Jump to content

Golf 7 - cand ?


voinea
 Share

Postare recomandată

eu sper cu tarie sa nu fie ca in pozele ce au aparut pana acum, pentru ca va fi o mare dezamagire din punct de vedere a design-ului

sa ai toata gama care seamana intre ele ca si masini, e o lipsa totala de imaginatie si creativitate

deja, toate sunt la fel: noua jetta, noul passat nu-ti mai dai seama care si cum sunt, slava domnului ca mai scrie pe spatele lor :))

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 812
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • The_Ego

    83

  • Rave

    72

  • Bogdan VW

    59

  • mandelu

    49

Top Posters In This Topic

Posted Images

http://translate.google.com/translate?u=http%3A//www.autobild.de/artikel/vw-golf-vii-2012-vorschau-989590.html&hl=en&langpair=de|en&tbb=1&ie=ISO-8859-1

traducerea cu Google a artic. in germana. Imi place ce citesc, sper la un 1.2 de 122 sau un 1.4 de 130-140 in loc de cel de 1.4 122, adica practic ceva mai puternice la acelasi pret si nu mi-e clar cu Golful electric, e hibrid, sau full electric? in ceea ce ma priveste urmatoarea masina vreau sa fie hibrida. Cum arata nu ma pasioneaza, sa fie macar la fel de buna ca G6 si sunt super multumit. Poate mai scad si pretul la DSG-uri.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Alte noutati. Din ce spun ei, se pare ca VW vrea sa renunte la motorul TSI twincharger, care ar urma a fi inlocuit de un motor doar cu turbina, fara compresor. Sper sa nu aiba dreptate, ar fi pacat... Modificat de cris.g
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ba e chiar bine. ala e foarte scump tehnologic, si intrucat alde Ford au 1.6 150cp cu 270nM, la un pret mai mic, ii cam obliga sa scoata ceva mai simplu, dar tot puternic. Ce te intereseaza pe tine ca sofer ce e inauntru? pe tine te intereseaza cum merge. Din ce vad acolo, pierde 10cai, probabil castiga pe alte planuri, mai ales la pret, probabil va fi mult mai abordabil. Vom vedea, nu-ti fa griji insa, ca nu scot ei ceva mai prost, trendul e de a creste, nu de a scadea (cu exceptia cilindreei care tot scade).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Imi vine greu sa cred ca vor reusi sa obtina o curba de cuplu macar asemanatoare cu cea a actualului TSI twincharger. Pe mine asta ma interesa mai mult decat valorile efective de putere si cuplu. Dar... om trai si om vedea. :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

twinchargerul e lansat de vreo cativa ani buni (ala de 170cp a fost primul). nu iti inchipui ca in tot timpul asta au stat pe lauri si au hibernat. Au lucrat la imbunatatiri. Nu stiu daca vor obtine aceeasi functionare sau mai buna, dar nici nu iti inchipui ca scot vreo petarda.

Mie mi se pare mai rau ca pierde 10 cai decat ca pierde compresorul si poate o parte din cuplu. Pe de alta parte ala de 160 e cu aproape 2000 euro mai scump ca cel de 122cp. Daca l-ar scoate pe asta de 150cp la o diferenta de pret mult mai digerabila, deja s-ar vinde mult mai bine.

Pe Audi A1 exista un 1.4TSI de 182 cp, deci e destul de clar ca au in spate tehnologie buna, totul e sa o poata puna la un pret vandabil, altfel e inutila.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu imi pun si problema fiabilitatii la motoarele astea de masina taiat iarba...sa nu ma intelegeti gresit...mi se pare extraordinar faptul ca VW scoate 170 cp din 1.4 litri, si imi place ideea de a avea aproape 200 cp, cu costuri minime de achizitie si intretinere, dar in acelasi timp nu pot sa nu observ ca VW arunca pe piata motoare in stadiul beta, si le testeaza pe banii clientului cu toata nerusinarea din lume. (vedeti cazurile 1.2 tsi si 1.6 crtdi). oricum vad tot mai multa lume nemultumita de VW si mi se pare ca fiabilitatea lor este in picaj liber, net inferioara anilor 2000-2005: ex. passat B5.5...prin urmare revin cu intrebarea: vor fi aceste motoare bazaitoare fiabile???

