Jump to content

Golf 7 - cand ?


voinea
 Share

Postare recomandată

totusi nu pot uita reactia sefului VW cand s-a urcat intr-un i30 si mirat fiind de faptul ca volanul si alte plastice nu scartaie :D

bmw can-t do it, we can-t do it... how can they?

sa ne asteptam la golf7 cu greierasi inclusi de la km 0 ?

Modificat de alios
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 812
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • The_Ego

    83

  • Rave

    72

  • Bogdan VW

    59

  • mandelu

    49

Top Posters In This Topic

Posted Images

Imi e frica ca G7 va fi prima masina pe care se implementeaza MQB, mule cum zic englezii si probabil multe boli ale copilariei, probabil si cu TSi-ul cu cilindrii care se opresc, dar si dupa 2 ani va fi foarte bun. Chiar e un progres de mult asteptat. Nu vreau un design revolutionar, nu despre asta e Golful, ci sasiu, motoare, confort. Viitorul suna bine.

G6, a preluat ce era bun de la 5 si a imbunatatit unele capitole, solutie de compromis.

Modificat de The_Ego
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator

Prima masina cu MQB va fi noul A3 .Apoi abia din toamna asta mk7 . Motoarele clar sunt un mare pas in fata. De la 1.4TSI mai bun . Vedeti ce scrie acolo ca va fi si "cylinder deactivation for increased economy" - tare as vrea sa stiu cum il lasa in 3 cilindri pe micul 1.4TSI pentru oras) pana la mai mult aluminiu pe VW si 2.0TDI 181bhp si biturbo (ca si la BMW) dar aici de 220bhp !

Eu cred ca electricul va fi mediocru in continuare. Nu exista inca masini cu adevarat ok la capitolul asta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Il lasa in chiar in 2 cilindrii :)) . Sunt dezamagit ca vor reaparea motoarele de 1.8 pe Golf, desi si-au dovedit fiabilitatea cele de 1.4 de 160/170, aici banuiesc ca intervine marketingul. Citisem ca va avea un consum comparabil cu 1.6TDi :D

Repost: http://www.autocar.co.uk/CarReviews/FirstDrives/Volkswagen-Polo-1.4-TSI-ACT-%28Prototype%29/261193/

Modificat de The_Ego
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Totul bine si frumos, insa vad ca baga 1.8 si lasa cel mai puternic 1.4 la 138cp :( . Sasiul insa se anunta revolutionar, imi place ideea de a fi sasiul de GTi, R mai usor. Chiar sunt curios cum vor integra un ecran de 8inch (20cm) in bord.

Display de 8 inch se poate integra in bord, uite cate clone DVD-navigatie sunt de 8 inch pentr VW si arata chiar bine, de ce nu ar fi si ceva OEM de 8 inch :icon_thumleft:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu-i rau, insa cred ca este prea ambitios, in definitiv MMI navigation plus de pe Audi A8 are 8inch :))

aa8_d_11187.jpg

Modificat de The_Ego
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si eu sunt curios sa vad niste poze cu interiorul, cum va arata sistemul multimedia si in general bordul, cred ca va pastra totusi stilul si lina actuala, care chiar nu arata rau deloc la golf 6

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator

Apar 1.8 pentru ca se cer. Eu am regretat foarte mult ca pe Passat sau Octavia (totusi platforme comune cu mk6 al meu) era 1.8TSI , iar eu nu am putut sa-l iau . M-am impacat cu masina la 152cp (asa resoftata) dar sa fi avut un 1.8TSI acum zburdam cu 200cp . Si cand am luat masina si acum as alege oricand 1.8 vs 1.4 TSI. Ba chiar 1.8TSI m-ar face mai multumit si nu as face planuri sa o dau pe actuala asa repede.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Articolul nu spune nimic clar, decat care sunt familiile de motorare noi ce pot fi montate pe noua platforma (sunt sigur ca or sa foloseasca si motoare de generatie mai veche). Ma enerveaza la culme ca toti producatorii sunt acum obsedati sa-si testeze masinile pe Nordschleife. WTF? Cate GTI-uri ajung in viata lor pe circuit si din alea cate sunt stock?

OT M-am uitat la ultimul episod din TopGear si cu riscul de a fi hulit sunt 100% de acord cu James, prefer o masina pe care sa o conduc zilnic la limita decat una de a carei performante sa ma pot bucura cu adevarat numai pe circuit.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

+1 Master_Blaster, am vazut Opelul pe care scria peste tot Nurburgring Nordschleife, ma mir ca masina nu a venit si cu o cutie cu aroma de Nordshleife. Masina era kitch sincer, tocmai pentru ca venea stock asa. Imi si imaginez stand in aglomeratie, mergand cu 5kmh si admirand stickerele cu Nurburgring, in definitiv e un OPEL!

