Jump to content

Senzor (G2/G62)/ Indicator temperatura lichid racire motor - probleme


SSorin
 Share

Postare recomandată

Probabil termostatul... Blocat pe închis... 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 months later...

Salut! De cateva zile am o problema cu g4 16 1.6v AZD. Pornire la rece 1200 de ture, totul ok. Orice pornire la cald 1800-2000 de ture pentru 1-2 sec., dupa care coboare la turatia normala de 680. Porneste la sfert in ambele cazuri, doar ca ma seaca s-o aud de parca e accleratia in podea. Am tot cautat simptome de acest fel in cazul defectarii senzorului de temperatura apa, insa nu gasesc. Poate avea alta cauza?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Verificat clapeta cu vcds si e ok. A aparut insa eroare pe g71 (manifold pressure). P1158-35-10 implausible signal - intermittent. Credeti  ca merge doar curatat sau trebuie schimbat?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Adica senzorul de pe galerie...incerci o curatare ca aia nu costa bani apoi stergi eroarea si cam atat...reapare cumperi nou.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1 hour ago, sabin16azd said:

Verificat clapeta cu vcds si e ok. A aparut insa eroare pe g71 (manifold pressure). P1158-35-10 implausible signal - intermittent. Credeti  ca merge doar curatat sau trebuie schimbat?

scoate mufa de la egr si vezi daca mai face.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aici e problema, ca nu merge urat motorul. Relantiul e fix la 680, masina are putere, iar nenorocitul ala de martor check ori are ledul ars, ori a fost astupat de cel de la care am luat-o acum 3 ani. Astazi, dupa ce ca aveam pornirea la cald in turatie mare, a mai aparut si mesajul emission workshop (am sters eroarea).Daca scot mufa de la egr apare imediat, deci tot nu-mi pot da seama. In privinta pornirii in turatie mare la cald, poate fi egr? Ala n-ar trebui sa lucreze pe turatii medii? Dac-ar fi blocat pe deschis n-ar trebui sa dea excesive air flow? Alta eroare in afara de g71 n-am avut.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cine te retine sa il schimbi...apoi sa nu ai surpriza sa mearga tot la fel...:P

90 % din cazuri este astupat pe cluster...dai jos ceasurile si vezi.

Modificat de sdR+
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pune pe instruments output test sa vezi daca merg toate pictogramele pe bord.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bravo Marius!Buna idee.Înainte de a desface bordul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Salut

Am si eu o problema, am facut distributia si cand s-au uitat la avans cu vag comu au constatat ca, senzorul de temperatura antigel nu indica decit 18 grade, au zis ca e defect l-au comandat mecanicul , l-au montat ieri si azi cand a zis sa ma duc sa verifice cu vag-comu ca se grabea ieri a constatat ca, temperatura la antigel nu a urcat decit cu 1.8grade adica 19,8

au dat vina pe cablaj , ca este undeva intrerupt si nu mai citeste cum trebuie temperatura calculatoru masinii

Un sfat pls

Multumesc

On ‎01‎.‎01‎.‎2011 at 21:04, pop cristian a scris:

Trutan Darius dc te uiti pe mufa vei vedea ca ca fiecare fir are un numar 1.2.3.4

Din poza nu imi pot da seama dc firul care e rupt este cel de la pinul 3 sau nu, dar totusi banuind ca este de la el de multe ori pe acel fir se pune o rezistenta de 2k dc ai probleme cu pornirea motorului la cald , iar dupa montaj poti verifica ca temperatura pe care ECU o vede chiar dc tu ai 90 de grade in bord este de 20 de grade si avansul se modifica , injectia la fel (poti verifica cu vag-ul) si astfel pornirea este usurata , motorul pornind ca la rece.

bafta

Pai ok si daca il vede ca fiind rece, consumu nu se modifica? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca ai fir rupt, ai eroare la scanare 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai contact imperfect sau o rezistenţă înseriată undeva, probabil din cauza expusă de colegul citat de tine. Dacă ai un multimetru îţi spun cum să măsori ca să vezi unde este problema. Codul motorului presupun că este AJM.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eroare la scanare nu o da imi arata doar 19.8 grade

@lupo_bv multimetru am , unde sa masor si da, codul motor e ajm

cineva mi-a spus ca ar fi senzorul de pe radiator, l-am inlocuit la fel face

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu are treabă senzorul de pe radiator, ăla este pentru pornirea ventilatorului.

