Jump to content

Climatronicul afiseaza toate segmentele pe display


rob3rtyn0
 Share

Postare recomandată

Rumplestilskin

1. nu are o singura gaura, avaria provenind din frecare, zona afectata e foarte mare (4-5 cm2), ar trebui sudata o platbanda (de jur imprejur) care sa acopere zona

2. nu stiu daca nu cumva continutul "paharului" nu este afectat de procesul de sudura, cu alte cuvinte:

- nu vreau sa raman cu un pahar de aluminiu etans, dar nefunctional

- nu vreau sa se produca evenimentul sugerat de doctorul, adica particule rezultate din sudura sa fie aspirate in instalatie.

Da-l in ma-sa, ca l-am luat acum. Merita si masina mea 180 ron :)) , da-i-as palme inginerului care a gandit pozitionarea racordurilor lu' peste.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cosmine, n-auzi ca e de rau daca il sudezi?am citit chiar pe forum, da nu mai stiu unde e topicul!

continutul pateste ceva nasol la incalzirea provocata de sudare, rumplestilskin a intuit corect.

si dupa aia continutul asta infunda toata jucaria, si dupa ce se intampla si asta nu vreau sa ma mai gandesc daca se mai repara 100% vreodata!

rumple, eu nu zisesem fiindca presupuneam ca ai fi sudat tu!doar preventiv! :wub:

daca dati jos bara fata cred ca problema devine vizibila cu ochiul liber, asa imi amintesc!n-am poze! :D

Modificat de doctorul
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Rumplestilskin

Am schimbat dryierul. Povestea e cam asa:

- au ridicat masina pe elevator

- au scos aparatoarea de sub aripa dreapta si masca de la proiectorul de ceata

- in 5 min au scos dryier-ul vechi

- au departat racordurile care au produs paguba in speranta ca pe viitor sa nu patesc aceasi chestie (cu o ranga) :)

- in procesul de scoatere a celui vechi, au scapat un surub in el si s-au chinuit 10 min cu diverse sarme si magneti sa-l scoata, pana le-am zis eu sa-l taie cu flexul :lol:

- dupa ce l-au taiat, au recuperat surubul, iar eu am "evaluat" continutul dryierului (diverse chestii, hartie filtru, niste bobite ca niste icre, dar verzi etc, sper ca cel montat nou sa aiba acelasi continut)

- l-au montat in 5 min pe cel nou

- au pus toate plasticele la loc

- au facut vacum in instalatie 2 min si a fost super ok (a tinut presiunea)

- au pus ulei si freon

- am testat clima, compresorul a pornit, la fel si ventilatorul (si consumul instantaneu) :)

TOTAL: 180 roni dryierul, 160 roni manopera, freon si ulei. Bonus: asigurari ca instalatia este in stare foarte buna si nu o sa ne mai vedem curand...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Rumplestilskin, cred ca am o problema similara desi climatronicul meu nu clipoceste, in schimb nu porneste compresorul. Imi poti spune la ce service ai fost? Par priceputi. Ideea e ca la o scanare cu vag-com nu am nicio eroare iar anul trecut a fost schimbat freonul si nu mai stiu ce p'acolo. Cand ma gandesc ce calduri vin... :D

In ceea ce priveste existenta freonului, am fost la un service, s-a uitat un mecanic care a afirmat ca exista freon. S-a "uitat" pe la valva de alimentare, apasand cu o surubelnita pana a iesit gaz si un soi de zeama. Intai gaz cateva secunde, dupa care zeama sub forma de stropi fini...sper ca am explicat corect :D

Asta iarna, sub bara fata, pe partea soferului, am observat in zapada un lichid verzui. Am crezut ca e de la lichidul de parbriz, ca o fi curs pe langa cand am alimentat vasul...m-am inselat?

Modificat de blueyed
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Rumplestilskin

Nu cred ca ai aceeasi problema. Spargerea acelui "filtru uscator" presupune scaderea presiunii in instalatie, deci lipsa freon, deci acea eroare cu "AC pressure swich" sau ceva asemanator. Ori tu nu ai nici o eroare.

