Jump to content

Senzor (G2/G62)/ Indicator temperatura lichid racire motor - probleme


SSorin
 Share

Postare recomandată

Pune un senzor OEM. Al tau e cu mufa partata nu?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sal am schimbat senzoru de temp ca era in garantie si s-a rezolvat. ms de raspuns oricum.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

?

Modificat de Bombishor
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

As dori si eu o lamurire legat de problema mea. Masina in cauza un golf 4 de 1.6 16v, cod BCB, 11.2002. Acul ce indica temperatura apei are fluctuatii, ajunge aproape de 90(acul este in dreptul cifrei 9) iar scade ,iar creste. De incalzit masina se incalzeste la fel ca inainde si "baga"caldura ok(nu sunt fluctuatii de caldura). Am fost la service si el a spus ca ar fi senzorul de temparatura,partea ciudata e ca a pus vag-com , dar mi-a spus ca nu ii arata error pt senzor.Dar el a spus faputul ca baga caldura si ca are fluctuatii nu poate fi de la termostat(ce initial am crezut eu ca ar fi) ci senzorul de temperatura. O sa-l schimb, dar vreau sa fiu sigur ca e acesta, ceea ce ma nemutumeste este faptul ca nu a indicat error si sa nu fie totusi termostatul.

Si un cod OEM pt senzor si termostat as dori, daca puteti sa ma ajutati.

 

 

Salut. Daca mai esti prin zona... spune-mi si mie cum s-a rezolvat pana la urma? Am fix aceleasi probleme

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

schimba senzorul de temperatura G62.

 

cumpara OEM sau Hella.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ar mai putea fi si altcv....care sa verific?....sigur nu e g62?

Am patit alcelasi lucru si eu...e de la termostat...trebuie schimbat 100%

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

am verificat si eu azi acest senzor deoare am consumul cam mare si am descoperit o diferenta destul de mare de temperatura intre modulul engine si instruments

 

la engine: coolant temp si fuel temp =  24.3 c

intake air temp =  27 c

 

la instruments:coolant temp =  17 c

outside temp =  23c

 

precizez ca masina a stat in garaj toata ziua fara a fi pornita deloc pe ziua de azi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cam mare diferenta.

 

recomand inlocuirea lui - cumpara unul Hella sau OEM.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am verificat si eu azi acest senzor deoare am consumul cam mare si am descoperit o diferenta destul de mare de temperatura intre modulul engine si instruments

 

la engine: coolant temp si fuel temp =  24.3 c

intake air temp =  27 c

 

la instruments:coolant temp =  17 c

outside temp =  23c

 

precizez ca masina a stat in garaj toata ziua fara a fi pornita deloc pe ziua de azi.

Verifica si dupa ce mergi cu masina, cand e motorul cald.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Revin si eu cu o problema legata de acest senzor(cred). Acum un an si ceva imi porneau ventilatoarele singure la punerea contactului chiar daca motorul era rece si foarte frig afara(si ramaneau pornite pentru aproximativ 5 minute chiar daca porneam/opream motorul). Am mers la service si am inlocuit senzorul G62 cu unul after-market de 40 lei si pana acum 2-3 saptamani nu am mai avut probleme. Ventilatoarele au inceput iar sa porneasca singure iar si am mers iar sa inlocuiesc senzorul. Aparent problema s-a rezolvat, iar astazi(coincidenta sau nu fiind mai frig afara) au pornit iar ventilatoarele cand am pus contactul. Ceva pareri? Sa se fi dus asa repede un senzor pus de 3 saptamani? Sau am eu o alta problema? Pe forumul de la passat mi-a spus cineva ca e posibil sa fie de la termocupla..

Modificat de bogdan_16v
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pune si tu un senzor OEM. Ventilatoarele merg si fara sa ai contactul pus ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sau Hella - e cam 130-150 lei, cu tot cu oring si clema.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pune si tu un senzor OEM. Ventilatoarele merg si fara sa ai contactul pus ?