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai asta e si ideea, masini de unica folosinta, care nu resista mai mult de 100.000km sau 5-6 ani

nu vor sa mai ajunga precum la golf4, T4 sau passat b5, care se ravand si la a 4-a mana fara probleme

la van-uri au dat-o rau pe balarii, adica adio motoare de 2.5, toate au motoare 2.0 TDI cu 2 turbine, si fix aceiasi motorizare o pun ei si pe transporter si pe seat exeo ??????? pai sunt din aceiasi gama de pui acelasi tip de motor cu aceleasi caracteristici ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tare asta cu fiabilitatea...pai twinchargerul meu,cel mai ieftin era cu 200 euro sub gti.

Vw a facut greseala sa vanda tehnologie la pret de entry level.si nu a mers,din contra...trebuiau sa vanda in continuare 1.6 si 1.4 mpi si tehnologia sa o studieze corespunzator.

Stim deja ca ieftin si bun are o gama relativ mica.

Iar twinchargerul meu ala nefiabilu pe care multi nici nu au vazut cum arata unul,a trecut de 100k km doar cu reviziile uzuale la 15k km.

Brgds

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

vali_devill, nu te supara, dar la ce pret consideri ca ar fi trebuit sa vanda VW motoarele astea mici turbo? la preturi mai mari decat motoarele de 2L? Hai sa fim seriosi...cand iti iei un motor mic te gandesti in primul rand la economie...nu o sa imi iau niciodata 1.2 tsi 105 cp daca e mai scump la achizitie si mai costisitor pe durata exploatarii decat un 1.9 tdi 105 cp, ca doar nu m-am lovit la cap. La fel iti zic si despre 1.4 tsi 170 cp, comparat cu 2.0 tdi 170 cp. Oricum eu am contestat fiabilitatea VW pt ca sunt probleme reale cu noile motoare, te trimit inca o data sa vezi topicurile 1.2 tsi si 1.6 crtdi in aria Octavia 2....nu cred ca e cazul sa te ataci si sa fii ironic.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Te salut si te respect,si nu sunt ironic.si nici nu ma atac.cine ma cunoaste,stie ce om sunt.

Dar sa crezi ca totusi tehnologia e ieftina,si accesibila de la trendline,ceva nu este in regula.

Poti spune ca s-a numit graba fata de alti constructori,care au oferit pe piata ceva similar dar mai mult testat.

Vw a folosit clientul ca beta tester.si asta e pacat.din punctul meu de vedere,1.2 tsi si 1.6 tdi sunt de ocolit pana nu ofera liniste utilizatorului.

Brgds

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

totusi, faptul ca au fost niste probleme la 2 modele si nu la toti userii, nu inseamna ca per ansamblu au motoare nefiabile. Sa nu exageram.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Problemele aparute sunt din cauza unor piese prost proiectate, nu are a face cu cilindreea. La fel de bine se putea intampla si la un 2.0 TSI ce s-a intamplat la 1.2 TSI cu turbina (presupun ca la asta faceai referire). De fapt si noul 2.0 TSI EA888 are ceva probleme - vezi topicul de GTI, post-urile lui victoriancu22. Motoarele in sine rezista fara probleme, dar din pacate foarte multe piese vin de la furnizori cu diverse probleme, fie ca e vorba de injectoare, turbine, pompe de benzina/motorina, casete de directie, etc. Si se intampla si la case mai mari, nu ca asta ar fi o scuza. Din pacate asta este era globalizarii. Din punctul meu de vedere, cel mai bun mod de a evita sa fii "tester" fara voia ta, e sa iei masina la cel putin 2-3 ani dupa ce a iesit pe piata.

Ca sa nu fiu total off-topic: sper ca odata cu Golf VII, VW sa revina la fiabilitatea pentru care era recunoscuta firma. :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vw a folosit clientul ca beta tester.si asta e pacat.din punctul meu de vedere,1.2 tsi si 1.6 tdi sunt de ocolit pana nu ofera liniste utilizatorului.

