Jump to content

Senzor (G2/G62)/ Indicator temperatura lichid racire motor - probleme


SSorin
 Share

Postare recomandată

inseamna ca nu e codat. Sau nu ai asteptat destul. Dupa ce scoti mufele, trebuie sa treaca cam 1 min si dupa asta te avertizeaza.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

va salut. am un golf 4 alh, cu minidot echipare edition). problema e ca nu-mi afiseaza cand scade nivelul lichidului de racire, nici al lichidului de parbriz(nu se aprinde nici martorul galben)

am scos mufa de la vasul de expansiune si am facut legatura direct intre fire, dar tot nu se aprinde.

in partea cealalta nu am reusit ca iese cu totul si am plin rezervorul de lichid.

 

posteaza coding-ul de pe 17-Instruments.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da. am facut o greseala asa cum am scris am facut legatura intre fire. am scos din nou mufa si am asteptat si a aparut msg STOP.

 problema era ca a scazut nivelul lichidului sub minim mult, adica mai se vedea putin pe fundul vasului, si nu a aparut nici un mesaj.

iar la lichidul de parbriz nu a aparut niciodata indicatorul ca nu mai am lichid, sau mesaj pe minidot.

 

nu am tester, dar il pun cand schimb uleiul.

 

multumesc pentru raspunsuri.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut. Am un Seat Leon, din 2000, 1,6  si la scanare pe instrumente da eroarea: 01039 - Coolant Temperature Sensor (G2) 

        30-00 - Open or Short to Plus.  Nici apa in bord nu mi-o indica. Stie cineva unde e senzorul acesta?  e senzorul care trimite informatia la ECU? Adica e acelasi senzor?
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

iti recomand sa cumperi unul Hella sau OEM

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Odata cu venirea frigului au inceput si problemele cu pornirea motorului la rece. Dimineata, la prima pornire, daca sunt afara -2 grade, motorul da sa porneasca si moare imdediat. Am pus azi VCSD sa vad diferenta de temperatura intre Engine si Instruments. Atasez aici foto sa-mi spune-ti si parerea voastra, trebuie sau nu schimbat G2/62 ?

 

 

post-52227-0-45599000-1386153622_thumb.p

post-52227-0-26570300-1386153628_thumb.p

post-52227-0-63745500-1386153634_thumb.p

post-52227-0-16002900-1386153641_thumb.p

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu se vad prea bine printscreen-urile,care e diferenta intre temp de pe Engine si IC?Dimineata inainte sa pornesti scoate mufa de la sensor si incearca sa pornesti asa sa  vezi cum porneste.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poti incerca sa vezi cum porneste cu mufa scoasa. Daca porneste mai bine, schimba senzorul - cumpara Hella sau OEM

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si la mine a pornit foarte greu dimineata aceasta (si de cand a venit frigul asta crancen) si am schimbat senzorul acum 2 saptamani. Nu cred ca este vorba de senzor, cel putin nu la mine...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salut. Acum o saptamana s-a aprins martorul motor in bord si am fost la un coleg de pe forum pentru o scanare. Si lui i-a aparut senzorul de temperatura. Ciudat este ca masina nu are niciun simptom de care se vorbeste aici. Acul arata 90C. E adevarat ca porneste putin mai greu. Acum nu stiu pe care sa-l cumpar, pentru ca vad ca sunt 2 senzori si nu mi-a spus acel baiat pe care exact sa-l inlocuiesc. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu ti-a trimis rezultatul scanarii pe mail?

sau macar ce era, g2, g62 sau altul?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din pacate la O2 nu e asa, e un singur senzor de motor si inca unul pe radiator. deci, care apare?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mii de scuze. Trebuia sa spun si care din fiare e cu pricina. Este vorba de golf 4 bcb, nu de octavia. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

Am schimbat si eu termostatul si senzorul de temperatura pe 1,9 TDI AJM.

Termostat Gates + garnitura inclusa - 55 RON, Senzor Hella + garnitura inclusa si clipsul de plastic inclus - 88 RON + Lichid G12 HEPU + Apa distilata.

Efect IMEDIAT scaderea consumului de la o medie de 11,3 l/100 km la 9 l/100 km in oras in conditii similare de trafic si frig.

Apa sta la 90 unde inainte nu urca peste 80 decat cu greu si mai si fluctua cateodata.

Pentru cei care vor sa faca acest lucru si nu l-au facut niciodata:

1. Se demonteaza balonul de vacuum cu un inbus solid (la baza balonului un singur surub parca de 8)

2. Se goleste instalatia pe jos la radiator (eu nu am golit-o la inlocuirea termostatului si tot s-a dus lichidul)

3. Se desface colierul de pe plasticul ce tine termostatul si se scoate furtunul care e conectat la radiator partea catre motor.

4. Cu un clichet si inelara de 10 se desfac cele 2 suruburi de la termostat, nu merge cu inbus ca nu e loc de alternator. Protejati alternatorul de apa cu o punga de plastic.

5. Cu maxima grija se trage plasticul astfel incat sa vina si termostatul afara - trebuie putin insistat si tras cu grija sa nu rupeti urechea de plastic care tine termostatul pe pozitie. Mai curge apa...

6. Se curata locul garniturii , dar eu nu am insistat sa nu zgariu locasul (am 500 km si nu curge)

7. Se da un pic garnitura cu vaselina siliconica sa stea mai bine pe termostat si sa intre mai bine in locas. Se pozitioneaza termostatul in corpul de plastic dupa urechiusa si se impinge in locas.

