Jump to content

Reglaj turbina 1.9 TDI


tziku
 Share

Postare recomandată

ce altceva ar putea sa produca dereglarea asta?

 

geometria ancrasata ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

exista vre-un set de parametri prin care as putea sa verific daca este geometria de vina?Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Test / log Basic setings 011, daca ai variatii la valorile Turbo OFF ai deja dovada negru pe alb

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mai am o singura intrebare.pe turbo ON map trebuie sa aiba valoarea 0?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Scuze  sa strecurat o greseala in ultima postare  corect este daca ai variatii la turbo ON semnifica ca este ancrasata geometria.

 

La OFF duty cycle este mare 94% ( vacuum maxim)  si la ON duty cycle este mic 19% ( vacuum minim)   aceste valori sunt specifice EDC 15 ( Axx) la edc 16 ( Bxx) valorile sunt invers!!! deci atentie la ce loguri te uiti!!

 

Si daca ai variatii la turbo OFF semnifica ca ai probleme cu instalatia vacuum.

 

ON  ceva intre 950-980 mbar

 

OFF ceva in jurul 1150 mbar

 

Important este diferenta dintre aceste valori si anume la motor rece trebuie sa fie  aprox 150 mbar diferenta si la motor cald  aprox 180 mbar diferenta

 

Si daca demontezi actuatorul ptr a verifica geometria  sa o faci cu turbo fierbinte!! nu rece

Modificat de Rune
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

multumesc pentru informatii.dar nu mi-ai inteles intrebarea.ma refeream la valva n75,senzorul map,la mine sta mereu pe 99,6% si cu turbo ON si cu turbo OFF.nu mi se pare in regula,din ce am mai vazut prin log-uri pe forum ar trebuii sa varieze,cu 0 pe ON si 99 pe OFF 

 

Scuze am vazut tarziu ca ai completat.Multumesc!

Modificat de george070393
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

0 nu exista la turbo!!

 

0% vei vedea numai la EGR duty de la EDC 16, deci atentie mare la ce loguri te uiti .

 

Ti-am raspuns vezi randul 2

 

La OFF duty cycle este mare 94% ( vacuum maxim)  si la ON duty cycle este mic 19% ( vacuum minim)

Modificat de Rune
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cum pot elimina acel fluierat de la 1000 rpm la 2000 ,? Motor bkd . Sa fie geometria de vina ? Sau actuatorul ? Turbina face presiune foarte mare in aceasta plaja de la 1000 la 2000 , se aude ai prin filtru de aer ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

incele mai multe cazuri e de la o geometrie ancrasata...dar exista mereu si exceptii.

 

Deja remarca " trepideaza simtitor la relantiu sporadic nu incontinuu" ma duce cu gandul la o geometrie ancrasata deoarece la masinile cu EDC 16 overboostul e ceva mai mic.

 

 Loguri  BS 003,  BS  011, si un log in mers 003, 010, 011  si se vede sigur de unde vine problema.

 

La Passat urile  cu motoare de 2.0  140/170 pc   cam e boala actuatorul deci poate fi si  actuatorul o pista...

 

Bafta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare tuturor!

 

La Golful meu 4, 1.9 TDI AHF 110 CP, 81 KW, aveam si eu mai multe probleme: fluierat turbina, limp mode in peste 80% din timpul in care conduceam samd.

Ce am facut (la service, nu de capul meu): curatat turbina Garrett, refacut geometria variabila, curatat EGR, schimbat actuator (cel vechi avea pamant in loc de cauciuc si rugina mai peste tot), schimbat tot ce inseamna furtunase la motor.

Azi am mers cu ea de la ora 17:00 pana pe la ora 19:00. Nu numai ca tragea cum n-am crezut eu ca poate vreodata, dar am avut consum de 6.4 in oras, in conditiile in care am schimbat numai dupa 2500-3000 rpm (treptele 2,3 si rar 4, ca n-aveam unde). 

Acum o ora, dupa ce masina a stat 2-3 ore bune linistita, am fost cu ea in oras. Am mers 10 minute extrem de calm, ca sa se incalzeasca motorul, sa urce uleiul etc. A mers la fel de bine, pret de 4-5 minute, apoi a intrat instant in limp mode, din care n-a mai iesit pana am ajuns acasa.

Ma gandesc ca nu poate fi decat actuatorul schimbat. Turbina arata foarte bine si are restul circuitului curatat/schimbat. 

Ce parere aveti?

 

Va multumesc.

Gabi B.

 

Dragi colegi, 

La aproape 6 luni de cand am fost cu Golful meu 4 1.9 AHF 81 kw la service sa incerc sa scap de "limp mode", nenorocirea s-a abatut asupra mea din nou.

