Jump to content

Senzor (G2/G62)/ Indicator temperatura lichid racire motor - probleme


SSorin

Recommended Posts

Salutari , golf 4 1.6  16V   105 cai , la diagnoza mi-au iesit erori  01039  senzorul de masurare a temoeraturii de racire a motorului ,  P0118  senzor de temperatura de racire a motorului 1: circuit ridicat , mentionez ca de cateva ori am observat ca temperatura in bord se ridica cam greu pana la 60 grade se lasa la 0 si dupa cateva  secunde se ridica sus si treptat ajunge la 90 grade , poate fi senzorul de temperatura , este bine daca schimb senzorul sa schimb si termostatul , ma gandesc la variante OEM, este posibil ca din aceasta cauza sa consume mai mult am consum cam mare si nu trage cum tragea inainte ? Multumesc  , cu respect

Link to post
Share on other sites
  • Replies 2k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • F l o r i n

    169

  • Al Bundy

    161

  • Moog

    116

  • marius1982.11

    69

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Eu cred ca daca te-a semnalizat pe nivel minim si acum, dupa ce ai completat lichidul nu mai semnalizeaza, EXACT ASA TREBUIE SA FUNCTIONEZE. Trebuie sa-ti faci probleme daca te va mai semnaliza pe niv

Florin cum identificam un senzor Hella sau unul OEM ? Vreau sa stiu ce cumpar si sa nu arunc banii aiurea. Nea vanzatoru poate sa-mi dea un senzor de 20 lei si sa imi spuna ca e Hella doar ca la alti

NU mai bine te uiti si verifici daca il ai pe cel cu 4 pini ?  

Posted Images

F l o r i n

Schimba senzorul,  pune original. Verifica termostat

Link to post
Share on other sites

Ca sa scap de griji an luat senzor si termostat OEM ,  mecanicul a spus tot asa ca este senzorul ,  trebuie sa le schimb , revin  cu detalii , multumesc , cu resoect

Link to post
Share on other sites
  • 3 months later...
Claudiu321

Salut grup,am si eu o intrebare,pe vag imi da eroare senzor G62-signal too high-intermittent,acum daca merg cu ea asa cam 10-15km pana la service ce probleme ma pot astepta ventilatorul am observat ca nu pleaca acul indicator este chiar la mijloc intre 50-90 .Multumesc!am uitat sa precizez am un Golf Plus 1.6 benzina

Edited by Claudiu321
Link to post
Share on other sites

Eşti cam off topic pt. că aici este aria de Golf IV.

Cred că poţi merge dacă motorul merge bine. G62 pe care ai eroare este cel care dă semnal la ECU engine.

În bord este posibil să nu fie corectă temperatura chiar dacă nu ai eroare pe G2 (în acelaşi corp cu G62).

Ventilatorul este comandat de un modul care primeşte informaţii de la ECU care la rândul lui are informaţii de la G62 şi de la G83 un senzor de pe radiator (pe furtunul de ieşire din radiator). Posibil ca el să nu plece din cauza lui G62 sau poate că chiar lichidul nu a atins temperatura necesară. Mă gîndescă că dacă pleci cu motorul rece şi nu îi dai talpă în 10-15 km nu cred că o să urce temperatura chiar aşa de mult încât să fiarbă. Şi mai este şi senzorul de pe radiator care la un moment dat ar trebui să pornească ventilatorul

Link to post
Share on other sites
  • 1 month later...
On 16.01.2015 at 8:35, F l o r i n a scris:

daca nu iti vine curent la bujii, cu mufa la G62 scoasa.... problema nu este la senzor. 

 

totusi, inainte de prima pornire, scoate mufa senzorului, pune contactul si vezi daca iti vine curent la bujii..

Unde ar fi problema Florin? La ecu? Releu 103 e bun.la firele de tensiune joasa sau de comanda ca sa zic asa,cu mufa la senzorul g2/62 scoasa am o tensiune de 12 v pret de o sec,maxim 2, apoi scade la 8v.Si tot o sec ,2 sta si martorul spirala aprins.Repet cu mufa scoasa.

  MERSI!

Link to post
Share on other sites

Verifică prima dată dacă ai vreun cod de eroare pe G62 si temperatura care se vede in vcds pe G62. Dacă nu este nici un cod de eroare, temperatura indicată este în concordanță cu cea a antigelului (înainte de prima pornire, doar cu contactul pus, temperaturile pe grupul 007 trebuie să fie apropiate între ele și în concordanță cu cea a mediului) atunci problema este la ECU.

