Jump to content

Pompa motorina 3L


jondo1ro
 Share

Postare recomandată

Azi am desfacut capacul de sub bancheta din spate. Am scos containerul de plastic care se afla acolo cu litometru pe el...

Containerul respectiv e inteligent facut...in asa fel incat sa ramana motorina in el, chiar daca rezervorul e aproape gol.

Am cautat info despre pompa de motorina la Lupo si am gasit pompa din poza care se pare ca trimite combustibilul cu 0.5 bari

Teoretic s-ar potrivi in containerul care l-am scos din rezervor pentru ca are aceeasi forma.....

Dilema mea e urmatoarea: in containerul alb....care retine motorina ar trebui sa fie o pompa de motorina, dar la mine e gol.

Posibil sa fi fost scos la vreo "reparatie" anterioara...in Germania, inainte sa o iau...?!? ....sau pur si simplu containerul e "universal" pentru modelul cu si fara pompa, si la mine e fara ?!

post-6470-1258492707_thumb.jpg

Modificat de jondo1ro
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vezi cati pini are conectorul care vine acolo.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca te referi la conectorul care e pe capac....2 pini

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Atunci nu ai pompa in container :Driver:

Daca nici pe cablul care intra in container nu ai mai mult de doi, inseamna ca asa a fost de la inceput masinuta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ok, merci......pe asta am lamurit-o....m-am apucat sa verific alimentarea pentru suspectez ceva pe alimentare (cand pornesc masina se aude in tarait in filtru de motorina ca si cum ar patrunde aer sau ar fi ceva strangulat)

Dupa filtru de motorina nu mai e decat pompa tandem.... (se poate verifica ceva cu vag-comul la aceasta pompa ?!)

Mentionez ca filtrul l-am schimbat relativ recent...10.000km, iar in carte scrie ca se schimba la: 36.000 miles

La cel vechi se auzea acelasi zgomot (zgomot care inceteaza dupa o anumita perioada...de mers cu masina, dupa ce se incalzeste motorul...)

Pe computer nu imi apare nici o eroare...dar mi s-a intamplat sa se opreasca motorul si sa se comporte ca si cum nu ar avea motorina...

Dat la cheie...si intr-un final a pornit....

Am gasit si poza de la cele care au pompa...(intr-adevar e mufa cu 4 conectori)

post-6470-1258535479_thumb.jpg

Modificat de jondo1ro
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

verifica daca pompa tandem debiteaza la 1500 rot/min 3,5 bari. este un surubel pe care il desfaci la pompa tandem si poti sa cuplezi un manometru de presiune!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

inca ceva: tre. sa fie minim 3.5 bar pe ceas . iti atasaez si cum se monteaza un manometru la pompa!

sper sa iti ajute... :icon_thumright:

post-49910-1258642644_thumb.png

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cu siguranta o sa-mi ajute....macar acum stiu unde este surubul si cum ar trebui conectat manometrul.

O sa revin cu rezultatele dupa verificare....

Deja tre` sa dau doua beri.... (fara alcool) :) .....una ca m-ai lamurit cu contactele de la injectoare, si acum ptr asta.....

Modificat de jondo1ro
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

stai linistit! cat timp pot sa te ajut cu ceva( din manualul de reparatie pt. aceasta masina) nu trebuie decat: sa folosesti informatiile... succes!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In completare, procedura pentru verificarea pompei tandem:

1. motor oprit

2. temperatura lichid racire: minim 85 grade

3. conectati manometru la pompa

4. pornit motor

5. turatie adusa la 1500

6. verificat presiune - sa fie mai mare de 3.5 bari

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

jondo1ro'

Acum iti mai dau ceva date despre pompa tandem care sper sa le folosesti! Este vorba despre pierderi severe de putere in accelerare, care sunt cauzate tot de pompa tandem.

Verificare pompei tandem se face conform manualului de reparatie la turatia de 4000 rot/min la care manometrul trebuie sa iti masoare o presiune de minim 7,5 bari.

Acum apare si ceva interesant in manual si anume ,spune ca respectivele pierderi pot sa apara la masini ( referirea este PENTRU TOATE pump/ injector engines) odata cu cresterea numarului de kilometri parcursi si trebuie sa se verifice in cazul acestor pierderi de putere in felul urmator:

presiune minima 7,5 bari-sistem o.k.

presiune mai mica de 7,5 bari -disconect return hose

apoi ,dupa ce s-a deconectat return hose: pres.mai mica de 7,5 bari presiune : se inlocuieste pompa tandem

Si tot cu :return hose ( nu imi bat acum capul sa fac traducerea )deconectat ,presiune minima 7,5 bari , pompa tandem o.k.

si rezolvarea este ca: SE INLOCUIESC oringurile de etansare de la injectoare. Sigur ca intrebarea este : DE CE? Zic ei ca odata cu cresterea nr. de kilometri cresc si pierderile de presiune ale combustibilului din rampa de inalta presiune aflata in chiulasa. Eu unul am vazut motor pus pe butuci( dar nu la pompe tandem marca LUK) la aproape 50.000km.

Oringurile recomandate apoi ,cica sunt confectionate dintr-un material imbunatatit si au codul:Part No. 038 198 051 C.

P.S.

Va doresc sa cunoasteti aceste posibile probleme si metode de verificare dar sa nu aveti si personal nevoie de ele! :)

Modificat de wolfvw
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

va rog, am nevoie de ajutor! la pomba de BENZINA sunt 2 conectori de plastic de prindere rapida. in ultima vreme unul s-a fisurat si mirose a benzina. iar aseara cand am luat capacul acela dintre scaune jos, acolo pe capacul pompei era plin de benzina. cand am vrut sa verific un conector ... s-a rupt, cel de tur. acum nu as vrea sa schimb toata pompa, e buna, pt acel capac practic. ma puteti ajuta cu ideei, pls. sunt disperat... sau daca are cineva o alta pompa defecta, numai capacul imi trebuie...

imi cer scuze pentru topicul nou, dar nu am stiut la cine sa apelez. multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

Aveti idee daca pompa de motorina de la lupo 3L poate fi schimbata cu una de pe alt model de vw? De ex. polo 1.4 tdi, golf 1.9 etc? Mi-a crapat pompa si nu gasesc nimic pe stoc nicaieri. Merci!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In documentul atasat este o lista de motoare care folosesc aceeasi pompa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!