Jump to content

Probleme ABS/ESP


alexrosiu
 Share

Postare recomandată

la mine problema sta in felul urmator: am schimbat recent clusterul minidot immo 2 cu unul tot minidot immo 3.dupa adaptare mi-a ramas martorul asr aprins.nu beep-aie,doar sta sprins.b.c -ul nu ma avertizeaza ca sr fi o problema.de unde deduc ca de cand mi-a schimbat un electrician caloriferul din bord nu mai functioneaza nici butonul asr.nu se mai aprinde ledul din buton.cred ca sun intrerupte firele undeva.pe celalalt cluster nu imi statea aprins asr-ul.daca v-ayi confruntat cu asa ceva astept sugestii.multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Referitor la vechea mea problema ce nu ii dau de cap. Se aprinde martor ESP in bord la rulare cu viteza constanta. Indiferet de anotimp, viteza sau alti factori. Pe Vag imi da eroarela switch de frana. L-am schimbat de vreo 2 ori cu aceasi rezultat: Switch defect. Odata l-am pus aftermarket si o data OEM. Ambele fiind noi. Daca merg pe un drum e munte unde sunt necesare acceerari sau deccelerari nu se mai apride. Martorul dispare la repornirea motorului. Am incercat sa fac un log pe ABS dar fara rezultat. Ma gandea sa fac o recodare a modulului ABS ca pate cine stie, isi revine. Se poate intampla ca prin recodare sa fac mai mult rau? Am observat ca pe grupul ABS in mers, 2 senzor de la roti afiseaza viteza cu un km/h mai putin, dar nu mereu. Sa fie asta o problema? In poza atasata prima casuta brake test switch: ACTIVATED. Asa ramane tot timpul E okey ? 

Daca aveai pedala de frana apasata, era ok sa scrie activated.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu. Pedala era neapasata. Asa apare tot timpul.

 

 

L.E. In seara asta am masurat continuitatea firelor dintre switch si modulul ABS. Am descoperit ca firele rosu cu dunga neagra(in plotul 32) si rosu cu dunga galbena(in plotul 6) ajung in mufa de la ABS. Am masurat in mufa la ABS rezistenta intre cele 2 fire si cu pedala apasata am obtinut 2,164 ohmi si cu pedala in repaus 0. Altceva nu stiu ce sa ii mai fac. Oare o recodare a modulului ABS ajuta ? Sau risc sa fac mai rau ? Am verificat si swicthul si este bun. Am rezistenta de 0,5 ohmi in ambele contacte.

Modificat de Planetara
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cu switchul scos afara nu ai cum sa verifici contactele, daca se pot verifica, inseamna ca switchul este dus.

 

De care e acum, modelul vechi la care se scoate tija in afara, sau cel nou, care nu mai are reglaj?

Cum l-ai montat? descrie pasii...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Prin infiletare.

Eu i-am verificat functionarea punand bornele multimetrului pe cate 2 pini din cupla. Cand e apasat switch-ul, un contact e cuplat si celalalt e decuplat, cand e switchul neapasat e invers.

post-72374-0-62087400-1404583607_thumb.j

Modificat de Planetara
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Switchul asta trebuie reglat. Infileteaza-l pana cand ramane spatiu intre tija si corp, cam cat o unghie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

L-am reglat in toate modurile posibile. Am citit in Vesis procedura de reglare si da distanta intre 0,5-1,2 mm. Problema e in alta parte. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mircea212007

Mai bine iti pui un prieten in spatele masini si il reglezi cate un pic, atunci cand cand apesi frana un pic sa ti se aprinda stopurile. Eu asa am facut ... Reglarea si pare ca functioneaza ca nu imi da eroare

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu este din reglaj. Atat timp cat plec de pe loc si nu ma ating de frana si el tot se aprinde.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va salut, ma poate ajuta cineva cu o idee referitor la eroarea: 

 

00810 - Senzor 1/2 for Brake Pressure

                     014 - Defective

 

Am schimbat senzorul de presiune forta franare care este pe pompa de frana, numai ca nu pot sa il calibrez!

 

 

Va multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

PAi daca e defective, inseamna ca problema e in ABS. daca a fost schimbat cu unul bun.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare oameni buni !

M-am trezit si eu dintr-o data cu beep + martori aprinisi - semnul exclamarii (atat am apucat sa vad inainte sa dispara dar cred ca mai era ceva aprins).

Am pus testerul pe masina prima oara pe engine - nimic.Am dat dupa aia un scan si mi-a gasit urmatoarea eroare :

 

Address 03: ABS Brakes
   Controller: 8E0 614 111 AH
   Component: ABS/ASR 5.3 FRONT   D00
   Coding: 00012
   Shop #: WSC 05314
1 Fault Found:
01203 - Electrical Connection between ABS and Instrument Cluster
            03-10 - No Signal - Intermittent

 

S-a intamplat o singura data pana acum.Sa ma ingrijorez ?

Din ce am citit pare sa trebuiasca sa urmez si eu tutorialul acela cu repararea unitatii abs - cel de pe forum facut de florin daca nu ma insel.

O singura intrebare am : se poate sa fie totusi si altceva ? sau clar de acolo este problema ? Ar mai trebui sa verific ceva inainte sa ma apuc de desfacut ? Multumesc.
 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

deocamdata nu - vezi daca mai face.

