Jump to content

Reglaj turbina 1.9 TDI


tziku
 Share

Postare recomandată

Ce presiune ai la grupul 11 doar cu contactul pus?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La actual am 948

Deci cu tija in sus la maxim in bs am 918...pe off, desfac surubul de pe turbo...poate face peste 1000 cu tija in jos...

Modificat de firiss
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ceva e in neregula ca 918 la relanti e cam mica presiunea.

in mod normal tija maxim in sus, trebuie sa fie cam 960-970

sa verifici cursa actuatorului pneumatic, ca uite ce surprize neplacutr pot aparea...

post-17228-0-13385600-1427490647_thumb.j

asta e de la Tour.ul meu, are doar 4 ani... insa originea pieselor din turbinele reconditionate isi spune cuvantul...

tija nu se mai misca aprox deloc de rugina.

off hai noroc romy

Modificat de andrei_221
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@andrei.

Pai el spune ca misca tija cat trebuie si totusi...presiunea e 0(dif.dintre on/off) si asta nu inteleg eu, sau...e cum spune @Excalade(are fisuri pe tubulatura/etc).

Asteptam rezolvarea.

Modificat de romytaxy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deci...cu geometria pe off (tija actuatorului sus la maxim) am 918 la rece si 907 la cald, cu geometria pe on (tija actuatorului jos pe maxim, pana opreste acel surub) am 948-958 cu motorul rece si 968 cu motorul cald! Turbina a fost reconditionata, este de 131 pe un ajm care avea soft facut! Masina trage bine dupa 2500 si pana in 2200 este moarta!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deci.. valoarea off e data de surubul de stop/valoarea on e data de lungimea tijei(surubul infiletat scade presiunea mare/desfiletat creste presiunea mare, lungirea tijei scade presiunea mica/scurtarea ei urca presiunea mica).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce ai spus tu ma ajuta foarte mult, diseara am sa desfiletez acel surub! O sa revin, ms mult!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sa ai spor la munca si sa ne spui rezolvarea dar...NU UITA orice intervertie asupra surubului de stop duce automat si la interventia asupra tijei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 weeks later...

S-a rezolvat in cele din urma, s-a umblat la surubul de pe turbo si la soft, nu avea nici destul vacuum! Ms pentru ajutor

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salut din nou! am schimbat si eu la al meu ajm turbina (cea veche si-a dat duhul), am luat una de 131 din dezmembrari, are joc foarte putin sau asa zic eu, totul este ok, trage bine, problema este ca fluiera destul de tare si cand o las la relanti vreun minut si o acceleraz la 2000 rot scoate un fum albastru spre alb! posibil sa fi ramas ulei prin catalizator? sau sa fie alta problema? ulei prin admisie nu prea am (sunt uscate furtunele) iar pe la turbina nu vad sa piarda! la actuator si surub nu am umblat, ce sa verific?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

C o s m i n

Suieratul e din cauza turbinei murdare. Trebuie curatata. Insa in starea asta nu afecteaza performantele.

Fumul e posibil sa fie ceva ulei de la turbina veche prin catalizator.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am inteles, dar din alta parte de unde ar putea fi fumul?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

uzura in axul turbinei, la turatie mica mai scapa ulei pe la segmentii axului de turbina

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In cazul asta nu trebuia sa scape ulei si pe partea de aer? Am zis si mai sus, acolo este destul de uscat...cand am schimbat turbina acum o saptamana am curatat toata tubulatura...si acum este lafel de curata!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va salut.Pe motor 1.9 atj 116 cp se poate monta turbina de 131 cp?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am desfacut azi turbina, curatat, foarte murdara a fost! problema este ca acum cu treapta 1 daca o calc brusc de la 1500 ture are lag, turbo intra pe la 3200! daca o calc de la 2000 de ture intra ok! pe celalalte trepte de viteza se comporta ok, asa pare deocamdata! trebuie reglata din nou? Nu am vazut sa piarda ulei pe la semeringuri, nici pe admisie sici pe evacuare

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Fa un log im mers pe grupurile 003/010/011 si un BS 11 sa vedem ce se intampla.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am facut log, cand ajunge la mine o sa-l postez! inainte sa curat turbina aveam pe bs 11 on 1132 acum am 1295 si pe off aveam 958 si acum am 989! este turbina de 131, presupun ca trebuie reglata!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@firiss presupunand ca 989 la off e foarte apropiata de presiunea atmosferica ar trebui sa ai in on cam max 1200. Diferenta trebuie sa fie pe la 180 mb

Modificat de kennzo
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ms frumos pentru ghit, intre timp am mai lungit tija actuatorului, geometria mai avea cursa dar nu ii dadea voie actuatorul! intra ok turbina acum, dar nu are valorile corecte, sa mai umblu la reglaje? cum atasez logurile?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 weeks later...

Salutare!

Am atasat un log in BS si un alt log pentru a se vedea presiunea atmosferica.

Testul a fost facut cu motorul cald, iar diferenta de 180 mbar circa , este corecta. Nu stiu daca presiunea la turbo ON (1206mbar) si turbo OFF(1029mbar) este prea mare . Vreau sa precizez ca masina trage foarte bine, turbo intra pe la 1800rpm.

Pot sa merg linistit cu masina , sau trebuie sa intervin asupra reglajului tijei?

Masina este : audi a4 b6 1.9 tdi , 130cp, cod motor awx .

http://www.filedropper.com/log-01-011-xxx-xxx

http://www.filedropper.com/log-01-010-xxx-xxx

 

                                                                                               Multumesc anticipat !

Modificat de damagedanny
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Intrebare pentru tine colegul...testul a fost facut cu motorul cald...cum? Dupa un mers normal si lasat la relanti? Intreb pt ca eu daca o alerg si fac testul am 1200 daca o las vreo 5 min la relanti scade la 1150...! In legatura cu valorile astea eu zic ca sunt prea mari...dar doar parerea mea! Asteapta si alte pareri! Stima

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare! Eu de obicei conduc destul de sportiv , motorul era fierbinte si era foarte cald afara. Am lasat motorul vreo 3-4 minute la relanti inainte sa fac testul. Oricum sunt un pic afara din parametrii pentru turbo ON (1150-1180), iar eu am 1206mbar. Oare aceasta diferenta de 30mbar poate afecta sau infunda turbo intr-un timp scurt?!

        Multumesc pentru raspuns!

Modificat de damagedanny
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu cred...insa nu te baza numai pe ce spun eu...! Eu ce am spus am spus din experienta...m.am jucat in ultimul timp

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!