8. Se strang la loc cu simt cele 2 suruburi de 10 sa nu se sparga plasticul (eu am facut semn pe surub cu vopsea si l-am adus la marca) sau cu cheie dinamo pentru cei mai fortunati

9. Se pune la loc furtunul de la radiator si colierul pe piesa de plastic

10. Se monteaza balonul de vacuum

11. Se scoate clipsul de la senzorul de temperatura cu o surubelnita

12. Se inlocuieste senzorul de temperatura si garnitura (se utilizeaza vaselina siliconica in acelasi scop ca mai sus), se pune clipsul nou la loc.

13. Se incarca motorul si radiatorul pe la un punct inalt - furtunul care leaga partea de sus a radiatorului cu motorul e foarte bun - se desface usor colierul si se poate turna lichid in ambele directii (nu porniti masina doar cu lichid in borcan - trebuie sa bagati aproape toata cantitatea pierduta). Daca pompa de apa invarte in aer se spune ca exista risc de uzura prin faptul ca se roteste pe uscat.

14. Se umple borcanul de lichid pana la jumate si se porneste masina la relantiu. Cu incalzirea pornita pe maxim trebuie relativ rapid sa simtiti ca se inchide circuitul si vine aer mai cald la mana (5 minute in garaj). In cazul in care nu se inchide circuitul trebuie sa luati in considerare sa mai adaugati apa - cu precautiile necesare de apa firbinte.

15. Monitorizati lichidul din vas si adaugati cate putin. Puneti capacul la loc.

16. Cand apa va ajunge la 87 de grade se deschide termostatul si din nou nivelul lichidului va scadea. Luati cu voi in masina o rezerva de antigel si completati cu mare grija.

In perioada reparatiei am verificat cat am putut toate tevile si am gasit una (chiar cea care pleaca de la radiator de jos la termostat) pe 3/4 tocita din cauza ca un element de prindere s-a stricat si batea intr-un plastic dur . Astfel de defecte sunt foarte radicale si ieftin de reparat... daca se spargea si nu mai avea mult ma lasa in drum. teava buna de la dezmembrari - 10 RON

Vremea rece ajuta oarecum ca masina nu se incalzeste asa repede si aveti mai mult timp de reactie.

Partea cea mai grea este incarcatului instalatiei in rest e o operatiune simpla.

Va trebuie doar un inbus , un clichet si inelara de 10 un patent de desfacut coliere - din acela cu retinere , o surubelnita si vaselina siliconica.

TOATE ASTEA SUNT ACTIVITATI PE CARE EU LE-AM EXECUTAT PE PROPRIE RASPUNDERE EU NEFIIND MECANIC DE MESERIE.

ORICE SE INTAMPLA CU MASINA NU SUNT RASPUNZATOR. MERGETI LA UN MECANIC PENTRU EFECTUAREA REPARATIEI.

Stima,

Florin

Modificat de joflo
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am schimbat si eu acest senzor si martorul s-a stins imediat. Ce mi se pare dubios este ca inainte, cu eroarea in bord acul statea fix la 90grade, acum putin sub 90, la jumatatea liniilor. Masina pare ca merge mai bn, dar cred ca e placebo. 

Modificat de cata4u
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am schimbat si eu acest senzor si martorul s-a stins imediat. Ce mi se pare dubios este ca inainte, cu eroarea in bord acul statea fix la 90grade, acum putin sub 90, la jumatatea liniilor. Masina pare ca merge mai bn, dar cred ca e placebo.

Sa fie și termostatul?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am tot citit acum despre asta si toata lumea zice ca e posibil sa fie termostatul. Alta distractie. Am inteles ca e posibil sa fie si o flansa ce se sparge si ca ea nu vine odata cu termostatul cand il cumperi, deci nu stiu de unde as putea sa o iau, in caz ca e de la ea. Mai cercetam.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cred ca e carcasa termostatului sau cutia și este din plastic mai dur care se poate crapă.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut colegi cu golf4 am si eu o problema cu masina g4 1,9tdi alh 66kw nu vine curent la bujii desi martorul din bord se aprinde si dupa ce pornesc motorul vine curent la bujii circa 3 minute dupa care se sting mentionez ca la bord totul functioneaza normal.  am scimbat releul de bujii am schimbat releul 109 am schimbat senzorul temperatua aceeasi treaba .scot mufa dela senzorul de temperatura vine curent la bujii inainte de a porni motorul dupa care pornesc si mai vine curent la bujii tot asa 3 min. daca s e poate si are cineva o idee sau a mai patit cineva ceva similar rog raspuns chiar si telefonic 0757198089 multumesc anticipat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am facut o diagnoza la un prieten, ca ii pornea greu. In bord avea 90 grade, pe motor avea 9 grade.

 

A schimbat senzorul si e fix aceeasi situatie, bord 90 grade, motor 9 grade.

 

Unde ar putea fi problema?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Verifică continuitatea circuitelor între mufa de la senzor şi mufa de la ECU. Trebuie să aibă rezistenţă foarte mică.

Ca să fii sigur că senzorul este bun, măsoară rezistenţa pe cele 2 perechi de senzori la diferite temperaturi, trebuie să fie valori sensibil egale.

Modificat de lupo_bv
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!