Jump to content

Senzor (G2/G62)/ Indicator temperatura lichid racire motor - probleme


SSorin
 Share

Postare recomandată

Salut , am un VW golf 4 si astazi i-am facut o diagnoza si cu uimire am primit eroare aceasta :

             01039 - Coolant Temperature Sensor (G2) 

            30-10 - Open or Short to Plus - Intermittent
             
           Am inceput cercetarile , consum prea mare la un motor de 1.6 nu cred ca am ,6,7 la drum lung, Cand temperatura indicata in bord era de 90 C cea masurata cu VAG-COM era undeva la 76 C. Credeti ca ar trebui inlocuit senzorul ?
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Şterge eroarea şi vezi dacă mai apare (poate a fost un contact imperfect accidental). Nu cu temperatura din bord trebuie comparată (în bord arată cu o aproximare destul de mare) ci cu cea de pe Engine (G62 care este în aceeaşi carcasă cu G2). G2 nu influenţează consumul, doar G62.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

La golful 4 1.9 tdi ( Axr ) ceva de mult am avut probleme cu acest senzor g 62, l-am cumparat dar vine a fost a termostatului, acum la masina sotiei ( golf 4 1.4 , cod Bca ) , are probleme cu acel senzor ( se ridica acul la 90 dupa care pica brusc la 0,porneste iar e la 90, iar 0 si asa mai departe ), problema este urmatoarea.....pot folosi senzorul ramas de la 1.9 tdi ( axr ) ptr a face montajul pe benzinar ?

Cu stiama .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Laurentiu_LWR

Daca se potriveste la mufa de ce nu...este un senzor care citeste o informatie...

Diesel...benzina...antigelul este acelasi...

Eu am fost acu ceva timp de am cumparat 2 senzori...unul pentru mine si unul pentru un coleg de munca cu un 2.0 benzina si am primit 2 senzori identici...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La golful 4 1.9 tdi ( Axr ) ceva de mult am avut probleme cu acest senzor g 62, l-am cumparat dar vine a fost a termostatului, acum la masina sotiei ( golf 4 1.4 , cod Bca ) , are probleme cu acel senzor ( se ridica acul la 90 dupa care pica brusc la 0,porneste iar e la 90, iar 0 si asa mai departe ), problema este urmatoarea.....pot folosi senzorul ramas de la 1.9 tdi ( axr ) ptr a face montajul pe benzinar ?

Cu stiama .

DA, se potriveste.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

salut,

sper sa fie ok topic-ul unde postez.

am o mica-mare problema cu termostatul.Acum 3 saptamani am observat ca nu se misca acul de la el.mergeam vreo 25-30 de km si nici nu se clintea.uneori insa in 4-5 km urca destul de repede la 90.apoi iar scadea.nu reusea sa se mentina.

saptamana trecuta am fost la service si l-am schimbat.a lasat mecanicul motorul pornit apoi vreo 10 min sa vada daca functioneaza cum trebuie.nu a urcat acul.a pus tester-ul pe masina si ii arata ca motorul are temperatura optima(intre 90 si 95 grade).dupa vreo 5 min a urcat insa acul(adica dupa 15 min dupa ce a pornit motorul).mecanicul a zis ca este posibil sa fie sonda mai lenesa.am plecat de la service.toate bune,urca acul.

a doua zi plec din localitate.dupa vreo 4 km urcase acul.statea la 90...cand,brusc,a coborat imediat.si a tot stat jos vreo 15 km.la intoarcere se intampla acelasi lucru.dupa 4-5 km urca apoi cade in pozitia initiala dar dupa 15 km iar sta la 90.

de dimineata in drum spre serviciu(sunt cam 5 km) nu a urcat deloc.nu stiu ce sa fac.este vreun senzor de vina.sau nu sta ceva cum trebuie si se misca atunci cand mai iau o groapa.

un sfat, o parere avizata daca se poate referitor la aceasta problema.

am uitat:este o bora 1.6 16 v din 2002.

multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Schimba senzorul de temperatura motor

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut, am o mica problema cu golful meu 4, 1.6 akl.

cand e canicula afara si circul mai mult timp pe oras, incepe sa nu mai traga motorul. apas pedala de acceleratie pana la fund si abia, abia incepe sa se tureze pana la 2000rpm si abia dupa 2000 incepe sa isi mai deie drumul. ma puteti ajuta va rog sa imi spuneti daca credeti ca senzorul de temperatura ar putea sa fie de vina? mentionez ca acul la apa urca normal, sta normal la 90, nu am probleme de genul...

nu as dori sa cred ca mi-am cumparat o masina doar de sezon mai racoros :)

mersi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Păi hotărăştă-te cum stă până la urmă acul, la 90 sau la 39?

