Jump to content

T4 - Probleme


nelu_tm
 Share

Postare recomandată

Salut.Da,pompa e pusa in pozitia aia,pistonul 1 sus si axul cu came are cala pusa insa tot nu am reusit sa o pornesc.motorina are la injectoare..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut din cate imi amintesc la distributia de 1.9 td trebuie sa tii cont de:vilbrochen adica pistonul 1 sus in cumpana sau in cel mai sus punct al lui;  axa cu came blocata in spate cu o scula speciala sau mai romaneste cu o platbanda care sa intre in acea decupatura iar pinionul axei liber; ultima e pompa de motorina care trebuie blocata in acel locas se pune cureaua se strange intinzatorul se strange axa se scot blocajele si cu ajutorul surubului de la vilbrochen se dau cateva ture la motor la mana unde trebuie sa simpti compresia la fiecare piston si sa nu se blocheze in cazul tau vezi ca la pompa e o sonda cu un fir vezi daca e pus si daca are 12v daca are bujiile verificate sau vezi daca are compresie pune pe cineva sa dea la automat si dute in spate la esapament si vezi daca miroase a motorina nearsa daca da vezi pompa iti da timpi aiurea

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut.Sfaturile tale sunt foarte importante! Azi am vorbit cu Seby la telefon si mi-a zis acelasi lucru care mi l-ai zis si tu,si chiar vreau sa ii multumesc si lui pe aceasta cale si tie,insa eu am ascultat aceste sfaturi indeaproape si totusi nu vrea sa porneasca.

 

Eu am in spate 2 cleme cu care se prinde esapamentul pe galeria de admisie.Deocamdata acele cleme nu sunt puse deci vad fumul/mirosul chiar daca stau in fata motorului.Cand dau la automat se simte miros de fum.Asta ma nedumereste.Eu banuiesc ca am "ratat" un dinte.Maine mai pun o data si o sa incerc sa fiu mai atent tura asta.

 

Multumesc mult de interesul acordat.Cu respect Emanuel !

 

LE: Apropo.eu am reparat cu tatal meu.In timp ce eu dadeam la automat el umbla pe la motor si imi explica ca i se parea ca a vazut sa iasa fum pe la supape..e posibil asa ceva?

Modificat de emy15
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sunt mai multe posibilitati

1-nu inchid supapele bine si nu ai  compresie =nu porneste

2-tacheti hidraulici neincarcati=nu deschid supapele

3-timpi de injectie inversati =nu porneste nici trasa daca e vorba de 1 dinte atunci porneste dar merge intrerupt rau

4-daca reusesti sa dai la automat si motorul se invarte normal asta inseamna ca vibrochenul si axa sunt bine la tine nu porneste deci pompa Am vazut in poza care ai pus ca pompa mai are si un semn facut cu vopsea ia pune semnul in jos si monteaza la loc

incearca si asa

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1- asta o sa o pot verifica

2- e posibil sa se fi defectat tacheti cat am montat chiulasa ? cand am inceput sa o montez m-am uitat la lucrul acesta cat si sa inchida, si atunci era totul bine.

3- eu asta cred ca are. acum ma duc sa mai umblu pe la distributie si sa verific inca o data toate semnele.

4-Da,mai am un semn facut cu vopsea.Sub acea vospea este ceva stantat.Ceea ce vreau eu sa spun este ca cineva a facut acel semn ..

Modificat de emy15
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pe fulia de la pompa de injectie este stanta, un semn,iar referitor la vopsea, de obicei se marcheaza cand se schimba cureaua de distributie, pentru a se transpune semnele de pe cureaua veche pe cureaua noua, astfel nu mai e nevoie sa ieie totul la mana, si e mai usor de montat. 

bujiile sunt bune?

masina este intr-o incapere in care e mai cald ca afara?

semnul de la volant esti sigur ca este cel pe care l-ai pus, poate mai e un semn prin apropiere.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut . Bujiile sunt bune.Sunt schimbate acum 2 saptamani + ca le-am verificat cat am avut chiulasa data jos.Din pacate nu.Masina este intro incapere dar spatiul este foarte mic si de aceea trebuie sa stau cu usile deschise :( Eu am ridicat pistonul perfect sus si am ingrosat semnul care era deja,deci stiu sigur ca e bun..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Esti convins ca pompa"scuipa"motorina pe conducta de pe 1 dar si pistonul unu e sus in acelasi timp??

