Jump to content

Senzor (G2/G62)/ Indicator temperatura lichid racire motor - probleme


SSorin
 Share

Postare recomandată

Daca ai pus de calitate, nu prastii la 20RON treaba e ok... Beru,Behr, Hella,  OEM/original e ok...

Votez si eu negativ pt mecanic :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cudritescuvictor

:))

inca nu l-am pus..., e de la Hella si e pe stand by.

il voi monta maine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Am si eu eroarea asta

01039 - Coolant Temperature Sensor (G2) 

            30-10 - Open or Short to Plus - Intermittent
Am facut un scan pe engine si pe instruments, postez aici pozele,si vreau sa stiu daca trebuie schimbat sau nu.
IMAG0186.jpg
 
IMAG0188.jpg
 
IMAG0189.jpg

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Schimba senzorul de temperatura cu unul OEM sau Hella.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

help pls !!!

eroare 16502 - Senzor temperatura lichid racire G-62 - semnal prea mare

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Exact acelasi raspuns oferit de Cristi mai sus. Schimba-l.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am facut o scanare cu VCDS si imi arata si 2 bujii moarte

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vine iarna-schimba-le pe toate 4 odata.

Modificat de pronet
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am programare marti sa le schimb . Dar de senzor nu stiam , acum am aflat .Ma poti ajuta cu un cod al piesei ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sorry, postez de pe tel si nu am etka. Orice magazin de piese il aduce. Mergi pe original-in jur de 60 lei la reprezentanta -cu reducerea de vechime a masinii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare . Am sunat azi pa reprezentanta vw Arad pentru senzor. Preț 205 RON

Nicio reducere

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mi se pare cam mult. Vb si cu colegii de pe forum care comercializeaza piese.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am achiziționat de la un magazin de piese originale cu 130 RON cod 059919501A

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am luat Hella original m-a costat exact 76.90 cod 6PT009107141 .

Nu am nici cea mai mica problema cu ea.

Recomand cu caldura!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut! o problema si eu, am curatat instalatia (multe spalari), am schimbat antigelul! azi am mers aproximativ o ora prin oras, un mers mai sportiv sa zic..iar temperatura antigelului ajunge la 75 grade maxim pe vdcs, indicatorul de pe ceasuri urca la 90, scade, iar urca...(nici inainte nu indica ok) in vas am ceva spuma rozalie dupa cateva forjari, furtunul de sus de la radiator este cald, iar cel care vine de jos este rece, poate putin calai! care ar fi problema?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

M-am gandit ca ar fi termostatul, dar ceva nu se lega! Lichidul de racire intra in radiator pana in termostat? Stiu ca la alte masini este invers...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna colegi.Am curatat contactele la senzor de temperatura,am dat cu spray de contact am scanat cu Vdcs si am avut eroare atât pe G2 cat si pe G62.am sters erorile si nu au mai apărut,azi dimimeata am plecat la serviciu si s-a aprins in bord Check engine.Am observat ca acul de la apa a urcat la 70 de grade Celsius apoi a căzut la 0 si iar a revenit.Sa fie dela senzor sau altceva,diseară când ajung acasă pun testerul pe ea.As dori sa mai întreb la mufa cine a verificat ce ar trebui sa apară pe aparat.Am măsurat si la contactele de pe o parte vin4-5V iar în cealaltă parte am o rezistenta pe fire de 300ohmi.

Multumesc!!!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

trebuie sa masori sonda, nu pe cablaj. Daca ai verificat firele si sunt ok, atunci inlocuieste senzorul - cumpara Hella sau OEM. Nu cumpara altceva, ca nu sunt ok.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare forumisti.Am ajuns acasa si am pus vcds pe masina si intradevar iar a dat eroare pe G62 si pe G2.apoi am scos mufa si am pus la loc eu am dat cred cu spary de contacte cam mult si era acel lichid in mufa.Am citit temperatura si pe engine era 59,4 grade celsius iar pe Instruments 58,8 grade celsius .Nu mai inteleg nimic desi motorul era foarte cald ca in bord am avut 90 de grade celsius.

Multumesc domnului FLORIN.

A sa nu uit am vorbit la reprezentanta si senzor original costa 173 Ron minus reducerea.

Multumesc si Sarbatori Fericite fara DEFECTE ,ca ne termina financiar si psihic. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!