Jump to content

Senzor (G2/G62)/ Indicator temperatura lichid racire motor - probleme


SSorin
 Share

Postare recomandată

Eu intrebam de schema mufei cu cablaj cu tot. Aia de se vede pe ea de ex:"pinul 1 se duce la pinul x din ecu." 

Ca eu vreau sa verific cablajul nu senzorul.

Oricum mersi mult.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc mult pentru imagini. Imi poti spune te rog ce program folosesti?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am verificat conform schemei de mai sus,cablajul senzorului si totul este ok. Inseamna ca senzorul este vinovat. Dar ma gandesc eu:

1. Daca este senzorul defect,de ce nu imi da nici un cod de eroare?

2. Este posibil ca senzorul sa faca figuri doar asa aleeatoriu? Ca ma gandesc ca odata stricat,ramane asa nu isi revine.

3. Singura eroare ce imi da pe tester este P0106. Se poate ca senzorul G62 sa influenteze valorile date de MAP?

Acestea sun valorile de la FreezeFrameData. 

 

20210216_120619.jpg

 

20210216_121044.jpg

Modificat de ciuca2
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Schimba senzorul, pune original sau hella.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am comandat senzor Delphi. Dupa ce il montez o sa revin cu rezultatul.Sper sa rezolv problema ca sincer m-a zapacit eroarea asta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

poti sa verifici senzorul cu un ohm-metru, era un tabel cu rezistentele masurate in fct de temp, ca sa vezi daca e bun sau nu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

3 hours ago, F l o r i n said:

Schimba senzorul, pune original sau hella.

 

46 minutes ago, ciuca2 said:

Am comandat senzor Delphi. Dupa ce il montez o sa revin cu rezultatul.Sper sa rezolv problema ca sincer m-a zapacit eroarea asta.

Hella sau original....nimic altceva.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

în urmă cu 1 oră, marius1982.11 a scris:

poti sa verifici senzorul cu un ohm-metru, era un tabel cu rezistentele masurate in fct de temp, ca sa vezi daca e bun sau nu.

Senzorul este bun chiar si daca il masor. Doar ca uneori( in special la temperaturi scazute) senzorul transmite catre ECU o temperatura de -40°C si atunci apare eroarea P0106. Initial am crezut ca senzorul MAP este defect si am pus senzor nou,plus verificat cablaj.Dupa cum se vede in imaginile anterioare singura valoare eronata aparuta in momentul aparitiei codului DTC este valoarea lui ECT.Deci daca il masor,valorile o sa dea conform tabelului pentru ca am ajuns la concluzia ca are un defect intermitent care se manifesta aleeator. Am masurat cablajul,tensiunea de referinta,scurtcircuit,continuitate,si totul este conform normelor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am observat ca imaginea la care faceam referire nu era incarcarcata,probabil am omis eu.

 

20210216_231944.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 16.02.2021 at 15:49, F l o r i n a scris:

 

Hella sau original....nimic altceva.

Bine zis. Astazi a venit senzorul Delphi. Totul bine pana l-am montat. Apoi cand sa ii dau cheie,masina a pornit extrem de greu. In rest a mers frumos. Am pus testerul si pe bord imi aparea ceasul la 90°,dar pe tester 72-73 maxim apoi a aparut martorul MIL.

Hopaa nu e bine am zis. A dat la magazin senzorul Delphi si am comandat HELLA. 

Dar am o nedumerire la masuratoare:

Mufa de la senzor deconectata

Pe pinul 4 si 2 am masa ( ok)

Intre 3 si - baterie cu contact pus am 5V(ok)

Intre 3 si - baterie fara contact am 0V(ok)

Dar intre 3 si + baterie fara contact am 12V.

Astia 12V apar pe multimetru,dar daca pun lampa de test circuite,nu se aprinde.Cum vine asta ca pe multimetru am 12V dar lampa de masura nu se aprinde?

Posibil ca dupa luarea contactului PCM pune la masa intrarea,si la punere contact sa am 5v tensiune referinta?

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ti-am zis...numai hella sau original. 

Mai departe, daca merge ok, da-i pace 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

2 hours ago, ciuca2 said:

Astia 12V apar pe multimetru,dar daca pun lampa de test circuite,nu se aprinde.Cum vine asta ca pe multimetru am 12V dar lampa de masura nu se aprinde?

