Jump to content

Reglaj turbina 1.9 TDI


tziku
 Share

Postare recomandată

Alta turbina pentru ca la ultima nu sa verificat cauza defectiunii si nu a fost curatat tot traseul

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Stiu ca trebuie alta. Dar ce a dus la distrugere? asta incerc sa aflu. Daca schimb intercoolerul degeaba? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cine a facut lucrarea trebuia sa verifice si cauza defectiunii. Cum am putea ghici noi ce sa intamplat acolo ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai eu ce am zis pana acum? Mi-a zis ca de la intercooler 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Atunci pune unul nou si verifica restul 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna ziua. Ajutati-ma va rog cu interpretarea unui log. Mi s-a spart actuatorul la turbina si l-am schimbat cu unul nou. Reglajul tijei l-am facut dupa cel vechi, am curatat si geometria,nu agata. Masina trage bine, nu fumega, problema este ca mi-a crescut consumul indicat de computerul de bord ca cu 1 litru.

Ca si modificare, furtunul de gaze de carter l-am scos undeva sub masina si gura din admisie am astupat-o cu un dop.

Va multumesc

 

Log 1.9 Tdi BSW.xlsx

Modificat de emildebreti
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

alexander_11_02

Poate sa ne spuna cineva exact la un 1.9 tdi AWX 131 cp,care este presiunea normala ce trebuie sa o arate VCDS-ul la log in mers?La mine ajunge la 2,547,uneori si la 2.644 cel mai mult.Vorbesc de presiunea ce o baga turbo bineinteles nu cea ceruta de ecu.Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mersi de raspuns. O sa incerc maine, e desul de greu accesul la surubul de reglaj.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@alexander_11_02

Presiunea măsurată trebuie să fie pe lângă cea prescrisă, un pic mai mare sau mai mică în funcţie de regimul de mers. La accelerare bruscă (log în mers la full throttle de pe la 1800 rpm)are un spike cam de 150 mb după care  trebuie să fie cât mai aproape de valoarea prescrisă. Dacă presiunea măsurată rămâne în mod constant mare după spike atunci cel mai probabil turbina trebuie curăţată. Când este mult prea mare şi Duty cycle înregistrează 4-5 valori consecutive de 94,4 intră în limp mode.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

alexander_11_02

Turbina a fost  trimisa la curatat.Inainte de a fi curatata baga 2,954 bar(log in mers cu vcds si nu am luat limp mode niciodata).Acum dupa curatare baga un varf de 2,550,deci vreo 200 de milibari in plus fata de cea ce cere ecu(2350) apoi isi revine aproape de valorile cerute.Eu stiu ca este in regula asa deoarece si pe VCDS deasupra coloanelor la citirea logului arata ca turbina trebuie sa bage intre 2200 si 2600,a mea se incadreaza in valori,voiam doar sa stiu daca lucreaza in parametri perfect ca si cum a iesit din fabrica sau mai trebuie ajustat ceva.Multumesc pentru raspuns lupo_bv!

Modificat de alexander_11_02
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

alexander_11_02

Daca vrea cineva sa ma ajute cu o parere despre acest log.Tin sa precizez ca turbina a fost trimisa la curatat,nu s-a umblat la tija actuatorului deloc(are inca semnul facut de fabrica cu punctul de vopsea),am inlocuit toate furtunele de vacum,inainte de curatare am postat un log unde presiunea ajungea si la 2.94 bari acum sta mult mai bine dar totusi nu imi place.Va multumesc!

LOG-01-003-010-011.CSV

Modificat de alexander_11_02
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Sal .am un vw touran  2004 ,1.9 tdi motor AVQ , la 3000 sau la 3500  nu mai trage im taie pedala ,am fost la diverse teste si mia spus ka baga prea mare presiune pe turbina 2500 sa curat turbina,  am curatato si  tot asa face, cine a curatato zice ca e ok, ce pot face sa rezolv problema.  