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ca tot veni vorba de tacheti, i-ai descarcat inainte de montarea chiulasei? nu-ti va porni in veci fara sa ii golesti de ulei

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu,nu stiu sigur asta.Imi poti explica daca pot face asta cumva? .. Din cate stiu eu trebuie goliti tacheti doar daca desfaci si axul cu came.Eu nu am umblat la el.Daca gresesc rog sa ma corectati !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pot sa iti mai dau o solutie: scoti furtunele de alimentare din pompa cele care vin de la rezervor ,iei un deodorant spray pui pe cineva sa dea la automat si tu ii dai cu spray in admisie usor si vezi daca porneste numai ca trebuie sa o tii din spray nu folosi spray de porniri e prea dur

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

M-ar interesa tare mult tehnica asta insa nu prea am inteles unde sa dau cu spray :( . Imi poti exemplifica unde sa dau ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Off topic.

Ce sfaturi sunt astea cu spray/tras/inpins ??

Verifica cum este pusa pompa/distributia dar...faci cum vrei emy15.

Parerea mea e ca pompa nu e pusa corect.

@emy15.

Dupa ce ai pus distributia AI invartit manual motorul 2 TURE sau i ai dat direct automat(rasp.tau sincer poate sa faca lumina).

Modificat de romytaxy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asta cred si eu ca are : Pompa pusa gresit ! Pana la urma mi-am dat seama si de ce nu reusesc sa o pun eu. Mie mi-a umblat "meseriasi" si cred ca mi-au scos fulia de la pompa si au pus-o in alta pozitie.de acea nu lovesc semnele din fabrica.Problema este cum sa o pun fara semne ? Si da,am invartit motorul manual ori de cate ori am umblat la distributie ! Cu respect ! Imi cer scuze daca raspunsurile , mele nu sunt corecte. Eu nu stiu . Eu invat ! Si in momentul de fata nu am cum sa chem mecanici care sa faca asta.Daca nu o rezolv eu,va trebui sa stea pana la vara/toamna ,de aceea vreau eu sa o fac :(  

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sub fulia de la pompa exista o pana ca si la pinionul de la vilbrochen deci daca dai fulia jos nu ai cum sa o pui in alta pozitie decat tu cand ai montat distributia poti sa o pui in alta pozitie.pune distributia pe semn blocheaza axa in spate cu platbanda sau scula speciala dai jos cureaua iar pompa ar trebui sa o poti bloca pe fulie sunt 2 gauri de blocare invarte pompa 180 grade blocheazo asa pune cureaua si restul apoi dai 2 ture la motor

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

alexandru_poparo

emy15 fa o alt treaba daca pana acum nu ai reusit sa o pornesti, insa trebuie sa fii un pic atent la ce iti spun ca sa ma intelegi. scoate cureaua de distributie dupa ce ai pus motorul la punct, lasa semnele de pe arbore si axa cu came corecte si roteste pompa de injectie pana ce ajungi cu semnul ala cu vopsea in  dreptul taieturii din protectie pune cureaua la loc si incearca sa o pornesti iar(parerea mea e ca pompa e rotita 180 grade daca distributia cand o pui la punct fulia este in pozitia din poza). post-116902-0-77756200-1420891324_thumb.

Modificat de alexandru_poparo
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut.Multumesc de interes ! am incercat acest lucru.Dupa mai multe incercari mi+am dat seama cum vine distributia am pus+o dar tot nu a pornit.Am sunat si mecanicul care mi+a rectificat chiulasa sa il intreb daca a dat axa cu came jos si tot o "scalda" zicea ca nu are treaba si chestii..eu cred ca a schimbat tacheti intre ei si a ramas deschisa/inchisa o supapa.Mie pe admisie in loc sa imi traga aer imi sufla :| .. as incerca sa pun o chiulasa care stiu ca e "buna" ( in sensul ca porneste masina dar imi face presiune ) si sa vad daca asta e problema.Insa nu stiu daca voi mai putea folosi garnitura asta noua..Voi ce parere aveti?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

