Jump to content

T4 - Probleme


nelu_tm
 Share

Postare recomandată

Abia azi am reusit sa dau calculatorul jos,sters bine,suflat cu aer,etc. Am facut o poza: post-111877-1447430151503_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Exact acolo mi se strange apa,la pinii care au legatura cu acceleratia dar nu cred ca provin de la ei.

Daca ati sti cat am patimit cu problema asta si inca mai persista.

Prima data cand mi s-a intamplat sa raman fara acceleratie eram in Franta la Bourges. Nu am stiut sa scot mufa la Ecu si doar am vrut sa o desfac sa ma uit pe acolo ca tot omul,pe la motor ma uitasem,la mufe,fire... Asa ca am a 2-a zi dus-o la reprezentanta din Bourges. Dupa 2 zile m-au sunat sa-mi spuna ca e nu stiu ce senzor la motor si ca e posibil sa fie si modulul de acceleratie de sub pedala dar mai intai vor sa il schimbe pe acela si apoi daca nu e de acolo sa schimbe si modulul. Pe scurt ca sunt multe de povestit cu reprezentantele..dupa 10 zile i-au masina,cu ambele piese schimbate,total de plata 1200€. Plec spre Paris dupa 100 km incep iar aceleasi probleme simptome,oprit in mers,ramas fara acceleratie,turatie ridicata.. Ajung aproape de Paris,intre timp normal ca i-am sunat pe cei de la reprrzentanta sa le spun ca problema nu a fost rezolvata. Raspunsul lor: asa trebuie sa faca pana gen se rodeaza piesele noi cu Ecu masinii.

Ajuns la Paris nu am mai putut pleca inapoi asa ca am dus-o la alta reprezentanta avand garantie pe reparatie/piese.. Dupa 2 zile imi zic ca e pompa de injectie,ma suna vineri seara la 18 exact cand inchideau,cu toate ca eu ii sunam mai mereu ... Le spun cum sa fie pompa daca masina se accelereaza si motorul sta la turatie de peste 2000!? Raspunsul lor ..o inganare! Apoi imi comunica ca piesele schimbate la cealalta reprezentanta sunt perfecte si ca reparatia la ei costa 3500€ numai pompa fata manopera si ca e de parere sa nu fac o astfel de reparatie avand in vedere valoarea fata de masina.. Sambata nu lucrau asa ca am fost nevoit sa astept pana luni sa pot sa imi i-au masina,am platit 90€ diagnoza.. Am chemat pe cineva cu platforma din tara 1000€.. In total peste 3500€ pierduti avand in vedere ca in tot acest timp (3saptamabi)am sta la hotel Formula1 fiind cel mai ieftin,la Paris e mult mai scump.

Ajuns in tara o duc la mecanic/electrician . La primul verdict imi spune modul acceleratie defect si senzor motor nu mai stiu care...exact piesele schimbate la reprezentanta.

Ii povestesc toata patania si dupa alte 4 ore ma suna si imi spune ca e de la mufa ecu cum ca cineva ar fi incercat sa se conecteze in ea cu pini si fire si ca ar fi stricat pe acolo pinii originali si firele vreo 4 la numar si ca faceau masa intre ei de aici si problemele,ca a inlocuit el in mufa papuci respectiv pinii indoiti si cu fire si ca e gata masina. Ii spun sa verifice si electromotorul,perii,curatat..radpunsul ca a facut deja si asta si electromotorul e inca f bun. Eu credeam ca e terminat ca am dat la automat de sute de ori cred.

Ma duc,i-au masina platesc 100lei plus ciubuc 50 lei.

Dupa 2 zile aceeasi problema,era Duminica,il sun pe electrician,imi spune ca e de la mufa,sa o scot afara si sa suflu/sterg apa care o voi gasi acolo. Il intreb cum se scoate..imi spune..! Inchid tel,scot mufa,sterg apa si o suflu intr-o benzinarie,vad ca mufa si firele sunt intacte de fabrica si ca papucii respectiv pinii sunt neatinsi de nici un fel.

Deci va dati seama cu ce fel de oameni ai deaface in ziua de azi. Electricianul m-a mintit,cei de la reprezentanta din Bourges de asemenea pt ca si-au dat seama ca schimbasera piesele degeaba si apoi au sters mufa de apa,de aceea a fost posibil sa parcurg cei 100 km pana sa reinceapa problemele.

Va multumesc pt atentie!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai tras-o ca lumea,Mai cumparai o masina cu banii astia,stii ce am facut eu intr-o situatie asemanatoare in care motorul o luase razna statea la 3000 ture incontinuu?!eram langa Darmstadt in Germania ma terminase cu nervii motorul toata ziua,e o dezmembrare mare acolo in zona,am oprit am cumparat un motor la fel ca al meu,second hand am dat 100 euro pe el si am schimbat intr-o parcare tot ce puteam schimba ce era la vedere,si am reusit se remediez problema

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Imi este imposibil sa cred ca motor de T4 chiar si in Germania ati gasit la 100 euro.