Am intalnit la un prieten o problema ca a ta, de genul are freon, nu inregistreaza nici o eroare cu vag com-ul si totusi compresorul nu porneste. Problema era unul din firele care alimenteaza compresorul si care era pur si simplu retezat. O mana subtire si dibace a rezolvat totul. Iti pot recomanda service-ul respectiv (este undeva in zona Stefan cel Mare), asta daca decizi ca ai nevoie de o vizita la ei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am omis sa mentionez faptul ca, prin toamna, s-a umblat la faruri deoarece aveam un drosser ars. Nici batut nu-mi amintesc daca aerul a mers sau nu dupa operatia la faruri. S-au dat jos, s-a mesterit p'acolo..poate e un fir o mufa ceva..dar nicio eroare? Eu nu am maini dibace si cu firele nu ma joc decat in casa, la TV si prize :D asa ca as aprecia daca mi-ai recomanda service-ul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Rumplestilskin

Cel mai probabil ai o chestie simpla, asta ar explica si lipsa erorii stocate. Ai PM cu datele cerute.

Sa postezi rezultatul. Succese.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poate cineva sa ma ajute cu un sfat? Climatronicul da in fiecare zi o eroare si nu mai merge ca altadata.. adica la relanti nu mai baga mereu rece...

In memoria climatronicului apare eroare 318, iar pe vagcom :

Marti,19,Junie,2007,16:27:17

VAG-COM Versiune: ROJ 512.2-UD

Numar piesa .VAG: 3B1 907 044 D

Componenta si/sau versiune: CLIMATRONIC D2.2

Codare soft: 05000

Numar atelier: WSC 05311

1 cod prezent:

00792 - Presocontact clima (F129)

35-10 - - - intermitent

Ce parere aveti? Poate sa fie presiune mica in instalatie???

Aceiasi eroare am detectat-o si eu azi cu VAG-com.

Monday,21,April,2008,15:39:13:55371

VAG-COM Version: Release 704.1

Address 08: Auto HVAC

Control Module Part Number: 3B1 907 044 K

Component and/or Version: CLIMATRONIC B5GP 0010

Software Coding: 17000

Work Shop Code: WSC 05311

1 Fault Found:

00792 - A/C Pressure Switch (F129)

35-00 - -

Daca cineva a rezolvat-o, sa-mi spuna si mie cum

mersi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La badnick era 35-00 intermitent. La el e posibil sa fie de la cablu, sa nu faca bine contact, iar la tine este 35-00 si numai scrie nimic. Nu este aceasi eroare

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@mslo nu mai ai freon in instalatie=>nu-ti mai merge aerul conditionat

Modificat de andrusel
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Rumplestilskin

Nu neaparat. Am mai scris undeva, dar nu mai gasesc postul :lol: . Acea eroare are cel putin 3 cauze:

1. presiunea in instalatie prea MICA => lipsa freon in instalatie (trebuie sa vezi ce a provocat acea pierdere de freon)

2. presiunea in instalatie prea MARE => de obicei cand creste temperatura in instalatie (cel mai probabil nu functioneaza ventilatorul)

Cele doua cauze sunt si cele mai intalnite. Diferenta intre ele este ca la prima eroarea este inregistrata la pornirea motorului, a doua se inregistreaza dupa ce o perioada AC functioneaza si apare doar cand stai pe loc si creste temperatura in instalatie.

3. switch-ul in sine este defect (mai greu de crezut, iar uneori eroarea este "intermitent")

Succese,

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Probabil 1 sau 3 la mine, caci eroarea se manifesta la punere contact. Cat trebuie sa fie presiunea normala si pe unde este switch-ul acela.

Mersi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Rumplestilskin

Daca asa zici tu... Swich-ul este cum te uiti la masina in partea stanga, langa radiator, trebuie sa dai bara jos (masca de plastic), dar nu te ajuta cu prea multe. Vezi ca era in acest topic o poza cu pozitionarea lui. Sfatul meu insa este sa mergi la un service specializat care sa poata sa-ti faca un vacuum si sa vada pe unde s-a dus freonul. E mai complicat de facut asta acasa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

problem solved!

