Jump to content

Probleme ABS/ESP


alexrosiu
 Share

Postare recomandată

liviuplenicianu

Eu cred ca la mine s-a depus mizerie pe ultima mufa dinspre roata. Am avut aceeasi problema ca si tine. S-a rezolvat fara nici un ban. Poate am fost un caz fericit, dar incearca sa cureti acolo si sa vezi daca e ok. Vorbesc de mufa de langa fuzeta. Eroarea la mine era ca nu inregistreaza viteza pe roata respectiva. Nu ca inregistreaza mai putina sau mai multa...adica variatii. Daca sunt variatii nu cred ca problema e de la mufe ci de la senzor efectiv. Nu-s specialist, doar mi-am dat cu parerea. Eu ma bucur enorm ca am facut-o....face minuni sistemul ala :-) http://www.youtube.com/watch?v=L1qt84c2KN0

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Hreniuc Mugurel

O sa fac maine o scanare , si am sa postez eroarea , desi asa cum am mai zis cu prmul senzor a functionat ABS-ul . La mufe nu este nici o mizerie , mufa de la ABS este in masina sub dopul de cauciuc ( nu are cum sa intre mizerie , de altfel am verificat ) , cea de pe fuzeta este de la placutele de frana si care de altfel functioneaza normal .

Eu am masurat senzorul pe care il am acum , insa nu imi arata nici o valoare si din ce am citit pe forum ar trebui sa indice o valoare de 1500 - 2000 ohmi ( sper ca am citit bine pe forum ) . Am pus VAG-ul si in mers , toate celealte roti indica identic aceaiasi viteza , iar stanga fata 1 km/h., deci e clar ca senzorul respectiv nu citeste .Oricum , am sa revin cu scanarea , sa vad ce parere aveti si voi . 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Hreniuc Mugurel

Am reusit sa fac o scanare si eroarea este urmatoarea :

 

Wednesday,18,December,2013,18:20:03:10074
VCDS Version: Release 908.0

                Address 03: ABS Brakes       Labels: 8E0-614-111-ASR.lbl
Control Module Part Number: 3B0 614 111
  Component and/or Version: ABS/ASR 5.3 FRONT   D00
           Software Coding: 00012
            Work Shop Code: WSC 00028  
1 Fault Found:

00283 - ABS Wheel Speed Sensor; Front Left  (G47)
        35-00 -  -
 

Am schimbat doi senzori noi si tot nu functioneaza . E posibil sa se fi stricat altceva dupa ce am inlocuit prima data senzorul ? Poate imi sugerati voi ce sa mai verific , eu nu mai stiu ce sa mai fac

Mai vreau sa mentionez ca in measuring blocks ( VAG ) , la roata stanga fata palpaie casuta in care indica viteza , celelalte nu palpaie indica normal , nu mi-am dat seama sa fi fimat putin , poate data viitoare , insa e foarte ciudat . Ati mai intalnit asa ceva ?

 

Din ce ma vazut pe pagina ross-tech in afara de senzor si cablaj , care nu sunt intrerupte , mai pot fi :

 

00283 - ABS Wheel Speed Sensor Front Left (G47) 00283 - ABS Wheel Speed Sensor Front Left (G47): Electrical Fault in Circuit 00283 - ABS Wheel Speed Sensor Front Left (G47): Open or Short to Plus 00283 - ABS Wheel Speed Sensor Front Left (G47): Signal Outside Specifications Possible Causes
  • Open Circuit in Wiring from/to ABS Wheel Speed Sensor Front Left (G47)
  • ABS Wheel Speed Sensor Front Left (G47) faulty
  • Brake Electronics Control Module (J104) faulty
Possible Solutions
  • Check/Repair Wiring from/to ABS Wheel Speed Sensor Front Left (G47)
  • Check/Replace ABS Wheel Speed Sensor Front Left (G47)
  • Check/Replace Brake Electronics Control Module (J104)

 

00283 - ABS Wheel Speed Sensor Front Left (G47): Mechanical Malfunction Possible Causes
  • Excessive Air Gap between ABS Wheel Speed Sensor Front Left (G47) and Rotor
  • Short Circuit in Wiring from/to ABS Wheel Speed Sensor Front Left (G47)
  • ABS Wheel Speed Sensor Front Left (G47) faulty
Possible Solutions
  • Check ABS Wheel Speed Sensor Front Left (G47) Installation
  • Check Wiring from/to ABS Wheel Speed Sensor Front Left (G47)
  • Check ABS Wheel Speed Sensor Front Left (G47)

 

 

 

Astept o parere si de la voi , sa vad ce sa mai verific insa doua posibile cauze din ce spune ross-tech nu prea stiu cum sa le interpretez

 

Excessive Air Gap between ABS Wheel Speed Sensor Front Left (G47) and Rotor - aer intre senzor si coroana de pe planetara ?

