Jump to content

Dimensiunile noilor anvelope trecute in talon


BogMW
 Share

Postare recomandată

:)) Au de retinut cateva lucruri.

Audi A3 BKD, BBS CH 025 8x18 ET50 225/40 R18.

 

Absolut cretini romanasii de la RAR.

De ce mai scrie TUV-ul in functie de marca, de model, de motorizare si defalcat pe cod motor. Iti zice si ce prezoane se folosesc, ce anvelope. In cazul de fata nu iti spune de proces de fabricatie ci ca modelul X de janta se poate pune pe diverse modele.

 

Dar asa suntem noi, TUV-ul e maculatura, dar xenon pe oglinda sa traiasca.

Modificat de The_Ego
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Iti dai seama ce circ iese daca merg eu cu Johnny in acelasi timp la RAR sa omologam rotile? :RO flag:

 

Cum spuneam, eu am renuntat la idee pt a evita stresul,circul si nervii inevitabili pe care mi i-as face. Chiar cred ca nu are rost sa consumam atat de mult timp si energie pentru o chestie totusi nesemnificativa.

Modificat de cristi511
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

TUV-ul e una RAR-ul e alta. Chiar daca anumite componente sunt certificate TUV nu inseamna ca sunt aprobate si de RAR. RAR-ul nu cred ca recunoaste autoritatea TUV ci se ia doar dupa normele proprii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Care norme proprii trebuie in mod normal sa vina de la producatori ( ca doar nu face RAR-ul masini) ce pun aceleasi informatii si la dispozitia TUV-ului. Asa ca asta nu e o scuza. Din punctul meu de vedere.

Modificat de cristi511
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Care e norma la RAR? Spaga in buzunarul din dreapta?

 

Nu de alta, dar ce norme pot sa elaboreze. Se poate monta bine mersi janta in Germania cu TUV unde treaba cu modificarile e stricta, iar aici vii cu foaie mura-n gura cu toate specificatiile, dar Audi A3 de Romania e complet altceva de cel din Germania.

 

E ridicol.

Modificat de The_Ego
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu sunt de acord cu voi, dar asa merg lucrurile. Fiecare tara a propriul organ regulator ( :)) ) pentru auto.

Citeam mai de mult pe alt forum de cineva care locuieste in Belgia si care a fost respins la echivalentul ITP-ului pentru ca nu are factura pentru arcuri si montarea lor intr-un service autorizat din BE. Daca nu ma insel a avut probleme si cu ATE Powerdisc din aceleasi motive. Deci s-au vazut si lucruri mai ciudate...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tot felul de ciudatenii, insa macar sa fie stiute si justificate. Asta cu service-ul e pe alocuri de inteles fiecare avand probabil alt criteriu de autorizare al service-urilor pt diverse operatiuni.

 

Inteleg ca RAR-ul vrea foaie de la reprezentanta ca dovada suprema ca se poate pune. O varianta ar fi sa se mearga cu tuv-ul la reprezentanta, iar ei sa elibereze o hartie conform careia se monteaza 225/40 R18. Inteleg ca asta conteaza, dimensiunea anvelopei, nu pe ce janta sunt puse.

Modificat de The_Ego
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am mai vorbit cu cineva la RAR si mi-a confirmat ca fara hartia de la Porsche nu pot trece alte dimensiuni de roti in CIV. 

Ramane de vazut daca Porsche a omologat 225/40/18 pe masini ca a mea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am trimis mail la producatorul de jante si am primit o certificare TUV. Sper sa fie luata in considerare la noi. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tocmai ce s-a discutat ca nu conteaza TUV-ul la rar.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Este normal sa nu se ia in considerare. TUV-ul spune doar ca indeplineste niste standarde si, eventual, da niste compatibilitati cu diverse masini. Masinile insa trebuie sa aiba inainte omologare pe dimensiuni.

Mai mult, in talon si CIV se trec dimensiunile ANVELOPELOR, nu ale jantelor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In taloanele noi nu se mentioneaza nimic in legatura cu dimensiunile anvelopelor. Am documentul de la Quark Motors si certificatul TUV unde sunt trecute dimensiunile anvelopelor pentru motorul meu, nu am mers inca la RAR pentru omologare.  

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dimensiunea noua trebuie trecuta in CIV nu pe talon. Si din nou, fara scris negru pe alb din partea producatorului masinii, adica VW/Skoda/Audi poti sa ai 10 certificate de conformitate din partea producatorului de jante ca tot degeaba. :RO flag:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu e normal pt ca in tuv iti sunt trecute si dimensiunile anvelopelor care se pun pe jante in functie de modelul masinii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce mi se pare mie aiurea este ca S3 vine echipat cu jante de 18" si anvelope 225/40/18, exact cum am si eu. De ce la S3 se poate si la A3 nu? In afara de faptul ca S3 are motor mai puternic si se descurca mai bine cu roti mai mari, nu vad ce alte probleme ar putea fi...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Va rog si eu foarte frumos , este urgent, a incercat cineva 225/45/17 pe Vw polo 9n3 ? Am avut 195/45/16 si vreau sa trec la Santa Monica dar nu stiu daca ar intra dimensiunea de 225/45/17. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

salutare..am o dilema si acum am vazut! eu am pe masina 215.55.r16 asa este cumparata si in talon nu este specificata aceasta marime! de ce??? acolo este 205.55r16 !!!sau 185.70r15...!  eu cu prima  serie de cauciuc am luat masina! mi se poate intampla ceva?adica cand am facut RAR.ul  aia nu au vaut ce cauciucuri am pe masina de nu au trecut si alea in talon? ms mult

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cei de la RAR ti au trecut ce da doar fabricantul/ce au ei in baza de date in functie de masina.

Marimea cu, care ai cumparat masina...e ce au avut ei pe stoc si au echipat o pt.vanzare.

Incearca la RAR sa ti faca mentiune speciala pe CIV.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai RARul  cand am facut trebuia sa vada ce cauciucuri am! da bine traim in romanaia...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tu nu ai dimensiune de golf. Zi mersi ca ai trecut rar-ul. De trecut in talon oricum nu ti le treceau pt ca nu sunt omologate pentru caroseria de Golf.

Pe Passat se pun 215/55.

Modificat de The_Ego
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai cu cauciucurile alea am cumparat masina de noua omule! ce vina am eu ca fabrica mi a dato asa..si aia de la rar  sunt batuti in cap...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din fabrica de noua nu cred ca a venit asa, ca dealer-ul a facut manarii e posibil, desi e greu de inteles de ce.

Golf 6 nu a venit decat cu 205/55 R16. Marturie sta si CIV-ul in care ai omologata aceasta dimensiune.

Uita-te in specificatii, in brosuri.

215/55 pe golf bat la ochi, fac masina mai inalta, au talonul mai mare si se vede ca nu prea sunt de acolo. Trebuia sa il intrebi pe vanzator ce e cu ele.

Modificat de The_Ego
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

serios vb asa am cumparato! cand am  fost la rar aia nu au spus nimik! daca era ceva trebuia sa mi zica!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ok..dar nu reusesc...nu pot...mai exact nu stiu cum sa postez! dar iti zic ca nu se cunoaste deloc!nu este o differenta mare..incerc sa postez  da nu stiu cum..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!