Acum 2 ani am cautat pt cineva un motor 2.5 ACV si dub 800 de euro, fara anexe, nu am gasit.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da de unde t4, era 12 mii unul atunci,veneam de sus dinspre Hamburg cu un Ford Focus de 1.6 pe vremea cand se carau rable n Romania

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut renock, chiar m-a inspaimantat patania ta si mai in gluma sau in serios mi-ai reamintit de ce optasem pt.batranul meu AAB, desi anul trecut, in iarna, cand ma taraiam pe dealurile Vienei cu vreo 4.2t ansamblu si vedeam cum trec tdi-urile pe langa mine incepusem sa regret.

Acum lasand de o parte off topic-ul, legat de masina ta, eu unu as incerca sa vb.cu un coleg ACV-ist si as incerca alt calculator pe masina, ca poate ii de la zmau' ala de calculator. Dar eu am o nedumerire totusi: Vara ai problemele astea? Ca daca le ai, at.apa aia din mufa nu mai ii de la condens !!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da nu gasesti Acv in Germ sub 600€,am cumparat eu o cutie de viteze Fjs si am dat 600€,aveau si motoare tot 600€.. Era service si modificau t4 plus dezmembrari dar numai de In Franta t4 sunt rare si scumpe.

Asa este cumparam alt t4,de fapt cand l-am cumparat pe al meu din Germania m-a ajuns acasa fix 4000€. Acum dupa 2 ani am investiti in el peste 6000€,imi pare rau ca nu mi-am luat multivan de 151 hp,eram hotarat acum ceva timp in urma sa-l vand pe asta dar am mai asteptat sa scada preturile si intre timp problemele au venit la transporter,banii i-am bagat in masina zicand ca o tin pe asta in continuare.

Stiti cum e cand tot schimbi piese la masina si bagi bani in ea nu iti mai vine sa o vinzi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ma poate ajuta cineva cu schema electrica a motorului pt un T4 2.5Tdi din 1997. Ma intereseaza mai exact cablajul de sub pompa de injectie, firele de la senzorul de volant, de la solenoidul de pe pompa injectie si de la injectorul cu fir. Sint vreo 4 mufe sub pompa fixate pe un rack metalic. Un amic a luat o creanga si a smuls aproape tot cablajul pana langa lonjeron.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am rezolvat in mare parte, as mai avea nevoie de configuratia pinilor de la ecu. Nu reusesc sa pornesc in nici un fel masina, Am impresia ca imi lipseste ceva alimentari. Cod motor ACV.

Am rupt netul in doua si nu gasesc nicaieri schema pinilor din mufa ecu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mersi mult, am gasit si ceva folositor. Insa tot nu am am gasit care sint alimentarile lui J238. Incepe sa me sece deja masina asta. Pur si simplu nu pricep ce sa intamplat de nu o pot porni.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Te poţi conecta cu diagnoza? daca da ce erori sunt stocate?

Trebuie să ai

+ permanent pe 38

+ cu contact pus pe 23, 68, 45 la J248 şi pe 5, 10 la mufa cu 10 contacte a pompei de injecţii

- pe 1, 24, 46, 39

 

Atenţie la senzorul de pe volant pt că din cauza lui nu porneşte dacă este întrerupt vreun fir, dar ar trebui să rămână şi cod de eroare stocat.

Sau să nu fie fire care s-au întins şi deşi par întregi s-ar putea să fie întrerupte.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am inlocuit/reparat toata instalatia. Am continuitate din ecu pana la senzorul de pe volant, mufa cu 7 fire de la pompa, electrovalva, solenoidul de la avans, debitmetru, senzori de temp, alternator ..etc. Nu sint probleme pe cablaj. 

Ce sa intamplat mai exact. Un amic a agatat o creanga si a smuls instalatia. Motorul sa oprit instant si a dus-o cu platforma. 

Dupa reparatie acum nu mai porneste, cand dau la cheie scoate fum pe toba dar atat. Am tensiuni pe electrovalve, insa nu porneste. AM desfacut conductele la injetcoare si am presiune de motorina. 

Verificat si renumitele relee pagubase, totul ok. O singura eroare am pe engine, blocked by immobilizer. Reapare dupa ce o sterg si chiar nu imi dau seama de ce reapare. Si din cate stiu motorul asta merge si cu ecu scos si alimentezi direct electrovalva.

 

Am luat alt ecu+bobina contact+cheie+imobilizator. Face exact la fel si eroarea se muta pe immo, ceva eroare cu wiring si nu mai stiu. 

Am pus si alt senzor pe volant si incercat cu ambele ecu. Same shit.

Nu stiu ce sa mai fac. Ma dau batut. 

