansul e prea mic, iar la motoare uzate avansul trebuie sa fie chiar putin mai mare decat in carte. Daca era din bujii pornea greu la -15 grade, nu acum la peste zero.

Sanatate!

@nexus - borcanul gol - dar nu s-a aprins becul???

Modificat de Oxigen
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

exista bec pentru nivelul lichidului de frana?

in bord nu aveam nici un bec nou aprins in seara asta cand am plecat

Modificat de NeXuS_3
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Ex member a închis acest topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!