Jump to content

Senzor (G2/G62)/ Indicator temperatura lichid racire motor - probleme


SSorin
 Share

Postare recomandată

Relantiul la 1.000 RPM e prea sus daca zici ca motorul e cald!

Legat de temperatura nu stiu ce sa zic, poate te lamuresc alti colegi (poate ai o problema cu antigelul).

Modificat de anorganix
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu imi sa mereu in 1000,mi-a stat odata,si am oprit motoru la semafor,si cand lam pornit iar imi statea la 850 normal

in mod normal imi sta in 850,dar joaca acu ala la temperatura si imi fac griji,cand scade acu ii da impuls senzoru ca e motoru rece nu?ma gandesc ca de aia sa ridicat in 1000 ture la relanti

Modificat de hbogdan
Quote inutil. Foloseste AddReply sau FastReply.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si eu am avut asemenea problema doar ca mie nu mi-a sarit acul la 1000 de ture niciodata si problema era de la un senzor care intra in blocul motor. Sunt 2 senzore unul care da comanda inspre bord si unul la ventilatorul din fata radiatorului problema e la cel care da comanda spre bord incearca asta. Alceva nu stiu iti urez bafta la rezolvarea problemei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sa-l stapanesti sanatos!

problema ta este un senzor de temperatura lichid de racire. se afla pe blocul motor si este cel responsabil cu indicarea temperaturii lichidului de racire la bord. nu este o problema stringenta, deoarece acolo sunt 2 circuite independente. unul care incalzeste lichidul de racire si altul care iti indica lucrul asta la bord. schimba senzorul ala. e cam 100 ron la reprezentanta. am avut si eu o problema asemanatoare. la mine nu se ridica apa la 90 de grade. succes!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am scanat masina cu vag-comu,mia dat eroare G2 senzor de temperatura,si la explicatie zicea ceva de genu,ca nu face contact sau ca nu are plus

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deci curata mufa de la G62 cu spray de contacte si daca nu se rezolva schimba senzorul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu stiu unde e senzoru,o poza m-ar ajuta daca aveti,sau macar sa-mi explicati unde e situat!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut..am luat si yo un golf IV de curand.. motor 1.4 si nu-mi indica temperatura deloc,acul sta pe 0 ,sa fie de la sonda?..testul VAG-COM unde se face..la service autorizat?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In primul rand incearca sa scrii corect romaneste, fara acele .... intre cuvinte.

La service se foloseste VAS-ul. Vag-com-ul e un soft de diagnoza dezvoltat de : http://www.ross-tech.com/vag-com/tour/main_screen.html . Pentru un ajutor in aceasta problema, adica o diagnoza, poti veni la intalniri: http://vwforum.ro/index.php?showforum=53, sau cere o diagnoza la una din aceste persoane: http://vwforum.ro/index.php?showtopic=38318.

SI DE CE NU COMPLETEZI IN PROFIL LOCATIA DE UNDE ESTI? M-am saturat sa tot scriu asta...

Modificat de al bundy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Am intampinat o oarecare problema seara trecuta si as vrea sa stiu daca este normal ceea ce am patit sau nu.

Am cauta pe forum, dar nu am gasit exact problema mea sau poate nu am gasit cuvintele cheie potrivite.

Nici titlul nu stiu daca e cel mai portivit, dar sper sa intelegeti despre ce e vorba si sa ii dam de capat.

Problema: Am trecut pasul Gutai, dinspre Sighet spre Baia Mare. Totul bine si frumos, dar pe cand sa incep urcarea incepe sa suiere discret aeroterma.

Din ce am mai citit pe forum, am inteles ca se mai strica ventilatorul acela. Asa ca ma gandeam ca ma asteapta o cheltuiala noua, dar nimic deosebit.

Dupa ce trec de varf, la coborare incepe sa se auda si un fel de uruit (si acesta discret, cu muzica pornita deabea se auzea) intermitent. Tot atunci cand am inceput sa aud din timp in timp si acel uruit am remarcat ca indicatorul de temperatura a apei era usor coborat sub 90 de grade.