Nu inainte de a verifica si alimentarile, mersi lupo pt ajutor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dacă zici că ai presiune la injectoare și scoate fum verifică punerea la punct a pompei de injecții. Din ce îmi amintesc modelul ăsta are pompa pe curea separată și situată destul de jos, să nu fi intrat craca și pe la cureaua aia

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La asta nu m am gandit, o sa ma uit azi. Desi dupa cat am lucrat in zona aia nu am vazut nimic suspect, capacul e la locul lui.

Prima data verific alimentarile alea, ca si acolo e ceva putred. De ex eu la ecu nu am plus permanent doar um plus de contact, la N75 si celalalt solenoid de la vacuum nu am tensiuni.

O sa ma uit si in spatele panoului de sigurante sa nu fi fost ceva scurt cand sa smuls instalatia.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am verificat alimentarile si tot e ok. Mai putin pe pinul 38 unde am tot plus de contact, nu permanent. Insa conform schemei pe 38 am tot plus contact ce imi vine din releul 109.

Deci si alimentarea e ok. In acele scheme nu exista plus permanent pe ecu.

Modificat de Calin78
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai dreptate, m-am uitat eu strâmb la schemă, scuze de dezinformare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Fa-i  "immo off",asa elimini din lista o problema si e foarte posibil si s-o rezolvi cu ocazia asta.Nu te mai chinui cu verificari pe fire.Daca de aici e problema,stii pe ce sa te bazezi,rezolvi problema si  apoi immo on.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Domnilor am pornit masina. Problema a fost cu totul alta, nici acum nu imi pot da seama ce sa intamplat pana la urma. Cert e ca nu a fost o problema electrica :zzzzz:  ci o problema mecanica. Motorul toarce impecabil si trage de rupe.

Azi, nemastiind ce sa ii fac am chemat un amic mecanic sa vada si el poate are ceva idei mai bune. A gasit pompa de injectie decalata cu, atentie, 180 grade. A pus pompa la punct si masina a pornit aproape la sfert. Cum sa deplasat va ramane un mister. Cert e ca de umblat nu sa umblat acolo. Surubul de la axa cu came nu cred ca a fost desfacut vreodata, abia cu impact am reusit sa il debloca. 

Acum sa va mai zic niste chestii ciudate la motorul asta ce probabil ca nici voi nu le stiti. Motorul porneste si trage bine FARA senzor volant. Motorul porneste FARA Ecu insa trebuie alimentata electrovalva separat de pe un plus insa nu se accelereaza. La acest motor cu immo off porneste insa nu se ambaleaza peste 1500 ture. Immo off se face simplu doar din VCDS fara interventii in ecu sau cluster.

Modificat de Calin78
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Măi şi mi-a mai spus o dată andrei_221 că senzorul de pe injector (needle lift sender -G80) substituie senzorul de pe volant atunci când acesta nu mai funcţionează, dar am uitat :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Revin si eu cu problema mea care s-a rezolvat prin inlocuirea tuturor sigurantelor. Nu stiu care a fost problema dar am 1500km facuti de cand am inlocuit sigurantele si adio condens. Mufa e uscata.

Am verificat cat am putut fiecare cablu ce pleaca din Ecu si negasind nici un defect am zis sa inlocuiesc toate sigurantele...precizez ca nu am gasit nici una arsa.

Va multumesc tuturor pentru sfaturi si sprijinul acordat!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ne bucuram cand problemele se rezolva, si comunitatea noastra are din ce sa invete. Iar daca fiecare am putut ajuta cu ceva, cat de putin, atunci satisfactia este si mai mare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Are cineva o schema a motorului cod AAF de 2,5l benzina de pe T4? nu il pot porni la cald nici mort, decat la rece. Motorul merge f bine dupa ce a pornit. Nici nu pot conecta vcds pe masina.

Rectific, il pot porni si la cald dar abia dupa vreo 7-8 chei lungi si la limita bateriei. Odata pornit merge bine insa scoate fum negru in ultimul hal.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Prima dată aş verifica senzorul de temperatură, debitmetrul, regulatorul de presiune şi injectoarele. N-ar strica şi un ochi aruncat pe la distribuţie să fie la semne.

AAF.pdf

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mersi Lupo pt schema. Pe parte electrica e ok, am tensiuni peste tot, cablajul din senzori pana in ecu e ok, altceva nu stiu ce sa ii mai fac. Cu u tester mai vechi pot porni din teste pompa benzina, evapul etc. Insa la cald tot nu porneste. Doar la rece. Mai departe nu ma mai pricep la regulatoare benzina si ce mai e pe acolo. A, am verificat si furtunele vacuum si sint ok.

Motorul se ineaca cu benzina, daca scot bujiile si le ard si dau cu aer comprimat porneste la sfert. Daca o opresc dau pana iasa fum din electromotor si miroase f tare a benzina la esapament. Se ineaca din nou.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Ex member a închis acest topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!