Jump to content

T4 - Probleme


nelu_tm
 Share

Postare recomandată

Salut !am si eu o problema cu al meu t4 1.9 td multivan si anume geamurile numai merg brusc ( am venit dl munte cu geamu sofer dat jos ,o veselie nu alta) , adica cel de la sofer a ramas jos cel de la pasager sus. Am dat cu wd 40 am curatat butoanele degeaba, macaralele merg sigur dar nu stiu ce sa ii fac sa ridic geamu . Daca stie cineva vreo rezolvare raman dator.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sebicozaurus

Huh... și eu tot cu o problema... la un syncro.

Am niște sunete ciudate... ca niște bătăi ... de la grupu spate... dar doar în frână de motor. Sincer nu cred că ar fi grupu...dar nu prea știu cum să încerc să investighez problema.

Niște sfaturi sau păreri ar fi utile.

Mulțumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

buna seara!am un t4 cu motor 2,4 care -mi mananca zilele de vreo saptamana nu-mi indica temperatura la bord.am schimbat cele trei sonde de temperatura ,doua de pe motor si cea de pe radiator,am desfacut bordul si l-am dat unui electronist care mi-a verificat ceasurile ,dupa spusele lui sunt ok ,efectiv nu stiu ce sa-i mai fac ,careva dintre voi a avut o problema asemanatoare?

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cablajul senzorului de temperatură l-ai verificat? Fă și o scanare de erori și uita-te ce temperatură indică vcds pe instruments

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...
soare doinel

Buna dimineata !Are careva o schema electrica a modelului t4 ,2,4d an '95?As putea spune ca am rezolvat partial problema,dupa ce un alt electrician m-a pus sa cumpar un alt tablou de bord spunandu-mi sigur ca el este defect am ajuns la un alt electrician ,de data aceasta in service ,de am zis ca merg la profesionisti,defectul l-a gasit relativ repede ;cablajul de la s enzorul de temperatura a luat foc si era distrus pe o portiune de  60 de cm ,omul a inlocuit toate firele arse ,le-a cositorit si la fel nu-mi indica nimic ,ca el n-are schema si nu-mi poate rezolva problema ,sa las masina doua zile in service ,acuma eu am o experienta cu masina lasata in service si am zis ;pas.Am plecat vreo 5km cu ea pe un deal si s-a ridicat temperatura dar nu la valoarea reala si dupa care a picat iarasi ,de data aceasta si indicatorul de motorina,cred ca cedez nervos si -i instalez o sonda cu un ceas de Dacie de toata frumusetea.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Desi nu am mai fost pe forum de mult timp vad ca topicul inceput in 2009 e cel mai vizitat....t4 are probleme. Problema cu indicatoarele de apa si combustibil s-au mai discutat dar nu mai stiu in ce pagina si unde. Eu am mers la un electronist si mi-a lipit pe spatele placii electronice de la bord, o piesa cu 3 picioare care era desprinsa si a functionat apoi.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Lasa Nelu...au probleme dar si fac o gramada de km. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salutare,

Stiti cumva daca exista pt.T4 oale/scuturi dinalea de plastic ce se monteaza in interiorul aripilor, cum au masinile mici, sa zic asa ? 

Multumesc anticipat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut! Exista. Cauta cu google "carenaj roata VW T4". Din pacate, din ce am inteles, nu prea se potrivesc. Si eu am vrut sa montez aceste carenaje, dar inainte sa le cumpar, am vorbit cu alti posesori de T4 care au incercat sa le puna pe masina, si nu au reusit. Nu cred ca se gasesc pe original, si se pare ca aceste variante aftermarket nu sunt bine proiectate.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salut,

In primul rand multumesc inca odata lui doicinciu pt raspunsul de mai sus ("inca odata" fiindca nu gasesc postul in care i-am multumit).

Sunt posesorul unui t4 2.4d, 4x4 din 96 cu discuri pe spate, al carui tractiune spate a fost amputata inca de fostul proprietar, iar eu vreau sa il reintregesc. De curand am gasit un multivan 2.4d, dar din 93 cu tambure spate. Acum dilema mea e urmatoarea:

-planetarele de la cel din 93 cu frane pe tambure potrivesc la al meu din 96 cu discuri?

-sau trebuie alte planetare (pt.discuri)? ori se poate schimba doar capul de la planetare ?

Mentionez ca grupul va fi montat impreuna cu cutia de viteze si cutia de transfer de pe multivan, cu care e in ansamblu din fabrica.

