Jump to content

Golf 7 - cand ?


voinea
 Share

Postare recomandată

@Rave si off-topic, raspunsul pt Mac e unul foarte simplu. S-a ivit ocazia sa il pot lua din state cu 1200dolari de nou. Altfel nu luam.

Poate sunt imbinarile mai de buna calitate, poate si materialele chiar si decat highline, dar in restul de bani poti sa pui piele, scaune incalzite, navigatie chiar, insa A3 are imbinarile mai bune langa gurile de ventilatie :))- de asta nu se justifica pretul. Asta vroiam sa subliniez ca in standard audi vine cu climatronic care ar fi in plus fata de golf. Daca vedeam in echipare standard audi macar un touchscreen color incepeau sa se mai justifice. Inteleg diferente de 2000-3000euro, dar 7000. Pt un hatchback daca bugetul este de 30-35k personal as lua un A3 cu ceva dotari, dar chel nu.

Eu tot sustin ca tine de numele firmei (cazul limpede Apple :P ). Ce diferente majore de mecanica sunt intre Golf/Leon si A3 ?

Modificat de The_Ego
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 812
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • The_Ego

    83

  • Rave

    72

  • Bogdan VW

    59

  • mandelu

    49

Top Posters In This Topic

Posted Images

Masinile vor fi mult diferite si nimeni nu va simti asemanari intre ele, sa fim seriosi. E normal ce au facut si nici nu e ceva nou, doar ca acum folosesc aceeasi platforma la mult mai multe modele.

Cayenne si Touareg sunt pe aceeasi platforma, dar nu cred ca indrazneste cineva sa spuna ca sunt la fel...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Rave

Daca nu esti documentat corect nu mai induce lumea in eroare.Chrysler "imprumuata" sasiu de la Mercedes dar sasiul de la fostul E Klasse . Crysler 300C are platforma de vechiul E Klasse nu invers.

Megane nu are treaba cu 308 . Peugeot imparte platforme cu Citroen facand parte din acelasi grup PSA

Volvo a folosit cateva motoare diesel de la Renault 2.5 mai exact

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Rave si acum golf-ul imparte aceleasi piese cu a3 dar surpriza, piesele nu se potrivesc, gaurile de prindere la subansambluri cel putin sunt decalate cu cativa mm tocmai sa nu poti cumpara o piesa de golf la un pret mai mic si sa o pui pe audi care are preturi mai mari.

Modificat de kadettro
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ideea ramane aceeasi: masinile nu vor deveni nici mai proaste, nici mai bune, nici nu o sa fie Polo comparativ cu A4 sau alte prostii.

Pur si simplu vor imparti platforma la fel cum se face de multa vreme la VAG si nu numai.

300C-ul e o prostie imensa comparativ cu vechiul E-Klasse dotat ok. Daca-mi zice cineva ca masinile alea sunt la fel ma las de condus si-mi iau un Logan. :P Sunt pe aceeasi platforma si nu au nicio legatura una cu cealalta!

Volvo-ul era pe platforma de Mondeo. Era un Mondeo cu alta caroserie si nici alea nu erau chiar la fel!

@kadettro - asta e si ideea. De ce sa fabrice 5 piese care sa faca acelasi lucru, si sa coste mai mult cand pot sa faca una singura? In felul asta va scadea pretul pieselor si va creste disponibilitatea lor. E win/win!

LE: am gresit eu cu Megane, ai dreptate. Mea culpa!

Modificat de Rave
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

:offtopic: @kadettro nu ca as tine eu cu ursul aka Audi la partea asta cu piesele identice si la pret mai mare dar sa stii ca nu se rezuma doar la atat, la Audi difera si materialul folosit daca la Golf piesa e facuta din tabla de otel la Audi e facut din aluminiu ia tregerul de exemplu, de aici rezulta diferenta de pret, e valabil numai la cateva repere dar oricum pe ansamblu nu justifica diferentele de pret

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E marca premium de unde si diferenta de bani. Platesti firma desi intre Golf si A3 as alege Golf-ul oricand, end :offtopic:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Platforme comune (sau piese ca de asta e vorba) au tot existat numai ca pana acuma nu se vorbea atat de mult de ele.

Adevarul este ca avantajul major este pentru masinile mai ieftine (de clasa inferioara) care vor beneficia de tehnologia moderna de pe masinile de "lux".

