Jump to content

Senzor (G2/G62)/ Indicator temperatura lichid racire motor - probleme


SSorin
 Share

Postare recomandată

Gata am rezolvat problema 80 ron senzor verde si 10 ron montajul.Efecte....fara fum consum ok si parca merge motorul mai bine sau e doar efectul placebo :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Salut

Eu am schimbat senzorul de temperatura, dupa o vreificare cu vag-comul (imi dadea eroare pe senzorul de temperatura ), insa faza frumoasa e ca am observat ca am consumul mai mic la relanti cand e motorul rece (cam acelasi comportament l-am vazut si cand era senzorul defect). Care ar putea fi problema? (dupa montarea senzorului nu am resetat erorile?)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Salut.

Spre deosebire de ceea ce au mai semnalat unii colegi,la mine situatia este un pic diferita.Am avut de facut ieri un drum prin Bucuresti si am observat ca acul la apa nu s-a mai miscat deloc,a ramas pe 0 .Precizez ca am mai postat un topic acum cateva saptamani in care semnalam faptul ca la pornirea climei,la o treapta medie sau superioara,cu motorul rece,nu imi mai crestea temperatura apei,iar daca apa ajungea de ex. la 60 grade,si dadeam drumul la clima la o treapta medie sau superioara,temperatura apei ramanea constanta,nu mai crestea deloc,ba chiar observam o usoara scadere.Nu stiu daca aceste probleme au vreo legatura comuna dar...

Faptul ca acul la apa nu mai misca deloc stiu ca e ceva defect dar la problema cu clima si temperatura apei este normal sa se comporte asa?

Multumesc.

http://vwforum.ro/index.php?showtopic=36068&hl=

Modificat de Fitty
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si eu am avut problema cu G2. De cand cumparasem masina, nu mergea. L-am schimbat. In mod normal sta la 90 dar am facut un drum mai lung si cand mergeam cam cu 110 - 120, scadea temperatura in bord cam pe la 85. E normal sau e stricat si senzorul asta ?

Dan

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator

Motorrad , Fitty de ce nu faceti voi o scanare cu VagCom sa vedeti unde este problema ?

Credeti ca e mai bine sa schimbati senzorii "dupa ureche" pentru ca apoi sa constatati ca e altceva defect ?

Parerea mea ! :lol:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pana o sa ajung la o intalnire sa-i fac un test mai am o nelamurire:eu am climatronic si ieri,pentru ca am fost plecat cu masina,cand am venit acasa,pentru ca motorul era cald,am intrat pe diagnoza la climatronic iar acolo la COOLANT TEMPERATURE imi indica ceva dar toate valorile erau sub 50 grade.Temperaturile afisate oscilau intre 48,5 si 40 grade(deci sub minimul care se gaseste pe ceasul de bord-adica 50 grade).Mentionez ca imediat cand am ajuns temperatura apei mi-o arata la 48,5 grade iar dupa vreo 5 minute de mers la relanti a scazut pana la aproape 40 grade-temperaturi afisate de climatronic.

Intrebarile mele ar fi:

1-daca senzorul G2 ar fi ars atunci pe climatronic ar trebui sa-mi afiseze 0 nu,sau ma insel?

2-datele indicate de climatronic sunt primite de la acelasi senzor ca si indicatorul de pe bord,adica G2, sau de la G62 ?

Daca se gaseste cineva care cunoaste l-as ruga sa ma lumineze si pe mine cu aceste 2 intrebari.

Multumesc anticipat.

@aryes13 : pana nu stiu exact problema nu schimb nimic dupa ureche,o sa-i fac o scanare si vad dupa. :angry:

Modificat de Fitty
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator

1. NU ! In cazul unui senzor ( oricare ) defect , ECU are valori presetate pe care le ia in calcul . Extrapoland , ti-ar placea ca daca ECU vede un senzor defect sa-ti opreasca motorul si sa ramai cu masina in drum ? :angry: Cam asta e ideea ... :angry:

2. Da .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mersi pentru promtitudine. :offtopic:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Mi-am rezolvat problema pana la urma.Pentru ca am avut un drum mai lung de faut am cumparat senzorul dar cand sa-l schimb am constatat de fapt ca nu mai facea contact mufa.Dupa ce am zgandarit-o putin am observat ca indicatorul afisa 90 grade :huh: .Problema este ca am mai dat banii si pe senzor.Deci...pentru cine are vreo problema de acest gen,am un senzor in plus :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am un mk 4 din 2003,1.6 fsi si mi s-a aprins becul galben de la motor pe bord.La scanare am eroarea "geber fuer kuehlmitteltemperatur G 62 unplausibles signal,sporadische fehler".Stie cineva despre ce poate fii vorba?Va multumesc anticipat!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O traducere grosolana cu Google Translate.