Brake Electronics Control Module (J104) faulty - placutele de frana sunt bune si se stinge martorul in bord

 

Voi ce ziceti ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aceeasi problema o am eu la Fabia 6y in urma unui schimb rulment pe stinga fata.Aceeasi eroare,aparuta din senin,am dat jos si am masurat senzorii comparativ.Au continuitate,dar in urma masuratorii,unul are rezistenta mai mare cu vreo 100 de ohm(cel presupus defect).Nu citeste viteza de pe banda magnetica de la rulment,cablajul e bun,modulul la fel.Azi vine un alt senzor.Dubios defectul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da, rezistenta e mare la acel senzor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Hreniuc Mugurel

Nu vreau sa par stupid , dar mie pe aparatul de masura nu imi indica nimic . Nu am pus aparatul de masura corect ? Cum ar trebui sa masor ? Am pus bornele de pa aparatul de masura in mufa senzorului , dar nu indica nimic .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pui aparatul in domeniul 2k sau 20kohmi in mufa senzorului cu grija ca sa faca contact.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Hreniuc Mugurel

Senzorul trebuie sa fie conectat la masina sau se masoara fara sa fie conectat la masina ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ca sa-l poti masura trebuie deconectat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Hreniuc Mugurel

Am reusit sa masori senzorii . Unul are valoare 1175 si celalalt 1131 . Care valoare este cea mai apropiata de valoarea corecta ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ambii sunt ok. Defectul e in alta parete nu in senzori.

Sent from my  using Tapatalk.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Hreniuc Mugurel

Dupa ce am sters eroarea , am incercat sa pozitionez senzorul in fuzeta . Cu vag-ul am verificat viteza in mers pana a inceput sa citeasca si la roata stanga fata . Vreau sa spun ca ABS-ul si ASR-ul au functionat normal o jumatate de ora , timp in care am facut ture de cartier si am pus frane .

Am oprit motorul si cand am plecat de pe loc s-au aprins din nou becurile la ABS si ASR . Am pus din nou testerul , aceiasi eroare . senzor stanga fata . Am uitat sa mentionez ca dupa o miscare a senzorului  cand incercam sa-i gasesc o pozitie corecta , martorii din bord se aprindeau si se stingeau , ABS-ul intra prea repede .

Problema nu ar putea fi de la cititorul de pe planetara ? Cat se vede prin gaura de la senzor pare ok , dar totusi . Cum as putea sa verfic ? Numai daca inlocuiesc capul de planetara ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

poate sa fie. Oricum, inainte incerca sa sa inversezi conexiunile de la cei doi senzori fata si vezi daca eroarea se muta sau nu.

 

planetara - trebuie sa o tragi afara, ca sa verifici coroana

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Hreniuc Mugurel

Voi reveni cu informatii dupa operatiunea de inversare ( voi incerca asta prima data ) , dar asta va fi dupa sarbatori , pana atunci vom umbla cu grija , oricum deocamdata nu pot decat sa va multumesc pentru informatii si va urez tuturor : Sarbatori fericite alaturi de cei dragi !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare,am o problema,mi se aprinde Abs si Esp cateodata,si mai ales cand dau cu spatele si sta aprins 2-3zile,dupa aia se stinge si tot asa,de la ce sa fie? ...ma cam dispera problema,va rog un sfat?!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

bateria sau sigurantele...

acelasi caz cu un a4 b6( era de la niste sigurante de la baterie)...mergi la un magazin de piese auto ca sa iti verifice bateria...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

totusi - daca iti stau martorii aprinsi atata timp, greu de crezut ca nu stocheaza nicio eroare...... sau daca nu stocheaza, poti avea probleme pe la ceasuri.

 

fa o scanare totala la masina - cu o interfata originala - dupa care posteaza rezultatul

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

bateria e noua BOSCH s5 85Ah,acuma ma luato,mi-a dat ceva eroare mai demult ceva ingen cu ABS PUMP ,nu stiu ce,sa schimb pompa ?aveti o poza cu ea sa stiu exact care e?ca mi se pare ca sunt doua,aia in care intra conductele de frana alea 5,si un motoras dedesubt cu 2 fire groase , + -

Modificat de LuCy_Medias
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nici noi nu stim, daca nu pui eroarea exacta asa cum apare pe tester.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

din pacate, V39 este in pompa - ti-am zis ca trebuie sa ai eroare stocata. verifica bine cablajul, conectorii, alimentarea

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deci ar trebuii sa schimb pompa cu totu?pompa e aia cu alea 5 conducte sau cra de dedesupt cu 2fire groase ca la ventilatoru de la clima??

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!