Jump to content

Senzor (G2/G62)/ Indicator temperatura lichid racire motor - probleme


SSorin
 Share

Postare recomandată

pai nu in functie de ce informatii primeste ECU de la G2/G62 porneste electroventilatoarele ?

 

G2 trimite informatia catre cluster (sa iti arate temperatura in ceasuri), iar G62 catre ECU

 

alti senzori care masoara temperatura motorului nu mai exista din cate stiu eu

 

iarna diesel-ul are nevoie de timp sa se incalzeasca, sau pui un carton in fata radiatorului, se injumatateste timpul :)

al meu 1.4 benzina ajunge la 90 grade cam in 10 minute daca sunt -10 si in 5 minute la 0/-5 grade

 

T5-ul ajunge la 90 grade cam dupa jumatate de ora de mers continuu :))

am facut aseara 50 km in oras, cu cateva opriri. nu a ajuns la 90 grade.

furtunul de antigel care iese din motor parea rece, celalalt este cald (cel de sus din dreapta).

 

@mirceamad -  aceiasi problema am si eu (cea cu pornirea sub -2-3 grade si aprinderea martorului rosu de antigel in bord); ma gandeam sa merg la o scanare; dar daca zici ca nu o aparut nimic, voi incerca si eu treaba cu puntea in mufa! Revin! 

curata acele sarme din vasul de antigel (le racai cu o surubelnita)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am revenit in primul rand cu modificarea din semnatura :icon_thumleft:  si scz-le de rigoare .Astazi am facut distributia la masina si am cautat cu mecanicul al doilea termostat .....nu e de gasit am sunat la Scorpion Focsani la un amic ce lucreaza acolo si mi a zis ca la masina mea nu exista al doilea termostat.........????????Drept vorbind acum am citit raspunsurile voastre si am vazut ca AL BUNDY sustine ca e termostat pe cutie.......sincer o sa ma uit maine cand vin de la servici sa vad unde e pozitionat.Va multumesc pt dialog!!!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Stie cineva ce valori trebuie sa aiba   senzorul g 62 la masurare ? 

 am gasit ceva da nu coincide cu modelul meu

post-162071-0-86810600-1453401534_thumb.

al meu e cu mufa ovala nu ca cel din atasament

Modificat de vivogalati
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu stiu de ce dar ma face sa cred ca de la el se datoreaza pornirea la cald greoaie cu mufa scoasa porneste mai bine si voiam sa-l masor

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Porneste mai bine sau bine ?

Daca porneste "mai bine" - verifica si avans si cantirate de motorina injectata .

Daca porneste "bine" - posibil sa fie senzorul. Incearca unul nou , pe original

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sunt aceleaşi valori indiferent de mufă

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mai bine, nu bine o sa incerc sa-i fac o diagnoza dupa ce-mi vine comanda data pentro interfata ca momentan nu am cu ce o

mutumesc mult pentru sfaturi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@mirceamad - aceiasi problema am si eu (cea cu pornirea sub -2-3 grade si aprinderea martorului rosu de antigel in bord); ma gandeam sa merg la o scanare; dar daca zici ca nu o aparut nimic, voi incerca si eu treaba cu puntea in mufa! Revin!

Salut

Puntea in acea mufa nu te va ajuta la pornire.verifica antigelul din vas,sa fie cat mai aproape de nivelul maxim,curata acele 2sarme din vas,chiar daca nu par a avea depuneri cu o bucata de lemn sau chiar si o suirubelnita si vezi daca mai apare beculetul in bord.pentru pornire,cel mai bine pui un tester pe masina si verifici diferenta dintre temperatura arătată pe engine si cea de pe innstruments...daca e mai mare de 5grade,senzorul e varza.vezi ca daca e doar decalibrat nu o sa dea eroare stocata,doar verificand ca mai sus o sa vezi daca e bun sau nu.sau daca nu ai posibilitate de tester,înainte sa pornesti scoate-i mufa si da-i cheie...daca porneste bine,schimba-l.al meu la o temperatura de -1,-2grade arata pe engine 7grade si diferente maricele intre engine si innstruments.l.am înlocuit cu unul oem...acum porneste masina ca vara chiar si la -18grade cate au fost la noi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu stiu de ce dar ma face sa cred ca de la el se datoreaza pornirea la cald greoaie cu mufa scoasa porneste mai bine si voiam sa-l masor

 

faptul ca porneste mai bine cu mufa scoasa, nu certifica un senzor defect..... din pacate.

 

cand iti vine diagnoza, sa postezi valorile G2 si G62.

