Jump to content

A6 2.0 TDI, 2005 - problema electronica sau mecanica (ambreiaj)


dado77
 Share

Recommended Posts

salut,

am un A6 2005 (BLB), manual 6+1, 165.000 km la bord. se intampla un fenomen ciudat: in treapta 4 sau 5, incepand de la 2200/2300 pana la 2800/3000 ture, in forta (acceleratie maxima) turometrul oscileaza (creste, scade) fara sa creasca viteza. in schimb turatia motorului creste/scade odata cu ce apare pe bord. dupa o astfel de oscilare, la urmatoarea "talpa" se comporta normal.

fenomenul apare aleator, niciodata la rece, dupa ~10-20 km parcursi in afara orasului, in general dupa un mers in forta.

e posibil sa fie "patinare" de ambreiaj sau o pb electronica?

daca a mai intalnit cineva, apreciez orice sfat!

multumesc!

Link to comment
Share on other sites

Asa se pare ca patineaza, dar ptr a fi sigur fa urmatoarea incercare : in treapta a III-a mergi constant cu aprox

70-80 km/ora, apoi apesi simultan ambreiajul si pedala de accelaratie la max. In acest caz motorul ajunge brusc

la turatia maxima. Vei tine pedala de acceleratie apasata la max si acum ii vei elibera tot brusc ambreiajul.

Acum vei urmari : ce face acul de km respectiv turometrul ?. Daca turometrul scade incet si viteza

masinii este aproape constanta sau creste incet = patineaza ambreiajul.

Daca turatia scade brusc la o valoare aproape egala cu cea corespunzatoare acelei viteze, respectiv trepte de

viteza atunci ambreiajul este OK !

Link to comment
Share on other sites

mie cateodata turometrul pana in 2000 3000rpm.. urca ca un secundar.. scadat.. aveti idee de la ce poate fi ?

Link to comment
Share on other sites

salut,

dupa testari la mai multi mecanici, inclusiv pe modelul descris de Rudolf, am schimbat kit-ul de ambreiaj + volant. bineinteles ca totul functioneaza normal si in parametri.

multumesc celor de la Volksparts pentru promtitudine si pentru pretul excelent la piese.

Link to comment
Share on other sites

  • 4 months later...
adrian73ran

La mine se intampla un fenomen ciudat de cateva zile, daca incerc sa o tin cumva constanta la viteza apare o intrerupere ciudata.

prima data cand am simtit acest fenomen am crezut ca e de la viteza 1, plecasem de la semafor si nu am schimbat pt ca eram in spatele unuia.

In schimb am simtit acest lucru si in alte trepte de viteza in ultima perioada.

Poate fi o problema de la turbo (daca-i dau talpa nu are nimic impotriva)? Poate fi de la discul de ambreiaj?

Poate cineva s-a intalnit cu aceasta problema?

O zi buna tuturor.

Link to comment
Share on other sites

Adrian..., poate ca n-ai fost atent, dar urmareste daca aceasta intrerupere are loc

in aceeasi gama de turatii indiferent de treapta de viteza ! si la ce turatii si apoi scrie-ne.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Am o problema la un audi a6 2.0 tdi cod motor BLB; daca se pune la punct tablita de la senzorul din spate de la arbore (este un fel ca si la abs) ,pentru ca-mi arata ca senzorul de la axul cu came nu citeste corect

Link to comment
Share on other sites

"Tablita" cu senzorul axului cu came nu se poate "pune la punct", eventual modifica, dar in acest caz si constructorul

ti-ar fi prevazut o astfel de posibilitate. Asadar ori nu ai distributia la "punct" ori nu s-a facut adaptarea motorului dupa

ce s-a schimbat distributia.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

   Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!