 

salut, nu a mai intalnit nimeni aceasta problema? ieri m-am plimbat mai mult prin oras, pe bord imi arata 39 de grade (ii canicula in arad  :tuktuk: ) si dupa ceva vreme a inceput sa se tureze foarte greu masina. apasam pedala pana jos si abia dupa ce trecea de 2000rpm incepea sa se simta ca se accelereaza. am vorbit cu niste baieti din arad si au spus ca imi vor verifica pedala de acceleratie (in electronica ei) sa vada daca ceva ii dus sau afectat. doar ca aceste nereguli apar cand e foarte cald afara. in urma cu 2 saptamani a mers perfect masina cand erau pana in 30 de grade afara... va rog sa ma ajutati cu niste idei, sa nu raman la ideea ca mi-am luat masina de toamna/primavara/iarna  :lol:

mersi mult.

Oricum trebuie să pui vagcom-ul să vezi cât indică pe Engine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna ziua. ma prezint in fata dumneavoastra cu o mica problema legata de temperatura apei  la  un golf 4  1.6  motor AUS. de 2 zile temperatura  imi ajunge la 120-125 de grade  dupa 4-5km de mers in oras adica in momentul in care in bord deja imi apare mesajul( intermitent)  STOP si martorul rosu  cu acel termometru.....nu stiu care e problema...ventilatorul nu pornea...si am schimbat termocupla...la fel porneste abia la 120 de grade. acum 2 luni am schimbat senzorul de temperatura si acum 1 luna am schimbat si distributia  cu tot  cu pompa de apa( deci pompa e noua)...tot antigelul a fost schimbat, sigurantele sunt ok doar ca furtunul de tur e fierbinte  si cel de retur e rece.

    mai este un alt senzor sau ceva ce nu deschide tot circuitul de racire din moment ce returul de la radiator este rece.?..precizez ca se vede cum circula antigelul in vasul lichidului de racire...  multumesc.

P.s.  --am scanat cu vag-com-ul si nu am nici  o eroare..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu -doar termostat

In grupurile de valori ce temperaturi vezi ?

Pe motor si pe instruments

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

senzorul de temperatura ce marca este?termostatul mai poate face probleme de genul asta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

senzorul de temperatura e de  culoare verde si am impresia ca e topran..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri



Al Bundy

Posted 02.09.2015 @ 08:40


Schimba senzorul de temperatura motor

 

Am schimbat senzorul si merge ok.imi urca apa.acul sta la 90 si nu mai pica asa cum facea inainte.cel vechi era copt :)

 


Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am schimbat senzorul de temperatura din nou si la fel ventilatorul imi porneste abia la 120-125 de grade si nu tot timpul...turul de la radiator este fierbinte si returul ecaldut spre rece....exista un al 3 lea senzor/ termostat..care blocheaza circulatia apei prin tot sistemul?senzorul de la temperatura apei indica corect...termocupla nu comanda pornirea ventilatorului atat timp cat apa din radiator nu e destul de fierbinte dovada fiind returul  rece...ramane doar un alt termostat care nu da voie la apa sa circule si prin radiator... solutii?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Este un singur termostat pe masina. Ala lucreaza ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

le-am schimbat pe amandoua..si cel de pe motor si cel de pe ventilator...nici o schimbare...acuma merg cu ventilatoarele pe direct, pornesc amandoua direct cand cheie.altfel nu pot circula mai mult de 1km..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Repet intrebarea, termostatul este ok ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare!
Am si eu de asemenea o problema cu senzorul de temperatura la masina pe care o detin Bora 1.9 TDI - ASV.

Situatia e cam asa: joi (3 sept) am observat o chesti foarte ciudata, a urcat apa la 90 grade intr-un timp foarte scurt.. 6-7 minute de la pornire - dimineata.

Dupa care a inceput sa fluctueze acul intre 60 si 90 grade...

A doua zi (vineri), pornire la rece, aceeasi situatie.. doar ca a inceput sa se duca spre 130 grade.. si la fel, destul de rapid... iar de sambata.. ca pornesc la rece. sau imediat dupa ce am oprit-o.. sta acul la 130 grade.. si cu martorul aferent aprins.

Am comandat sonda de temperatura.

Ideea e ca mai am o buba.. de marti (1 sept) nu mai functioneaza ac-ul, efectiv nu mai pleaca compresorul.. apas butonul AC .. si nu se intampla nimic.. doar se aprinde butonul ca si cum este activata functia, dar in rest nimic.

Intrebarea este: credeti ca ac-ul a devenit nefunctional datorita problemelor survenite la senzorul de temperatura al apei?

 

Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sper ca ai comandat G62 fabricat de Hella sau OEM - restul sunt proaste, nu recomand.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Senzorul de temperatura motor conditioneaza functionarea AC-ului.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da in cele din urma am schimbat si termostatul....deci pompa de apa funtioneaza, senzor de temeperatura nou, termostat nou, termocuplu nou, sigurante ok....ventilatoarele tot nu pornesc iar apa tot se incalzeste pana la 110-120....bine ca la 110 deja opresc motorul pt siguranta....am pus ventilatoarele pe direct ca  altfel nu ma pot deplasa...totusi turul continua sa fie fierbinte iar returul rece spre caldut.... care e problema totusi...? urmeaza oricum sa o duc in service in zilele urmatoare..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!