Jump to content

Senzor (G2/G62)/ Indicator temperatura lichid racire motor - probleme


SSorin
 Share

Postare recomandată

Este vreo diferenta intre g 62 si g2?Ce face g2 si ce face g 62?

 

sunt doi senzori intr-o singura carcasa. Unul duce informatia la ECU, altul la ceasuri.

 

Cand ma opresc si las motorul pornit.

 

nu prea are voie, daca nu este f.f. frig afara.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

revin din nou , am schimbat senzorul g62 si delcoul dar tot asa face ca si cum nu ar avea aer motorul ( adica se aude ca si cum ar trage foarte putin aer )

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...
sandor gherghely

am schimbat senzorul g62 am luat hella dar nici o schimbare ,va rog alte optiuni daca mai sant?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asa am luat si eu Hella dar degeaba....mai scuteai ceva bani daca citeai ce am scris eu mai sus...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

dragomiricacristinel

Sa va spun ce am patit eu poate ma ajut si pe cineva cu ocazia asta:

Acum 3 zile am observat ca la masina mea temp la apa ajunge foarte greu la 90 de grade chiar daca temp de afara este de 6-7 grade.

Ieri i-am facut o proba cu ea cu turata la 3000-4000 de ture pe loc si mia ajuns acul la 90 dupa mai bine de 10-15 min dupa ceas.

Pana sa-mi ajunga la 90 de grade se comporta ca draq si anume imi merge supraturat la 60 de km pe ora in treapta a 4 a ajunge la 2500-2600 rpm,dupa ce a ajuns la 90 de grade merge normal.

Eu am schimbat senzorul de temperatura in august ce firma a fost nu mai stiu.

Acum o sa o iau cu termostatul intai astazi miam luat termostat wahler dar momentan nu lam pus din cauza lipsei de timp,ca intram la munca.Daca dupa schimbarea termostatului imi face schimb iar si senzorul de temp.

Ieri dimineata am pus si Vagul pe ea si nu mia dat nici o eroare la temp de la apa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

dragomiricacristinel

Doar ce am terminat cu masina i-am pus termostatul nou si,sia revenit.Cel vechi avea arcul sarit de la locul lui.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...
PopaAlexandruGabriel

Va salut! Cred ca am si eu  problema cu senzorul de temperatura si anume: dimineata cand este foarte frig am porniri greoaie, am zis ca sunt bujiile  duse si a cumparat  altele.Astazi le-am inlocuit  si le-am probat pe cele vechi pe baterie ,dar toate se inroseau.am  verificat daca am tensiune la fisele bujiilor si nu am.M-am gandit sa scot mufa de la senzorul de temperatura si am pus contactul si aveam tensiune la fise,cum bag mufa nu am( motorul fiind rece adica  acul indicator pe 0).eu cred ca este defect asa sa fie? si daca e defect ce  marca recomandati? va multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Senzorul e de vina si cumpara numai OEM sau Hella.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In primul rand imi cer scuze ca nu am timp sa citesc cele 80pag.

Problema mea este urmatoarea

De 3 zile, in afara localitatii temperatura imi oscileaza intre ~40 si 80 grade. Indicatorul, cum se observa si in video se misca cam repede.

In oras imi sta cam la 85-90grade. Am mai observat ca atunci cand accelerez se ridica acul in 2-3 secunde dupa care coboara.

Am turato putin pe loc si ventilatoarele pornesc chiar daca nu arata 90grade in bord deci termostatul (schimbat acum doua luni) functioneaza.

 

https://youtu.be/wVEqjwvQ5UE

 

Golf 4 variant 1.6, 16v AZD

 

Dupa cateva pagini citite mai sus dedus ca ar fi ceva senzor. Voi ce spuneti

Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

marius1982.11

Verifica si cablajul si mufa, poate ajuta un spray de contacte. 

Lafel si o scanare e bine venita, sa vezi daca si pe engine e acelasi fenomen. Senzorul care transmite in bord nu e acelasi cu cel care transmite la ECU, dar au corp comun.

