Jump to content

Probleme ABS/ESP


alexrosiu
 Share

Postare recomandată

Salutare !

Am desfacut iar "minunea".Am comparat cu pozele de pe net,erau ok lipite.Am refacut iar lipiturile si face fix la fel - ma refer la partea cu testerul.Am facut un test : am desfacut cele doua fire groase si am testat asa.Laptopul vedea testerul - daca ii dadeai test de la options.Daca incercai sa te conectezi la ceva in schimb nu raspundea :(. Problema e alta.Am aflat ca sunt fericitul posesor al minunatiei de pompa cu AH in coada.Pe unde am sunat nimeni nu o are.Mi-a explicat un baiat de la dezmembrari ca e cea mai cautata ca s-a pus doar pe AJM/ATJ.Genial :(

 

LE. Am gasit pe club audi ca unitatea Abs 3b0 614 111 Inlocuieste 8e0 614 111 Ah.Stiti cumva daca asa este ? Sau ce unitati ar fi echivalente ?

Ieri mi-a spus acelasi baiat de la dezmembrari ca nu ar merge inlocuit cu alta varianta.Multumesc.

Modificat de apasaciu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare !

Am gasit o unitate 3b0 614 111 la dezmembrari.Omul spune ca a vandut mai multe si au fost puse in loc de AH dar ca au necesitat o resoftare.Avantajul ar fi ca se pare ca nu este asa renumita ca AH ca si probleme(asa spune respectivul)/Stiti cumva daca asa este si merg inlocuite ? Si ce presupune resoftarea ? Daca merge, o pot face singur cu o clona cu vag-com sau exista cineva in buuresti care ma poate ajuta ? Multumesc mult !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

 

la ASR nu are ce sa calibreze, trebuia sa lucreze.

 

CEA MAI CIUDATA : in momentul in care este conectata mufa la modulul ABS - laptopul nu mai vede testerul.Cum o scot - testerul reapare si merge normal.Inainte sa dau modulul jos nu aveam problema asta.

 

 aici m-ai pierdut.... :blink: ... adica nu se vede niciun modul cand ai mufa la ABS conectata ?... dupa care apar restul, cand scoti mufa la pompa ?..... mai putin ABS-ul. Trebuie vazut ce s-a facut prin el, la desfacere..... poate nu a lipit unde trebuie.

Si G85 ? Si codarea?

 

 

bundy, pompa cu ASR la aceasta generatie - B5, B5,5, G4, s.a.m.d., nu are G85..... spira la volan, sigur iti aduci aminte, nu are G85 in ea.... ci este simpla - doar pt claxon si airbag

 

sa revenim.

 

3B0 614 111  merge cu 8e0 614 111 AQ

 

8e0 614 111 Ah cu 8e0 614 111 AJ

 

asta arata etka.

 

in rest, nu ai ce sa programezi la ea, ci doar sa codezi.

 

acum, daca cel de la dezmembrari garanteaza asta...... alege cum crezi tu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc Florin! Imi este frica sa ma risc totusi.O sa iau  un AH ca am gasit pana la urma , dar cu greu.Din ce am inteles cu aceeasi pompa sterg doar eroarea de pe engine si abs si ar trebui sa mearga direct.Daca nu este asa va rog sa ma corectati.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

trebuie sa o si codezi..... 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Oki.Multumesc mult pentru informatii.Am gasit pe youtube procedura.Stiti cumva daca merge facuta cu vagcom-ul ? Altfel nu pare nimic greu.Mai ales ca din ce am citit mai sus eu nu am G85 deci nu mai fac acea calibrare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, nu ai g85. Nu citisem ca ai doar ASR.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare !

Se pare ca intr-adevar 3b0 614 111 inlocuieste 8e0 614 111 Ah.Bine ca am avut incredere si am riscat.Partea interesanta este ca nu a fost nevoie sa ii fac codarea, avand deja acelasi code ca fosta mea pompa.Fusese data jos de pe o masina identica ca motorizare si cutie.Cum am pus-o s-au stins becurile.Am sters si eroarea de pe engine si acum nu mai gaseste nici o eroare nici pe engine si nici pe Abs. Mai trebuie oare sa ii mai fac ceva ? In afara de un test pe un drum care imi permite sa ma joc putin ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O aerisire la pompa abs,

din vcds ai facut?

Modificat de zipp
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu.Are rost daca nu am umblat  la partea hidraulica?

Modificat de apasaciu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

NU trebuie daca ai schimbat doar electrica.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salut. Am si eu o problema mai veche la Passat-ul meu. Cateodata mi se aprinde acest martor si nu am reusit sa-mi dau seama de la ce este. Am fost la Avia Motors si testerul nu arata nicio eroare. Problema este ca atunci cand mi se aprinde, in cazul in care e activat pilotul automat acesta mi se dezactiveaza. In momentul in care martorul se aprinde si puterea motorului scade. Aveti idee ce poate fi? Va multumesc.

post-111661-0-75451600-1407996480_thumb.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca nu ai nicio eroare, nu cumva sa ai vreun senzor de roata care inregistreaza o valoare diferita si iti comanda ESP-ul.

 

trebuia verificat asta, in mers

Modificat de F l o r i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am facut si verificarea in mers doar ca nu mi-a aratat nimic. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Te-ai uitat pe abs in blocul de masuratori la viteza rotilor si nu ai vazut nimic? Sau nu ai vazut nimic suspect? Erori pe abs ai?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vezi ce erori ai pe ECU in acest caz.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

salut am si eu o intrebare cum se calculeaza codul la abs pentru reintalare soft nu codul de la workshop

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cred ca zice de recodare ...

Am rezolvat problema cu abs si esp, pe langa asta mai aveam si calculatorul de airbag.dupa ce am schimbat calculatorul de airbag nu mi s-au mai aprins abs,esp si incarcarea este mai buna

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

buna ziua ! multumesc apasaciu de informatii ! tot respectul si vreau sa confirm posturile tale ! imi functioneaza perfect doar ca a trebuit facut recodarea ! cea ce vreau sa adaug este ca am lasat ms pe privat la apasaciu , si baiatul ma contactat si mia oferit toate informatiile , vorbind cu el am cumparat cu incredere pompa abs cu codul 3B0 614 111 si pe care am reusit sa o cumpar cu 200 ron ! stima !

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

salut baieti, am o problema cu martorul ABS sta aprins mereu iar asta s-a intamplat ca am schimbat capul de planetara partea dreapta, si am vrut sa curat si senzorul ABS dar din nefericire  pentru mine nu am reusit sa il scot am miscat de el in toate directiile si surpriza s-a aprins martorul abs si bine inteles nu am asistenta la franare. ce so fi intamplat? va multumesc. masina este cea din semnatura

Modificat de nic_nick86
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tester -> scanare -> solutie.

Daca nu s-a miscat, probabil ai rupt firul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

senzorul s-a miscat in stanga cat ii permite aparatoarea de langa disc iar in dreapta la 180° cei drept merge foarte greu, undeva la 90° am incercat sa trag de el dar nimic nu a iesit, azi am ajuns in bucuresti si am sa pun tester sa vad ce iese

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da, asa cum ti-a recomandat Cosmin, trebuie o scanare inainte, sa vedem daca senzorul sau stricat.... sau doar nu este pozitionat corect.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!