Jump to content

Reglaj turbina 1.9 TDI


tziku
 Share

Postare recomandată

1200mbar la ON e ok la motoarele PD care incep cu A..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va multumesc mult pentru raspunsuri. Sanatate!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dati-mi si mie va rog pe gineva din craiova care sa imi poate regla westgateul si in ia limp mode

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, am schimbat si eu actuatorul la turbina si am facut reglajele in Bs 011 la 1400rpm si pt ca am avut o mica nelamurire cu presiunea mica care nu vroia sa scada sub 989mbar am zis sa fac o logare in mers in grupurile 3,10,11 in ideea poate are cineva o sugestie

 

http://s7.postimg.org/ab89abkor/Untitled.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dupa reglaj mi se pare ca nu mai acel cuplu de la 1500rpm cum era inainte. ce spuneti sa-i maresc un pic presiunea de la 1150mbar la 1200mbar?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

989-1150 e ok.Fa un log in mers si posteaza-l in topicul dedicat

Modificat de EEXCALADE
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Masoara cantitatea de vacuum la pompa si la actuator

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

precizez ca am schimbat toate furtunele de vacum exact cum erau si am verificat si cum actioneaza actuatorul in timpul testului BS 011 si are miscare precisa si rapida

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Log-ul arata ok ,trebuie verificata cantitatea de vacuum deoarece actuatorul nou are arcul si membrana mai rigide

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am inteles. Multumesc pt raspuns!   Spune-mi cum sa verific cantitatea de vacum?  si daca ai avea idee de la ce pot avea la relanti o intrerupere (la evacuare se aude ca un rateu la benzina). poate sa fie de la un injector (care pe test nu depaseste niciunul valoarea de + / - 0.5)  sau o problema din pompa de injectie?

 

Precizez ca la aceasta masina s-au schimbat de curand: debitmetru, senzor nivel ulei, senzor presiune ulei, senzor presiune admisie, kit ambreiaj cu volant masa dubla. 

 

As vrea sa o fac sa mearga ceas, dar "rateurile" respective sunt deranjante cand stau la semafor

 

multumesc inca o data pt ajutor. zi buna

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru injectoare trebuie verificate compensatiile ,reglajul si oringurile.

Pompa trebuie sa furnizeze -0.8/-0.9 mbar .la actuator trebuie sa ajunga minim -0.7 mbar la relanti.Se verifica cu vacuumetru

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Membrana actuatorului cand este fisurata este posibil sa scoata ceva zgomote,mai ales cand se pleaca de la turatie joasa cu piciorul mai tare in acceleratie? Ca un fel fel de mormaiala.Sau care sunt semnele care tradeaza o membrana fisurata?

Modificat de gabi_74
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Laurentiu_LWR

Scoti furtunasul din N75 si verifici tragand aer cu gura...daca tine vacuum e buna...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mie îmi scoate un fum albăstrui oare are legătura cu actuatoru?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

fum albastrui este de la ulei ars... 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

marius.stanescu

Mie înainte îmi scoteaa fum albăstrui când pornea bâlbâit dar mirosea a motorina.acum i.am rectificat chiulasa și am schimbat și simeringurile de la supape și nu am mai văzut fumul acela.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut, EEXCALADE a avut dreptate, cantitatea de vacuum la pompa este -0.9 si la actuatorul turbinei ajunge doar -0.5 Am verificat toate furtunele de la vacuum si sunt ok... ma duce gandul la n75, gresesc cu ceva?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

N75 si/sau valva dintre pompa tandem si pompa de frana

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

buna ziua colegilor,

 am si eu o problema MARE :) , la masina din semnatura precizez ca este pompa duse, intra in limp mode, si ieri am avut neplacerea sa ma uit in oglinda si sa nu il mai vad pe colegul meu , din cauza fumului albastrui, am sunat mecanicu si a zis... turbo e terminata, am facut un log in mers acum 2 saptamani si aveam eroare de genu deviation pozitiv parca, oricum baga prea multa presiune ,. asa am inteles , intrebarea mea este : am gasit sa cumpar "miezul turbinei de 140 cp nu de 101 cat este acum" dar mecanicu a zis ca nu exista asa ceva , si ca nu merge si ca trebuie reglata si geometria variabila si nu ai unde. CE POT FACE FRATILOR? o reconditionez ? sau cumpar acel miez de 140 cp. diferenta este ca reconditionatul costa 1200 si miezul 900?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

este posibil... geometria se regleaza artizanal, nu trebuie doctorat. Doar sa gasesti specialistul potrivit

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut, EEXCALADE a avut dreptate, cantitatea de vacuum la pompa este -0.9 si la actuatorul turbinei ajunge doar -0.5 Am verificat toate furtunele de la vacuum si sunt ok... ma duce gandul la n75, gresesc cu ceva?

Ar putea sa te pacaleasca una din celelalte electrovalve.

Pune vacuumetrul pe furtunul care intra in actuator turbo (la care masori acum -0.5) si obtureaza pe rand sau simultan traseele de intrare vacuum in N18 si N239 urmarind totodata ceasul de vacuum.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut, valva EGR este anulata si nu mai exista si cea de la clapeta am verificat-o si tine vacum... oricum ms frumos pt sugestie

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Banuiesc ca faci referire la corpul EGR nu la N18...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!