Un ultima instanta schimba senzorul cu unul hella sau OEM.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cum se numeste senzorul sau ce cod are, pentru a cauta mai multe despre el, cum mar fi unde se afla :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Senzor temperatura lichid racire, g2/g62.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am un prieten care are un Beetle ALH din 99, la cald porneste foarte greu masina. A schimbat pompa de injectie deoarece a lui pierdea motorina pe la garnituri si a hotarat ca mai bine o schimba decat sa schimbe doar garniturile. Problema pornirii bineinteles a ramas. Apoi i-am reglat avansul care era mult prea intarziat si i-am recomandat sa schimbe G2/G62. A pus senzor nou dar fara succes la pornirea la cald. Exista o diferenta furnizata intre temperatura pe engine si cea de pe instruments de aproximativ 8 grade, oare sa fie defect senzorul? In mers temperatura lichidului de racire nu urca la 90 grade ci doar daca masina sta pe loc, eu banuiesc ca are probleme si cu termostatul. Inca o chestie destul de ciudata pentru mine(si eu am ALH), la 70 grade temperatura lichid racire IQ-ul era de 4 mg/str iar odata cu incalzirea motorului IQ-ul creste pana la 5 mg/str, la mine e invers, cu motorul rece am aproximativ 6 mg/str iar la 90 grade am 3.4 mg/str.

Am scos si mufa de la G2/G62 si astfel masina porneste la sfert dar putin mai turata.

Scuze de partea off topic.

LOG-01-000-beetle.xls

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E problema de soft. Se rezolva 100% .

Va porni la cald , ca si la rece - adica la sfert

Vorbeste cu userul terabyt , e de la tine din zona si stie cum sa te ajute.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si chestia cu IQ-ul tot problema de soft e? Daca scot mufa de la G2/G62 de ce porneste usor?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

CA porneste pe harta de pornire la rece.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sa inteleg ca ambii recomandati rescrierea soft-ului?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

marius1982.11

toti 3 chiar. dar fiind din 99, nu va merge din cablu obd ci pe banc.

pote merita si un chip tuning cu ocazia asta.

Modificat de marius1982.11
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va multumesc de promptitudine, probabil ultima varianta va fi aleasa de proprietar.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Incearca cu Adaptation pe canalul 5 si vezi daca se imbunatateste ceva 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

PopaAlexandruGabriel

Salut! revin si eu cu aceeasi prblema.Am schimbat senzorul g62 cu unul nou febi/swag, cel riginal era mult prea scump, dar prblema  mea nu a disparut si anume in continuare nu tensiune la fisele bujiilor  cand motorul este rece dar daca scot mufa senzoruluistiti ce a putea fi? stiti cumva unde este releul bujiilor incandescente  ca pozitie? si ce  numar are pe el? M-am uitat in spatele tabloului de sigurante si am   verificat cele doua sigurante care sunt ok ,dar nu stiu care este senzorul.Am mami gasit de la borna numarul  2 de la stanga la dreapta legata  sigurnata de 30A pana la  masa.. banuiesc ca era vreun accesoiu montat de vechiul propietar. va multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca citeai topicul, sau macar ultimele 20pagini ai fi vazut ca nu esti singurul care iei teapa...

Ti a recomandat mai sus omul, crezi ca degeaba?

O sa fiu acuzat ca sant sarcastic, dar daca 120-150RON e prea mult, trebuiai sa-ti iei o Dacie sau o bicicleta...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

marius1982.11

Tu te astepti ca la 10 grade sa-ti porneasca bujiile?

 

Ai vag-com?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

PopaAlexandruGabriel

nu am vag com.La repezentanta mi-a cerut 250 de lei  si de asta nu am luat,iar hella nu am gasit.multumesc pentru raspunsuri! La prima ponire mi se aprinde martorul in bord 1-2 secunde si  atunci am verificat  chiar daca afara erau  10 grade.

Modificat de PopaAlexandruGabriel
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cauta pe forum, aria vanzari, autokarma, unixauto sant magazine online, nu se poate intr un oras sa nu gasesti pe comanda sa ti aduca...

Iar ca sfat , e bine sa ti iei o interfata, te scuteste de multe batai de cap...ca si cazul de fata...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!