Jump to content

Climatronicul afiseaza toate segmentele pe display


rob3rtyn0
 Share

Postare recomandată

Mihai.Nechifor

Unde te-ai pomenit cu eroarea asta? Ca pe vag com dadea altfel daca era

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@ Mihai

Eroarea asta 318 00 este pe diagnosticul climatronicului, iar pe vag com am 729 - 35, este acceasi practic legata de AC Pressure switch.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eroarea asta poate sa iti apara din 3 motive:

1.Presiune prea mare in instalatie (prea mult freon sau nu se raceste radiatorul de AC);

2.Presiune prea mica (lipsa freon..pe asta o banui);

3.Problema cu switch-ul(contact imperfect sau stricat).

Poti in prima faza sa cureti contactul la switch (dai cu spray in mufa).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O sa fac chestia cu spray-ul de contact la switch sa vad daca se amelioreaza treaba. Desi am vazut ca este destul de complicat sa ajungi la acest senzor, prin demontarea grilei din fata.

Dar senzorul ala care este jos de tot in stanga masinii pe teava de aluminiu, de se vede prin grila de racire din fata (cea de sub semnul W) ce rol are? Ca si ala e saracul lin de noroi si muste :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De ala vorbeam, AC presure switch.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aris Cristian

Sal la toata lumea ! Am exact aceasi problema ca si " Delphinul", cateodata (NU TOT TIMPUL) cand pun contactul, mi se aprind toate segmentele de la climatronic pentru cateva secunde, iar apoi totul revine la normal. Am bagat freon in ea si nu era asta, caci am vazut ca a mai zis cineva ca poate fi de la freon..... Nu am probleme cu temperatura sau altceva de genul, dar ma sacaie faptul ca tot imi palpaie display-ul cand pun contactul... :( stiti cumva ce am de facut ca sa nu mai imi faca asa ???

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la mine a fost filtrul de polen! Vezi poate e la fel si in cazul tau!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare, uite despre ce senzor vorbeam eu, e cel de la pct. 15 care e senzorul de temperatura. Acum m-am lamurit care este de fapt AC pressure switch - pct. 16.

climatronic1.bmp

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Hai ca am rezolvat-o azi si cu erorea 318 la baietii de la Volks. Aveam 0 g de freon in instalatia de ac si 6 ml de ulei... bleah. Au umplut instalatia cu ulei si freon si eroarea a disparut. Totul este perfect acum.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salut tuturor,

o intrebare referitoare la ventilatorul de clima ,daca e defect functioneaza climatronicul?

Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu....se opreste automat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salutare!

Climatronicul functioneaza f bine cand nu pornesc motorul.

In momentul in care am pornit motorul, dupa cateva secunde se arde siguranta din partea stanga a volanului care corespunde climatronicului(30A). Banuiesc ca este un scurtcircuit undeva. La diagnoza climatronic apare eroarea 031d.

A mai intalnit cineva problema asta?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

revin cu noi detalii privind problema mea. cica taica-meu ca a gasit un buton in torpedou care ar regla sa-ti bage freon in masina sau asa ceva. se poate sa fie ala acel "fum" de care va vorbeam ? in posturile anteriore probabil ca am spus gresit fum deoarece aceste e din natura negru.. ce imi arunca mie in masina era foarte similar cu un spray... anyway...eu mirosul usor de ars eu tot l-am simtit..... vreo sugestie ??pls ?;)

<{POST_SNAPBACK}>

@FriEnemy :

Fi atent aici la 3 probleme:

1. Acel "buton" din torpedou are rolul de a lasa sa intre sau nu aer rece acolo, nu regleaza nimic, doar astupa sau lasa libera o gaurica.

2. Daca ti-ar baga freon in masina, cu ce ar mai functiona instalatia ???

3. Freonul face parte din clasa de substante CFC(cloroflorocarburi) si daca ti-ar intra in masina asa ceva acum ai fi ingerash (foarte toxice).

In rest Drive Safe !!!