La tine este curios ca nici cu mufă scoasă nu stau actionate bujiile (de obicei pe aici pe forum apare situația când bujiile funcționează cu mufă scoasă, dar nu vor nicicum cu senzorul conectat indiferent de temperatura), un argument în plus ca ar fi ECU. Bineînțeles cu condiția să nu fie o problemă de cablaj, de asta am zis să verifici prima dată erorile si temperaturile.

Link to post
Share on other sites

Ce cod motor ai? Mareste timpul de actionare, cu vcds ul

Link to post
Share on other sites
acum o oră, lupo_bv a scris:

Verifică prima dată dacă ai vreun cod de eroare pe G62 si temperatura care se vede in vcds pe G62. Dacă nu este nici un cod de eroare, temperatura indicată este în concordanță cu cea a antigelului (înainte de prima pornire, doar cu contactul pus, temperaturile pe grupul 007 trebuie să fie apropiate între ele și în concordanță cu cea a mediului) atunci problema este la ECU.

La tine este curios ca nici cu mufă scoasă nu stau actionate bujiile (de obicei pe aici pe forum apare situația când bujiile funcționează cu mufă scoasă, dar nu vor nicicum cu senzorul conectat indiferent de temperatura), un argument în plus ca ar fi ECU. Bineînțeles cu condiția să nu fie o problemă de cablaj, de asta am zis să verifici prima dată erorile si temperaturile.

Asta am facut.o prima data.sunt cititor de forum de mult timp.Temperatura pe engine e apropiata cu cea a mediului si un grad fata de instruments.masina este fara erori!Poate sa fie problema Ecu?ba chiar am scos ambele mufe din el si era perfect curat .am mai dat cu spray.

Cu mufa scoasa la g62 am tensiune la bujii dupa pornire,dar INAINTE am doar 2 sec.Cu mufa bagata in senzor am t3nsiune la bujii ( after glow) pana cand apa ajunge la 55 gr pe vag,apoi nu mai am.Pana atunci le dezactiveaza daca accelerez peste 2500.De aici deduc ca senzorul si cablajul ar fi bune..mai ales ca nu am eroare

38 minute în urmă, F l o r i n a scris:

Ce cod motor ai? Mareste timpul de actionare, cu vcds ul

E un alh pe o skoda din 2004.timpul l.am marit la valoarea 32700 dar din moment ce cu mufa scoasa la g62 nu sta decat pret de maxim 2 sec cand atunci trebuia sa ajunga pana la 10- 16 sec...cum am mai intalnit la alte alh.uri..Sa fie ecu defect?

Edited by Ionutz_JON85
Link to post
Share on other sites

Exista si posibilitatea asta. Fa rost de un ecu de proba si verifica acest aspect

Link to post
Share on other sites
31 minute în urmă, F l o r i n a scris:

Exista si posibilitatea asta. Fa rost de un ecu de proba si verifica acest aspect

Asta ar fi urmatorul pas.Am mers acum la masina si cu mufa scoasa la g62 vede temp de 30 gr cu plus. Acum 4 zile la rece am verificat cat citeste g62 la o masina care porneste ok ,apoi la asta si erau valori apropiate,aveam 10,7 gr.Masina e din 2005, cu immo 3,posibil ca Ecu la astea sa fie setate cu mufa scoasa sa indice 30 gr cu plus,in loc de minus 50 gr cat se intalnea cel mai des?

Link to post
Share on other sites

După pornire stocheaza o valoare 

Link to post
Share on other sites
43 minutes ago, Ionutz_JON85 said:

Am mers acum la masina si cu mufa scoasa la g62 vede temp de 30 gr cu plus

Motorul era pornit sau doar contactul pus? Pentru că valoarea aia scăzută o substituie temperaturii citite de G62 numai înainte de pornire. După pornire ECU are un algoritm prin care deduce o temperatură aproximativă din temperaturile celelalte.

Link to post
Share on other sites
6 minute în urmă, lupo_bv a scris:

Motorul era pornit sau doar contactul pus? Pentru că valoarea aia scăzută o substituie temperaturii citite de G62 numai înainte de pornire. După pornire ECU are un algoritm prin care deduce o temperatură aproximativă din temperaturile celelalte.

Cu masina se mersese inainte.lichidul avea aproape de 80 gr .Am scos mufa,am scos bornele la baterie.am asteptat ceva timp ,am pus bornele,am pus contactul,apa avea 30 ,am pornit motorul ,l.am lasat sa functioneze si a urcat pana la 33 parca.Uite o poza.ca asa am dedus si eu ca isi ia temp de la alti senzori,dar nu am vazut niciunul ca valori apropiate

Deci cu motor oprit avea 30.Iar azi cand am verificat faza cu spirala ca sta putin ,masina nu fusese pornita peste noapte.Nu am avut atunci vag.comul ca sa verific.Deaia am facut acum faza cu scosul bornelor.Dar mai mult ca sigur si de dimineata tot asa ar fi aratat temperatura cu mufa scoasa din momemt ce spirala sta o sec..asta e timpul cat ar sta bujiile la temperatura de 30 gr cu valoare de 32700

20201122_171108.jpg

20201122_170241.jpg

Edited by Ionutz_JON85
Link to post
Share on other sites

După părerea mea este o problemă la ECU. Cu motorul oprit și mufa G62 scoasă nu trebuia să arate temp aia. Algoritmul de calculare a temp după ceilalți senzori intervine după pornirea motorului. Cel puțin așa am dedus eu. De asta la procedura de verificare a bujiilor în manual zice să scoți mufa la G62, ca să ai timp să observi si sa faci măsurători.