Da, merg ventilatoarele(pe treapta a2a) si cand am contactul pus, merg si cu motorul pornit.. Apoi dupa cateva minute se opresc si nu mai pornesc decat peste cateva ore daca pun iar contactul..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am pus un senzor OE nou. Nu mai pornesc ventilatoarele doar ca in mers pe VCDS temperatura atat pe engine cat si pe intruments nu creste mai mult de 78 de grade, desi in bord se apropie si uneori chiar sta la 90. Dar in mers, in frana de motor scade cateva grade si pe VCDS si in bord. Sa fie oare de la termostat?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

salutare, am o problema si nu stiu sigur ce ar putea fi, si as avea nevoie de cateva pareri.

Ieri dimineata am observat ca masina Golf4 tdi cod AJM pierde antigel pe la radiator, mentionez ca acesta a fost schimbat in primavara aceasta, si masina nu a fost lovita, pana acum temperatura lichidului de racire nu era indicata deloc, alteori urca doar pe la 80-85 grade, mam uitat in vasul pentru antigel si la suprafata era foarte multa spuma (e normal??)

-o fi din cauza termostatului si a senzorului G62??

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Rezolva problema cu scurgerea apoi fa o diagnoza. Spuma in vas poate fi de la combinarea a 2 tipuri diferite de antigel, de la termostat sau de la distrugerea garniturii de la chiulasa. Ce culoare are spuma/lichidul din vas? Este ulei in apa?

In weekend mi-am schimbat si eu g62-ul cu unul nou, hella. A costat fix 95 lei cu garnitura si clema de prindere.

Modificat de disturbed
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca ar fi de la chiulasa ar mai avea si alte simptome? Spuma e de culoarea mustarului, si are consistenta groasa, in borcan culoarea lichidului nu se mai vede, ar trebui sa fie roz (G12)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

spuma din vasul de expansiune, este de la contaminarea lichidului de racire, cu ulei - in majoritatea cazurilor, acesta se produce din cauza spargerii termoflotului - de mergi sa iti verifice termoflotul - daca acesta este spart, trebuie inlocuit, curatat tot sistemul de racire de cateva ori.... pana scapi de orice urma de ulei - si cam asta este.

 

remediaza pierderea - asa cum ti-a recomandat si colegul.

 

la modelul acesta de motor - primele simpome in cazul unei garnituri/chiulase cu probleme - dispare antigelul din vas/il arunca afara - la turatii mai mari, la drum lung, etc - bolboroseli in sistemul de racire - se mai aud si in habitaclu....etc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am si eu un golf 1.4 si am urmatorul comportament la indicatorul de apa. Cand am luat masina saptamana trecuta nu-mi indica nimic la apa, am desfacut mufa m-am uitat sa nuie vre-un fir rupt si am indesat-o la loc. Am mers cateva zile acum iar a incept sa nu mai mearga. Daca apas pe mufa uneori incepe sa mearga dar se intampla sa imi si pice indicatorul de temperatura la zero chiar si in mers. Sa fie de la senzor sau sa fie de la mufa proasta? La mufa nu prea vad ce as putea sa-i fac.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Trebuie sa vezi - cablaj, mufa , senzor

Astea se vad la fata locului ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am pus unul nou, marca VEMO. Pt ca sunt posesor nou de Golf am o intrebare, senzorul ala chiar o sa stea acolo doar tinut de siguranta iaa prapadita de plastic? Sistemul de racire la Golf nu este sub presiune? Intreb pt ca mai am un BMW si acolo e poveste lunga tot timpu, cu aerisire, cu completare cu supapa deschisa etc, deoarece lucreaza sub presiune.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sta !

Unele sigurante sunt metalice ... dar nu la senzor pe producator

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu se rup. 

 

Trebuia sa cumperi un senzor mai bun.... macar Hella daca nu OEM.... diferenta de pret este destul de mare, cel Hella este in jurul la 130 lei - vine cu tot cu oring si clema - dar si de calitate.

 

acum, vezi cum se comporta masina cu el.... daca in timp simti un comportament anormal la pornire, etc.... schimba-l cu unul mai bun.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!