alexandru_poparo

no sa mai poti folosi garnitura, intrebare: dupa ce ti-a fiert motorul, lai mai pornit? se auzea cumva un zogomot metalic ca ceva care balangane?(nu stiu daca e cuvantul perfect). incearca sa faci un test de compresie. Mi-e teama ca ai segmentii rupti daca pe admisie iti sufla. is mai multe posibilitati sa verifici compresia. 1 cand dai la automat pui mana pe admisie o infunzi teoretic, ar trebui sa-ti traga mana ca o ventuza iar motorul isi mareste numarul de rotatii in sensul ca invarte mult mai repede. 2 scoti injectoarele le infunzi locasul din chiulasa cu hartie, ar trebui sa iti arunce hartia afara. 3 cand dai la automat infunda esapamantul dupa vreo 20 de rotatii al motorului ar trebui sa se faca presiune acolo ca la sampanie. ceea ce am zis mai sus sunt metode mai neortodoxe insa in lipsa unui aparat de masura a compresiei iti dezvaluie adevarul.  daca un tachet e blocat ar trebui sa porneasca in 3 dar tot pornea. spun ca sunt segmentii (banuiesc) pt ca cateva posturi mai in urma(sau chiar la inceput cand ai zis de problema ta), ai spus citez: "motorul invarte dar se aude un suierit care nu pare chiar ok" insa nu ai spus daca a si pornit, daca e dusa chiulasa suieraturi nu trebuie sa se aduda. Maistru care ti-a rectificat chiulasa a verificata daca era stramba inainte de rectificare? posibil sa iti fi crapat vreo camasa...nu stiu ce sa zic dar dupa ultimul post al meu am recitit totul din nou, mai cu atentie si nu e de la distributie mai e ceva cre a trecut neobservat.

Modificat de alexandru_poparo
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut vreau sa intreb daca se mai poate regla cablul de acceleratie pentru ca am un lag la acceleratie eu am incercat dar nu am reusit,pe spate ce fel de bucse are  pentru ca am o bataie in zona telescoapelor dar nu stiu sigur de unde vine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Alexandru@ : Da,se auzea un suierit,insa acum nu stiu daca se mai aude.Am verificat cu niste diluant segmeti si era buni iar acilindri pareau si ei la fel..cel putin la ochii . In seara asta mi-au venit niste prieteni care au mai facut distributii si chiulase.Ne-am mai sfatuit noi si ne-am hotarat sa o tragem putin sa vedem cum se comporta ( nu incercasem pana acum,ci doar la automat am dat ) . Totul bine si frumos, am cautat un loc fara zapada si am inceput sa ii dau drumul la ambreiaj.Dupa vreo cateva rotatii ale motorul si dupa lungi asteptari ssi chinuri motorul meu a dat semne de viata si a pornit ! .Am oprit sa vedem daca o ia la automat.Fara prea multe probleme si a luat-o.Nu chiar cum o lua inainte dar a pornit ( eu cred ca nu e inca destul de aerisita, asta fiind si problema care ma chinuia pe mine ) Insa am oprit-o de tot pentru ca nu are nici ulei destul si nici radiatorul nu era pus.Ideea este ca a pornit si asta e important.Tot ce am facut a fost cu ajutorul vostru,si de asta vreau sa va multumesc din suflet.In mod special lui Seby, Romytaxy si Marc pentru ca i-am chinuit la telefon ceva timp :)) .. Sper ca de acum sa ma descurc,iar daca nu voi mai intreba pe aici.Cu respect , Emanuel !

 

Russ: da , se poate.Asa aveam si eu.Are o siguranta care se scoate,intinzi cablul si o pui la loc.Toata treaba nu iti ia 1 minut dar merita ! Daca nu te descurci maine fac poze sau chiar o filmare la tot si ai sa vezi exact cum se face ;)

Modificat de emy15
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sa ne tii la curent, dupa ce montezi tot sa te uiti cu vag com/vdcs sa ti reglezi avansul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asa am sa fac :D Sa ii fac o scanare? nu cred ca am mufa pentru asa ceva :(

Modificat de emy15
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Ex member a închis acest topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!