Jump to content

Clapeta oprire motor - 2.0 TDI (BKD)


gHapciu
 Share

Postare recomandată

MOTOR cum subliniezi tu, aduna cantitati destul de mari de ulei in intercooler si conducte. Fie ele motor nou, modern sau cum vrei tu sa ii zici. Doar ca acel ulei este antrenat treptat in motor si se arde. Dar in anumite conditii, uleiul poate sa migreze tot odata.... 

 

Apa nu arde, deci pe apa nu o ia motorul, doar face soc hidraulic. Uleiul se aprinde si arde cu temperaturi foarte mari.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...
  • Replies 73
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • Al Bundy

    8

  • pronet

    6

  • gHapciu

    6

  • pavy

    5

Top Posters In This Topic

Posted Images

Salutare.

Am si un 2.0 BKD care scutura la oprire. Am facut un output test la V157 , am dat jos futunul si am observat ca clapeta lucreaza (inchide si dechide).

Atunci dc la oprirea motorului nu inchide clapeta?? Am dat jos clapeta si am curatat-o . Trebuie adaptata??

Nu vad rostul sa o schimb daca ea lucreaza, nu?

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ok, la test lucreaza.... dar cand opresti din contact, nu lucreaza?

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

trebuie vazut de ce nu o comada ECU la oprire.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Am rezolvat se pare ca ii trebuia un pic de "kox"  :)). Acum se opreste frumos.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 10 months later...

Buna ziua,

ma puteti ajuta cu un cod de piesa pentru motoras clapeta de acceleratie(cel care apare ca eroare  V157 Motor for intake Manifold flap)pentru un SEAT Toledo 2007 motor BKD 2.0 TDI 140 cp?

Seria de sasiu este VSSZZZ5PZ7R019287

Multumesc frumos,

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Prin Germania se vand aceste angrenaje pentru clapeta despre care se vorbeste...De fapt exista una si din metal (bronz sau ceva aliaj similar, arama sau ce anume of fi). Se gasesc pe EBAy ul de Germania...Se poate cauta ca si  Drosselklappe Reparatur...Aici este linkul pentru cea de metal, care ar trebui sa reziste mult si bine. Sper ca sa ajute pe cineva aceste detalii:

https://www.ebay.com/itm/Drosselklappe-Reparatur-Kit-für-Ford-Kia-Hyundai-Mercedes-Benz-VW-TDi-TCDi-CRTD/282448110405?ssPageName=STRK%3AMEBIDX%3AIT&_trksid=p2060353.m1438.l2649

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

A reparat cineva clapeta cu kitul de mai sus?

Pare metalic și mai rezistent decât cel original.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Exista posibilitatea ca sunetul din video sa fie de la clapeta de acceleratie? Se aude doar cand opresc motorul si doar cateodata. Am avut si eroare cum ca a ramas blocat motorasul. Masina cu problema este un golf 5 bkd dar sunetul pe care il face e identic cu cel care se aude la oprirea motorului in video

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...
On 4/8/2017 at 1:40 PM, SanX said:

Am rezolvat se pare ca ii trebuia un pic de "kox"  :)). Acum se opreste frumos.

Imi spui te rog ce ai facut ? Sotia mea conduce Q3 2.0 TDI din 2013 prin oras cam incet si subturat, pe langa ca de cateva zile face zgomot si se scutura motorul la oprire, fara eroare pe bord,  azi mi-a aparut erore cu filtrul de particule. Mai multi mi-au spus sa o iau la alergat la turatii mai mari pe autostrada spre Fundulea de cateva ori

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 years later...

Salut. Am si eu probleme cu aceasta clapeta, dar pare ca la mine ar fi un pic diferit fata de restul ce s-a mai discutat. La oprirea motorului zguduie rau de tot, am si eroare stocata - P3103. Am curatat-o si nu a rezolvat mare lucru, chiar daca era oricum foarte curata, nu avea depuneri (schimbata acum 3 ani deorarece ardea siguranta de 10A). Am dat jos furtunul de la admisie si am filmat cu telefonul daca inchide cum trebuie la oprirea motorului din cheie si parea ca isi face treaba - inchidea la oprirea din cheie, dar tot zguduit, posibil sa nu inchida complet? Din filmare parea ca e inchisa la maxim. Siguranta de 10A din compartimentul motor NU o arde, deci ma gandesc ca nu ar fi din motoras? Din output test inchide super bine, lin, nu zguduie absolut deloc. Posibil sa fie o problema pe cablaj/mufa? parca am vazut niste ulei in mufa atunci cand am desfacut-o, nu am idee cum ar fi ajuns acolo. O alta chestie ar fi ca daca o iau la alergat, apoi inchide lin din cheie, fara zguduit/trepidat. Aveti vreo idee ce nu-i place? Mersi!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poate sa fie si din cablaj, verificați pana in Ecu. 