Back to VW, ideea de a face caroseria de la gti si r mai usoara probabil ca vine dintr-o cerinta a clientilor sau un studiu ceva. Multi care isi cumpara asemenea modele le imbunatatesc performantele, scad greutatea.

Eu unul nu as face asa ceva pentru ca mi s-ar parea suficient cu cat vine din fabrica un GTi pentru daily driving.

Modificat de The_Ego
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Interesant articolul.

PS Gti nu este si nu va fi o masina de circuit, VW foloseste asta pentru a justifica implementarea acelui diferential electronic care chipurile e mai bun cu 8 secunde decat unul mecanic. Si a altor detalii revolutionare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Foarte curios ce se intampla cu Golf-ul...ma intreb cat e poveste si cat va fi real?!

Suna foarte interesant aspectul legat de sasiu si usurarea acestuia. In fond si la urma urmei, Golf-ul nu e tocmai o masina usoara. Sunt sedan-uri maricele care il "bat" la greutate.

Cat despre GTI, eu unul inclin sa cred ca va fi mult mai track-oriented decat pana acum. Sa nu uitam ca in ultima vreme hot-hatch-urile devin din ce in ce mai extreme, vezi Corsa OPC N-ring Edition, Mini Cooper JCW, Focus RS, Type R Mugen s.a.m.d.

Avand in vedere ca GTD-ul sare de la 170CP la 220, iar GTI la mai mult de 250, nu mai tine treaba cu suspensie relativ confortabila si pseudo-diferential. De la 250CP in sus iti trebuie suspensie ferma si solutii anti-ruliu/ anti-slip temeinice, asta daca vrei sa ai o masina echilibrata, nu ceva care sa se balangane in curbe.

Daca vor pune in practica tot ce prezinta, cred ca voi ramane in continuare sofer de VW.

Modificat de JUG
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cam asa arata Golf-ul cu monitor de 8 inchi. Asa ca se poate si nu arata chiar rau...

navigatie-dedicata-wv-polo-a0becd32d43024e5d-0-0-0-0-0.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mi se pare irelevanta dimensiunea atata timp cat ala "mic" e de 6.5, mi se pare extrem de relevanta rezolutia. degeaba imi pui un 320*240 pe un 8" si chiar si 800*480 e mica. e ok ca sa dai 2-3 clickuri la o muzica sau navigatie, dar pt navigarea pe net e o rezolutie slaba. spun de net pt ca trendul e de a accesa prin bluetoothul telefonului internetul (evident, folosind conexiunea de date de la telefon). insa cum sa trec eu de la 960*640 pe un 3.5" la un 800*480 pe 8" si sa fiu multumit? nu am cum. deci daca nu adauga la dimensiunea aia si o rezolutie pe masura e cam useless. Problema va fi ca daca pun, urca pretul unui astfel de device, de mai bine stai pe telefon in continuare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nice, asta e genul de articol care imi place, pe subiect, nu cu speculatii. Are cinva idee ce rol are "butoiul de muraturi" din spatele rotii spate dreapta, nu e rezervorul de combustibil clar pt ca se vede teava care coboara de la buson, sub bancheta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator

este rezervorul de lichid adblue probabil (la TDIul de 170cp sigur l-au pus)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Astept cu nerabdare ceva poze oficiale G7. Sa stiu daca merita sa-l astept pana in Toamna sau ma bag la o Jetta pe Vara.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Stai linistit ca preturile nu vor scadea deoarece pana va fi lansat noul model vor epuiza stocurile,vezi cum s-a intamplat in cazul jetta si passat cc ,acestea nici nu mai apareau in configurator,iar passat cc nici acum nu apare pe www.vw.ro

In concluzie daca va aparea golf 7 la toamna la noi va fi disponibil abea la anul viitor in iarna

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu nu inteleg cum pot sa se "laude" ca vor face TOATE masinile din gama pe aceiasi platforma

pentru directorii VAG asta o fi ceva foarte bun, pentru ca vor face masinile mai ieftin si le vor vinde la acelasi pret, chiar mai mare, deci profit mai grasutz

dar pentru noi restul, sa stii ca de fapt ori polo, ori golf, ori A4, ori leon, ori octavia e fix aceiasi masina, dar cu alta tabla....

pe mine unul ma lasa rece gandul ca polo sau A4 va avea aceasi platforma...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sa stiu daca merita sa-l astept pana in Toamna sau ma bag la o Jetta pe Vara.

O sa se lanseze oficial la toamna, ceea ce inseamna ca o sa-l vedem la vanzare cam in primavara viitoare.

e fix aceiasi masina, dar cu alta tabla....

Chiar e un lucru bun!

Si acum Golf-ul si A3-ul sunt aceeasi masina. Asta inseamna cumva ca sunt la fel? Sau ca nu trebuie cumparata una doar pentru ca cealalta exista pe piata?

