Jump to content

Climatronicul afiseaza toate segmentele pe display


rob3rtyn0
 Share

Postare recomandată

ms...sunt mai nou pe forum !!o sa incerc sa ma adaptez :scratch:..........dar in leg cu problema mea,nu am gasit nimic !!cine poate sa`mi spuna daca s`a mai intalnit vreodata cu aceasta problema??

pai problema ta nu era asta?"am si eu nelamurire !!cum intru in meniul de la clima ?sa vad erorile..".dupa ce vezi erorile ,se interpreteaza si apoi e mai usor sa vezi ce merge si ce nu.bafta si sa ne anunti si pe noi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

am fost cu masina la un service...si mi s`a zis.k era data peste cap clima ! atat tot.ms oricum

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 7 months later...

Poate cineva sa ma ajute cu un sfat? Climatronicul da in fiecare zi o eroare si nu mai merge ca altadata.. adica la relanti nu mai baga mereu rece...

In memoria climatronicului apare eroare 318, iar pe vagcom :

Marti,19,Junie,2007,16:27:17

VAG-COM Versiune: ROJ 512.2-UD

Numar piesa .VAG: 3B1 907 044 D

Componenta si/sau versiune: CLIMATRONIC D2.2

Codare soft: 05000

Numar atelier: WSC 05311

1 cod prezent:

00792 - Presocontact clima (F129)

35-10 - - - intermitent

Ce parere aveti? Poate sa fie presiune mica in instalatie???

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut . am un prieten cu un passat 2000 TDI 85 kw PD. Am o intrebare : Are prolema cu climatronicul :

=Cand pune contactul acesta clipoceste in intregime si se aprind toate caracterele de pe el

=Cand da drumul la aer in oras pe auto porneste 1 sec dupa care se opreste vine aer cald. Cand ii da turatie porneste fara nicio problema

=Se aude un fasait cand opreste motorul pe una din conductele de la aer

= Are vreo protectie pe electroventilator? (el zice ca e de acolo ca a dat cu ciocanul in el si a mers)= Cam cat costa?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut . am un prieten cu un passat 2000 TDI 85 kw PD. Am o intrebare : Are prolema cu climatronicul :

=Cand pune contactul acesta clipoceste in intregime si se aprind toate caracterele de pe el

=Cand da drumul la aer in oras pe auto porneste 1 sec dupa care se opreste vine aer cald. Cand ii da turatie porneste fara nicio problema

=Se aude un fasait cand opreste motorul pe una din conductele de la aer

= Are vreo protectie pe electroventilator? (el zice ca e de acolo ca a dat cu ciocanul in el si a mers)= Cam cat costa?

Asa se intampla si la mine... Erau dusi carbunii de la ventilatorul de clima. Am cumparat cu 10 lei niste carbuni apropiati ca dimensiune, i-am ajustat putin pe un smilgher, i-am inlocuit si acum merge foarte bine. Motorul de la ventilator este capsulat dar se desface destul de usor. Am resetat eroarea de pe climatronic ... si gata.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mersi mult pentru ajutor . azi se baga baiatul sa vada.... Dar daca nu e de acolo e posibil sa fie ambreiajul de la aer?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Modul DIAGNOZA al CLIMAtronic-ului

Intrarea in modul DIAGNOZA se realizeaza prin apasarea simultana a tastelor:

- ECON

- Temp - (albastru)

- ventilatie jos.

- ventilatie jos.

Cu tastele de modificare a temperaturii (albastru / rosu) se realizeaza selectarea informatiilor afisate.

Confirmarea unei optiuni se realizeza cu tasta de recirculare a aerului

MEMORIA ERORILOR

CLIMATRONIC VERSIUILE 5HB 008 139-XX

Citirea memoriei erorilor

****************************

Activare: Prin apasarea simultana a tastelor:

- ECON

- Recirculare aer

pentru cca 2 secunde.

Prin apasarea tastei Temp+ (rosu) se afiseaza urmatoarea eroare.

La sfarsitul listei apare „000“ – sfarsit lista.

Daca nu sunt erori, apare „444“ – nici o eroare.

Stergerea memoriei erorilor: Dupa afisarea „000“, se apasa tasta ECON pentru 2 secunde. Drept confirmare, apare „444“.

