Jump to content

Golf 7 - cand ?


voinea
 Share

Postare recomandată

  • Replies 812
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • The_Ego

    83

  • Rave

    72

  • Bogdan VW

    59

  • mandelu

    49

Top Posters In This Topic

Posted Images

Arata nasol cum am mai zis. Jetta 90% pe fata, iar spatele pare sa aiba stopuri mici rau.

Profilul imi place in schimb :D

Modificat de The_Ego
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ca strategie de marketing e clar ca nu vor lansa golful atata timp cat nu au epuizat celelate modele de la vw, de lansat.

Ca prezentare ca model este evident ca se va pastra actuala politica: forma inconfundabila si costuri scazute (presiunea pietii-loganul).

Ca motorizari astept un tdi de 1,6 la 120-140 de cai.

Ca look exterior ma tem ca moda actuala a masinilor (inclusiv cele off road-ex: X6) cu forma similara a golfului, va "turti" spatele masini.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din fata seama cu Polo si spatele cu stopurile mici parca sunt de Ibiza

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

totusi nu cred ca asta e modelul final....

sau daca e , nu e chiar ce ar trebui :icon_cheesygrin: sau la ce ma asteptam

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nici eu nu cred, dar nu pare a fi imposibil, e o Jetta in 2 volume, un Polo un pic mai mare, mie personal imi place ;)

Modificat de GabiB77
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In linii mari cam asa ar trebui sa arate. Sa continue linia de design a actualului model. Desi mie mi se par mai frumoase stopurile actuale cu led ::)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mi se pare ca seamana in fata cu Noua Astra GTC (asta daca acesta va ramane design ul final)

Modificat de vlpix
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E putin incropita, insa adevarata evolutie vine de la sasiu, alte motoare. Eu zic ca acolo unde conteaza cel mai mult.

A descifrat careva documentul VW? :))

Modificat de The_Ego
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am mai vazut pozele astea pe undeva, mie personal nu-mi displace. Oricum, e greu de zis pana n-o vedem "live".

In alta ordine de idei, este foarte probabil ca viitoarele TSI-uri (inclusiv) de pe Golf 7 sa fie cu dezactivarea cilindrilor. Niste prime impresii despre o astfel de motorizare aici (by Autocar); desi masina testata este un Polo, motorizarile sunt universale, deci e interesant de urmarit.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ati vazut ca motoarele tsi au avut destule probleme cu softurile mai ales cel de 1.2 Tsi care e mai recent pe piata,ce sa mai vorbim de acest motor care va merge in 2 cilindri din cand in cand plus faptul ca 2 cilindri vor fi mai uzati decat ceilalti 2 .O fi oare fiabil acest motor?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu sunt chiar asa de multe 1.2 cu probleme, ele par multe pt ca de obicei nemultumirile sunt mai stridente decat multumirile, lucru corect, in definitiv sunt bolile copilariei.

Ramane de vazut fiabilitatea, probabil vor fi probleme la inceput, dar ideea este una buna. Ce am citit acolo este ca va concura la consum cu 1.6TDi, iar 1.4TSi ACT din test avea si 138cai. Intrebarea este o vor implementa si pe TDi? Trebuie ca daca nu vor scadea dramatic vanzarile de diesel :))

Modificat de The_Ego
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu cred ca vor baga si pe tdi. Tdi-ul va fi putin mai economic dar tot scump va ramane. Legat de dezactivare a cilindrilor am citit pe net despre un motor 1.4 tsi 140 cp cu dezactivare a cilindrilor care va avea un consum mediu de maxim 5.8 litri

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Imi cer scuze daca s-a zis mai sus, nu am putut citi toate paginile...Golf-ul 7 vine la sfarsitul anului. Cred ca il vedem la Salonul de la Paris. ;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In ritmul asta generatiile viitoare se vor schimba din doi in doi ani...

Ramane de vazut daca va fi un model nou sau doar un facelift ca in cazul Passat-ului, anuntat cu mare tam-tam drept o generatie noua.

La interior Golf se tine inca bine, ceea ce cred eu ca ii vor face este sa ii pastreze 99% interiorul si sa continue sa-l depersonalizeze integrandu-l in plictisitoarea imagine de marca actuala/viitoare a grupului.

Si vor pretinde din nou ca e o masina complet noua.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@tfv82: Pai daca motorul merge pt economie in 2 cilindri nu inseamna ca ceilalti 2 vor fi decuplati, e un singur bloc motor se vor invarti toti patru dar 2 se vor invarti fara sa primeasca benzina si scanteie (destul de simplu la un motor cu injectie directa), dar cred ca sistemul e ceva mai avansat si probabil ca cilindrii sa se opreasca alternativ, ca sa limiteze vibratiile. Asa e cu tehnologia evolueaza motoarele se schimba, e normal ca cele noi sa fie din ce in ce mai complicate inginerii incearca sa obtina maximum din motoare in conditii de exploatare f largi. Am putea sa ne intoarcem la motoare cu supape laterale ca si alea erau bune, mergeau bine si erau fiabile si f simple dar azi motoarele otto si diesel au inceput sa-si traiasca sfarsitul asa ca acum e f probabil sa intanim cele mai avansate motoare cu ardere interna de serie.