Modificat de marianfin
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O fi de la lacunele din limba romana...

O demontezi si-o duci la cineva care le regleaza pe banc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 28.09.2016 at 20:57, marianfin a scris:

Sal .am un vw touran  2004 ,1.9 tdi motor AVQ , la 3000 sau la 3500  nu mai trage im taie pedala ,am fost la diverse teste si mia spus ka baga prea mare presiune pe turbina 2500 sa curat turbina,  am curatato si  tot asa face, cine a curatato zice ca e ok, ce pot face sa rezolv problema.  

Salut! Touranul meu este „geamăn” cu al tău și am avut aceeași problemă. Expresia folosită de tine „îmi taie pedala” se numește Limp Mode (din câte știu eu este o măsură de siguranță, deoarece, cum ai spus, presiunea exercitată, ca și la mine de altfel, era prea mare). Am cheltuit 2300 de lei în încercarea de a rezolva problema (inclusiv recondiționarea turbinei; app, a fost o prostie din partea mea). Oricum, nu am rezolvat nimic! Aveam de făcut drumuri lungi și eu nu puteam pleca cu mașina (la aprox. 110 km/h, după ceva km, îmi intra în limp mode). Într-un final, am ajuns la un baiat, chiar priceput, pilot de raliu, și mi-a rezolvat-o, chiar mi-a garantat pentru asta. Problema a fost la valva vacuum (sistemul vacuum). În 5 minute și cu 60 de lei a rezolvat-o! Concret, nu mă întreba ce a făcut, că nu știu! Ceva cu un furtun subțirel...ori a tras ori a suflat aer. Sper să te fi ajutat răspunsul meu! Peace! ;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salutare,

rog si eu un coleg mai experimentat sa-mi zica daca e bine reglata tija capsulei vacuumatice schimbata de curand.Motorul este 2.5 tdi la un Crafter.

Multumesc.

32 ary.CSV

Modificat de keysersoze
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 6 months later...
evolkswagen

Puteți sa mi ziceti , la un ajm,de ce valoarea turbo specificat în relanti este de doar 960mg, când presiunea atmosferica este 979.2?Menționez ca la un avb este 999mg cu aceeași valoare a presiunii atmosferice?Deci,vorbesc de valoarea cerută de cele doua ecu ajm vs avb?Care sa fie cauza de ecu ajm cere doar 960mg?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Va salut,as dorii un ajutor in legatura cu actuatorul turbinei,a fost reconditionata acum un an si recent m-am trezit cu contra-piulita slaba.am incercat sa reglez axul dar orice as face in log nu se schimba valuarea presiunii.dupa 3500 in a 3a intra in limp mode

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

turbina daca s a dereglat o poti regla cu ajutorul logului in mers

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asta am incercat dar chiar daca strang sau desfac actuatorul valorile nu se schimba.pe grupul 11 valoarea ceruta este de 21xx si valoarea actuala este de 2560 orice as face

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

posteaza un log in mers sa vedem si valorile lui n75

mai trebuie lungita tija,dar asigura te ca geometria culiseaza bine manual si nu agata

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am sa postez dupa ora 16:00 momentan sunt la servici.multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Intra pe grupul 010, doar cu contactul pus si din campul nr 2, spune-ne ce presiune atmosferica arata. 

Apoi, cu turbina rece, poti face un log pe Basic Settings, canalul 011. si ar trebui sa ai asa: 

- Turbo off (valoarea mica) = Presiunea atmosferica (vazuta in 010, camp 2) - 20-30 mbar. 

- Turbo On (valoarea mare) = Turbo Off + 150 mbar (cu turbina rece) sau 180 mbar (cu turbina incinsa). 

Regleaza intai aproximativ turbo Off din lungimea tijei, apoi limitezi turbo on cu ajutorul surubului de stop. 

ps: Valoarea mica din BS011, scade daca lungesti tija sau creste daca o scurtezi. :) 

Spor. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!