Jump to content

Clapeta oprire motor - 2.0 TDI (BKD)


gHapciu
 Share

Postare recomandată

Clapeta ai curatat-o sau nu? Vezi ca pe aceasi siguranta este atat clapeta cat si ventilatoarele si bujiile. Daca nu merge usor, fara sa agatate sau fortat va trebui sa o schimbi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 73
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • Al Bundy

    8

  • pronet

    6

  • gHapciu

    6

  • pavy

    5

Top Posters In This Topic

Posted Images

Am curatat egr si ce era pe acolo acum vreo 2 ani.se poate si trepidatiile de la relanti sa se duca o data cu schimbarea acestei clapete?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Depinde. Poate ramane intr-o pozitie intermediara.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

clapetele la bkd au obiceul sa tocească rotitele cîntate/ sau sa se rupă dintii. si merg il gol la oprirea motorului. că sa verifici clapeta ori dai furtunuul de pe admisie jos si verifici vizual cu o oglindă daca la oprirea motorului funcţionează (pui pe cineva sa oprească motorul) sau îi dai output test din vag com

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

Buna ...am cumparat si eu un golf 5 din germania si cred ca am clapeta de admisie cu probleme ..sa aprins martorul . Am fost sa fac si diacnoza si mi-au zis ca este motorasul ars.....au mai zis ca nu functioneaza ventilatoarele din fata pentru racire ...rog sa imi spuneti ce ar trebui sa fac ,am inteles din ce sa scris  pe acest topic ca este in stransa legatura ventilatoarele  si cu clapeta admisie .

se poate sa fie blocaa clapeta ? se poate sa fie  ventilatroarele amandoua arse? imi dau seama ca mecanicul la care am fost a tratat, totul in genul trebuie schimbat ventilatoare daca nu poate unitatea ,dar  nu l-am auzit sa zica ceva de sigurante sau curatare a clapeti cum se vorbeste pe aici.

sunt din brasov si rog care are sa imi dea ceva sfaturii in acest sens ,sau undeva sa gasesc ceva piese in cazul in care este stricat ceva ...orice este bine venit.

Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Schimba siguranta din compartimentul motor. Daca tot o arde decupleaza clapeta. Ventilatoarele si clapeta sunt pe acelesi circuit.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

buna ..unde se afla siguranta din compartimentul motor? si cum se decupleaza clapeta ?daca nu te deranjeaza prea multe intrebarii.

astept raspuns 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mentionez ..am facut comanda pentru clapeta ,luni soseste dar nu am incredere in mecanici astia . 

sunt in asa fel incat de la o siguranta sunt in stare sa schimbe tot motorul 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deschizi capota si in partea dreapta ai cutia cu sigurante. Cea arsa e de 10 A. La clapeta ii decuplezi mufa si e gata. Nu vad profilul ca postez de pe tel-sa te indrum ptr a verifica. Da-mi un tel si te ajut.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Salutare.

 

Am si eu o problema cu masina din semnatura. 

 

Simtomele pe care le are: 

 

Pornesc motorul apas pe acceleratie in relantii nu face nimic.

 

Plec de pe loc cu masina in V1 viteza max este de 10km pe ora si tot asa la celelalte viteze. Ce ar putea fii? Ar putea fii de la aceasta clapeta?

 

Astept parerile voastra foarte urgent.

 

Va multumesc,

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 months later...

Salutari. Am vreo sansa sa repar asa ceva? exista vreo solutie de compromis pana la alta noua? Sau poate are cineva vreun modul cu alta defectiune si as fi recunoscator pt cele 2 rotite, contracost desigur.post-150938-0-36178400-1450037474_thumb.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu le poti schimba, cea alba e presata pe axul clapetei si nu prea poti sa o desfaci. Trebuie sa desfaci clapeta de pe ax din cele 2 surubele, sa extragi axul clapetei, etc Pune clapeta in pozitie deschisa, blocheaza-o asa mecanic si lasa-o cu mufa scoasa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai momentan e montat pe masina. Nu face nimic doar ca nu isi face treaba. Se invarte in gol la oprirea motoruluipentru cateva secunde. Inainte sa o desfac probabil ca se blocase ca bazaia urat la oprirea motorului si a ars siguranta de 10A plus martor motor bord. Am desfacut-o, am scos bucatelele care blocau motorasul, am schimbat siguranta, am sters eroarea cu vag si acum e ok. Clapeta sta pe deschis datorita arcului care o tine asa fortat. Se aude un bazait fin la oprire semn ca se invarte in gol motorasul. Vroiam sa le schimb daca ar avea cineva aceste rotite...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am si eu o intrebare, mai pentru avansati, am un prieten cu audi iar cand acesta faimoasa clapeta este conectata in timpul mersului cand ii dau gaz motorul face niste intreruperi si vine in nas, semn ca acesta clapeta s-ar inchide. Bineinteles ca nu da nici o eroare, clapeta am desfacut-o si totul este perfect. Cand clapeta este deconectata se aprinde "check engine" dar motorul merge perfect indiferent de situatie. Se cunoaste vreo rezolvare, se poate face ceva din soft sau trebuie sa cumpere o clapeta noua?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca nu iti da eroare nu cred ca e de la clapeta. Fa-i un log in mers. Posibil pb pe parte de injectie, flux aer-debitmetru etc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De vreo 2 luni este deconectata clapeta si merge perfect.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai fara o clapeta care stii sigur ca e functionala nu ai de unde sa stii. Cand ECu nu vede clapeta modifica niste parametri. Astfel ca poate sa mascheze alte problema in afara de clapeta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asta stiu, dar ma gandeam ca poate au sau au mai avut si altii aceasta problema sau s-ar putea anula din soft sau facut ceva sa stinga becul din bord, poate e vreo smecherie...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Atunci sa vezi bucurie, daca o sa i-o ia pe ulei si nu are cum opri motorul, clapeta de shut-off nefiind functionala.

daca nu vrea, de ce sa faci altceva si sa stingi becul ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

apropo de luatul pe ulei... in cazul in care s-ar intampla, debitmetrul nu opreste fluxul de aer? sincer nu prea am auzit la masinile astea sa o ia pe ulei... e doar intrebare, nu contrazic!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Debitmetrul doar masoara. Clapeta e cea care opreste aerul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

orice motor diesel este predispus la riscul de a o lua pe ulei. Este principiuld e functionare. se aduna ulei din epurator si din turbo in intercooler si conducte pana ajunge in camera de ardere. 

Si s-a terminat povestea atunci.... 

Modificat de andrei_221
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si la benzinarele turbo nu e la fel? Daca ma gandesc bine a mea ar lua-o si pe apa.

Nici un motor nu e predispus sa o ia pe ulei, atentie MOTOR, nu o gramada de fier vechi de 15 ani si 800.000km pe care unii o plimba sub capota.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!