Brgds

ma bucur ca aici suntem de acord....pana la urma suntem amandoi, si practic toata lumea de aici, de aceeasi parte. Numai bine ! :Driver:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Golf 7 in Death Valley USA

post-34129-0-23186000-1314179351_thumb.j

post-34129-0-26109500-1314179352_thumb.j

post-34129-0-80651700-1314179352_thumb.j

post-34129-0-23090000-1314179353_thumb.j

post-34129-0-75653900-1314179353_thumb.j

post-34129-0-28288700-1314179354_thumb.j

post-34129-0-21066200-1314179356_thumb.j

post-34129-0-93120500-1314179546_thumb.j

post-34129-0-43566600-1314179547_thumb.j

post-34129-0-00068200-1314179548_thumb.j

post-34129-0-38790800-1314179548_thumb.j

post-34129-0-89286900-1314179548_thumb.j

post-34129-0-42139600-1314179549_thumb.j

post-34129-0-03478100-1314179607_thumb.j

post-34129-0-56073700-1314179607_thumb.j

post-34129-0-18119300-1314179608_thumb.j

post-34129-0-69436100-1314179608_thumb.j

post-34129-0-04860300-1314179609_thumb.j

Modificat de GTD
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

fix aceiasi masina cu golf 6 :vaidecapulmeu:

daca va uitati la forme, e fix aceiasi, farurile vor fi 100% la fel, la stopuri par a fi asemenatoare cu ce este pe Audi A3 si A4

devin dezamagit de VW pe zi ce trece, nu mai sunt capabili sa scoata masini bune, motoare rezistente, design elegant

se copie aceleasi forme si aceleasi marimi de la audi la vw, 2-3 motoare mici si supra-alimentate cu zeci de turbine, care mai mult de 100.000km nu tin, aceleasi plasticuri inferioare, aceleasi interioare facute in romania (scaune, volane, etc)

in curand vor scoate masini cu termen de garantie, daca expira termenul, cade motorul de pe suporti si se indoaie tabla pe masina :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Subscriu faptului ca pare aproape identica cu golf 6. pun la indoiala totusi autenticitatea pozelor. e posibil sa fie pozele cu golf 6, nu 7.

Totusi, sa nu exageram si ne hazardam facand afirmatii defaimatoare la adresa VW, bazandu-ne pe presupuneri si pareri subiective ale unora si altora. Cine vrea calitate superioara, nu cumpara VW ci bmw, mercedes, audi, etc. VW se inscrie in categoria masinilor de o calitate medie. Parerea mea ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Totusi, sa nu exageram si ne hazardam facand afirmatii defaimatoare la adresa VW, bazandu-ne pe presupuneri si pareri subiective [...]

Sunt de aceeasi parere, mai bine asteptam sa vedem "live" produsul final, si mai vedem dupa aceea. :)

Modificat de cris.g
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

fix aceiasi masina cu golf 6 :vaidecapulmeu:

daca va uitati la forme, e fix aceiasi, farurile vor fi 100% la fel, la stopuri par a fi asemenatoare cu ce este pe Audi A3 si A4

devin dezamagit de VW pe zi ce trece, nu mai sunt capabili sa scoata masini bune, motoare rezistente, design elegant

se copie aceleasi forme si aceleasi marimi de la audi la vw, 2-3 motoare mici si supra-alimentate cu zeci de turbine, care mai mult de 100.000km nu tin, aceleasi plasticuri inferioare, aceleasi interioare facute in romania (scaune, volane, etc)

in curand vor scoate masini cu termen de garantie, daca expira termenul, cade motorul de pe suporti si se indoaie tabla pe masina :D

uneori pun aceeasi caroserie, chit ca o acopera, dar interiorul si motorizari etc sunt diferite. poate e cazul si acum. in privinta fiabilitatii am o veste proasta pt tine, baietii (si nu numai VW ci toate marcile de orice fel) prefera sa vanda masini noi, majoritatea oricum le schimba in 5 ani, asa ca pt ce sa isi bata capul cu fiabilitati de sute de mii de km? sa isi bata capul ala care le ia sh, ca doar oricum le ia mai ieftin. cam asta e mentalitatea, chit ca nu cea oficiala. asta e, suntem societate de consum, de aia si suntem in criza si vom fi mult si bine atata timp cat vom continua sa folosim principii de viata ineficiente.

