Jump to content

Senzor (G2/G62)/ Indicator temperatura lichid racire motor - probleme


SSorin
 Share

Postare recomandată

Probleme la switch portbagaj si lipituri reci la yalele usilor spate. Trebuie refacute.

 

Da, faptul ca a curs lichidul de spalare in hayon, a dus la stricarea switch-ului de la yala portbagajului.

 

posibil problema si la partea electrica a contactului - trebuie verificat daca e de la cablaj modul sau contact.

Modificat de F l o r i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Hei, vedeti ca se discuta de altceva aici ....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc frumos pentru raspunsuri si imi cer scuze daca nu am postat unde trebuia. Pe viitor o sa splituiesc erorile si le voi posta acolo unde le este locul.:) o intrebare pentru dl.Florin  ce inseamna mai exact "lipituri reci"?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O lipitura a unui pin pe o placa, lipitura ce este fisurata imprejurul pinului.

Sent from my  using Tapatalk.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc frumos Al Bundy.Cred ca o sa ma apuc de toate usile dupa ce fac RAR-ul .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mai exact, in fabrica, din diverse motive baia de cositor peste care trece placa este mai rece decat temperatura de topire a cositorului(185 de grade) sau nu e aplicat flux destul pe placa inainte de baia de cositor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am avut aceeasi problema acum o luna (cu senzorul de temperatura ).Am umblat la mufa dar nu am vazut nici o modificare in comportamentul acului din bord (fluctua )apoi si-a revenit .Zilele trecute am pus testerul pe masina si printre altele aveam si un cod de eroare de la senzorul de temperatura,individul spunea ca sonda este dusa.Ideea este ca merge ...ma gandesc ca acel cod de eroare a ramas de acum o luna si poate a fost doar o problema de contacte imperfecte la mufa de la senzor.Oricum sunt invatat minte : nu desfaceti toata masina inainte de a verifica chestiuni simple ca :mufa sau sigurante arse(nu neaparat cazul acesta) ca... costa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mai exact, in fabrica, din diverse motive baia de cositor peste care trece placa este mai rece decat temperatura de topire a cositorului(185 de grade) sau nu e aplicat flux destul pe placa inainte de baia de cositor.

Stiam ceva de schimbarea la un moment dat a aliajului de cositor din motive "eco".

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

s-a scos plumbul din aliaj, ca sa fie compliante RoHS, adica sa nu fie toxic.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, sunt nou pe forum. Am un passat 1.9 Tdi an 2002 motor avb 101 cp, si din cate am citit pe forum problema cu senzorul de temperatura al lichidului de racire este destul de mare, toata lumea a avut sau are probleme cu acest senzor. Mie nu mi se ridica apa decat pana la 65-70 grade am crezut ca este din cauza termostatului si l-am schimbat, acum mai mult ca sigur stiu ca este din cauza senzorului de temperatura, dar ma este ceva pe vag com nu imi da eroare decat la (switch braker)....dar stopurile pe frana se aprind. Tin sa mentionez ca am cutie automata in 4 trepte! Iar cand martorul de la bujii se aprinde masina numai trage parca numai am turbina, se tureaza dar numai are sprint! Ceva idei despre problema?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Posteaza exact eroarea...switch-ul de la frana poate sa nu fie dus de tot ...sa functioneze intermitent...trebuie schimbat...am patit-o ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Shaker

Senzorul de temperatură al lichidului de răcire este format din 2 senzori G2 şi G62, aşa cum spune şi denumirea topicului, unul dă informaţii către ECU şi celălalt către indicatorul din bord. De multe ori o ia pe arătură doar unul şi nu dă eroare decât dacă este întrerupt sau are scurt circuit, dacă dă doar informaţii false nu apare eroare. Trebuie să compari temperaturile din vagcom pe Engine şi Instruments, ar trebui să fie foarte apropiate.

