Jump to content

Senzor (G2/G62)/ Indicator temperatura lichid racire motor - probleme


SSorin
 Share

Postare recomandată

Tu aveai din ala comandat electronic ?

Sent from my  using Tapatalk.

Tu aveai din ala comandat electronic ?

Sent from my  using Tapatalk.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cei de la service știu de care e.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai si atunci de ce ne intrebi pe noi daca e ok ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce termostat îmi recomandati? Sunt nevoit sa iau unu cu carcasa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

marius1982.11

da, se schimba si carcasa, recomandat, iar in cazul tau neaparat.

 

BEHR sau original.

Modificat de marius1982.11
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am comandat de la Autokarma unul de la Vernet. Sa vedem dacă o fi bun de ceva. Multumesc pentru sfaturi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Stie cineva de unde pot achizitiona switch-ul din portiera de la sofer?

Am cautat dar nu am gasit nimic concret. 

 

Multumesc !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Extender, beat asa de dimineata ? :)

Ai antigel in portiere ? :)

Eu am pus un"switch" de Opel clasic pe stalp ...ala nu are moarte :) ...daca "decedeaza prin deces" il schimbi in 40sec :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Baieti, pe pagina anterioara am discutat despre switch si pornire, si am intrebat cat costa si unde il pot gasi.

Chiar am cautat pe la diverse firme dar nimeni nu aduce... :( 

 

Am cautat in nestire... 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

suntem cam off topic aici....... cauta la magazinele de componente electronice - switch Saia Burgess V4NC.

Modificat de F l o r i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Florin, am cautat pe TME dar se pare ca sunt mai multe modele de V4NC:

 

http://www.tme.eu/ro/katalog/?idp=1&search=bnc&cleanParameters=1#search=V4NC&s_field=accuracy&s_order=DESC

 

Care este anume? 

Modificat de Xtended2404
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

L-am demontat si se pare ca cel vechi are doar 2 picioruse...stie cineva cum se leaga intre ele?  (unul ramane in stand-by)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

suntem off topic aici.....pe viitor posteaza unde trebuie

 

da - legi cele doua fire care vin la switch - pe cele doua picioruse mai departate intre ele, fara pin intercalat.

 

ceva de genul  x------x--0

 

legi la pinii marcati cu x.

 

Pune aparatul de masura pe el si o sa identifici imediat pe care.

 

Nu ai cum, ma suni si iti zic la telefon

Modificat de F l o r i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am reusit sa montez switch-ul nou, insa a trebuit sa ii fac o mica adaptare deoarece ca lungime era un pic mai mic decat cel vechi, iar gaurile din el nu se suprapun cu cele de pe incuietoare. L-am legat cu o sarma, l-am fixat exact pe pozitie apoi am bagat Poxipol. 

O alta problema a fost unul din cele 2 suruburi (torx) care tine incuietoarea fixata pe portiera. Avea capul stricat iar cu imbusul dadeam in gol. A trebuit sa il gaurim cu bormasina si sa punem altul identic in loc. 

 

Acum functioneaza becul din portiera, cele din plafoniera se sting cand inchid din telecomanda si se aprind cand deschid portierele, merge si semnalul sonor cand las farurile pornite si scot cheia din contact, cand deschid portiera se aude bazaitul de amorsare a pompei.

 

Se pare insa ca pornirea e la fel de greoaie dimineata.  

Modificat de Xtended2404
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Supriza, Dupa ce am mers aprox 100-150 de km de oras, am lasat-o stationata 2 zile in fata blocului.

A 3-a zi am dat cheie. A luat-o la prima cheie destul de usor.

Azi dimineata la fel, dupa 1 zi stationata a luat-o tot la prima cheie.

 

Nu imi explic fenomenul. Probabil a durat ceva timp pana sa-si regleze presiunea la amorsare.

Mentionez ca se aude amorsarea pompei cand deschid usa la sofer..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Este normal ca la pornire cand este mai rece afara, turatia motorului sa nu depaseasca 1000rpm in perioada cand ar trebui sa intre socul automat? Vara sta pe la 1200 rpm, dar cum se raceste afara un pic (chiar si iarna), desi se simte in mirosul de la esapament ca este amestecul bogat, turatia nu sare de 1000. Sau este vreun senzor de tempeatura ceva pe duca? Multumesc !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut. Sunt nou pe forum si nou posesor de golf 4. Cand l-am luat avea o pornire din ce in ce mai greoaie atunci cand se incalzea. La recomandarea mecanicului am schimbat senzorul : G2/G62 si inca unul care se gaseste pe furtunul spre radiator. Cu senzorul G2/G62 vechi pornea greu si imi afisa normal temperatura lichidului . Cu noul senzor achizitionat problema pornirii nu se rezolva si nici temperatura lichidului de racire nu mi-o mai afiseaza pe in bord. Am sesizat la masina si un consum putin mai mare combinat cu un miros mai dubios al gazelor de evacuare. Am uitat sa mentionez ca masina trage normal si nu scoate fum. Mecanicul insista ca este defect calculatorul. Ce ma sfatuiti sa fac? Imi cer scuze daca nu am postat unde trebuie sau daca subiectul era deja tratat in alta parte dar topicul fiind foarte stufos nu am reusit sa gasesc ce ma intereseaza.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cel mai bine ar fi sa faci o scanare cu VCDS si sa postezi erorile aici, exista si varianta unui senzor G62 defect din fabrica, contactele din mufa de la G62 sa fie oxidate.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

A fost facuta o scanare la service . Cred ca daca ar fi fost erori mecanicul le-ar fi observat. Nu am inteles foarte bine G2/G62 nu sund doi senzori in aceasi capsula dar cu 4 pini? (2 pentru ECU 2 pentru bord?). Ce parere aveti poate fi de vina ECU?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

MAi rar ecu defect . Vezi ce temperatura citeste ECU si compar-o cu cea de pe ceasuri.  verifica si firele de la senzor. Pune un senzor OEM.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Revin. Azi dimineata a pornit iar la a 2-a cheie.

 

Al Bundy, nu te supara pe mine dar cred ca acea chestie cu OE OEM, AE este deja istorie si o spun din experienta si ultimele 4 pagini scrise aici la voi.

Si ca sa iti demonstrez, rescriu istoricul: 

Am avut o singura eroare pe VCDS:01039 - Coolant Temperature Sensor 30-10 open or short to plus.

 

Am cumparat senzor AE (30 RON). Ati zis ca nu este bun, ca sa cumpar OE sau OEM.

 

Am cumparat OE (110 RON).

Am sters erorile, si 01039 nu a mai reaparut.

 

Nu a mers nici asa. Tot la fel de greu pornea dimineata.

 

M-ati intrebat daca amorseaza pompa la deschiderea portierei. Nu amorsa.

Ati zis ca este din cauza switch-ului din portiera.

Am cumparat switch de la TME (pe comanda speciala din Polonia, dupa multe cautari).

 

Acum merge tot dpdv electronic. Amorseaza si pompa de benzina la deschiderea portierei, dar pornirea este la fel de grea.

 

Pana acum s-au schimbat urmatoarele: bujii, filtru de benzina, filtru de aer, senzor de temperatura  G2/G62, switch portiera

Acum nu sunt erori pe VCDS. 

 

Ce urmeaza? 

Modificat de Xtended2404
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!