Va multumesc anticipat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

salutare ! am si eu o mica problema cu t4-ul meu. Daca il las mai mult de 5 zile nepornit imi moare bateria. Am un consumator ascuns dar nu mi-a l-a gasit niciun electrician pana acum. Oare cum as putea sa il depistez care ar fi acel consumator. Ca si varianta de back-up ar fi sa ii iau borna de fiecare data cu pretul resetarii ceasurilor (din bord si de la sirocou) . mi s-a spus ca a fost verificat si sirocoul  si nici el nu ar fi problema . Voi aveti idee care este siguranta pentru sirocou. As incerca sa o scot sa ma conving singur. Astept sfaturi si sugestii. Multumesc frumos  

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna! la mine problema era radioul. I-am pus un buton pornit-oprit si de atunci nu mai am probleme cu bateria

Buna! A-si avea o intrebare : la motor 2,5 AJT an 2001 65kw-88cp ce ar fi mai indicat sa fac O resoftare sau sa pun un chip powerbox sa i mai dau ceva cai. Un sfat daca a facut cineva . 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Un amic i-a pus injectoare de ACV şi l-a resoftat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Un intercooler ar fi bun in cazul in care vrei sa obtii ceva mai multa putere combinat cu resoftarea.  

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

              Buna seara!Am observat ca ralantiul la masina mea sta pe undeva pe la 930 si asta de cand am cumparat-o!Merge foarte bine,nu consuma,trage doar ca am observat ca dupa ce-i imping socul,cu motorul rece,ralantiul sta sub 900 el urcand pe masura ce se incalzeste motorul.Zilele trecute am vazut un t4 care la cald avea  ralantiul vreo 880.Intrebarea ar fi care valoare e normala si cum poate fi ajustat ralantiul fara a afecta performantele anterioare.

               Masina este un ABL din 1999 cu 240000km.Multumesc!

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Buna ziua! As dori sa stiu si eu care ar fi costurile pentru a face un t4 doka basculabil! Si unde s-ar putea face aceasta modificare. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pt Gyisti

"Buna, nu pot sa pun un nou topic,scuze.

Am un t4 cu motor 2.5 tdi 102 cai, a inceput sa scoata fum negru din belsug, a trebuit sa schimb 3 injectoare(duze) din 5, acum la rece scoate un fum albastru pana cand se incalzeste motorul, dupa care merge si nu are fum. In relanti se aude ca nu merge bine motorul. Am verificat si pompa la bosch service dar functioneaza normal. Palpaie martorul bujia incandescenta la bord. Daca cineva poate sa spuna ceva? Multumesc

 

Citeste regulamentul putin de ce nu poti deschide topic nou."

 

verifica distributia si avansul! asa face daca nu e ok...

 

Modificat de danubius
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

buna va rog un pic ajutor

Am schimbat la o duba t4 motor 2.4 aab cutia de viteza de forta , cu una de viteza provenita de la un bus de persoane acelasi an acelasi motor.

S-a potrivit perfect,doar ceva modificari minore la timonerie, dar ideea este ca merge perfect.

Dupa cateva zile in care am zis ca totul e perfect am vazut ca picura ulei de la cutie.

Locul picurarii este marcat cu sageata galbena adica la capatul dinspre planetara intermediara si planetara din partea pasagerului. (aceasta poza este de pe net mai clara pt a se vedea locul mai bine )

In poza 2 cea reala de pe masina mea se vede cum axul planetarei intermediare a iesit vreo 2 cm din carcase lui  si pe acolo curge uleiul.

DECI : ce se intampla?...planetara prea scurta pt cutia asta???

masina merge perfect,doar ca pe acolo se scurge uleiul...deci ceva nu e in regula...totul a fost bine pus la loc fara eroare de montaj.

Eventual ceva schema cu locul asta daca are cineva....multumesc

 

planetara intermediara.jpg

planetara intermediara iesita din carcasa.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

am si eu o mica problema . Am nevoie sa schimb simeringul de la pompa de ulei si nu gasesc pe niciunde. Ma poate ajuta cineva cu niste detalii , sfaturi ? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 11.12.2016 at 20:17, andreuta a scris:

buna va rog un pic ajutor

Prietenas, planetara nu este la locul ei.degeaba te lauzi ca totul a fost montat in regula ,acolo poti rezolva foarte simplu cu o lovitura de ciocan aplicata la locul potrivit .altfel ramai fara ulei in cutie ,iar la o fortare probabil ca va trebui sa schimbi din nou cutia.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc vasiuca...ai dreptate...am batut axial cu un ciocan in planetara si intradevar incet incet intra la locul ei, ..am pus si o bucata de lemn sa nu bat fier pe fier,...idea este ca planetara intermediara a intrat aproape toata, si deja nu mai curge uleiul din cutie

Din acea distanta de vreo 2 cm a mai ramas circa 5 milimetri...deci sunt pe calea cea buna,...dar ce sa fac cu cei 5 mm care au ramas...nu am batut mai tare de frica sa nu fortez si sa stric ceva.