A fost o chestie "simpla" care initial trebuia sa dureze 1 1/2h dar a durat 3 1/2h. Asta se datoreaza in mare parte mecanicului care s-a miscat muuuult mai greu la montat decat la demontat. Am fost la un service in zona Brancoveanu. Cristi, patronul cred ca e, e un tip f priceput. Din start mi-a spus ce are, dupa care la verificarea "la mana" s-a dovedit ca a nimerit cauza, respectiv fulia ambreiajului compresorului rupta (sper ca am retinut corect). Din cele spuse de dl mentionat mai sus, e o problema comuna la Audi si Passat, des intalnita, datorita unei gandiri proaste a inginerilor. Ideea este ca iarna, datorita inghetului, se forteaza fulia aia care se rupe. Se rupe in sensul ca sunt 2 obiecte care fac corp comun iar unul din ele se desprinde si axul nu mai antreneaza fulia..pe limba mea de lemn :)

Solutia? 1) unul nou care prezenta riscul sa pateasca la fel; 2) lipirea cu poxipol a celor 2 piese si garantia ca nu mai crapa in veci. Cost 500 ron, cu freon si tester inclus. Mai exact 100 eur demontat, reparat si montat piese si 150 lei freon. Mult, putin, eu sunt multumit ca am rezolvat problema. Ca o coincidenta, acuma merg si stropitoarele de far desi nu e nicio legatura intre ele. Reparatia s-a facut fara sa dea bara jos ci pe sub ea

post-1105-1209373606_thumb.jpg Este vorba de piesa aurie. Motorul este unul oarecare, nu bagati in seama alte detalii

Modificat de blueyed
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Legat de problema mea cu climatronicul, azi am aflat cauza. Am verificat la un frigotehnist freonul si... lipsa. Mi-a bagat presiune in instalatie si ... fisss se auzea, dar era imposibil de localizat. Pana acasa, cand am demontat oarece ca sa aflu, s-a terminat aerul asa ca fara fiss nu am putut afla unde e fisura. Pt. ca nu aveam mufa corespunzatoare, am scos ventilul, si am improvizat o legatura la o pompa de umflat roti pentru a putea baga presiune in instalatie si a auzi fisul. Evident am strans cu un colier. Sistemul functiona, asa ca am pornit la treaba. Mentionez ca nu trebuie data masca fata si bara jos. Cel putin la mine nu a trebuit, caci am gasit ca un furtun de sub filtru de aer uscat (unde intra si furtunele ce vin din habitaclu) a frecat de filtru si culmea, s-a ros aluminiu de la cauciuc. Parca a mai scris undeva asta. Atasez poze ca sa va convingeti si eventual sa verificati pana nu e prea tarziu, caci cu siguranta e o greseala de proiectare faptul ca furtunele alea ating de filtru. Eu voi lega propabil un manson de burete intre furtune si filtru ca sa nu mai am surprize. Filtrul imi vine vineri si costa 104 RON. Eu am demontat scutul, masca si proiectorul de ceata precum si filtrul de aer al motorului si a fost suficient ca sa pot lucra lejer.

Mersi Rumplestilskin

post-23141-1209571903_thumb.jpgpost-23141-1209571756_thumb.jpgpost-23141-1209571788_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Rumplestilskin

Imi pare rau ca ai patit acelasi lucru. Eu am dat pe filtru la Volksman 180 roni, probabil al meu e mai bun :) . Eu am departat acele conducte de cauciuc de corpul de aluminiu al dryierului. Nu cred ca un manson poate fi semnificativ mai eficient in "optimizarea" frecarii. Multumim pentru poze, ale mele nu au aceasi calitate.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Inca o data mersi. Cum ai indepartat furtunele, le-ai legat de ceva astfel incat sa le tina indepartate? Eu ma gandeam la un manson din burete, stii elesticitatea lui nu cred ca ar mai fi permis frecare. Dar nu stiu cat de mare e "cursa" furtunelor relativ la filtru asa ca cred ca tot solutia ta e mai buna.