 

daca e de schimbat - numai Hella sau OEM.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutari,

 

Am o nelamurire legata de temperatura normala a apei in perioada asta la un Golf 4 1.4 16V. Ideea e ca in oras, dupa un timp, acul indica 90 de grade, insa doar la ralanti, semafoare, perioade scurte de mers cu a doua in timpul aglomeratiei, motor putin turat. Altfel, la mers intins, in afara orasului, acul nu efectueaza nici un sfert de cursa, cateodata abia se ridica. Asta fara sa incalzesc habitaclul. La treapta a doua a ventilatiei, clar temperatura scade (in cazul in care a urcat putin sau chiar si la 90 in oras). Am schimbat termostatul acum cateva zile (avea capacul gaurit), insa nu am observat nici o schimbare. Temperatura aerului din habitaclu variaza odata cu temperatura indicata la bord a apei (deci, in principiu, am caldura in masina).

 

E normal sa se intample asta? Vorbim de temperaturi intre -15 si poate chiar 10 grade.

 

Multumesc mult!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu-i normal, dar dacă temp din habitaclu fluctuează o dată cu fluctuaţiile indicatorului atunci nu are nimic senzorul deci nu are legătură cu subiectul topicului şi trebuia să postezi aici

http://vwforum.ro/topic/71657-indicatorul-lichid-de-racire-nu-mai-sta-la-90/page-31#entry2684804

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu, se compara valorile dintre G2 si G62...  adica valoarea afisata in blocurile de masura de pe Engine si de pe 17-Instrumente

Engine 01 Coolant Temp 52.2

Instruments 03 Coolant Temp 49

masina pe loc la -10 grd, posibil sa fi scazut 1-2 grade pana am schimbat canalele.

 

inteleg ca este ok senzorul?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da, pare sa fie in mintile lui - totusi , am gasit si care faceau probleme, numai la rece... la cald pareau ok

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu, se compara valorile dintre G2 si G62... adica valoarea afisata in blocurile de masura de pe Engine si de pe 17-Instrumente

Engine 01 Coolant Temp 52.2

Instruments 03 Coolant Temp 49

masina pe loc la -10 grd, posibil sa fi scazut 1-2 grade pana am schimbat canalele.

inteleg ca este ok senzorul?

salut,încearcă sa.i faci diagnoza dupa ce lasi masina nepornita cel Putin o noapte si vezi ce temperatura da pe engine...asa am patit si eu..la mine,pe engine aveam 23de grade temperatura la -2grade afara...apoi,la vre.o doua zile aveam doar 7grade pe engine fata de tot -2,3grade afara...si masina nu pornea;rezolvarea a venit înlocuind senzorul de temp. cu unul oem.acum masina a pornit ca vara si la -14grade.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

asta ar fi ideal. doar ca....laptopul are bateria varza si afara la masina are autonomie de 5 minute.

insuficient cat sa scanez.

 

ce am verificat, am fost la garaj si am tinut laptop in priza  mereu :)

 

la prima pornire, dimineata bujiile stau actionate destul de mult .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Maule,fiind pe telefon nu am văzut profilul si nu am stiut ca ai diesel.o varianta mult mai simpla de verificat senzorul...scoate.i mufa înainte de pornire si vezi cum pornestee dupa...daca senzorul e problema ar trebui sa porneasca bine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

de pornit, porneste normal (pt o masina cu baterie "pe moarte").

prima pornire o balbaie putin (desi spira de bujii e aprinsa mai mult in bord), restul pornirilor din ziua respectiva sunt ok.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai,daca zici ca bateria e pe moarte,si totusi masina porneste binisor,care e problema ta pana la urma?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

consum, incalzire motor, (posibil) pornire

termostatul are 2 ani, furtunul de la radiator e rece.

am zis sa verific si senzorul, poate are probleme.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Consumul e normal sa fie mai mare,e iarna totusi

Incalzire motor;fiind diesel+temperaturi mult sub minus e noramal sa crească temperatura mai greu.

Cu pornirea mai greoaie pot fi mai multe,la benzina,senzorul de temp e primul care se verifica...ti.am zis,trage-i mufa si vezi cum porneste.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salut, am si eu o intrebare.. sper sa fi ales corect locul unde sa postez..

Am o eroare de senzor G42 (ceva senzor de temperatura) si nu am gasit nimic pe net despre el..

La ce foloseste senzorul acesta si cat pot merge cu el asa defect.. nu apare nimic in bord.. doar pe tester a aparut

multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

G42 nu este de motorina, Orice nefunctionare a unui senzor duce la o functionare incorecta a motorului.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

8 minute în urmă, Al Bundy a scris:

G42 nu este de motorina, Orice nefunctionare a unui senzor duce la o functionare incorecta a motorului.

g42 nu este de motorina.. la ce te referi? ca nu se gaseste pe motoarele diesel sau ca senzorul nu are leg cu motorina??

asa mi.a dat la tester.. si am fost la reprezentanta VW si costa in jur de 80 de euro..

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!