 

daca da, verifica cablajul dintre pompa ABS si ceasuri, verifica conectori, etc - in functie de asta, vedem mai departe.....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Roger ! Multumesc !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare ! Din pacate revin. Ieri mi-a facut de 2 ori in 5 minute. De data asta am vazut tot ce face. Se aprind abs+asr+semnul exclamarii si piuie dupa care se sting singure.Prima data cred ca a intrat chiar si abs-ul pt ca eram chiar pe franare usoara si mi s-a parut ca simt cum intra.O sa incerc sa vad cum verific cabajul ala si mufele.Poate am noroc.Ce e ciudat ca de fiecare data a facut cam la 5 sec maxim dupa ce am plecat de pe loc.Foarte ciudat.De umblat pe la senzori nu am umblat.Singura interventie de curand a fost inlocuirea uleiului si a filtrelor si sigur nu am atins nimic pe sub ea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu are treaba.... daca se manifesta asa, verifica cablajul - daca e ok, problema poate sa fie de la pompa ABS - caz destul de des intalnit......

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da .. nu scap de desfacut.Face tot timpul .. cum o apuca.Uneori in mers, alteori de cand pun contactul.Uneori ramane aprins abs si semnul exclamarii si dupa catevam minute se sting, si se aprinde cel de asr care nu mai dispare pana nu opresc motorul.Am descoperit ca daca pot provoca problema daca misc mai tare de mufa aceea mare.Vineri cred ca desfac sa vad ce gasesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Clar din pompa de ABS este.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da .. nu scap de desfacut.Face tot timpul .. cum o apuca.Uneori in mers, alteori de cand pun contactul.Uneori ramane aprins abs si semnul exclamarii si dupa catevam minute se sting, si se aprinde cel de asr care nu mai dispare pana nu opresc motorul.Am descoperit ca daca pot provoca problema daca misc mai tare de mufa aceea mare.Vineri cred ca desfac sa vad ce gasesc.

 

daca ai pompa cu ASR, cam asta ai de facut 

 

http://vwforum.ro/topic/75813-diy-reparare-pompa-abs/

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ASR este.Am dat ieri jos partea electrica.Azi si-a bagat cineva letconul dar degeaba.Cand puneam mufele nu mai vedea laptopul testerul :( Mai bagam maine o fisa.Wish me luck!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare !

Verificat iar modulul.Verificat la microscop toate firele acelea subtiri.Cel care s-a uitat in el a zis ca sigur nu mai este nici unul intrerupt.Sincer nici nu stim daca a fost vreunul si daca nu cumva cele doua mai groase nu le-am rupt noi cand ne-am uitat prima data.Problema e urmatoarea : evident ca dupa ce am scos modulul imi aparea pe engine : 18057 - Powertrain Data Bus: Missing Message from ABS Controller         P1649 - 35-00 - -. Am sters eroarea.Am remontat modulul si am aceeasi problema ca inainte :

1.Nu se stinge becul de abs si semnul exclamarii.

2.Cum plec de pe loc se aprinde si cel de ASR (inainte nu se aprindea - doar in momentul in care se stingea abs si semnul exclamarii atunci se aprinde ASR pana reporneam masina).

3.CEA MAI CIUDATA : in momentul in care este conectata mufa la modulul ABS - laptopul nu mai vede testerul.Cum o scot - testerul reapare si merge normal.Inainte sa dau modulul jos nu aveam problema asta.

Vreo idee ce pot sa mai fac ?

Mai este vreo sansa sa il repar? sau caut altul ? Daca caut altul exista ceva anume ce trebuie cautat sau facut dupa ? Multumesc.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Altul.

Si facuta calibrarea senzorilor dupa montarea pe masina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la ASR nu are ce sa calibreze, trebuia sa lucreze.

 

CEA MAI CIUDATA : in momentul in care este conectata mufa la modulul ABS - laptopul nu mai vede testerul.Cum o scot - testerul reapare si merge normal.Inainte sa dau modulul jos nu aveam problema asta.

 

 aici m-ai pierdut.... :blink: ... adica nu se vede niciun modul cand ai mufa la ABS conectata ?... dupa care apar restul, cand scoti mufa la pompa ?..... mai putin ABS-ul. Trebuie vazut ce s-a facut prin el, la desfacere..... poate nu a lipit unde trebuie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la ASR nu are ce sa calibreze, trebuia sa lucreze.

 

CEA MAI CIUDATA : in momentul in care este conectata mufa la modulul ABS - laptopul nu mai vede testerul.Cum o scot - testerul reapare si merge normal.Inainte sa dau modulul jos nu aveam problema asta.

 

 aici m-ai pierdut.... :blink: ... adica nu se vede niciun modul cand ai mufa la ABS conectata ?... dupa care apar restul, cand scoti mufa la pompa ?..... mai putin ABS-ul. Trebuie vazut ce s-a facut prin el, la desfacere..... poate nu a lipit unde trebuie.

Si G85 ? Si codarea?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la ASR nu are ce sa calibreze, trebuia sa lucreze.

 

CEA MAI CIUDATA : in momentul in care este conectata mufa la modulul ABS - laptopul nu mai vede testerul.Cum o scot - testerul reapare si merge normal.Inainte sa dau modulul jos nu aveam problema asta.

 

 aici m-ai pierdut.... :blink: ... adica nu se vede niciun modul cand ai mufa la ABS conectata ?... dupa care apar restul, cand scoti mufa la pompa ?..... mai putin ABS-ul. Trebuie vazut ce s-a facut prin el, la desfacere..... poate nu a lipit unde trebuie.

Si G85 ? Si codarea?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!