Jump to content

Reglaj turbina 1.9 TDI


tziku
 Share

Postare recomandată

Exact,eu vorbeam de tija actuatorului,nu  de geometrie in sine.Am spray-at putin pe ea(cand spun ea ma refer la tija care culiseaza sus jos,incepand de sub capsula vacuumatica in jos,am observat ca era putin ruginita si cam murdara).Nu am treaba cu membrana capsulei sau cu geometria in sine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

acolo nu faci fix nimic... ce daca e ruginita?

Modificat de andrei_221
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

El vorbeste de tija actuatorului, nu de geometrie. Si aia rugineste.

Acolo nu se ajunge la temperaturile alea.

 

Eu as da foarte putin, nu de alta, dar nu stii cum ataca solutia respectiva diafragma din actuator.

Eu am avut blocat actuatorul si l-am deblocat cu spray frane nu a atacat membrana...A fost ruginit la intrare in capsula si a trebuit dat jos dar l-am recuperat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

salut din nou! am pe cineva care are pe un ajm turbina de 131 si soft pentru cea de 115! masina trage bine, cu turbina de 115 avea demaraj la 1800 turatii, acum pleaca pe la 2500, chestia este ca pe turbina asta de 131 a avut actuatorul de 115, acum are unul de audi, dar cu ambele tot la turatia aia intra turbo! poate fi de la actuator sau din soft? Am facut un print screen, nu am stiut cum sa atasez log-ul!

post-129135-0-99998100-1427400991_thumb.

Modificat de firiss
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Are un lag mare si nici nu o incarca calumea. Cred ca poti incerca sa desfaci surubul limitator si sa urci presiunile dar cel mai bine fa un bs011 .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Alte pareri? Inainte sa umblu la turbina as vrea sa stiu daca ar putea fi si din soft

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Faci experiente.....si vrei ca cineva sa ghiceasca problemele.Pune piesele originale ale masinii si apoi sigur vei primi raspuns.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai din soft poti rezolva problema sau faci experimente cu geometria

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca schimbi turbina cu una mai mare nu e suficient sa castigi performanta ,trebuie sa schimbi si softul poate si injectoarele......Deci pune piesele originale ale  masinii si daca vrei plus de putere fa un tuning la cineva recomandat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

marius1982.11

daca postezi aci si bin-un din ECU, am putea sa-ti spunem daca s-a umblat si la PID-u(bucla de reglare a presiunii)l de la actuator. Ma rog, unii ar putea  :blah_:. Totusi, parca nu ar reactiona deloc sa corecteze presiunea.

 

Eu totusi as incerca o calibrare a actuatotului, pe basic settings.

Modificat de marius1982.11
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ok, am inteles ideea! Nici pe bs nu indica valorile care trebuie, o sa incerc o calibrare!

Stima

Modificat de firiss
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cand pui orice alt model de turbina pe masina trebuie facuta resoftare!Presiunea de aer este acolo,numai ca trebuie invata din soft sa si foloseasca mai multa presiune turbina,daca este mai mare ca originala.Injectoarele nu e obligatoriu deloc decat daca mai vrei sa castigi putere si de acolo pe langa turbina...daca pui turbina mai mare si resoftezi deja ai un plus de putere.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

marius1982.11

NU e nevoie de alt soft, decat daca vrei sa castigi si putere in urma turbinei. Daca ai pus doar ca sa lucreze mai "relaxat", nu trebuie soft.

Tousi, 2193 mbar mi se pare mult pt AJM stoc, sigur e stoc?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Are soft pentru turbina stoc...cea stoc s.a stricat si a fost inlocuita cu una de 131 pe care a ramas actuatorul de pe cea veche

Modificat de firiss
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pe off la bs are 918 si pe on 958...trebuie umblat la tija actuatorului?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am dat de la 21 de filete la 18 si nicio diferenta...pe 21 deja tija actuatorului forteaza in sus...adica ar fi prea lunga...pe 18 filete sta mai lejer...dar nu este nicio schimbare

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Verifica intai daca lucreaza actuatorul/motivele (practic la tine nu misca deloc tija ce antreneaza geometria).

Off.topic.

Seara buna andrei !!

Modificat de romytaxy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deschide si inchide maxim geometria, nu agata, tija lucreaza...presupun ca pt off umblu la tija pentru on umblu la surubul de pe turbo

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Scoate actuatorul/scoate surubul de stop/BS 011/urmareste laptopul si fa incet  cursa geometriei (ON/OFF) cu mana.Daca nu rezulta aprox 1150 mbar ai o gaura in tubulatura ,incearca cu alt sensor MAP,  inlocuieste turbina.

Modificat de EEXCALADE
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Acum dau jos actuatorul si surubul de pe turbo...intrebarea este...pe edc 15 off este cu tija geometriei sus si on cu ea jos, asa este? Adica valoarea de 950 trebuie sa fie pe on?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1150 cand tija e lipita de surubul de stop (vane aproape inchise) ....

Modificat de EEXCALADE
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

marius1982.11

Daca e golf, la turbo on e tija maxim jos

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!