Ce ma sfatuiesti?..Sa bat totusi si sa fortez ultimii 5 mm, ???...poate ttrrebuie fortat si poate trebuie sa faca ceva clic???

Daca las asa sunt convins ca va iesii iarasi...te rog frumos vasiuca mai ajutama-ma...multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ar trebui scoasa planetara si batut doar in intermediara , daca nu e la locul ei iti garantez eu ca in cateva virje iese din nou si ramai fara ulei .la celalat capat unde sunt nuturile are o siguranta care trebuie sa ajunga la locul ei ,iti urez multa bafta .daca ai mers cu ea scoasa s-ar putea sa se fi dus semiringul si din aceasta cauza nu iti primeste planetara la loc , fa si tu o verificare amanuntita si vezi despre ce e vorba la faata locului ,nu pot sa mi dau cu parerea de la distanta .nici nu poti sa bati acolo ca surdu n toba pana crapa cutia ..e tptusi antimoniu acolo.daca vezi ca nu se lasa induplecata ar fi bine  sa o desfaci incaodata faci o verificare amanuntita apoi o pui la loc/

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc pt sfaturi...acuma e prea frig sa ma bag sub masina, dar cum prind momentul o sa fac asa....o zi buna

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am o problema cu masina. Am prins o portiune de polei si intr-o curba am iesit de pe sosea intr-o vale. Am luat-o in jos cu ea un vreo 20-30 m . La un moment dat s-a oprit. Cand am vrut sa o pornesc nu a mai pornit. M-a scos un tir de acolo si m-a pus pe sosea. Am incercat sa o pornesc din nou si a pornit. Acum nu stiu de ce imi face figuri si cand ii dau sa pornesca nu porneste, nu face nimic. Trebuie sa fac mai multe incercari . Daca nu o ia din maxim 5 incercari trebuie ii iau borna si o pun si merge. Bateria este noua. Sa fie oare problema de la electromotor ? Sa-l fi afectat "zguduitura"  ? Masina nu a avut mari pagube vizibile dupa alunecare in rapa. Am spart bara din fata si am infunfat scutul putin . Ce mai sfatuiti sa fac ? 

*off topic :  patania s-a intamplat intre Reghin si Bistrita , in apropierea localitatii Teaca intr-o curba foarte stransa . Dupa mine a mai sarit in rapa un baiat cu un golf . Daca as putea sa va previn cumva pe cineva aici este locul unde s-a intamplat https://goo.gl/maps/gC3TMQWZo122   . in zona se intampla frecvent accidente. Politistul imi zicea ca au mai fost inaintea mea inca 16 accidente dar ca el ii cearta pe cei de la drumuri ca nu dau cu sare dar nu se intampla nimic

 

Daca poate sa ma ajute cineva cu un sfat la problema cu pornitul tare m-as bucura.  

Modificat de skonda
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, nu am mai intrat de mult pe forum dar as vrea sa stiu daca mai are cineva problema care o intampin eu, mai ales acum cand temperatura afara a scazut sub -10 grade. 

Efectiv nu vrea sa porneasca daca afara temperatura este negativa. Deja de la -5grad , inpe sa porneasca greu. Acum la -8 grade nu porneste de fel

 

Am avut-o intr-un garaj si a pornit fara probleme. Nu am posibilitatea sa o tin in garaj si este ciudat ca sa iti mearga masina doar daca este peste 0 grade afara. Da, cat este cald afara porneste la sfert, fara probleme. Ce se intampla, ce pot sa ii mai fac. pentru ca i-am schimbat bujiile, primesc curent (probat), am schimbat distributia, am schimbat filtrele si am bagat si motorina Evo Maxx de -38°.Bateria este ok, se incarca (a fost verificata) este o Baterie Bosh Silver de 90Ah parca.

Un sfat o idee ar fi binevenita.

O sa incerc cat de curand sa ajung la service Vw poate ei imi vor gasi buba caci pe unde am fost nimeni nu i-a dat de cap. Singurul sfat a fost sa o tin in garaj!!!

Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Ex member a închis acest topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!