 

PS Nu mai da quote postarii anterioare!

Link to post
Share on other sites

Da, dupa primul contact, prima pornire.....

Link to post
Share on other sites

Ok.am inteles domnilor.Va multumesc pt timpul acordat.

Ps. Am detaliat problema mea in topicul " releu 103" unde am verificat tensiunile ce vin la acesta.

Link to post
Share on other sites

Altă întrebare:icon_cheesygrin:

Cu mufa de la g62 scoasă dă eroare pe vcds?

Link to post
Share on other sites

Daaa.open or shot to ground.

Ti.am zis ca am facut faza cu mufa scoasa la senzor si am stat sa vad cand dezactiveaza bujiile( after glow) si nu le dezactiveaza,daca pun mufa in senzor la 55 gr a dezactivat sau le mai dezactiva peste 2500.Din asta vreau sa spun ca senzorul citeste ok temp.e senzor verde ,original. La rece indica aceeasi temp cu alt senzor de la o masina fara probleme.

citeste te rog topicul cu releu 103.am postat mai amanuntit.multumesc

Edited by Ionutz_JON85
Link to post
Share on other sites

Revin dupa ce am incercat cu alt Ecu.Aceeasi temperatura de plus 33 grade o vede.Am scos borna,am lasat aprox 1 minut.,am scos mufa la g2/ 62.,am mufat cele 2 mufe in ecu (bun) si acelasi lucru ca si cu ecu cel vechi.Repet,masina e o skoda 2005,immo3,un coleg care are ceva asemanator sa.mi zica ce temp. vede ecu lui cu mufa scoasa g2/62,sau daca nu are vag com,macar cat sta spirala aprinsa.

    Multumesc!

Edited by Ionutz_JON85
Link to post
Share on other sites

Mda.Dupa ce am terminat de scris postul de mai sus,m.a sunat prietenul cu skoda sa.mi zica ca a rezolvat problema...Duminica cand v.am adus la cunostinta aceasta problema am mers la el de am facut proba la releu 103,verif. tensiuni la pini si tot ce am mai scris.Initial eu ii sugerasem ,ca sa nu mai ma dus eu la el sa fac verificari,sa verifice traseul firelor sub tavita de la baterie.Cand am ajuns eu la el,era cu capacele de sub bord desfacute,si am verificat pe zona aia,zicand ca acolo s.a uitat el si e bine...Azi s.a mai uitat o data si a gasit la mufa de pe contraaripa numai namol,mazga si pini oxidati.. A refacut tot acolo,si acum e ce trebuie,sta cu mufa scoasa de se plictiseste.

   Am facut acest mic rezumat ca sa vedeti cum am trecut cu vederea(el si apoi eu ca m.am increzut in el) in prima etapa care trebuia verificat,care se regaseste pe forumul asta de mai multe ori.

   Multumesc celor care s.au implicat in rezolvare!Screenshot_20201125-153528_WhatsApp.thumb.jpg.b84c061e58a8bc976c35d4bda4e846cf.jpg

Link to post
Share on other sites

Da.e o mufa cu vreo 11 pini,trece si mufa de la g2/62 si sigur trece si de la senzor nivel baie..Baiatului asta i se apr8ndea pe galben, a schimbat vreo 3 senzori,chiar si oe original si tot facea cateodata.La fel i.am zis sa urmareasca cablaj,el a urmarit putin la mufa pe langa baie si cam atat.I l.am anulat senzor nivel,acum cu patania asta m.a pus sa il activez.I l.am activat,s.a convins ca nu avea nicio treaba cu pornirea si ii statea iarasi aprins.Dupa ce a rezolvat astazi cu mufa aia( practic a eliminat.o si a cositorit fir cu fir) a rezolvat si problema cu senzor nivel.

   2 iepuri dintr.un foc.

Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Acest site folosește cookie-uri. Continuarea navigării reprezintă acceptul dvs. pentru această folosință. Pentru mai multe detalii privind gestionarea preferințelor privind cookie-uri, vedeți Politica de utillizare cookie-uri