Jump to content

Senzor (G2/G62)/ Indicator temperatura lichid racire motor - probleme


SSorin
 Share

Postare recomandată

Salut, am si eu  un golf 4 16v din 99´ gpl, instaltie secventiala ......atunci cand il pornesc nu sta deloc la relanti doar daca il tin turat peste 2000 motorul merge rotund ,iar apa cand ajunge la 90 grade in cade acul la 0 de la apa si atunci cand se incalzeste tot degeaba tot intrerupt merge ca si cum ar merge 2sau 3 pistoane, bujiile le-am schimbat. Ma puteti ajuta si pe mine cu ceva idei. Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

verifica cablajul la senzorul G62 si mufa - curata cu un spray de contacte. Daca tot asa face, schimba senzorul - recomand Hella sau OEM

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Luati originale ....eu m-am lamurit cu celelalte,practic este loterie daca nimeresti unul bun.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

corect - de aceea si recomand OEM sau Hella.

 

si la cele OEM mai exista riscul asta.... dar foarte rar, au fost cazuri cu probleme...la OEM noi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sandor gherghely

salut prieteni; am o problema la alh-ul meu ; nu vine curent la bujiile incandescente daca scot mufa senzorului g62 vine curent banuiesc ca senzorul e de vina al meu e nou febi de 35 lei va rog o recomandare pt un senzor mai serios si ce se intampla daca merg asa cateva zile cu mufa scoasa ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dar cu un post mai sus ce scrie?Ai avut curiozitatea sa vezi sau macar ti-ai dat seama care e problema?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sandor gherghely

abia am intrat pe acest forum si vad ca am suparat ceilalti colegi cu intrebarile mele idioate ;poate ar trebui sa caut un forum pt mosnegi pt varsta mea care pricep mai greu si sant incepatori in ale internetului si mecanicii;va rog sa ma scuzati

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu vârsta este o problemă (nu cred că stă nimeni să se uite ce vârstă are cineva si apoi să răspundă) ci faptul că trebuie respectat un regulament. Aşa că este bine, înainte de a întreba ceva, să citeşti puţin pentru că este foarte posibil ca problema ta să fi primit deja un răspuns. Chiar dacă nu o să găseşti imediat răspunsul o să mai afli lucruri care te vor ajuta pe viitor, nu va fi timp pierdut mai ales dacă zici că eşti începător.

Drept ajutor poţi folosi funcţia Search (colţul dreapta sus şi stânga jos).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca nu iti vine curent la bujii, cu mufa la G62 scoasa.... problema nu este la senzor. 

 

totusi, inainte de prima pornire, scoate mufa senzorului, pune contactul si vezi daca iti vine curent la bujii..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

....nu vine curent la bujiile incandescente daca scot mufa senzorului g62 vine curent ....

Cred că la el vine, dar nu s-a exprimat bine

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

... s-o exprimat un pic alambicat, nu am inteles...... Atunci alt senzor - cumpara Hella sau OEM... nu alate porcarii

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sandor gherghely

D-nu Florin cu mufa la g-62 scoasa vine curent si porneste sfert chiar la -20 grade nu vine curent cand bag mufa la loc


Stimati colegi in sept 2014 am cump masina si am inlocuit distributia si termostatul si senzorul g62 pt ca nu indica corect temp la indicatiile mecanicului ;cat a fost cald a pornit problemele au aparut cand a venit frigul in noiembrie pornea ff greu dimineata la prima cheie dupa 2minute pornea bine ;senzorul e febi de 35 lei mecanicul spune ca e bun dar electricianul de la reprezentanta vw spune fara sa fi verificat nimic ca e senzorul si sa pun altul HELLA de 150 lei ca de aia nu vine curent la bujii ;bujiile funct corect dar cu mufa scoasa

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Senzorii de temp la gama VAG cel putin sant cu probleme...

Cand l-am schimbat, un amic de la magazin la cererea mea "un senzor ieftin si bun" m-a intrebat citi vreau ca se schimba usor :)

Am luat de 130RON Hella...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cam asa ceva.... cumparati numai Hella sau OEM. Restul... la noroc.

 

sandor  - cumpara un senzor bun.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare. Am un golf 4 1.9 TDI 90 cai ALH. Am o problema cu temperatura de racire. Nu imi urca mai mult de 70 grade plus ca urca greu. La pornire nu am avut probleme, a pornit din a 2-a cheie la -20 grade. Dupa o scanare am gasit un fault:

 

DTC 17664  - Engine coolant temperature sensor; open/short circuit to positive

                    - Intermittent

 

Banuiesc ca este senzorul de vina, nu termostatul. Imi poate afecta ceva acest senzor ? Unde se afla, si ce firma imi recomandati ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O.T. Deci urmaresc "si acest" topic zilnic,pe langa altele si nu pot sa inteleg cum se intampla chestii ca cea din post-ul anterior. :ceuameni:

On : KCS_92 raspunsul la intrebarea ta e cu 10cm mai sus de post-ul tau,cititi macar 1-2 pagini inainte de a reposta la nesfarsit aceleasi intrebari!!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sandor gherghely

Multumesc D-nu Florin m-am hotarat pe HELLA sper ca e bun asta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cam asa ceva.... cumparati numai Hella sau OEM. Restul... la noroc.

 

sandor  - cumpara un senzor bun.

 

 

 

 

Banuiesc ca este senzorul de vina, nu termostatul. Imi poate afecta ceva acest senzor ? Unde se afla, si ce firma imi recomandati ?

 

Da, senzorul G62... ce firma - vezi in postul de mai sus....

 

Multumesc D-nu Florin m-am hotarat pe HELLA sper ca e bun asta

 

e foarte bun.... si in plus, vine cu tot cu oring si clema de fixare, in cutie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mersi de raspuns. O sa trec zilele astea pe la service sa-l schimb.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Este vreo diferenta intre g 62 si g2?Ce face g2 si ce face g 62?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am observat si eu ca la temperatura creste destul de greu, abia dupa 3-4km de mers se duce aproape de 90 iar cateodata urca destul de greu de la prima [cenzurat] dinainte de 90 la 90. 

Deocamdata nu am facut distante foarte mari cu ea cu o singura exceptie si atunci acul statea constant la 90 dar acum pe distante mici daca merg sa zicem 6km, acul e la 90 si ma opresc, stau cateva minute cu ea pe loc, acul incepe sa se duca iar sub 90. 

 

E posibil sa fie senzorul sau se mai poate si altceva?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cand te opresti cateva minute motorul este oprit sau pornit?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!