Jump to content

Senzor (G2/G62)/ Indicator temperatura lichid racire motor - probleme


SSorin
 Share

Postare recomandată

NU gresesti cand spui ca ai 2 ventilatoare, dar ambele sunt electrice. Nu exista vascocuplaj. Doar la cele cu motor longitudinal exista vascocuplajul.


Si poate ca senzorul lui de temp exterioara nu mai este asa de precis.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

bujiile sunt ok , o sa incerc sa schimb g62.. si dupa sa vad ce mai zice

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

 

Cred ca vascocuplajul e de vina...care ramane cuplat. (e strict problema mecanica).

Testul ziarului: faci un ziar sul si vezi daca opreste paleta. Daca se opreste vascocuplajul e mort, daca nu, atunci inseamna ca merge.

 

De unde vascocuplaj la golf.?

Omului i-o fi pornit compresorul si atunci automat pleaca si ventilatoarele pe tr 1.

 

Eu dupa ce am pornit masina am apasat pe butonul dezaburire parbriz, asta porneste compresorul? Ca imi dispare de pe display ECON. Si inteleg ca daca dispare atunci se cupleaza compresorul.

Modificat de tommy_dj
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

DA, la apasare dezaburire parbriz cupleaza automat compresorul si iese de pe dezaburire daca era selectata.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De fapt, il comanda. Daca temperatura esterioara este sub 6 grade, compresorul nu mai poate fi cuplat...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mie nu imi cupleaza compresorul , am incercat .... poate sa imi zica si mie cineva niste coduri pt senzor temp motorina si senzor temp lichid racire ?????? ceva mai bun 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Atunci ce poate fi cauza pornirii ventilatorului? Si nu stiu daca a cuplat sau nu dar de pe display-ul klimatronicului a disparut semnul ECON. Afara erau in jur la 0 grade.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Daca climatornicul nu mai e pe econ, ambreiajul sau electromagnetic se cupleaza indiferent de temperatura. Astfel, se dezabureste masina mult mai repede. De aceea se intampla sa se cupleze cand se apasa dezaburirea parbrizului.

Insa, la temp sub 4 grade nu mai are treaba cu agentul de racire.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca climatornicul nu mai e pe econ, ambreiajul sau electromagnetic se cupleaza indiferent de temperatura. Astfel, se dezabureste masina mult mai repede. De aceea se intampla sa se cupleze cand se apasa dezaburirea parbrizului.

Insa, la temp sub 4 grade nu mai are treaba cu agentul de racire.

Daca temperatura exterioara, nu a lichidului de racire, este sub 4 grade, compresorul nu cupleaza, nici macar la cele cu AC.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Iti dau dreptate in tot ce zici Al Bundy, ca esti tatic.

 

Azi am facut un test. Afara -0.5 grade, cu motorul rece nu a cuplat, insa cu motorul cald a cuplat dar pt 1 minut, suficient insa sa mi se dezabureasca aproape instant as putea spune toate geamurile.

 

Eu am tot afirmat sus si tare ca porneste pt ca de regula activam compresorul cand eram cu mai multi in masina si asta dupa ceva timp de mers, deci cu motorul cald si simteam cum pornesc ventilatoarele, implicit si compresorul ca am si ridicat capota de cateva ori sa vad daca intradevar merge.

 

Dar, repet, daca se da pe auto, dezaburire geam, recirculare, climatronicul iese din modul econ si fctie de temp lichidului de racire va porni sau nu compresorul, chiar daca sunt -10 grade afara. Daca nu se apasa aceste butoane, climatronicul va sta mult si bine fara doar si poate in econ.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deci sa inteleg ca daca afara sunt -1, nu sunt pe ECON si pornesc dezaburire luneta, porneste automat si compresorul (sistemul de dezaburire nu isi ia curentul necesar direct de la alternator? ce treaba mai are cu compresorul? )

Modificat de Xtended2404
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu porneste compresorul la temperatura aia.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Poti sa ai instalatia de racire din cupru sau din aluminiu. Si ce este coroziv in timp pentru cupru, nu este pentru aluminiu, si invers. De aceea trebuie folosit tipul de antigel recomandat... nu conteaza producatorul, ci tipul antigelului.

Mare dreptate ai !  din 2004 :)

 

Nu stiu ce o fii facut fostul proprietar !! Ori antigel necorespunzator ori o fii folosit cine stie ce solutii de curatat instalatia, habar nu am

Cand am cumparat masina (acum o luna) anticelul roz roz nou pot zice dar nu stiu daca era G12 ! Proprietarul mi-a spus ca a schimbat o flansa de la sistemul de racire.

 

Eu am fost intr-un magazin am vazut 3 bidoane roz , rosiatic si roz spre violet. doar pe cel spre violet scria G12 care era si cel mai scump.