De cele mai multe ori, problema e in ecu

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Salutare. Detin un golf5 1.9 tdi bkc si la oprire zdruncina usor plus un zgomot ciudat. Am constatat ca e vorba de clapeta asv, cand nu inchide apare si zgomotul. Ciudat e ca, daca dimineata o opresc dupa cateva minute de la pornire, clapeta funcioneaza iar motorul se opreste perfect. Apoi daca merg ceva mai mult, nu mai inchide toata ziua, pot sa stationez si 3 ore...iar a doua zi dimineata iar functioneaza. Nu inteleg de ce peste noapte isi revine, si dupa cativa km pica iar. Cum s-ar zice e ok la rece si nu merge la cald, dar clapeta funcitoneaza doar la oprire, nu ar avea motiv sa se incalzeasca in mers. Mentionez ca nu apare nici o eroare in bord, si nici pe tester( 3 testere diferite, 3 mecanici diferiti). Un mecanic a spus ca ar fi trebuit sa dea eroare, daca era clapeta defecta, altul a zis sa o inlocuiesc, deci nu sunt  convins daca e clapeta defecta sau altceva. Ma gândesc ca firele sunt ok din moment ce la rece funcționează. Ce as putea sa mai verific sa stiu, o cumpar de noua, sau nu?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

În mod normal, trebuie sa genereze eroare. Verifica dacă nu e foarte murdara, dacă are nevoie de o curatare

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Inițial speram și eu sa fie murdară, dar e curată, fără depuneri. Și cum ziceam, la prima pornire în zi, dacă opresc în câteva minute, funcționează...dacă ar fi ceva de curățat n ar mai închide deloc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

laurentium.ionescu

@ddxdxam si eu sunetul acela oarecum de vacuum si un scartait din zona aia, ai depistat care e problema?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Revin cu rezolvarea, in cazul meu: desi nu dadea vreo eroare nici pe tester nici in bord, clapeta era de vina. Am inlocuit-o cu una din dezmembrari acu cateva zile, si de atunci motorul se opreste frumos si lin.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

Salutare. Am Codul de eroare P3103 . Atâta îmi arată pe tester . Este posibil ca din cauza erori sa nu îmi pornească mașina ? 
Am fost la cumpărături și când am ajuns acasă am oprit-o , și am vrut sa schimb becul de pe marșarier . Și când am vrut sa o pornesc nici o șansa . Motorul învârte . Menționez ca nu am încercat cu spray încă . Un sfat va rog , care ati fost in cauza . Mulțumesc .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Doar daca clapeta este rămasă blocata pe închis. Verifica asta prima data. Daca este deschisa alta este cauza. Daca nu sunt alte erori pe motor cauza este ceva mecanic sau dezamorsarea circuitului de alimentare cu combustibil. Vezi daca da sa pornească cu spray (după ce verifici clapeta)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

acum o oră, lupo_bv a scris:

Doar daca clapeta este rămasă blocata pe închis. Verifica asta prima data. Daca este deschisa alta este cauza. Daca nu sunt alte erori pe motor cauza este ceva mecanic sau dezamorsarea circuitului de alimentare cu combustibil. Vezi daca da sa pornească cu spray (după ce verifici clapeta)

Voi încerca încerca și asta . Mulțumesc și revin . 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am revenit . Am verificat clapeta și era pe deschis . Dar mașina nu a pornit ,am încercat cu spray , dădea semne sa pornească dar nu pornea . Și atunci m-am oprit și mi-am dat seama ca nu are ce sa fie pe parte mecanica . Am luat tabloul de siguranțe de sub capota la control , aparent siguranța F12 era arsa . Am schimbat-o și a pornit la cheie . 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!