Tensiune reziduală (unii îi mai spun tensiune în gol) care dispare la cea mai mică sarcină (multimetrul are rezistenţă internă foarte mare deci nu poate fi considerată sarcină). De neluat în seamă

 

2 hours ago, ciuca2 said:

Am pus testerul si pe bord imi aparea ceasul la 90°,dar pe tester 72-73 maxim

Întotdeauna să compari temperaturile de pe vcds, de pe Instruments cu cea de pe Engine pentru că în bord indică 90 grade pentru un interval mai larg de temperaturi să zicem că între 80 şi 100 (dau un exemplu fictiv nu ştiu exact pentru ce interval indică 90 dar pentru precizie uită-te în Instrumets)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Clar masina este blestemata.

Am schimbat senzorul de temperatura si masina nu mai porneste deloc.

Da sa porneasca si se opreste in secunda 2.Am incercat si cu senzorul vechi dar fara rezultat.

Pe tester nu am erori pe imobilizator.

Doar pe Engine am vestitul P0106 MAP.

Am incercat si cu Mufa EGR scoasa.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

VErifica releul 103

cand nu porneste, te poti conecta la engine cu vcds?

NUsh ce ai mai facut tu pe acolo. La peugeot benzina cand am avut probleme cu senzorul de temp, era intermitent. In mers simteai cu smuceste motorul cateodata cu pedala tinuta constant. Cand apasai ambreiajul cate-odata se si oprea motorul si pornea greu cu fum alb. Am duso si la reprezentanta, pt ca nu am tester, a stat o zi la ei degeaba acolo cu "profesionistii". Au puso pe tester in fata mea a doua zi si imi zic ca totul e ok...apoi fix atunci la relanti se opreste motorul si vad la temp pt o fractiune de secunda ceva valoare negativa...Bun, sunteti praf si voi si peugeot daca asa ceva nu triggeruie un DTC. L-am schimbat cu un hella si de atunci totul e ok.

Modificat de marius1982.11
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Zice ca da, deci nu este acesta de vina, din pacate

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da,ma pot conecta cu Vcds la toate modulele. Pe Engine am decat eroare senzor MAP. La Immobilizer nu am erori. La Instruments am ceva eroare senzor nivel ulei,si in rest nu mai am niciunde erori.

Releul 103 unde il gasesc?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca te pot conecta la ECU, nu are rost sa il cauti. 

Verifica totusi si curelele de la distributie daca sunt ok.

Daca e curata clapeta de acceleratie si daca e calibrata.

Verifica si daca totul e etans pe galeria de admisie

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

DAca totate is ok si tot nu porneste anuleaza egr-ul fizic cu o tablita temporar ca sa vezi daca porneste asa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 10 months later...

Buna ziua,mă numesc Marian din Constanța,dețin un golf 4 alh,ai mă confrunt cu următoarea problema:am avut problema cu senzorul de temperatura,si l-am schimbat,acum văd că pe cluster am temperatura normala,cu cea deafara (la rece),dar nu îmi cuplează bujiile la -2 grade,am pus testerul ai pe motor cu motorul nepornit îmi arată +30 grade,am scos mufa senzorului,si la a fel +30 grade,știu din ce am studiat căci fără mufa trebuie sa intre în fault mode(-30)grade, aveți idee de problema aceasta?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

- probleme cablaj (scoate mufa de la ECU şi de la senzor şi verifică cu un ohmetru ca între cele patru fire ale mufei senzorului să nu fie nici un fel de rezistenţă, la fel între cele patru fire şi caroserie sau borna plus a bateriei)

- probleme ECU. Dacă verificarea de mai sus se încheie cu succes este cam singura variantă

Verifică să nu ai vreo rezistenţă montată de posesorul anterior al maşinii pe post de powerbox

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salutare. Golf 4, 1.4, am observat ca OBD-ul arata 126 de grade ca temperatura lichidului de racire, insa acul de pe bord arata 90%, dupa ce ajunge acolo. Probleme la pornirea de dimineata, de obicei. Porneste subturat, si se ineaca la accelerat in gol. Dupa cateva minute simt ca se tureaza normal si pornesc la drum. Senzor defect? Poate sa aiba legatura cu pornirea cu emotii? Mersi. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, are legatura. Schimba senzorul numai original sau Hella

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dupa 21 de ani s-a saturat si cel OE. Am pus Hella. E o dif de cateva grade intre engine si cluster. Acuma asta e :) Cel vechi arata bine pe engine, dar in bord se ridica maxim o gradatie.

 

20210622_175022.thumb.jpg.35b4606dbfdcc49fa333bd1ba7926551.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!