Detalii: am reconditionat turbina, curatat EGR, schimbat actuatorul, schimbat furtunasele de vacuum. Dupa o zi, imi tot intra in limp mode. Schimbat valva n75. N-am mai avut NICIO problema cu ea...

...pana acum vreo doua saptamani, cand intra in limp mode la exact 3000 de ture in viteza a 3-a.

 

Intrebarea mea pentru colegii mai experimentati este: Oare o turbina reconditionata in urma cu nici 6 luni se poate "imbacsi" la loc intr-un timp atat de scurt, in conditiile in care am mers "sportiv" cu masina?

 

Ce se observa cu ochiul liber: in jurul EGR-ului este din nou plin de ulei (asa cum a fost de cand am cumparat masina).

Ce mi-am propus sa-i fac: voi verifica MAF-ul si il voi curata, apoi voi verifica N75-ul si apoi sa vad daca agata geometria cand misc tija respectiva cu mana.

 

Va multumesc frumos,

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Fa un log in mers mai intai.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna seara!

I-as face cu cea mai mare placere, dar cablul obd2  si softul imi sosesc de la comanda abia peste 2 saptamani. Ma poate ajuta un coleg cu asa ceva (contra cost, bineinteles) ? Vin oriunde in Bucuresti, doar scrieti-mi un pm. 

 

Multumesc frumos,


daca este off-topic, se poate sterge postul.... si imi prezint scuzele administratorilor anticipat.

referitor la turbina de pe masina mea, asa cum arata ea in iulie 2014....iata o poza cu nastrusnica... nu cred ca a fost curatata niciodata in 14 ani :)

 

Ma intreb daca a ajuns tot asa si acum (sper sa nu!).

of66uh.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E imposibil ca in 6 luni sa colmatezi turbina mai ales daca zici ca ai mers sportiv.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

depinde de foarte multi factori Kennzo, daca ai un EGR blocat pe deschis, ceva infiltratii de ulei la nivelul axei compresorului turbo, ceva pierderi de presiune la tubulatura, o compresie proasta la motor etc...poti ajunge in 6 luni la un astfel de rezultat fara probleme ( clar nu mergand 10 pe saptamana..)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De acord Rune , depinde de mai multi factori. Eu am presupus ca totul e ok dat fiind ca a spus ca totul e curatat si asa mai departe. Dar da oricand poate sa pice ceva

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

salut baieti, o intrebare am si eu! am dat actuatorul de la turbo jos...ceva probleme cu el, le-am rezolvat, chestia e ca am consumul cam maricel, gen 9-10 in oras...am inteles ca ar fi de la reglarea actuatorului...cum pot verifica daca este reglat ok? am diagnoza...unde as putea citii parametrii in timp real si cam care ar fi? cred ca masina are soft facut...!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Faci un BS pe 011/003 si un log in mers pe canalele 003/010/011(cauti pe forum ca o sa gasesti toate informatiile).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pe canalul 11 ultima casuta "d. Cycle map" arata cat deschide actuatorul de pe turbo?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

arata cat deschide actuatorul de pe turbo?

 

Poate mai bine zis in ce pozitie se afla actuatorul deoarece la EDC 15    94% = inchis maxim  si  19% deschis maxim  si la EDC 16  este exact invers.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am edc 15, camd accelerez arata 70-80% iar la relanti 19...deci este pe inchis cand accelerez?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tija actuatorului de la turbina se poate curata,de exemplu cu ceva spray,dat pe ea,asta in ideea de a o dezmortii daca este putin intepenita?Sau cum se procedeaza?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dar atentie cu ce dai ca turbo cand e cald face 800-1000 °C  deci daca nu dai cu ceva ce rezista la tamperatura  exista riscul  sa se coxeze si sa blocheza geometria...

 

Deci vaselina cu cupru care rezista la peste 1000°C si se da de jur imprejurul parghiei geometriei acolo unde intra in turbo, deoarece intr parghie si  miezul turbo se formeaza rugina, o chestie specifica masinilor ce stau mult in parcare.

 

Ptr  restul geometriei  demontarea  e sfanta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai am cumparat un spray degripant,plus ca am sa incerc sa spray-iez,cand turbo este rece nu fierbinte.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu zic sa stai cuminte......orice  lubrefiant care nu rezista la temperatura iti v-a coxa geometria, si atunci vei veni  sa intrebi ce nu merge, si artificii de acest gen nu le i a nimeni in calcul la diagnosticare....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

marius1982.11

El vorbeste de tija actuatorului, nu de geometrie. Si aia rugineste.

Acolo nu se ajunge la temperaturile alea.

 

Eu as da foarte putin, nu de alta, dar nu stii cum ataca solutia respectiva diafragma din actuator.

Modificat de marius1982.11
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!