Imi zici si mie daca acel buton de aer in torpedo il are orice passar si cum la`s putea gasi?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Butonul....arata ca o rozeta ... de plastic, care are rolul de a obtura sau deschide, circuitul de aer dedicat torpedoului. Cum te uiti in torpedou, trebuie sa fie in stanga lui.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Butonul....arata ca o rozeta ... de plastic, care are rolul de a obtura sau deschide, circuitul de aer dedicat torpedoului. Cum te uiti in torpedou, trebuie sa fie in stanga lui.

multumesc mult florin ! ;)

o sa ma uit azi ;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Am citit posturile din acest topic (si altele, de altfel) dar mi-a ramas o intrebare :)

Momentan AC-ul nu prea baga aer f. rece (il raceste putin sa zicem... Uneori mai tare, uneori mai incet). Electroventilatorul functioneaza normal.

Am patit si eu eroare aceea cu palpaitul climatronicului la pornirea motorului INSA daca pun mana pe conductele acelea de la AC, de sus (cand scot masca de la baterie) teava subtire e f.f.f rece dar cea mare este doar putin rece (alteori, mai deloc). De asemenea picura apa deci sistemul creeaza condens.

Daca n-as avea freon in sistem ar fi conducta cea mica f.f. rece? Nu ar trebui sa fie si ea mai calduta?

Mai mentionez ca atunci cand deschid motorul iese rece, insa acest rece dureaza 1-2 minute si apoi "renunta".

Ma gandesc sa nu fie vreo conducta crapata sau ceva...

Modificat de Executron
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la conducta crapata te gandesti ultima daca n ai "suparat" masina cu nimic.

te mai gandesti de asemenea daca si cand ai bagat ultima data freon in ea,ca poate are puuutin de tot,si abia abia merge,dupa cum suna descrierea ta.

si la o reumplere vezi si cat anume era in instalatie,si te lamuresti...nu i cel mai simplu?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...
johnny erasure

Referitor la coductele din instalatia de clima am observat o problema comuna la passat. Este vorba de conducta (furtunul) din radiatorul de clima la compresor. In timp, aceasta conducta cedeaza in partea de la intrarea in radiator, la imbinarea dintre furtunul din cauciuc si teava de aluminiu. Am discutat cu mai multi care au patit-o, inclusiv eu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Momentan AC-ul nu prea baga aer f. rece (il raceste putin sa zicem... Uneori mai tare, uneori mai incet).

Salut

De cat timp nu ai mai bagat freon in instalatie ? Umple instalatia si mai stam de vorba !

Stima !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

iata ma si pe mine cu o ciudatenie: dau o autoscanare in seara asta,si pt prima data,alaturi de 2 clape pe care le stiu ca dau erori intermitente apare eroarea 4F9!!

ma grabeam, am lasat masina in parcare,si mi am facut treaba!

revin,pun contactul,si..tot display ul se aprinde ntermitent de multe ori!!

freon am pus asta vara,instalatia baga frig fara probleme,n am atins nici macar o bordurica,sa sparg ceva!!

sterg erorile,si repet de 3-4 ori autoscanarea!

a mai aparut cunoscutul 4fA,dar ATAT!!!

CE A FOST ASTA?

mul;tumesc anticipat pt pareri!

p.s. 4f9= VENTILATOR!

Modificat de doctorul
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am mers cu ea azi la servici,i m mai dat vreo 3 autotestari,merge perfect,mai apare 4fA,dar nu ma supara.

display ul nu mai clipeste,nu nimic!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

nu mai este freon in instalatie....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 months later...

Mesajul intermitent de care vorbeste toata lumea e asta?

post-43466-0-53423500-1335420715_thumb.j

Ca si mie mi-a aparut ieri, de fiecare data cand am pornit motorul.

Ma duc sa fac plinul cu freon?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Intai verifici daca ai freon - apasa ventilul de umplere, de pe teava care intra in habitaclu.

Nu ai VCDS, sa faci o scanare ? daca da, vezi ce eroare ai.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu am rezolvat aceeasi problema prin schimbarea filtrului de polen! Poti incerca asta pentru inceput!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!