Jump to content

T4 - Probleme


nelu_tm
 Share

Postare recomandată

Cum ajung acasa o sa ma uit pe autodata si o sa ti scriu, dar...parca are mufa undeva in bord pe la mijloc.

Modificat de romytaxy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sub volan sub un capacel. Uite ce zice ross tech. Cu toate ca la anul tau eu cred ca nu e mufa normala. S-ar putea sa ai nevoie de o mufa adaptoare - mufa cu cate doua sloturi.

LE: a doua varianta e ptr tine. 

Modificat de pronet
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asa e la 2006 la 2004 e cu adaptor{poza de jos}post-24028-0-54456400-1420912456_thumb.j


post-24028-0-51525100-1420912660_thumb.j

Modificat de romytaxy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut.Cred ca a 2-ua varianta o am.sincer sa fiu m-am tot uitat dupa mufe ( nu stiam unde si cam cum trebuie sa arate ) dar nu gasisem.Daca o gasesc este perfect.Oricum, a 2-ua varianta e de mine :))


Apropo: stiti cam cat face o rectificare de chiulasa.Ma refer doar planeitatea, fara supape si alte treburi.Multumesc frumos !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu poti sa reglezi avans cu vcds, ptr ca nu are senzor de arbore, si pompa este mecanica, cum este la golf 1, 2, 3, cu injectie indirecta

avansu se regleaza cu scula speciala pe pompa de injectie cu ceas comparator, care se face doar static.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu stiu ce tip de motor are dar..pe vw transporter in 1994 sa pus si motorul 1Z care are senzor ax.

Daca tipul de motor nu este asta atunci...seby are dreptate(numai cu ceasul comparator).

Modificat de romytaxy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din pacate este motor de 1.9 TD Cod motor ABL nu 1Z

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Atunci..nu ti ramane decat varianta lui seby(procedura de reglaj e simpla dar...adaptorul cu palpaj si ceasul comparator e mai greu de gasit pe la cineva).

Costul unui adaptor nu e mare dar...pt un singur reglaj mai bine te duci la cineva.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da,cred ca o sa ma descurc oricum.Multumesc de interesul acordat.Cu respect!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se pare ca pe ziua de luni se anunta cu schimbarea caloriferului.Eu sper ca intr-o zi sa fie totul gata,sa nu mai stau cu ea desfacuta ca data trecuta 1 saptamana :)) Cu respect,Emanuel !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da,a pornit,dar doar dupa ce am traso putin la sufa .Trebuia sa fac eu asta din prima .. Apropo: stiti dece scoate fum pe unde pun ulei? Ma enerveaza ca parca e locomotiva.Am sa fac un video maine sa vedeti exact cum face.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Probleme cu segmentii, compresie slaba, probabil din cauza asta porneste greu.

Tare imi e ca ai de tras cu masina asta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut.La vara vreau sa fac si o segmentare,insa ceea ce vreau mai mult este sa o schimb.Probleme cu pornirea nu am.Doar atunci,prima data dar am presupus ca nu era amorsata bine :-?? Tot un T4 vreau sa imi iau.Adus din germania de mine ( tata ) .Inca mai strang bani pentru asta.Oricum,motorul este compromis..

Modificat de emy15
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De ce spui ca e compromis? Parerea mea este ca  daca ai o suma rezonabila si in functie de ce gasesti cand il desfaci, poti sa faci un motor foarte bun, care sa te tina multi ani, sigur, cu manopera ta.

Daca iei alta, crezi ca gasesti mai buna? Din ce am vazut eu pe piata momentan, un t4 acceptabil, cat de cat ok, pleaca de la 2500 euro neinmatriculat, restul sunt terminate.

Modificat de eusus
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu stiu nici eu de ce spun asta.Pur si simplu am o senzatie ca nu mai fac eu motor din el.Insa,daca tu spui ca s-ar rezolva si pot sa il fac destul de bun, am sa strang ceva bani si cred ca am sa ma bag la vara la o reparatie capitata.Oricum,daca er fi sa iau alta o iau direct din germania,luata de mine si da.Cred ca gasesc mai buna.Multumesc mult de sfaturi.Cu respect,Emanuel !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Inca o intrebare : Pot inlocui blocul motor de ABL cu unul AAZ ? Multumesc frumos 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Altceva daca se poate..Credeti ca daca incerc sa rectific eu chiulasa acasa ( ca in videoclipul asta -> 

<- ) o sa fie ceva de capul ei.Eu cred ca asa mi-a fost facuta si chiulasa asta ( se vedea urme de sgarieturi pe ea..si mi-a luat si 200 lei :| )
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cu 200 lei...o rectifici profi la un atelier specializat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator

Credeti ca daca incerc sa rectific eu chiuloasa acasa o sa fie ceva de capul ei.

 

E treaba ta si este... banii tai dar eu cred ca va iesi un mare... r...t din chiulasa aia.

Da un ban si rectific-o la un atelier specializat si nu mai arunca banii pe fereastra. :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Stai.Nu cred ca m-ai inteles.Am o chiulasa care multi mi-au zis ca e terminata.Eu cred ca inca o pot face dar nu sunt sigur.De aia vreau eu sa nu dau bani sa o fac la altcineva ci sa incerc eu sa o rezolv ( am inca una care a fost data de pe masina ) .Deci nu este vorba de chiulasa care este acum pe masina.Eu vreau ca la vara sa rezolv cu motorul ca nu vreau sa intru in iarna din nou cu motorul asa.Acum scoate fum pe la came parca e locomotiva.Multumesc mult de interes si timp.Cu respect,Emanuel !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator

Emy, am inteles dar tot la ceea ce am spus ajungi.

O chiuloasa functionala trebuie sa fie cat mai aproape de a fi plana.

Mai exact, pentru abaterea de la planeitate limitele trebuie sa fie cuprinse intre 0.02 - 0,08 mm per 100 mm lungime.

La mana n-o sa reusesti asa ceva niciodata. Garantat!

In plus, depinde cat de deformata este, pentru ca daca ajungi sa iei din ea 3-4-5 mm, mai bine o arunci la gunoi.

Oricum ar fi, tot la o firma care are scule si lucreaza asa ceva ajungi daca vrei sa ai o chiuloasa functionala.   :)

 

LE:
Fara nicio gluma si fara a dori sa iti dau sfaturi sau... "sa ma dau mare", cauta pe net manuale/articole/lucrari despre asa ceva si-ai sa intelegi despre ce vorbesc  . :emthup:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu chiar am inteles ce mi-ati spus si sunt perfect deacord ! Oricum,am sa mai studiaz si pe net ca sa fiu mai informat :D Multumesc mult de interes.Apropo: stiti daca se potriveste blocul motor de AAZ pe ABL ? Cu respect,Emanuel !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Ex member a închis acest topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!