Jump to content

Golf 7 - cand ?


voinea
 Share

Postare recomandată

VAG a ajuns vaca de muls de cand si-au marit procentul actiunilor cei de la Porsche, din 2007 incoa

productie ieftina + pret vanzare mare = profit frumos

dar nu realizeaza ca productia ieftina aduce si masini VW de slaba calitate, de la care ai asteptari mai mari fata de Renault, Opel, chiar si Ford

Modificat de alios
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 812
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • The_Ego

    83

  • Rave

    72

  • Bogdan VW

    59

  • mandelu

    49

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ca tot am ajuns sa vorbim de motoare si utilitare pe topicul Golf 7 (imi cer scuze moderatorilor de offtopic), pot sa imi dau si eu cu parerea despre noul motor 1.6 tdi(105 cai)....am un vw caddy maxi nou cu acest motor, cu instalatie de frig pe el, nu m-am uitat in talon sa vad ce masa are, insa cred ca e mai greu decat un golf sau o octavia...tin sa precizez ca masina merge foarte bine, trage liniar si depaseste 150 km/h incarcat la maxim...foarte usor.Nu stiu ce pretentii poti sa ai de la un motor de genu asta, cilindreea fiind mica, consumul foarte bun, taxele mici...Daca pe o utilitara mai grea decat un autoturism de familie se comporta mai mult decat decent...motorul e mai mult decat suficient pentru o masina mai usoara....de ce sa iti iei 1.9 tdi generatie mai veche si cu aceasi cai? Scopul motoarelor de cilindree mica si putere mare este un pas inainte..ramane sa ne convingem de fiabilitate...colegul vali_devill are deja 100 de mii km la bordul Golfului sau si are numai cuvinte de lauda...

Modificat de corad0
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

victoriancu22

Dupa 500.000km cu bora tdi 90cp, dupa 100.000cu un seat de 75 cp, fara nicio problema majora am ajuns la golf 6 gti care m-a disperat. Logan este peste ca fiabilitate. Ma intreb cat de praf va fi 7

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Victor, sincer cred ca esti o exceptie, pt majoritatea persoanelor care au gti nu au avut niciun fel de problema.

Sau, mai mult ca sigur, fiind in serviceurile noastre autorizate cum ar fi PBN sau orice alta reprezentanta, dupa ce iti iese masina din garantie te pun sa schimbi jumatate de masina si problema tot nu se rezolva. De aici zic eu ca intervin majoritatea problemelor si incepem sa traim cu impresia ca nu se mai fac masini fiabile. Cu siguranta nu se va mai face niciodata o masina precum cea de la Mercedes - Cobra, pt ca astfel toti ar da faliment.

Si acum revenind la subiectul topicului, ma astept sincer ca noul G7 sa fie ceva frumos. Intr-adevar G6 ii putem spune facelift, dar si la acesta calitatea materialelor din interior a crescut semnificativ cu G5, iar la exterior este o masina care arata mai ok decat un G5, exceptand G5 GT Sport. Sunt convins ca atat in materie de design, cat si a calitatii, noul G7 va fi peste toate modelele golf lansate pana acum.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai daca le fac asa ieftine, de ce nu le vand si ieftine

un golf6 cu dotari minime de confort (AC, ABS, ESP, mp3 player, full electric) sa fie 6000 euro

dar na, totul se rezuma la profit, si e mai profitabil sa faci masini ieftine si proaste, si sa le vinzi ca masini semi-premium

pai incearca sa faci tu una asa calitativa la pretul ala, cu muncitorii aia platiti bine, ia vezi, reusesti? eu zic ca nu. Vezi cat costa un logan care nu are sens sa fie comparat cu un g6. Mai intereseaza-te si tu cum sta treaba cu fabricarea masinilor, e simplu pe hartie, in practica insa se schimba total problema (ia intereseaza-te de banii irositi pe testele de siguranta, pe promovarea produselor, pe executia unor modele care nu vad niciodata lumina zilei etc). Sunt de acord cu tine ca au si profit, altfel ieseau demult din afacere. Daca ziceai 10k euro cred ca eram de acord, dar 6k e imposibil. Ei vand niste amarate de brelocuri, pixuri si alte prostii pe care scrie VW la niste preturi absurde si tu vrei masini la 6k. Mi-ar placea si mie, nu zic nu, dar e o utopie. nici n-are sens sa ne facem iluzii.

Iar asta cu cilindree mica si probleme eu raman la parerea ca e o aberatie (una nu o implica obligatoriu pe cealalta), discutam in alta parte daca e.

