Jump to content

Senzor (G2/G62)/ Indicator temperatura lichid racire motor - probleme


SSorin
 Share

Postare recomandată

PopaAlexandruGabriel

IN principiu asa am facut dar ca nu stiam codul senzoului sa-l comand pe net o sa imi iau  o interfata  ca sa vad exact eroarea,stiu ca aveam una  cu g62 in iarna cand am schimbat bateria si a trebuit sa sterg tate erorile aparute  in urma deconectarii bateriei.o sa vad ce pot sa fac si o sa incerc sa achizitionez unul oem la un pret accesibil.Acum am senzorul original si o sa iau codul dupa el.va multumesc pentru ajutor!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mosule, piesele le cumperi dupa cod motor, VIN etc...gasesti codul corect daca o sa cauti putin...sa nu mai zoc ca poti cere ajutor pe forum...crezi ca esti singurul cu 1.9TDI ? In 80 pagini gaseai sigur codul sau pe cineva care la schimbat...

Pe aria vanzari sant vreo citiva care pot sa-ti identifice /aduca cam orice piesa...sa nu mai zic d emagazinele online...incearca unixauto...introdu datele masinii si ai sa gasesti si codul la piesa (la majoritatea)...ai un inceput sa cauti dupa aia pe net piesa corecta...

Pe viitor poate vei ocoli reprezentanta si vei actiona "smart" :)

Inca o idee , vezi ca este o lista de ajutor pe forum, vezi aria intalniri poate ai si in Ploiesti...sigur gasesti un entuziast cu interfata, sau macar niste sfaturi bune...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

PopaAlexandruGabriel

Am gasit pe cineva cu interfata mmaine  sa ii fac  scanare.Dupa seria VIN am incercat la magazinele din ploiesti dar Oem nu  imi dadeau nimic  sub petextul ca " trebuie codul piesei".Dupa scanarea de maine o sa  iau dupa cdul piesei.Am gasit la autokarma senzorul Oem la pret bun.o sa  vorbesc si cu cei de la  magazinul de unde l-am luat pe asta,mai exact o sa le pun senzorul asta in brate.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

marius1982.11

Nu o lua ca pe o chestie regionala, dar aia sunt neseriosi daca trebuie sa le dai tu codul de piesa.

Mergi si tu la un magazin mai rasarit, nu la ala de la coltu' blocului care aduc peise de dacii 1310 cu bord de CN si ulei carrier botond expirat.

 

Ce an e masina ta? cod motor presupun ASV

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu neseriosi.... ci nu se pricep sa-i caute... sau nu-si dau interesul.

 

daca iti cumperi OEM, nu uita sa comenzi si oringul si clema de fixare - sa nu se rupa la demontare, cine stie in ce stare este.

 

daca alegi Hella - cel OEM tot de Hella este facut - atunci clema si oringul vin in cutie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Domnilor codu 059 919 501 e ok ptr golf 1.4 benzina

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

PopaAlexandruGabriel

salut! ma scuzati am fost ocupat cu facultatea si nu am putut intra. Codul meu e 059 919 501A , asta e scris pe piese demontata. Masina mea  are motor AHF fiind din 2002.Oricum anul motorului nu il stiu pentru ca am inteles ca  a fst schimbat de fostul propietar....o sa comand unul OEM cu oring si siguranta zilele astea si  o sa il schimb.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

PopaAlexandruGabriel

asta e eroarea data pe interfata.

post-115459-0-07579100-1427735646_thumb.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aveai aceeasi eroare si inainte ?

Poate ai vreun fir rupt, mufa  etc...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

PopaAlexandruGabriel

doar  o singura data a aparut inainte  de schimbare,dar ii luasem borna si nu stiu daca era de la borna sau senzor.mufa pare ok firele nu stiu unde ajung ca sa le verific continuitatea.am incercat sa urmaesc pe instalatie dar ar trebui sa tai protectia firelor ca sa le urmaresc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Domnilor codu 059 919 501 e ok ptr golf 1.4 benzina

Are cineva o idee nu as vrea sa inlocuiesc degeaba

Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Laurentiu_LWR

Ala este codul...059 919 501 A

Idee la ce sa avem?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai...pe net apare ca e pentru diesel cand dau cautare la cod.. e ok si pentru benzina e acelasi cod?

Modificat de cikyu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

marius1982.11

Intre si "A" si fara "A" din cate tin minte, diferenta e ca unul e patrat si albastru, cum am eu iar alalalt e verde si oval(la mufa), cele mai noi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cred ca am si eu aceeasi problema ; ieri dupa un drum de ~ 200 km, am ajuns acasa, oprit motor, peste 30 min cand sa plec din nou, motorul statea turat la 1200 rpm la ralanti ; am pornit, repornit, dat ture, nimic ; astazi de dimineata m-am uitat pe acolo incercand sa identific senzorul ; am pus mana pe cateva mufe, nu cred ca l-am observat, ma urc in masina, constat ca a pornit normal, la prima cheie la rece motorul statea la 900 rpm ;

Cumva acesta din poza maro este g62-ul? Sau este senzorul ala pt ulei ? Imi poate spune cineva pe unde se afla la 1.4 tdi? Astazi ii fac o scanare ;

20150403_081504.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

PopaAlexandruGabriel

Salut! Eu cred ca ala e senzorul pentru presiunea uleiului(pt bec).Nu cunosc acest motor dar dupa sitemul de prindere nu pare g62.G62 este pozitionat pe chiulasa spre volant la 1.9, sub corpul bujiilor auxiliare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ala e senzor de ulei.

g62 cauta-l pe langa termostat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cam asa ma gandeam si eu, fiind pozitionat sub filtru ; multumesc frumos pt raspunsuri.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am primit azi oferta pentru senzor... 60 lei OE, 111 Hella, stiu ca hella vine cu o-ring si clema... nu stiu de care sa iau :-s

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Laurentiu_LWR

Pai ia senzorul OE si clema si O-rigul separat tot OE si cred ca iesi mai ieftin decat pretul pe Hella

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salut,am citit aproape toate postarile de despre acest senzor G62 si nu am ajuns la o conluzie, daca la mine senzorul este vina. La mine apar urmatoarele simptome,porneste  dimineata la 1200 rpm,dupa care rame la 1000 rpm si scade dupa 1 min la turatie normala si martorul de la bujii ramane mai mult timp aprins in bord,cand pun contactul. Am facut scanare cu vag,nu a aparut nici o eroare,in schimb o singura chestie mi-a sarit in ochi,temperatura lichidului de racire era de -10 grade,in conditiile in care afara erau 9 grade,am repetat testul si dupa un drum de 50km lichidul de racire ajunsese la 50 grade. Sa schimb senzorul si/sau termostatul. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu as merge pe senzor , din ce spui tu .

Unde ai vazut -10grade , pe motor sau pe instrumente bord?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am vazut pe motor,nu in bord,cu testerul. ultumesc,atunci dau comanda de senzor si sper sa rezolv problema.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cumpara Hella sau OEM - Hella este cel care vine in cutia OEM... doar ca este mai ieftin si vine cu oring si clema, in cutie.

 

nu merge pe alte variante after-market, ca sunt foarte proaste... si tot la cele de mai sus vei ajunge

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!