 

MARE ATENTIE LA ANTIGEL !!!!  

 

Uitati cum am gasit eu pe masina termostatul si senzorul.

 

post-97431-0-13009000-1420360339_thumb.jpost-97431-0-06420800-1420360363_thumb.j

post-97431-0-56335700-1420360607_thumb.jpost-97431-0-18607000-1420360621_thumb.j

 

Un sfat o parere , ce ar mai putea fii de cupru sau alama in instalatia de racire a motorului?!

 

PS: Sper ca am postat unde trebuie  sau trebuia la rubrica cu "probleme instalatie racire...."

Daca vreun moderator cionsidera locul nepotrivit pt acest post va rog sa-l mutati.

Modificat de fanel307
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

LA MULTI ANI si multa sanatate tuturor!

 

As vrea sa stiu daca ma poate ajuta cineva in  Timisoara cu un senzor de temperatura pentru un motor pe motorina cu 4 pini (cel verde) defect pentru efectuarea unui experiment. (Senzorul va fi distrus in proces ).

Am fost pe la schroturi dar nu am avut succes in obtinerea lui.

Vreau sa fac un adaptator care sa pacaleasca temperatura catre ECU in vederea reducerii consumului iarna.

Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

IA un termistor de aceeasi valoare sau o rezistenta si faci experimente. daca senzorul este defect, ce vrei sa mai faci cu el ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

LA MULTI ANI si multa sanatate tuturor!

 

As vrea sa stiu daca ma poate ajuta cineva in  Timisoara cu un senzor de temperatura pentru un motor pe motorina cu 4 pini (cel verde) defect pentru efectuarea unui experiment. (Senzorul va fi distrus in proces ).

Am fost pe la schroturi dar nu am avut succes in obtinerea lui.

Vreau sa fac un adaptator care sa pacaleasca temperatura catre ECU in vederea reducerii consumului iarna.

Multumesc

 

din pacate, o sa fie cam greu sa ii faci un pacalici pentru senzorul de temperatura lichid racire, astfel incat sa si mearga ok masina.

 

daca vrei sa ai un consum mai mic si masina sa mearga in parametrii, poti face aceasta prin modificarea hartilor ECU.

Modificat de F l o r i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Exista un topic pe un alt forum care trateaza acest subiect. La o masina diesel care este folosita asa cum o folosesc eu - dese porniri si aprope niciodata la temperatura nominala ar trebui sa ajung de la 10 l / 100 km spre mult doritul 8 l /100 km pur oras/opriri porniri destul de dese.

Vreau sa utilizez o mufa (gasita la schrott) si contactele unui sensor sa ma intercalez intre senzor si ECU/bord si sa pun un potentiometru in paralel pe termistorul care merge la ECU si sa testez diverse valori.

 

Merci

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Imi poate spune cineva care este ordinea firelor in mufa senzorului. Cum aratam mai devreme ca lichidul de racire a "mancat" senzorul , a trecut prin acesta si a mancat si firele  care s-au rupt la prima atingere.

Am 4 fire  , nu le-am distins exact culoarea dar cred ca  este unul maro-albastru unul maro-galben si celalalte 2 nu imi dau seama exact maro-alb sau maro-roz

Multumesc anticipat.!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1 lila

2 maro/alb

3 albastru/alb

4 maro/albastru

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu cred ca am culorile astea pe masina, sigur 2 fire cu albastru nu am.

Caut de cateva ore pe internet diagrame pt ECT si nu gasesc sau nu sunt in stare sa descopar culorile. Am facut cateva poze.

post-97431-0-87725400-1420959270_thumb.j

post-97431-0-86307200-1420959278_thumb.j

post-97431-0-41463700-1420959288_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1-albastru/maro

2-maro/galben

3- maro/alb

4- maro/gri

1-2: G2

3-4: G62

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@lupo_bv Multumesc frumos. Am mai "decojit" firele si am observat culorile mai exact. Sunt exact ceea ce ai spus tu .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu cred ca am culorile astea pe masina, sigur 2 fire cu albastru nu am.

Caut de cateva ore pe internet diagrame pt ECT si nu gasesc sau nu sunt in stare sa descopar culorile. Am facut cateva poze.

Inseamna ca vorbim de alta masina decat de G4 ?

Ca doar in aria asta suntem.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Al , ai dreptate,am folosit "cauta" si am postat fara sa observ ca este aria G4 si nici nu am precizat ca este vb de un a4 1.9 BRB. O sa fiu mai atent data viitoare.

Oricum iti multumesc frumos pt raspuns si totodata iti apreciez efortul si calitatea raspunsurilor ce le dai pe forum (si nu numai forumul asta) ! Esti top ! Merci!

Modificat de fanel307
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!