Procedezi în felul următor:

- identifici ce fel de senzor ai. Sunt de două tipuri, primul are numerotaţi pinii de la 1 la 4, celălalt de la A la D

- scoţi mufa de la senzor, pui contactul şi treci multimetrul pe tensiune (alegi o scală mai mare de 10V) măsori TENSIUNEA între pinii 1-3 respectiv CD. şi notezi - 1

- scoţi mufa de la ECU (tragi de mânerele alea laterale cum arată săgeţile, la montare după ce potriveşti mufa apeşi pe ele)

- treci multimetrul pe ohmi pe o scală de ordinul kiloohmilor, ceva de genul 10k şi măsori rezistenţa în mufa ECT între 1-3 sau C-D după cum ai şi notezi - 2

- treci multimetrul pe cea mai mică scală de măsurat rezistenţe. Scurtcircuitezi fişele multimetrului şi notezi cât arată multimetrul - 3

- măsori rezistenţa între 112 de la mufa ECU şi 3 de la senzor (sau C în funcţie de situaţie) şi notezi - 4

- măsori rezistenţa între 104 de la mufa ECU şi 1 de la senzor (sau D în funcţie de situaţie) şi notezi - 5

Am ataşat cam tot ce ai nevoie pentru măsurători.

Scrie aici cât ai măsurat la fiecare punct

TIP 1.jpg

TIP 2.jpg

SCHEMA.jpg

SCH1.jpg

SCH2.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc mult, am  intrebat o cunostinta din oras si a spus ca e posibil sa fie o diota pusa pe fir  pentru ca ar porni greu la cald si atunci ar trebui verificat daca e dioda pusa, data jos de pe cablaj dat jos ECU si rescris softul

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cel mai probabil nu este diodă ci rezistenţă (aia cu dioda este altă poveste la alt senzor). Poţi deduce asta măsurând la punctele 4 şi 5 de două ori, la a doua măsurătoare pui fişele invers. Dacă pe unul din fire se obţine o valoare sensibil mai mare decât la celălalt şi diferită la cele două măsurători atunci acolo este o diodă.

Am uitat ceva: la punctele 4 si 5 dacă nu indică nimic multimetrul măreşti scala până când indică, (de exemplu dacă scala este de 200 ohmi şi ai acolo o rezistenţă de 2kohmi normal că nu indică şi trebuie mărită scala până când o depăşeşte pe cea a rezistenţei măsurate.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca rezistenta nu e 0, e clar, e intrerupt sau oxidat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salut Marius,

am caldura in masina,radiatorul se incalzeste si pornesc si ventilatoarele,curge si antigelul in vas,si este si curat,iar antigel nu am observat sa se piarda.

azi dimineata am verificat cu VCDS temperatura la antigel. avea 8 grade,si in 10 minute de relantiu o ajuns la 86 de grade,iar acul de la masina indica 90 de grade.  Asa pare totul in regula.

Faza de ieri cum am spus,era dubioasa,stiam ca trebuie sa curga antigel cand scot senzorul. si nu s-a intamplat asa,doar niste picaturi.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 months later...

Buna ziua!

Ca sa nu deschid alt topic postez aici. 

am cumparat un Passat din 2003 , 4motion. Singura problema care o are este ca nu imi afiseaza corect in bord temperatura lichidului de racire. urca pana la 60 ,cade, iar urca....si tot asa. 

Am schimbat termostatul si senzorul de temperatura antigel(cel verde cu 4 pini) si face exact la fel.

am pus vag-ul pe el si temperatura citita este cea din bord adica 55-60 grade.

Masina merge foarte bine am caldura , nu fierbe apa, totul e normal.

Nu am posibilitatea sa o duc in service , sunt in Norvegia si aici nu face masina cat e reparatia.

off topic : ca sa ma laud atasez si eu anuntul vechiului proprietar. am luat-o cu 1800E?

https://www.finn.no/152099805

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si pe Engine si pe Instruments ai aproximativ aceeași temperatură?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am verificat doar pe engine. Diseara ajung si verific si pe instruments.....n-am stiut ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ia senzor pe original sau top...vreo 30 40 euro...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am pus testerul si pe engine arata 33 grade si pe instruments 40Grade. Treaba e ca nu am asteptat sa se incalzeasca motorul la maxim ,am ajuns tarziu de la munca.

senzorul ce l-am schimbat e beru , cel mai scump care l-am gasit pe siteul de piese.

Intrebare: poate termocupla sa tina apa la 60 grade chiar daca e vara si merg pe autostrada? mi se pare ca merge tot timpul....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

termocupla nu trebuie sa pornească la 60de grade ceva e in neregula la masina.Poate termocupla de pe radiator este defecta sau modulul de comanda pt ventilatoare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!