Jump to content

Senzor (G2/G62)/ Indicator temperatura lichid racire motor - probleme


SSorin
 Share

Postare recomandată

Am zis ultimele pagini nu TOT...

Dacă citeai 10-15 min, găseai rezolvarea... Inclusiv mufa oxidata, contact imperfect...

Ești norocos ca ai scăpat numai cu mufa curățată... Majoritatea cazurilor este senzorul dus.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna un sfat scurt...am golf 4 alh de curand a inceput sa se tureze la cald asa ca am ajuns cu masina pe tester...senzor bulit dadea erorii...am obs ca nici termostatul de cand cu frigul sa certat cu ceasul de bord si nici impins nu ajunge la 90. Deci schimbarea amandurora e inevitabila problema ca nu stiu ce sa cumpar...asa ca cer un sfat. Nefunctionarea acestor 2 senzori duce si la alte sintome cu exceptia porniri greoaie? Gen motor mai zgomotos/ sunete ciudate ca sa zic asa :)) ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sa iei OEM sau Hella neaprat.

Apoi vezi si cum se comporta temp in bord, daca tot asa, pui si termostat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

intai schimbi G62-ul.... si dupa aceea vedem daca este cazul sa schimbi si termostatul

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut.ma puteti lamurii si pe mine cu ceva?am pus vcds pe masina si am cam asa:pe engine 7 grade temperatura apei,pe instruments la fel,asta la o temperatura externa de 1-2 grade masina nefiind pornita de 24 de ore.e ceva anormal la g2/G62?dupa ce am pornit motorul,temperatura pe engine a urcat in cateva secunde la 27 de grade si apoi mai incet pana pe la 64grade unde a dat 2 grade inapoi iar dupa asta a urcat normal,mentinand o diferenta intre engine si instruments de5-7 grade.masina porneste greoi dimineata si cand o mai apuca pe dansa...mi-am comandat senzor pe original(multumesc domnului GABIVWX,pentru ca m-a ajutat cu codul pe original si domnului Florin pentru ca mi l-a recomandat pe gabi)si maine seara il schimb.sper ca nu am dat banii degeaba pe el(140 lei)de asta intreb daca e ceva anormal in functionarea celui existent deja pe masina.

stima

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

G2/G62 - sigur este dus. Sa nu-ti para rau ca ai luat senzor original.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buun.am schimbat senzorul cu cel oem...acum alte probleme cu asta nou:diferente de temperatura intre engine si innstruments de 4-6 grade...dau vina pe interfata fiind clona,si o las sa vedem ce se întâmplă....si surpriza...temperatura creste mult mai greu decât cu senzorul vechi dar intr-un final ajunge la 90 pe ceasuri.ma urc in masina sa dau o tura cu ea si alta surpriza....temperatura începe usor sa scada pe ceasuri(~2mm fata de linia de 90)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca pe loc ai 90 si scade cand incepi sa mergi cu tigaia, atunci ai termostatul blocat pe deschis/dus ... e timpul de o schimbare...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,la mine masina ridica apa pe loc la 90 grade dar greu cand merg cu ea scade la 60 grade.....am zis ca i termostatul...l am schimbat dar nici o modificare acelasi lucru pe loc creste in mers scade si oscileaza de nebuna valoarea cand are 70 cand 80 cand o opresc ridica 90 o nebunie de masina......Mai am si webasto si cand scade temperatura pe ceas porneste el......sunt in ceata totala vagul nu mi da nici o eroare ...


apropo am un vw touran din 2011 motor 2.0  143 cp.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

este DSG sau manuala ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

dsg 2


In seara asta am verificat cu vag ul valoarea apei pe vag aveam 73 gr c iar ceasul statea la 90 gr c ce sa inteleg poate fi senzorul de temp?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

de la 73 la 105 grade pe VCDS in bord o sa arate 90.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ok inteleg dar......care e explicatia de imi fluctuiaza apa?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

dsg 2

In seara asta am verificat cu vag ul valoarea apei pe vag aveam 73 gr c iar ceasul statea la 90 gr c ce sa inteleg poate fi senzorul de temp?

 

este ok - asa sunt proiectate sa indice.

 

ok inteleg dar......care e explicatia de imi fluctuiaza apa?