G5 si 6 sunt masini aproape identice 6-le fiind un face-lift mai complex al predecesorului si mai corect este un 5,5. La fel cum in SUA Ford Focus 2 era un Ford Focus 1 cu un face-lift complex (nu avean nimic in comun cu FF2 din europa). VW face multe modele si toate trebuie sa fie inrudite pt a simplifica productia de subansambluri asa ca G6 nu e vechi dar G5 e si trebuie sa ne gandim ca VAG o sa lanseze o noua platforma si toate modelele care o folosesc vor fi schimbate in cativa ani pt a putea mentine eficienta si preturile de productie. Costurile de cercetare sunt similare pt toate masinile (platforme) fie ca e un GT-R sau un Golf diferenta de pret e data in mare de numarul de masini produse si de numarul de subansambluri care se regasesc pe x alte modele in cazul unui Golf.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am gasit pe net acest link:

eu inteleg din el ca 2 cilindri sunt dezactivati la nevoie ca atare uzura la 2 cilindri va fi mai mare decat la ceilalti 2

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Engine porn, nice... :icon_redface:

Dar nu se poate face asta si la arbole cotit (toti cilindri vor avea uzuri similare) uzura va fi mai mica pentru supapele a 2 cilindri dar diferenta va fi minima pt ca motorul va functiona in 2 cilindri cand nu este in sarcina mare.

Acelasi sistem pe motoarele mai mari vag:

Tehnologia nu e chiar noua a fost deja testata pe modele mai scumpe si pt ca s-a dovedit eficienta acum incep sa o aplice si la modelele populare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

inainte din golf faceau jetta, acum e invers :lol:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator

o stire de azi (banuiesc ca majoritatea intelegeti engleza)

The Volkswagen Golf Mk7 will blast in later this year as a leaner, safer, more economical car packed with technology usually associated with luxury models.

The all-new hatch will be available with a wider range of powertrains than today’s model, including a plug-in hybrid good for 243bhp and more than 50mpg, an electric model and a super-clean version fuelled by natural gas. The car is expected to be unveiled at the Paris show in September, before going on sale early next year.

Mainstream models will be powered by a completely new family of downsized petrol engines (codenamed EA211) and super-frugal diesel units (EA288). The range-topping non-GTD 2.0 diesel is good for 181bhp and 280lb ft (there’s also a twin-turbo 220bhp version on test for the GTD) and the most powerful 1.4-litre turbo petrol engine gets 138bhp and cylinder deactivation for increased economy. The larger petrol engines (EA888) will be sized at 1.8 and 2.0 litres.

The new Golf GTI — expected to be powered by a 260bhp 2.0-litre petrol engine — also promises to set new standards for hot hatches. Sporting the new VAQ electronically controlled front diff, it will, VW claims, delivers much “more agile steering behaviour” and a much greater sense of precision through the wheel. According to VW, a VAQ-equipped Golf has lapped the Nürburgring 8.0sec faster than prototypes with a conventional differential.

Next Volkswagen Golf's underpinnings revealed

All-wheel drive will be an option on the Golf’s new MQB platform, as will an updated version of VW’s Dynamic Chassis Control active dampers.

VW is promising to roll out a lightweight version of the Golf Mk7, with aluminium for the floor pressings, boot floor and windscreen base. Company sources would not say which models will get this alloy-steel hybrid structure, but it’s thought that the EV and GTI are the leading candidates. Even in its standard form, the new Golf is as light as the Mk4 model from the late 1990s, even though it is much safer in a collision.

The Golf will be one of the first VW Group cars to be based on the radical new MQB platform and its standardised components. MQB can be stretched all the way from underpinning the Polo supermini to the executive-sized Passat. It comes with its own bespoke factory and production lines, which will be rolled out across the world.

Among the Golf’s hi-tech options will be an 8in iPad-style dashboard touchscreen, adaptive cruise control, driver fatigue detection, 360deg parking sensors and Park Assist 2, a semi-autonomous system that can park the car in a tight supermarket-style space.

si un CGI 15p6e01.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

interesant,

in goana dupa profit vw prefera sa faca o singura platforma (mult laudata MQB) si sa puna toate modelele pe ea (de la polo la passat)

probabil peste 10 ani vw va mai comercializa 2 modele :))

- VW small

- VW big

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Totul bine si frumos, insa vad ca baga 1.8 si lasa cel mai puternic 1.4 la 138cp :( . Sasiul insa se anunta revolutionar, imi place ideea de a fi sasiul de GTi, R mai usor. Chiar sunt curios cum vor integra un ecran de 8inch (20cm) in bord.

Modificat de The_Ego
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • loghy unpinned this topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!