Modificat de c o s m i n
Nu mai da quote la mesajul anterior !
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dar nu se pot indeparta cumva furtunele alea de dryer? La mine nu sant probleme de acest gen. Au o distanta fata de filtru.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dupa cum se vede in poze, nu prea abunda in spatiu pe acolo. Astept sa-mi vina filtru, il montez si gasesc eu o solutie si va spun dupa aia. Poate fac si poze.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

C o s m i n

Eu am studiat tot traseul de conducte, si mai aveam si eu cateva locuri unde erau prea aproape de ceva. Le-am indepartat, si in locurile unde nu s-a putut si erau predispuse la atingeri sau frecari, am tras bucati de furtun pe ele. Asta preventiv. In unele locuri chiar erau mansoanele originale, doar ca se miscasera de pe pozitie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut baiet..de cateva zile am si eu probleme cu climatronicul...cand pornesc masina incepe pur si simplu sa o ia razna(afiseaza temperaturile maxime-444) si pulseaza, asta pt cateva secunde dupa care isi revine, dar parca nu mai baga aer asa de rece ca inainte.oare de la ce sa fie?am sa merg cu ea la "un control" , dar deocamdata stau prost cu timpul.

Daca citeai tot topicul, iti dadeai seama si singur de la ce o fi.

Modificat de c o s m i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Rumplestilskin

OT: scuze de intarzierea raspunsului, dar eu nu pot da reply de acasa (in returneaza o eroare de genul "Apache server din not understand your request :vaidecapulmeu: ", poate stie cineva de unde mi se trage) si desi am citit postul, a trebuit sa ajung la birou pentru a raspunde EOT

conductele se pot departa, mie mi le-au departat cu o ranga :vaidecapulmeu: . Acum sunt cam la 10 cm de dryier. O sa verific periodic.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am rezolvat, mai trebuie sa bag freon. Deci am schimbat dryer-ul. Revin asupra unor afirmatii mai vechi, adica proiectantii de la VW nu au gresit, ci doar cei care au asamblat sau poate vreun mecanic de pe la noi. Adica, furtunele stau cuminti departe de dryer daca acesta este corect fixat atat in suport cat mai ales prinderea lui pe caroserie. De asemenea asa cum se vede in poze, a trebuit sa rearanjez pozitia acelui dublu manson de cauciuc ce tine unite cele doua furtune, indepartandu-l de dryer. Pt. cei ce vor mai face operatia vreodata, atentie la strangere racorduri in dryer, sa fie f. bine centrate, astfel incat suruburile de fixare sa se poata infileta usor cu mana-filetele in dryer sunt in aluminiu si se pot strica f.usor. Fixarea si strangerea racordurilor in dryer se face inainte de fixarea acestuia de caroseria masinii. Si inca ceva, faceti semne pe colierul de prindere astfel incat sa puteti fixa noul dryer in pozitia in care a fost cel vechi. Dopurile de la noul dryer le scoateti numai in momentul fixarii racordurilor. Bafta

post-23141-1209755284_thumb.jpg

post-23141-1209755293_thumb.jpg

post-23141-1209755308_thumb.jpg

Modificat de mslo
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Hristos a Inviat !!

Salutare am si eu o mica problema .Ieri mergeam cu aerul conditionat la cea mai mica temperatura si afara era 20 grade problema e ca nu baga aer f rece ci ceva aer de vara cred ca avea mai mult de 17 grade cat scria pe afisaj si cred ca ar mai trebuie bagat niste freon acuma voi ce ziceti ?

Am un priten care nu are climatronic dar daca da pe AC e un frig in masina de-l simti si imbracat bine, astept pareri multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dute si verifica presiunea la un frigotehnist. Scrie pe masina cat trebuie sa fie (langa ventilele de umplere instalatie)

Modificat de c o s m i n
Nu mai da quote la mesajul anterior !
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!