Dupa mine e firesc sa nu se chinuie sa mai faca piesele asa fiabile pt ca o masina nu o vinzi doar o data si gata, mai vinzi si o groaza de piese la ea in decursul existentei si odata ce au descoperit asta, coroborata cu faptul ca se vand multe masini noi (adica se schimba masina des) gata, au mai gasit o metoda de isi creste veniturile.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Motoarele TSI vor dezactiva doi cilindri atunci când modelul nu este în sarcină pentru a economisi carburant. Tehnologia există deja pe piaţă, fiind aplicată în trecut pe motoare V8 şi V12 în gamele unor constructori precum Mercedes-Benz, GM şi alţii. Primul motor de serie echipat cu un asemenea sistem era oferit de Cadillac şi purta denumirea V-8-6-4 şi dezactiva cilindri de pe bancuri opuse, obţinând diferite configuraţii. Americanii au renunţat repede la el, deoarece prezenta numeroase probleme, ca orice tehnologie nouă

eu cred ca ei fac intentionat motoare proaste, cum sa mergi in 2 pistoane la un motor de 1.4, pai nu va urca nici dealul

hai ca la un V8 de 5000cmc, ca se mai opresc 2 pistoane nu simti mare lucru :)

bine nu mai critic ceva ce inca nu a aparut, poate inginerii VW sunt mai inteligenti si au rezolvat problemele intalnite de alti producatori consacrati :)

daca nu, va fi la fel ca si sistemul actual BlueMotion, unde nu cred ca exista masina dotata cu asa ceva, care sa nu fii ajuns de 2-3 ori inapoi la reprezentanta cu bube

Modificat de alios
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mie mi se pare o super idee, totul e sa nu o implementeze prost. Dupa mine trebuie sa faca ceva cu motoarele la viteze gen 130 pt ca si cu 6 trepte papa prea mult la viteza aia (i-ar trebui cam 8 trepte :) ). Un 1.4 ar trebui sa ia cam 5.5 acolo iar el ia cam 7. Ar trebui, adica pt a fi masina mult mai economica. Iar eu unul astept stiri despre g7 hibrid. Un tsi cu un electric la un loc suna belea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

@soila: cilindrii functioneaza dupa necesitati. Iti dai seama ca in rampa vor merge toti, iar in orase aglomerate in care se merge cu 30kmh maxim merge si in 2.

Mandelu, excelenta idee legata de cutia de viteze. Tocmai ce am facut un drum miercuri pana la Campulng si imi arlaata consum de 8.4 la 3000rpm intr-a 6a. Foarte mult si aici trebuie lucrat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

G7:

post-79494-0-50492600-1323039596_thumb.j

post-79494-0-62863200-1323039607_thumb.j

post-79494-0-33397300-1323039922_thumb.j

post-79494-0-25613600-1323039930_thumb.j

Modificat de corad0
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu cred sa arate asa G7, pare mai mult o Jetta hatchback :)) . Arata chiar nasol la spate cu stopurile mici in comparatie cu haionul, din fata insa este acceptabila.

Modificat de The_Ego
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

urat rau, schitele alea de design, ca intotdeauna, aratau mult mai bine, era mult mai agresiv. Aici, cu stopurile alea mici si cu fata aia de jetta, nu imi place deloc. bine, sa fie fiabila si iert aspectul asta :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Fratilor astea sunt CGI ...?

Chiar arata destul de reala treaba.Mie imi place.

O sa incepem si noi acum cum sunt posesorii de G5 care desconsidera aspectul G6-lui?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ceva de genul , daca asta este g7 urmatoarea masina nu va fi golf 7 :icon_cry:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

nu ca as fi posesorul unui g6 si desonsider g7 din motive subiective,dar din schitele urcate mai sus imi dau seama ca aluneca prea mult in design si uita agresivitatea si designul lor ca din tun specific unui golf

ca o remarca imi place mai mult fata la g6 decat la g5 din simplul fapt ca imi indica o agresivitate in plus

spatele nu am fost atat de incantat,ba chiar imi placea mai mult la g5,insa stopurile cu led scoase mai nou mi-a facut sa-mi schimb parerera

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator

Topicul este Golf 7 - cand? nu Ce-mi place la 6 si nu la 5, Ce-i misto la 5 si nu si la 6, samd....

Rog ca aceasta discutie sa ramana la nivel de informatii din surse si cat mai putin subiectivism

Posturile "pe langa" vor fi sterse

Mersi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

In articol scrie ca va fi prezentat in aceasta toamna urmasul modelului actual (din foto)..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Oricum articolul raspunde la intrebarea "Golf7-cand?" .. In toamna.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...
engineering chief Ulrich Hackenberg says the parts cost will be 20 percent less than now, and the development and tooling cost for each model will be 30 percent less than now, and the manufacturing cost will be 30 percent less than now.

excelent, acum VW poate cere aceiasi bani (chiar mai multi) pe ceva facut mult mai ieftin, deci si de calitate indoielnica

vor sa imprumute sistemul de business de la apple, care pentru un device cu un cost de 200$, cere 800$ in magazin

si cu numarul de produse ce se pot numara pe degete

la fel si VW, va face un polo/golf/passat all-in-one, eventual cu garda la sol precum la amarok/touareg, si cu scaune de transporter/crafter :))

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • loghy unpinned this topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!