Noi (ca popor) avem o mentalitate invechita ca o masina de lux are tapiterie din piele, si e o limuzina. Dar azi poti avea si modelele entry level mai bine dotate decat o masina de clasa superioara de baza. E usor sa configurezi un polo peste un passat cc de baza dar tot un polo va fi si masina similara cu a ta va fi folosita si ca masina de flote. Deh cate golf-uri albe sunt in bucuresti in echipare HL comparativ cu cele chele de la Vodafone... Daca imi luam A3 nu mai aveam problema asta ca marcile premium sunt exclusive indiferent daca masinile sunt facute pe acceasi platforma. Chiar acum am parcat masina langa Schirocco-ul CW care are kit-ul complet de la ABT (din cate stiu e unul singur in Romania) cele doua sunt identice ca platforma dar le poti compara, seamana?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@GTD cred ca te referi la armatura (aluminiu) la Audi ca tragerul este din plastic la ambele.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

platformele comune vor fi din ce in ce mai folosite la mai multe marci. deja sunt, dar trendul e de a scoate cat mai multe masini pe aceeasi platforma. de ce? e simplu, e mai simplu tehnologic pentru ei iar asta se traduce in timpi mai mici de fabricatie, linii de asamblare mai putine (ca tip) etc deci in final bani mai multi pentru ei. totul in final se reduce la profit. pe piata auto e concurenta mare, deci normal sa fie asa.

asta nu inseamna ca au si aceeasi tinuta de drum. e cale lunga pana acolo. pe mine nu ma intereseaza asta, ma intereseaza sa primesc mai mult la aceiasi bani, sau chiar la bani mai putini. si nici nu ma intereseaza cat de comuna e pe strada. cu cat e mai putin comuna cu atat cresc sansele sa imi fure de la ea, sa dea in ea etc. da, daca as avea garaj, as fi gandit exact pe dos, nu e cazul insa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

partea buna este ca e ceva nou in sfarsit , partea proasta este ca se va vinde la preturi identice sau usor mai mari cu toate ca costurile de productie sunt mai mici :dry:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dar trend-ul pentru realizarea interiorului care credeti ca este? Spre Jetta 6 sau Golf 6?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Banuiesc ca te referi la materiale, pentru ca dpdv al designului sunt in linia VW. Ca materiale vor fi la fel, sau peste Golf VI, clar.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Interiorul de la Jetta este inspirat mult, daca nu copiat chiar de pe Golf VI

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sper sa nu se modifice foarte mult interiorul , poate mai facem si noi cate un retrofit pe la RCD-uri ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Banuiesc ca te referi la materiale, pentru ca dpdv al designului sunt in linia VW. Ca materiale vor fi la fel, sau peste Golf VI, clar.

Dap, ma refer la materialele folosite si la politica de low cost dupa care a fost facuta Jetta 6. (vezi fete usi de plastic, torpedou de plastic, cotiera fixa etc)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Golf-ul este cea mai bine vanduta masina VW si cea mai bine vanduta masina cam in fiecare an.

Nu-si vor arunca gaina cu oua de aur, nu sunt prosti.

Jetta, in schimb, nu s-a vandut niciodata in numere semnificative, mai ales in America, asa ca au ales o solutie care, culmea, functioneaza.

VW vinde mai multe Jetta acum, in varianta asta low-cost, decat inainte.

Pur si simplu, la dimensiunile acestea, un Golf este mai practic. Jetta are portbagajul mai mare dar cam atat. Hatchback-ul permite mai multa libertate in materie de ce ai putea incarca in el...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, imi cer scuze, ma refeream la Europa. America este o cu totul alta piata, si pe plan mondial se schimba lucrurile. De ex. sunt tari in care VW nu vinde Golf, dar asta este o cu totul alta discutie.

http://en.wikipedia.org/wiki/Top_10_best_selling_cars_in_Europe#2010

http://www.telegraph.co.uk/motoring/picturegalleries/8709215/Top-10-bestselling-cars-in-Europe.html

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ceva informatii mai noi(nu stiu cat de adevarate):

- Modelul de top Golf GTI va avea 300 de cai putere si tractiune integrala.

- Preturile pentru un Volkswagen Golf 7 vor incepe de la aproximativ 18.000 euro in Europa, conform Autoexpress.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Modelul de top Golf GTI va avea 300 de cai putere si tractiune integrala.

Niciodata nu o sa apara GTI 4x4... R de 300 de cai da

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • loghy unpinned this topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!