Jump to content

Golf 7 - cand ?


voinea
 Share

Postare recomandată

  • Replies 812
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • The_Ego

    83

  • Rave

    72

  • Bogdan VW

    59

  • mandelu

    49

Top Posters In This Topic

Posted Images

Una e sa fabrici "si" acolo pentru piata locala si alta este sa muti productia acolo.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

concluzia e simpla:

se pune punct traditiei prin fiabilitate si calitate, si se merge dupa ritmul globalizarii.. lucruri facute cat mai repede si cat mai ieftin

zicea cineva pe aici ca in viitorul apropriat se va lansa cate o "generatie" anuala sau la 2 ani maxim, care de fapt vor fi facelift-uri, ca dupa asta se da in vant lumea cand vine vorba de cumpararea unei masini.. "ai vazut fata a aparut noul facelift la golf" "wow fata, acum ma duc sa fac comanda" :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si daca ar pastra traditia si ar fabrica toate Golfurile in Germania, numai cu piese nemtesti si ar costa masina 40.000 s-ar plange lumea ca e prea scump...

Noi, romanii, avem un vis sa luam cele mai bune lucruri disponibile pe lume, care sa nu se strice niciodata, sa fie facute din cele mai scumpe materiale, sa arate perfect si sa coste nimic.

Eventual sa si primim bani ca le cumparam si folosim...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce mai conteaza unde asamblata masina daca piesele sunt fabricate in Romania , China , Turcia ....Te bucuri ca arata bine si la 20 000km pica tot pe ea

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

exact, oricum producatorii de piese sunt de peste tot mai ales China, Romania, Turcia, pot fi asamblate in cea mai buna fabrica din Germania tot aia e, daca era totul 100% nemtesc de la piese pana la asamblare verificare etc era alta treaba

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ca o paranteza despre piesele fabricate de alte firme in alte parti, am o cunostiinta care lucreaza in departamentul de control al calitatii furnizorilor externi de piese pt Mercedes (in DE). Sunt niste norme si niste teste foarte riguroase pentru orice componenta pe care o gasim pe masina ulterior.

Sunt sigur ca si la VAG se intampla astfel de lucruri, insa este inevitabil sa nu apara probleme. Tine si de exploatare, tine si de intretinere, nu numai de calitatea pieselor.

Si eu mi-as dori masina aia care sa arate bine, sa fie super performanta, ieftina si sa nu se strice niciodata, dar noi nu intelegem ca totul este un business.

Eu am avut 2 Golfuri 5, am avut in familie masini cumparate de noi si vandute la aproximativ 250-300 mii de km si nu au existat probleme grave la niciuna, insa au fost exploatate si intretinute corespunzator.

Modificat de Andrei AXN
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu ma refeream la faptul ca incet incet vw va muta productia atat in Mexic cat si in China.

Si daca tot zicetii voi ca sunt aceleasii piese de ce difera asa mult G6 de jetta? Nu cumva pentru ca una e facuta in Germania iar cealalta in Mexic? si trece prin Germania doar in vizita?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

"asa de mult difera" jetta de golf asta inseamna ca jetta e chiar asa slaba calitativ? Totusi am citit chiar aici pe forum posesori cu 3-4 sute mii km fara probleme, golful tine 2 milioane de km fara sa se strice sau cum? Eu cred ca s cam la fel, diferenta e la finisaje interioare in favoarea golfului......parerea mea, poate ma insel, sau mi am luat teapa ca am luat jetta desi merge ceas ca in prima zi :icon_cheesygrin:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

de ce difera asa mult G6 de jetta?

Pentru ca asa a fost gandita si creata! NU pentru ca asa a fost construita si NU pentru ca e construita in Mexic... :(

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Hai sa-mi dau si io cu parerea:

toata lumea se plange ca se muta productia din Germania in alta parte (Turcia, Romania, China, etc.), sacrificand presupusa calitate superioara doar de dragul reducerii costurilor, in timp ce Rave observa foarte pertinent faptul ca, in acelasi timp, daca productia ar fi pastrata in Germania, doar de dragul de a vedea "Made in Germany" pe eticheta ar trebui sa platim semnificativ mai mult. Astia nu muta productia la Josenii de Sus sau la Miclausu Mare, o muta unde au infrastructura => oameni mobili si instruiti. De aia Ungaria are fabrici Audi, Opel, VW, Mercedes, Suzuki, etc., in timp ce noi, p&la. A, pardon, avem Ford si Dacia. Care o sa fie mutata treptat-treptat in Maroc si/sau Rusia...

Oameni buni, intelegeti odata ca standardele de calitate sunt aceleasi, indiferent unde e asamblat produsul. Nu uitati ca atat-de-mult-ravnitul iPhone 5 e facut in China, si nu vad pe nimeni sa ascunda jenat chinezaria in b uzunar, din contra, e lasat ostentativ pe mesele din crasme. :dry: Cu ce ar fi mai breaza o masina?

Chestia aia cu "produs nemtesc" e o prosteala de marketing care prinde bine in Romania, insa si mai bine in Germania. Atat de bine, incat astia-s in stare sa plateasca cu 3-5 uneori pana la 10.000 Euro in plus pentru o masina doar fiindca e facuta la ei, desi ar economisi bani buni daca ar fi s-o ia de la noi. Si in cazul in care unii dintre voi traiesc cu falsa impresie ca masinaa lor SH e mai breaza doar fiindca e luata din Jermanicka, dati-mi voie sa va spun ca :tuktuk: Am citit de curand un articol (in Frankfurter Allgemeine Zeitung, sau Auto Bild, nu mai retin) unde se explica de unde e mai bine sa-ti iei masina si de ce exista diferente de pret intre tari. Diferentele de TVA si taxare sunt un motiv crucial in felul in care un producator auto isi stabileste preturile pentru acea piata. Intr-un fel se face pretul pentru Ungaria, unde TVA e de 25% (daca nu gresesc) si in alt fel pentru Finlanda sau Suedia, unde masina e taxata si accizata ca produs de lux.

Asta n-are NIMIC, dar NIMIC de-a face cu calitatea produselor ce ies de pe linia de fabricatie.

Modificat de Vizitator
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Absolut de acord cu tine. :D Eu stau in Germania de multi ani, insa masina germana mi-am luat-o din Romania ;) Pe cea japoneza am luat-o din Germania, dar e re-import, facuta in UK parca. Asta globalizare...

Modificat de dinu_s
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator

Topicul a devenit un amalgam de pareri si speculatii, unele obiective, altele nu.... Cum masina a aparut si va fi disponibila din Noiembrie, nu mai vad rostul acestui topic

Prima comanda data si primele impresii vor fi in aria dedicata modelului

INCHIS!

PS: ramane sticky momentan pentru "studiu" :)

Modificat de dudu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • loghy unpinned this topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!