Dar nu mi-am facut probleme, ca m-am gandit ca deoarece foloseam mult frana de motor si mergeam mai mult la relanti (ca sa nu li se faca rau alor mei) probabil ca motorul se racise usor. Stiam eu ca motoarele astea mai noi nu consuma asa mult, sau chiar deloc combustibil in frana de motor sau la liber. Si ma gandeam eu ca circuland mult aer rece fara ardere, motorul s-o fi racit usor.

Afara erau sub -10 grade (nu stiu sigur ca nu am BC, dar presupun, deoarece in Baia Mare erau -6 grade). Dar pe cand termin coborarea observ ca acul indicatorului era la prima [cenzurat] subtire dupa cele 3 liniute groase. Si am presupus ca nu e normal ca motorul sa se raceasca asa tare, in mers, mai ales ca acum incepeam sa il acelerez si mergea cam la 2000 de ture, constant.

Am tras pe dreapta (cu motorul pornit) si m-am uitat daca am apa in borcan sau daca nu cumva curge ceva dupa mine, deoarece pe bord nu imi indica nimic altceva in neregula. Nu am observat nimic dubios asa ca am plecat in continuare spre Baia Mare.

Dupa oprire acul a coborat spre cele 3 liniute groase dar in masina venea in continuare aer cald. Si am remarcat ca atunci cand auzeam acel uruit discret acul se misca cat inspre a doua [cenzurat] subtire cat inspre cele 3 groase. Mentionez ca ventilatorul era pe treapta a doua iar butonul de caldura era aproximativ orizontal indreptat spre cald, ca sa nu fie prea cald in masina.

Deoarece drumul era mai drept in continuare, am avut posibilitatea sa ma joc putin la aeroterma. Am oprit ventilatorul pret de 2 minute (cu masina in mers cam 60-70 km/h) si am observat ca acul se ridica, vazand cu ochii. Dupa ce am vazut ca nu trece de 90 de grade, am pornit din nou aeroterma.

Sueratul disparuse, la fel si uruitul. Dar nu dupa mult timp acul a inceput sa coboare din nou.

De data asta pana la a doua [cenzurat] subtire. Daca puneam sa sufle doar aer rece in masina acul se ridica din nou la 90 de grade. Cum dadeam si pe cald, cum incepea usor sa coboare.

Intrebarea mea este normal sa se intample asa? Sau e ceva problema? Sunt motive sa ma alarmez sau era devina frigul de afara? :Driver:

Cu respect

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la -11 grade,masina la relanti timp de 10 min,a inceput sa-mi scada temperatura de la 90 grade.Asta a fost din cauza frigului si cred ca este normal.Masina ta cred ca are o problema.Incearca cu vag-com sa vezi ce este,daca nu du-te la un mecanic!Eu in locul tau asa as face :Driver: !

Numai bine! :Driver:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

este normal ca la acea temperatura ( aprox. -9-10 * ), la relanti , sa se raceasca motorul

am " patit " asta chiar astazi , am mers normal - temperatura apei la aprox. 90* - am oprit si am stat pe loc la relantiu si dupa 4-5 min acul a coborat la jumatate

a pornit chiar si sirocoul care a sesizat o temperatura a antigelului scazuta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Binenteles ca ai o porblema la G2 senzor :),senzorul de temperatura,la mine la fel face,si sa stii ca nu are legatura cu ventilatia,se ridica la 90,iar scade iar creste dupa cum vrea el :P

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Senzorul de temperatura, fa o scanare sa fii sigur si posteaza in aria dedicata senzorului :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai si eu ma gandesc ca ar putea fi ceva senzor devina, ca de indata ce opresc aeroterma creste dubios de repede temperatura apei, inapoi la 90 de grade. Deci nu cred ca era chiar asa rece motorul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Hai sa va spun si situatia mea si tind sa cred ca este normal ca la temperaturile actuale sa se intample asa.