 

verifica daca masina ta are al doilea termostat - daca da, schimba-l

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

A4 2002 cu 131hp sigur nu are al 2-lea termostat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cristi, vezi ca nu ai citit despre ce masina este vorba....  Touaran 2011 DSG, nu despre A4 din semnatura....

 

Salut,la mine masina ridica apa pe loc la 90 grade dar greu cand merg cu ea scade la 60 grade.....am zis ca i termostatul...l am schimbat dar nici o modificare acelasi lucru pe loc creste in mers scade si oscileaza de nebuna valoarea cand are 70 cand 80 cand o opresc ridica 90 o nebunie de masina......Mai am si webasto si cand scade temperatura pe ceas porneste el......sunt in ceata totala vagul nu mi da nici o eroare ...


apropo am un vw touran din 2011 motor 2.0  143 cp.

 

 

dsg 2


In seara asta am verificat cu vag ul valoarea apei pe vag aveam 73 gr c iar ceasul statea la 90 gr c ce sa inteleg poate fi senzorul de temp?

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

PAi sa-si modifice si in semnatura......

daca este si DSG, atunci are 2 termostate, unul pe cutie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

 

dsg 2

In seara asta am verificat cu vag ul valoarea apei pe vag aveam 73 gr c iar ceasul statea la 90 gr c ce sa inteleg poate fi senzorul de temp?

 

este ok - asa sunt proiectate sa indice.

 

ok inteleg dar......care e explicatia de imi fluctuiaza apa?

 

verifica daca masina ta are al doilea termostat - daca da, schimba-l

 

 

exact asta i-am recomandat sa faca.....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

va rog sa ma ajutati sa inteleg mecanismul.

-senzorul g2/g62 masoara temperatura antigel si trimite informatia in 2 locuri. in functie de temperatura, se comanda timpul de alimentare al bujiilor.

senzor defect (trimite o temperatura mare) inseamna timp de actionare mic sau 0 al bujiilor = pornire grea la rece.

 

-termostatul inchide/deschide circuitul de racire, trimite antigel in radiator. 

termostat defect (inchis/deschis) inseamna supraincalzire sau incalzire grea a motorului (a antigelului).

 

ok...daca motorul nu se incalzeste la 90grade iarna, ce rol are in asta g2/g62 ? nu este doar vina termostatului?

termostat defect (deschis) cum se poate verifica cel mai simplu? e suficient ca radiatorul sa fie cald (furtun ce intra-iese) cand in bord temperatura este sub 90grade?

g2/g62 defect...temperatura citita unde se vede in scanare? se poate compara cu senzor de temp din bara (acesta unde are valoarea citita, in scanare ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu, se compara valorile dintre G2 si G62...  adica valoarea afisata in blocurile de masura de pe Engine si de pe 17-Instrumente

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

fiind in aceeasi piesa, nu sunt aceleasi valori?

si care e legatura lui cu incalzirea grea a motorului? pe vremea asta, in cati km de oras ar trebui sa fie un diesel cald?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

tocmai... sunt... daca sunt dif mari intre valori, atunci senzorul este defect.

 

nu are legatura cu incalzirea motorului, ci cu indicatorul.

 

incalzirea are legatura cu senzorul ci cu termostatul

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai nu in functie de ce informatii primeste ECU de la G2/G62 porneste electroventilatoarele ?

 

G2 trimite informatia catre cluster (sa iti arate temperatura in ceasuri), iar G62 catre ECU

 

alti senzori care masoara temperatura motorului nu mai exista din cate stiu eu

 

iarna diesel-ul are nevoie de timp sa se incalzeasca, sau pui un carton in fata radiatorului, se injumatateste timpul :)

al meu 1.4 benzina ajunge la 90 grade cam in 10 minute daca sunt -10 si in 5 minute la 0/-5 grade

 

T5-ul ajunge la 90 grade cam dupa jumatate de ora de mers continuu :))

Modificat de alios
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

exista termocupla - aceasta comanda pornirea ventilatoarelor, prin intermediul modulului de control al acestora, aflat pe lonjeron stanga la Golf 4.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@mirceamad -  aceiasi problema am si eu (cea cu pornirea sub -2-3 grade si aprinderea martorului rosu de antigel in bord); ma gandeam sa merg la o scanare; dar daca zici ca nu o aparut nimic, voi incerca si eu treaba cu puntea in mufa! Revin! 

Modificat de Iuli-Voshod
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!