Jump to content

T4 - Probleme


nelu_tm
 Share

Postare recomandată

Depinde cat de grava e problema. Pana nu desfaci, poti doar spera ca nu-zi trebuie alt motor.

Ce cod motor ai, ABL?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 4/10/2019 at 6:07 PM, dydu_kuf said:

Depinde cat de grava e problema. Pana nu desfaci, poti doar spera ca nu-zi trebuie alt motor.

Ce cod motor ai, ABL?

Nu stiu ce cod motor este. 

Am ales sa fac motorul de la 0.

Un alt motor Sh e cu risc.

20190416_155632.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Turometrul la t4 1.9td  imi fluctueaza. Dimineata cand pornesc nu creste la 900 de rpm

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Buna ziua,

ma aflu momentan in Grecia cu un T4,1,9,ABL din Febr.1996

Problema pe care o am la el este ca atunci cand se incalzeste motorul (si o face repede aici) nu mai face nimic in momentul cand apas pedala de acceleratie.

Am ramas si in intersectie blocat cu el,sta la ralanti,cei drept mai putin turat decat atunci cand e rece dar nu vrea sa se tureze.

Va multumesc !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am gasit problema,este capul hidraulic de la pompa de injectie

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...
Popescu aurelian

Cand accelerez sa schimb vitezele pe la 1600 -1900 ture motorul merge zgomos parca nu functioneaza rotund .cum trec de 2000 ture totul revine la normal (dispare zgomotul).care este cauza ?mersi .motor 2461 vw t4 axl

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

vreau sa dau baia jos la un t4 abl.Ce trebuie sa verific si ce trebuie sa inlocuiesc considerand ca nu stim km?Va rog ajutati-ma cu un sfat!

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din ce motiv se da baia jos?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu ma plictisesc,domnu'!Am o bataie metalica de vreo 20 de mii de km,am zis ca e vreun tachet blocat,am desfacut capacul de deasupra ax impecabil fara pic de uzura, mecanicul a zis ca daca arata asa bine nu poate fi tachet fisurat sau blocat,deci nu da axul cu came jos degeaba.El zice ca poate sa fie ceva din injectie dar s-o las asa acum ca n-are ce sa se intample.

 Bataia apare dupa ce se incalzeste un pic uleiul si nu se opreste decat cand opresti motorul.Uleiul este motul 10w40 ,masina are 250 000 reali(eu o am de la 230 000) si de cand am luat-o face asa.In rest porneste bine cu soc si vara si iarna.Eu zic sa verific pompa de ulei dar astept si alte sfaturi de la cei mai priceputi!(si de la colegul vasiuca,stiu ca se pricepe bine si el)

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mda. S ar putea sa se fi slabit un lagar de la palier sau chiar cazut vreun surub. A patit un vecin aceiasi chestie . Daca desfaci busonul de golire de la baie de ulei . Ar trebui sa gasesti pilitura acolo sau chiar surubul. Ascultarea cu stetoscopul sau cu un furtun da rezultat. Mult succes.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ma nedumereste faptul ca atunci cand porneste dimineata,la ralanti,motorul se aude impecabil.Daca o accelerez in 2-3 mii de ture un minut sa zicem apare acea tacaneala,dar se aude in zona dintre capac culbutori si turbina cumva.

Ma gandeam totusi sa verific si stringerea pompei de ulei,am auzit ca se mai slabeste din suruburi si sa mai piarda din presiune,desi n-a ajuns la stadiul de filat becul la ulei.Daca tot as desface as schimba suruburile de la arbore si biele...ar mai fi ceva de schimbat/ verificat?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salut posesorii de T4.

Imi puteti spune va rog unde este localizat senatorul de temperatura exterioară pt climatronic la T4 motor ACV din 97?

Am avut masina la vopsit si nu imi mai indică temperatura exterioară, nici climatronicul nu suflă cum ar trebui...

IMG-20191031-WA0000.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

3 hours ago, bullet123 said:

senatorul de temperatura exterioară

O plecat în vacanţă, a mai rămas un parlamentar:))

acv.JPG.36fecdddbc4a15efeeea3936dda66957.JPG

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dupa 1996 acolo e situat.

06999E08-95D6-4B04-8D0B-5F20BE240EE4.png

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc frumos colegi pt identificarea senzorului"senatorului" de temperatura. Maine verific si va anunt daca am rezolvat problema.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna seara,

 

Am un T4 Syncro 2,4d din 1993, am fost cu el prin padure si am reusit sa sparg carcasa de la pompa de servo, am ramas si fara curea dar si cu fulia de la servo lipita de fulia de la arbore.

Toate buna am ajuns pana acasa asa.

Problema este ca nu gasesc acea carcasa sau suport cum este denumit.

Ma poate ajuta cineva cu unul sau un cod, este identic si de la modele cu alte motorizari?

 

P.S. Am comandat scut :)

321.jpg

123.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc am rezolvat.

 

Am gasit la Arad in dezmembrari.

Am montat si este ok.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Salut am o problemă cu încălzirea la vw t4 i am schimbat caloriferul si nu băga căldura stie cineva ce as putea face sau cum să-l aerisesc sau ce să-i fac să am  căldura??

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Ex member a închis acest topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!