Eu chiar am avut probleme cu senzorul de temperatura, in sensul ca urca si cobora acul dupa cum vroiau muschii lui, asa ca l-am schimbat si am sters eroarea cu vag-ul. Acum daca trag de motor urca temperatura la 90, dar daca merg mai batraneste varieaza intre 70-80. Mentionez ca am mai facut o scanare si nu mai da nicio eroare la senzor, iar temperatura in vag era la fel cu cea indicata la bord.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deci se poate sa fie normal si ceea ce am patit eu. Saptamanile urmatoare urmeaza sa schimb distributia si vroiam sa stiu daca merita sa mai dau inca 50-80 de lei pe o scanare cu vag-ul sau e normal ca din cauza temperaturilor scazute sa fi aparut simtomele respective. Totusi ceea ce ma nedumereste pe mine e ca daca opream aeroterma, in decurs de 2 minute, apa in motor era din nou la 90 de grade. Si de ce a aparut acel suierat cand motorul era putin mai rece?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din ceea ce spui tu,ca temperatura apei ti-a scazut in mers,nu prea e normal dar mai mult ca sigur un aport important l-a avut si temperatura scazuta de afara dar si faptul ca mergeai cu ea mai mult pe liber.Si mie,asa cum au mai mai spus si colegii mai sus,la relanti,cu clima pornita,imi ajungea apa si pe la 50 grade.Daca vine caldura acum nu cred ca o sa mai ai probleme.Poti sa mai astepti sa vezi daca ti se mai intampla,asta ca sa nu arunci niste bani degeaba.Eu din pacate mi-am cumparat senzorul pentru ca nu-mi mai indica nimic pe bord dar cand am vrut sa-l schimbam constatat ca nu mai facea contact cum trebuie mufa,asa ca am mai ramas si cu un senzor cumparat degeaba. :D

Modificat de Fitty
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salut,ieri mi-am schimbat distributia,si cu ocazia asta am schimbat si senzorul de temperatura,acum totul merge normal,imi indica bine! multumesc inca odata

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Hello,

desi am o Skoda Otavia 1 ALH postez si eu aci pentru ca am cam aceeasi problema.

azi venind de la munte spre Bucuresti (la iesirea din Ploiesti) vad ca acul de la temperatura apei arata cam 110 (linia cea groasa dintre 90 si 130). hmm , interesant !

merg foarte precaut - fara accelerari bruste, turatii joase - si acul tot urca.

La intrarea in Bucuresti - la ikeea - a aparut alarma cu temperatura apei - tras pe dreapta.

Nu am vazut sa functioneze cele 2 ventilatoare desi temperatura era demult peste 90 ...

ce sa fie ?!

mersi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Presupunand ca ai verificat nivelul lichidului de racire iti sugerez sa faci o diagnoza ca ar trebui sa-ti zica motivul, iar in functie de asta iei masurile necesare. Problema poate fi de la ceva contacte, relee sau cel mai grav, dar si cel mai putin probabil, de la ventilatoare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

revin cu urmarile

am dus-o la augsburg: dupa ce au vazut ca nu baga caldura, nu trece apa prin radiator (furtunul de jos era rece) si nu scotea nimik prin furtunasul mic de intra in vasul de expansiune , grupul de vreo 4-5 mecanici au zis : POMPA !

aveam 146 K km si cica trebuie sa schimb kitu de distributie la 150 K (prima schimbare e la 90K apoi la 60 K, asa este oare ?)

apoi la desfacere au mai gasit si cate ceva la kitu de transmisie (asa au zis ei la cureaua alternatorului si intinzator si role)

in total nota de plata : 1800 ron din care 450 manopera

sper sa nu mai fie vreo problema in 60 K km sau care o fi intervalul de schimbare....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

am si eu o intrebare in legatura cu senzorul de temp.Este normal ca in timp ce rulezi 20-30km urcand,coborand indicatorul de temp,a apei sa scada brusc de la 90la0 si apoi sa urce la 90.astept raspunsuri.multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator

E defecta sonda de temperatura.

Fa-i o scanare si vezi ce eroare iti da . :Driver:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sau s-ar putea sa iti fi ramas si termostatul blocat pe deschis

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!