Parasirea modului: prin apasarea scurta a tastei ECON

COD Defect Tip eroare

---------------------------------------

FFFF Elementul de comanda 0x25

0119 Furnizorul vitezei de rulare 0x25

0214 Tensiunea de alimentare 0x06, 0x07

021A Tensiunea de referinta 0x06, 0x07

0510 Senzor temperatura a aerului suflat (1296) 0x1d, 0x1e

0511 Senzor temperatura a aerului suflat – picioare (1297) 0x1d, 0x1e

030B Senzor temp exterioara bara de protectie 0x1d, 0x1e

0311 Senzor temp placa de comutare (??) (inactiv)

0313 Senzor temp aer aspirat 0x1d, 0x1e

0332 Senzor temp evaporator 0x1d, 0x1e

0333 Senzot presiune lichid racire

0318 Comutator presiune aer conditionat 0x23

031C BEMO pentru senzor temp (inactiv)

031D Senzor foto pentru radiatia solara 0x1d, 0x1e

0382 Ventilul compresorului

04F7 Motor clapa temperatura 0x25

04F8 Motor clapa centrala 0x25

04F9 Ventilator 0x25

04FA Motor clapa presiune 0x25

025B Motor clapa aer picioare/dezaburire 0x25

04B6 Semnal timp viata 0x25

0538 CAN-Bus

0513 Poarta (Gateway)

053D Kombi

04AE Poarta – versiune baza de date

0414 Element de comanda necodat 0x23

043F Setare de baza nerealizata 0x23

062E Semnal pentru temp lichidului de racire (inactiv)

Diagnosticare OnBoard

****************************

Activare: Apasarea simultana a tastelor ECON, TEMP - (albastru) si VENT+. Cu ajutorul tastelor TEMP +/- se schimba canalul de diagnosticat. Modificarile se fac cu ajutorul tastelor VENT +/-.

0 Nr. Program

1 Temp interioara

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

am si eu o mica problema: dupa o schimbare de ambreiaj ( bateria a fost deconectata) nu am pierdut codul la casetofon dar la climatronic in loc de grade Celsius , indicatia mi-o da in grade Fahrenheit... stiti cum se poate schimba din nou in Celsius? ( meseriasului i s-a terminat meseria). Masina e un Passat din 2001 1,9 TDI. scuze daca e postat gresit!!!! multumiri anticipate pt ajutor!!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Incearca simultan AUTO+ Econ si se va schimba din F in C

Succes :blink: Safe

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

motorasul de la clim face zgomot cam mare, care se aude in special dupa ce opresc motorul. se poate unge sau trebuie altul? si cum se ajunge la el?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

cod de eroare 311(senzor clapa de comutare) la climatronic

imi poate spune si mie cineva ce inseamna si ce trebuie sa fac?

multumesc anticipat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

motorasul de la clim face zgomot cam mare, care se aude in special dupa ce opresc motorul. se poate unge sau trebuie altul? si cum se ajunge la el?

Acuma am vazut post-ul tau. Nu stiu daca mai e valabila intrebarea. Se poate si unge. De ajuns la el e foarte usor. Scoti afara torpedoul, si vezi deja carcasa motorasului. Se tine in 3 suruburi. Nu e greu se scos. Apoi, dupa ce l-ai dat jos, ca sa ajungi la motorul in sine, trebuie sa fortezi un pic de paleti cu 2 surubelnite, ca sa il "extragi" din carcasa. Mai mult de atat nu-l poti demonta. Poti pune ulei sau vaselina pe la rulmenti sau lagare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pentru eroarea 311 afisata pe climatronic,chiar nu se baga nimeni?

si in plus,imi poate spune cineva cum sta treaba cu incalzirea electrica pe care o da clima cind este motorul rece

imi da impresia ca nu baga suficient de repede si de cald ca la un alt passat asemanator,al unui prieten de-al meu

va multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

salutare

am si eu problema la climatronic

cand sunt temperaturi scazute afara si pornesc masina nu mi afiseaza nimik la climatronik, abia dupa ce se incalzeste motorul opresc si pornesc iar masina imi afiseaza pe climatronic

multumesc anticipat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si eu patesc chestia asta cateodata. Pun contactul, ventilatoarele pornesc, dar display-ul de la climatronic ramane "blank" si nu ii functioneaza nici iluminarea din taste in momentele alea. Daca iau contactul, scot cheia si o bag iar, isi revine daca nu din prima atunci din a 2-a incercare. Dar se intampla destul de rar chestia asta. Eroare nu da nici in meniul de service al climatronicului, nici pe vag-com.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si eu am avut probleme dinastea. S-a rezolvat prin completarea cu freon.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...
Rumplestilskin