Modificat de mandelu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai daca le fac asa ieftine, de ce nu le vand si ieftine

un golf6 cu dotari minime de confort (AC, ABS, ESP, mp3 player, full electric) sa fie 6000 euro

dar na, totul se rezuma la profit, si e mai profitabil sa faci masini ieftine si proaste, si sa le vinzi ca masini semi-premium

mai ieftin e sa faci 2-3 motoare si sa pui pe orice platforma posibila

adica motorul 2.0 TDI, e pus si pe Seat Exeo, Golf6, Audi A3 si pe Transporter T5 ??????

2.0 R4 16v TDI CR 81-132kW

Applications:

81 kilowatts (110 PS; 109 bhp) @ 4,200 rpm; 250 newton metres (184 ft

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu cred ca nu e bine sa ne grabim si sa ne indoim de fiabilitatea motorului 2.0 tdi doar ptr motivul ca este montat pe T5 in loc de A6 quattro, Passat, Superb sau Golf. Pana la urma e vorba de putere si cuplu raportata la o anumita masa de la care se asteapta un anumit nivel de performanta.

Eu cred ca atat timp cat acelasi motor se monteaza pe o limuzina de top cum e noul A6, nu vad de ce nu ar fi super OK si ptr o utilitara... Ba din contra eu cred ca este o onoare ptr T5.

Uite la Mercedes S250d care are motorul 2.1 litri in 4 cilindri... si cuplu de 500 Nm si 204 PS. Nu vad de ce nu s-ar monta in viitor si pe Sprinter...

Am avut ocazia sa merg cu un Mercedes Unimog din 1970 (camion de aprox 4.5 tone 4x4) care era motorizat de un motor benzina de 6 linie si 2.2 l care mergea impecabil dupa de 40 ani pe orice teren.

Concluzia mea: Cilindree mica nu inseamna lipsa fiabilitate.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cilindreea mica = fiabilitate scazuta

o poate confirma oricine a avut masina cu motor mare si care a tras de el

si ca sa dau un alt exemplu, una e sa mergi cu masina incarcata pe drum drept (ceea ce va face fata o utilitara cu motor de golf) si alta e sa mergi pe drumuri romanesti, dealuri si văi, si sa tragi de ea, ca doar nu urci dealul cu a 2-a :)

si exemplu practic: T5 2.5 TDI 174CP si Vito 115 CDI 2.2 160CP (deci 14cp diferenta) de la piatra-neamt la oradea prin munti, incarcate 8 persoane + bagaje fiecare masina

cu vito abea urcai dealul, nu se putea tine dupa T5, nu avea vlaga pur si simplu, si forjarea s-a vazut si in consumul de motorina si in consumul de ulei.... cilindreea conteaza ENORM de mult la masinile cu care chiar faci ceva

nu golf sau A3 unde te plimbi singur de la moara pana la gara cu a 2-a si a 3-a :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Parerea mea e ca ar fi bine sa ne ramana libertatea de a alege, asta insemnand ca in oferta lor sa existe tot soiul de motoare: mari, mici, slabe, puternice, benzina, diesel, turbo, aspirate, etc...

Personal mi se pare deplasat rau de tot ce face VW acuma si ma uit si in ograda altor producatori de masini si in ciuda trendului de reducere a cheltuielilor, a costurilor de productie, a cilindreelor, nicaieri nu vad schimbari multe intr-un timp f scurt ca la VAG, si care toate parca sunt impotriva clientilor. Chiar aseara am condus din nou O2 1.6 TDI, dar parca e o gluma pe langa 1.9TDI. Cu toate astea, pe undeva inteleg incep sa ma obisnuiesc cu ideea, mai ales ca nici la ford, cel putin pe focus nu mai este alt motor diesel in afara de 1.6 in oferta.

In schimb cu benzinarele astea mititele turbo la care "le bate lantu" mi se pare ca au gafat rau de tot.

Sunt convins ca o sa vina baietii sa ma contrazica, dar oricum pt mine masinile din dotare o sa fie ultimele VAG tocmai pt ca vreau sa raman cu o experienta placuta din familia VAG.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • loghy unpinned this topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!