Mie imi e fix egal ca sasiul pe care sta masina mea este la fel cu cel de Passat/A4/Leon/Skoda/Polo/Q5/A3 etc (ma refer la viitoare platforma) Si ce?

Diferentele, ca intotdeauna la VAG, vor fi facute de designul exterior si de cel interior plus calitatea materialelor la interior.

Chiar nu inteleg de ce toata lumea face scandal pe faza asta. Din contra, ar trebui sa va bucurati.

Asta va insemna, in primul rand, preturi de achizitie mai mici (VAG are cam cele mai mari preturi pe piata) si dotari standard mai multe;

dar si preturi la piese mult mai mici. Daca nu e nevoie sa construiesti 10 fuzete(una pentru fiecare model de masina) ci o folosesti pe aceeasi la toate masinile,

asta inseamna ca acea piesa va avea un pret scazut pur si simplu pentru ca nu se va regasi in pretul ei costul de dezvoltare si testare a celorlalte 9...

Banuiesc ca toata lumea are impresia ca doar pentru ca impart o platforma, un Polo si un A4 vor avea aceeasi tinuta de drum sau vor fi la fel la volan.

Hai sa fim seriosi totusi!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asta va insemna, in primul rand, preturi de achizitie mai mici (VAG are cam cele mai mari preturi pe piata) si dotari standard mai multe;

dar si preturi la piese mult mai mici.

Bine ar fi sa fie asa, insa nu se va intampla. O sa ramana preturile sus pentru toate marcile. Pentru ei sunt costuri de productie mai mici => profituri mai mari, nici vorba de ieftiniri. Cazul G5 care a fost scump de fabricat, l-au cizelat putin, au redus costurile productiei = G6. S-a ieftinit fata de G5? Nu cred.

Apoi este discrepanta in VAG desi impart aceleasi motoare, sisteme, sasiu. Caz concret si acum intre un A3 si un Golf la pret de achizitie. Cumperi un Golf highline(+ muulte optionale)care e peste un A3 chel, dar vor ajunge in final la aceeasi bani (pret de pornire 17k euro vs 24k euro - 1.2TSi highline pt Golf si Ambition pt Audi ).

Brand-ul ridica pretul mai mult mai mult decat piesele puse pe masina.

Modificat de The_Ego
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Intr-adevar este dezgustator faptul ca s-a ajuns la aceasta platforma asa zisa MQB care se va adapta de la Polo la Passat. Chiar daca tinuta de drum va diferi, sunt oarecum convins ca in raport cu concurenta va avea de suferit.

Mi se pare pur si simplu un lucru absurd sa cumpar o masina care de ex. costa 40.000 eur si pe dedesubt gasesc acelasi lucru care o gasesc la o alta masina din acelasi grup, dar care costa 20.000 eur.

Faptul ca costurile de productie vor fi mai scazute, sunt convins ca nu se vor vedea catre clientul final. Simplu ex il puteti lua de la G6 care in raport cu G5, costurile de productie au fost micsorate, dar ea s-a vandut catre clientul final cu cateva sute de eur mai sus.

Cel putin pt mine, nu mai am niciun motiv de a cumpara vreodata o masina din acest grup. Prefer sa ma axez pe modelele concurentilor, mai ales daca vb de modelele premium - aici ma refer la Audi - sa ma orientez catre o alta marca care are cu adevarat personalitate si in aceeasi bani.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

un Golf highline care e peste un A3 chel, dar este la aceeasi bani

Cam toti posesorii de A3 se vor apara spunand ca materialele sunt de mai buna calitate, ca e masina mai buna, ca e marca premium etc.

Intotdeauna se vor gasi oameni care sa cumpere un lucru mai scump doar pentru ca scrie ceva pe el.

Tu de ce ai Apple? La banii aia iti luai 2 Dell-uri... (nu incerca sa raspunzi, si eu am si nu-mi pot justifica decizia in fata nimanui care nu are Apple)

Aici nu e vorba de brand ci de mecanica. Si acum Golf-ul si A3-ul sunt la fe, si acum 10 ani au fost la fel si peste 10 ani vor fi la fel. Si a fost mereu aceeasi diferenta intre ele.

Pur si simplu, oamenii au tendinta de a se plange despre lucrurile pe care nu le inteleg exact.

Si Megane/308 si inca ceva de la Nissan impart aceeasi platforma. Are cineva impresia ca sunt la fel? Sau ca asta e o problema?

Cati dintre voi stiati ca Mercedes e pe aceeasi platforma cu Chrysler? Sau Volvo cu Ford?

Banuiesc ca acum ar trebui sa nu mai cumpere nimeni E-Klasse doar pentru ca exista undeva un Chrysler cu aceeasi platforma nu?

O masina poate fi facuta bine pe aceeasi platforma pe care alta e facuta prost. Si nu are legatura cu platforma...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • loghy unpinned this topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!