Intrucat de ceva timp m-am captusit cu un climatronic incapatanat care refuza sa porneasca, si doar clipoceste, am pus vag-ul si-mi da celebra eroare cu acel comutator de presiune. Fac ochii mari intrucat nu e un an de cand am facut o revizie a sistemului (vacumare, freon, ulei etc) si rezultatul a fost unul super multumitor (a completat foarte putin freon, ulei deloc).

Ma sui in masina si ma opresc fix intr-un service pe care-l stiu mai demult. Rezultatul constatarii, absolut naucitor pentru mine:

- intrucat cele doua racorduri din cauciuc care vin in dryier au frecat de el (cauciuc pe aluminiu), acesta din urma a capatat o zona de uzura pronuntata pe unde am pierdut tot freonul si uleiul :). Cel care a facut constatarea mi-a zis ca este o problema foarte des intalnita la Passat :) si chiar mi-a aratat cat de aproape sunt cele 2 racorduri si cum au frecat de dryier. (intre timp le-a si departat)

La ei ar fi pe la 350 roni la care se adauga manopera si freonul+uleiul. Idei ceva?

Mi se pare o mare idiotenie din partea VW sa faca o asemenea eroare specifica dacia - 1985, si as ridica-o la rang de "mare atentie la acele racorduri", la fel ca apa de la baterie ce nebagata in seama te duce usurel catre o pompa de frana noua...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Rumple, pune-ne si noua o poza cu zona exacta unde e problema. Poate avem si noi vreun inceput de spartura, si nici nu stim unde.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am avut si eu problema asta....e vorba de un recipient mic de aluminiu sau ceva de genu care la passat e asezat cumva sub bara, in dreapta fata??

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Rumplestilskin

@ cosmin: in weekend m-am programat sa-l schimb si fac poze atunci. Zona de uzura este foarte usor vizibila daca ridici masina si dai scutul jos.

@ doctorul: ala este. Seamana cu filtrul de motorina, dar este un pic mai mare si din aluminiu. In el intra/ies 2 racorduri din cauciuc dur, cele care freaca de acest "pahar din aluminiu". L-am gasit cu 180 ron la volksman, la care se va aduaga manopera, freon, ulei. "O nimica toata, m-au ciuruit". In loc sa schimb un cap de planetara care "se cere schimbat" si pe care il bugetasem de ceva timp, investesc in dryieru' lu' ma-sa de inginer de la vw care a gandit pozitionarea acestui filtru uscator. Per total sunt complet naucit, nu atat de valoarea reparatiei, cat de stupizenia situatiei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

unde o fi topicul ala de acum vreo 1 an jumate pe care posta un coleg cu aceeasi patanie, si care a sudat jucaria?

NU FACETI ASTA!dauneaza continutului dryer ului...face nu stiu ce particule, care ajung in sistem!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Rumplestilskin

Nici nu imi trecea prin cap sa fac asa ceva. L-am luat de la volksman, azi sper sa-l montez. Raman dator cu pozele. Pana atunci, poate va faceti timp sa va uitati la ale voastre sa nu patiti ca mine. :banghead:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Puneti mai oameni buni o poza. Daca o dai jos si o sudezi asa, nu cred ca e chiar nicio problema.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Rumplestilskin

Pun Cosmin, dar stai sa ajung la service ca sa-l schimb, ca nu ma pot baga sa dau scutul jos asa just for fun. Plus de asta nu vreau sa mai vad dryierul spart ca ma apuca pandaliile iar. Personal nu cred ca sudura aluminiului este o solutie. Pentru 180 roni unul nou, mai ales ca mai am de platit si reincarcarea sistemului... :icon_thumright:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai de ce sa nu fie? Pentru 20-30 de roni oricine ti-l sudeaza, si de restul iti iese umplerea instalatiei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!