Provided for kuehlmitteltemperatur G 62 unplausibles signal, sporadic errors.

kuehlmitteltemperatur cred ca se refera la temperatura antigelului, deci e o problema la sistemul de racire.

16509 P0125 Cooling System - Temp Too Low to Enter Closed Loop - G62 B

Modificat de anorganix
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am avut si eu problema asta: 80 lei m-a costat senzorul, montat cam in 5-6 minute, mai mult pentru ca frigea zona respectiva, altfel intr-un minut ar fi fost gata.

Modificat de mihaic99
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am un mk 4 din 2003,1.6 fsi si mi s-a aprins becul galben de la motor pe bord.La scanare am eroarea "geber fuer kuehlmitteltemperatur G 62 unplausibles signal,sporadische fehler".Stie cineva despre ce poate fii vorba?Va multumesc anticipat!

Ai incercat cu SEARCH ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am un mk 4 din 2003,1.6 fsi si mi s-a aprins becul galben de la motor pe bord.La scanare am eroarea "geber fuer kuehlmitteltemperatur G 62 unplausibles signal,sporadische fehler".Stie cineva despre ce poate fii vorba?Va multumesc anticipat!

Inseamna ca trebuie sa schimbi senzorul(perechea de senzori) G2-G62. Inlocuieste-l cu unul verde. Acum vreo 2 luni am dat 60 RON pe senzor si vreo 20 pe 1l antigel. de atunci nici o eroare si totul merge ca la carte...

Modificat de hremus
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

... am eroarea "geber fuer kuehlmitteltemperatur G 62 unplausibles signal,sporadische fehler".Stie cineva despre ce poate fii vorba?...

In VAG-COM-ul varianta engleza, eroarea suna cam asa: "Engine Coolant sensor (G62) - Unplausibile signal. Intermitent" Nu inseamna neaparat ca este dus senzorul. Eroarea poate fi stersa si vezi daca mai apare. In primul rand, daca mesajul este cu "Intermitent", poate fi contactul din mufa oxidat. Ar trebui verificat in primul rand acolo si dat cu ceva spray de contacte. Daca dupa curatarea contactelor/mufei si stergerea erorii aceasta continua sa apara, abia atunci sa iti pui problema schimbarii acestuia. Si evident, verifica si nivelul lichidului de racire sa fie intre min si max.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Schimba termostatul. Daca iti face in continuare probleme, schimba si senzorul de temperatura.

Si sa alegi firma BEHR

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu e neaparat sa fie dus senzorul....verifica daca este la locul lui...apoi sterge erorile...eu l-am schimbat: 70 lei senzorul si 5 lei schimbatul

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cum adica nu e la locul lui????Chiar crezi ca se poate misca ??Sta jumate in antigel, pe circuitul de racire, si jumatatew afara. E prins cuy o siguranta. Daca cedeaza siguranta, iti scapa si lichid pe la el...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut tuturor posesorilor de vw

am o problema de dimineata mi-a aparut in bord stop check coolant service manual si palpaie si stat si in mers. are antigel .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La temperaturi scazute senzorul din vasul de expansiune face figuri, poti merge cu masina daca ai verificat si ai antigel, ai sa vezi ca dispare eroarea.

Bafta! ;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

a disparut , dar dupa ce am curatat un pic vasul de antigel.

mersi oricum

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

bine v-am gasit,dupa ce am vandut golfuletul 3,mi-am achizitionat un golf 4 model ocean fabricatie august 2003,motor 1.4 16v! Eh,acum am o intrebare la voi,temperatura imi ajunge la 90,dupa care scade acu de tot,dupaia iar creste! de la ce sa fie? am observat ca in mers cand era calda,imi statea la relanti in 1000 ture si acul de la temp apei era la minim! o fi de la senzorul de temperatura?se intampla ceva daca merg asa?multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si la mine mai face asa.E senzorul de la borcanul cu apa.Nu e nimic de speriat. :rolleyes:

Modificat de hbogdan
Quote inutil. Foloseste AddReply sau FastReply. Te rog citeste si Regulamentul.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!