Switch-ul de la pedala de frână la fel, are de fapt 2 switch-uri în el, unul dă semnal către stopuri, unul către ECU. Probabil este buşit numai cel care dă spre ECU. Dacă postezi exact eroarea, cum a zis colegul mai sus, o să ne dăm seama care este cu probleme (îţi poţi da seama şi singur dacă dai o căutare). Una dintre manifestările defectării acestui switch este limitarea puterii motorului.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare,astazi am facut o scanere cu ajutorul unui prieten si am descoperit cateva erori.Cea care ma nelinisteste este

01039 - Coolant Temperature Sensor (G2)

            30-10 - Open or Short to Plus - Intermittent

intrebare este : Ce trebuie sa fac? simptome ciudate nu am vazut la masina .Poate doar unul ca intr-o dimineata am pornit masina iar pentru cativa metri mai exact pana la urmatoarea intersectie cand luam piciorul de pe accelratie motorul ramanea turat deasupra la 1100rpm .(golf 4 1.4 16v)

 

Eroarea aceasta la sectiunea Engine trebuie sa apara?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

G2 dă informaţii spre bord, iar G62 către ECU. Nu ştiu dacă eroarea apare pe Engine, mai bine dă un autoscan şi apar toate erorile pe toate secţiunile.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Address 01: Engine        Labels: 036-906-032-AXP.lbl
   Part No: 036 998 032 L
   Component: ME7.5.10            5047  
   Coding: 00031
   Shop #: WSC 46515  
   VCID: 244D9D34B4C0E0E
   WVWZZZ1JZ2W181983     VWZ6Z0A3532971

1 Fault Found:
16804 - Catalyst System; Bank 1
            P0420 - 35-10 - Efficiency Below Threshold - Intermittent
Readiness: 0000 0000

 

Asa mi-a aparut mie aceasta eroare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salutare!

 

Am si eu o problema legata de acest indicator de bord al temperaturii lichidului de racire si anume ca de 2 zile de cand a inceput frugul si ninsoarea cand pornesc dimineata dupa aprox. 10 sec incepe se aprinde apoi se stinge in mod repetat.

M am gandit ca la unele masini aceasta avertizare apare cand este temperatura scazuta a lichidului, dar se stinge cand se incalzeste. La mine nu prea...

Eu l-am lasat asa sa mearga pret de 3-4 km si tot nu se stingea.Abia dupa ce opresc motorul si repornesc dispare...

Idei ceva?

Ms

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Curata cele 2 tije din vasul de expansiune.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

undertacher2001

Confirm ce spune Al bundy si eu am patit si am curatat tijele(sarmele) din vas cu o periuta de dinti si gata.

Sent by me.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sebastian Gache

Am si su o problema la Bora mea care nu ii dau de cap.

Motor 1.6 16v 105 cp AZD.

La rece are o intrerupere in mers fara ca acul la turometru sa oscileze.

Se aude intreruperea mai tare la esapament si motorul cam da din cap.

Cand ajunge apa la 90 grade totul merge perfect.

Erori in bord imi da foarte rar Misfire pe cilindrul 1 si Exhoust Workshop.

2 Faults Found:

16685 - Cylinder 1: Misfire Detected
        P0301 - 35-10 -  -  - Intermittent
16685 - Cylinder 1: Misfire Detected
        P0301 - 35-00 -  -

Readiness: 1010 0101
 

Am curatat clapeta, am demontat EGR pt curatare dar nu era cazul, am schimbat bobina pe cilindrul 1 si bujiile, aceleasi simtome.

La cald motorul merge impecabil, trage foarte bine merge rotund.

Cei care au o parere o astept cu drag, poate e de ajutor.

Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Verifica conexiunea la injector pe cilindrul 1.

Daca totul este in regula, ar trebui facut un test de compresie. Posibil probleme cu supapele.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sebastian Gache

Multumesc pt raspuns.

Dar de ce  cand se incalzeste merge impecabil?

Tremuratul nu e mare.

Mai mult se resimte cad decelereaza.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

posibil supapa, schimba injectorul de pe 1 cu altul de pe alt cilindru.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

va salut. am un golf 4 alh, cu minidot echipare edition). problema e ca nu-mi afiseaza cand scade nivelul lichidului de racire, nici al lichidului de parbriz(nu se aprinde nici martorul galben)

am scos mufa de la vasul de expansiune si am facut legatura direct intre fire, dar tot nu se aprinde.

in partea cealalta nu am reusit ca iese cu totul si am plin rezervorul de lichid.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!