Jump to content

Probleme ABS/ESP


alexrosiu
 Share

Postare recomandată

Gata ,rezolvat problema!Schimbat senzor g40 fara sa demontez nimic de la distributie!La meserias,costa 150 de lei,eu rezolvat cu 0 lei!Acum merge masina tais,7,5 in oras ,si 7000 de ture in gol ,fata de 12 ,1 si 5000 de ture inainte de rezolvare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salutare ! am un passat din 2000 1.9 tdi 116 cp tip atj si cand am cumparato martori de la abs si esp erau aprinsi i-am facut un test cu vag-com si a rezultat ca senzorul de la roata din fata stanga este defect , lam inlocuit iam sters eroarea si mi se aprind iar dar numai dupa ce merg 400 de m si nu imi mai scrie in BC Abs fehler si nici beepul nu se mai aude , va rog daca ma poate ajuta cineva ca nush ce sa mai fac. va multumesc !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si care e eroarea acum ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai mi se aprinde iar abs-ul si esp-ul numai ca se aprind dupa vreo 400 de metri si nu mai suna beepul si nici eroarea pe BC nu o mai da,raman numai martorii aprinsi. daca opresc masina si o pornesc iar face la fel :(

Modificat de mlthsud
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mai intreb odata: care este eroarea ce apare pe tester ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ceva cu low signal from ecu ceva de genu:-??

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

CAm vaga eroarea, asta ar insemna ca alternatorul nu incarca, sau ca ecu nu vede ca incarca.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mersi fain Al Bundy, eu cred cai de la alternator ca nu mii prea bun face urat cand pornesc masina si se misca fulia cu tot cu ax la turatie mai mere si cateodata cand trec de 2500 de ture face un zgomot urat ca si cum lar opri ceva imi clipeste bateria din BC si cateodata imi opreste si motorul , oare aia sa fie??:-?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

DA, e rola de la alternator.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mie mi se aprind abs+esp in bord (ziceam si mai sus) iar la o scanare am avut urmatoarele erori:

DAR, switchul de sub pedala de frana e schimbat proaspat. La ce altceva ar trebui sa ma uit?

1.txt

Modificat de C o s m i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mai fratilor, cine va invata pe voi sa atasati asa erorile? E cumva un nou "curent"?? :ceuameni:

Am editat postul. Sa nu se mai intample !

On-topic, ori nu e bun noul switch, ori probleme de contact in mufa lui, ori ai becuri arse la frana.

Modificat de C o s m i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

PROBLEMA

Am ceva ciudatenii la sistemul ESP de pe masina din semnatura. Sistemul ESP a functionat normal in ultimii 3 ani de cand am masina. Acum 2 saptamani, mergand pe sosea dreapta, uscata, cu viteza constanta: aud un carait la roti, de genul cand lucreaza ESP, martorul ESP clipeste cateva secunde, apoi ramane aprins martorul, ESP dezactivandu/se. La repornire, eroarea a disparut. De cateva zile a reaparut problema: de obicei fenomenul apare in primele sute de metrii (dar uneori nu apare deloc): se aude un carait la roti, ca si cum ar functiona ESP, senzorul clipeste undeva la 10 secunde, apoi ramane aprins pana masina este oprita mai mult timp. Am incercat sa vad functionarea ESPului pe zapada: viraj brusc, martorul clipeste aparent normal, apoi senzorul a ramas aprins, masina intrand in derapaj fara ESP.

Intrebarea mea, pana gasesc sa fac o scanare:

la ce sa ma astept? ce ar putea sa fie? preturi, daca e vre/un senzor de pe la roata? se poate intampla ceva daca circul asa (cu riscul de a nu functiona ESP)? pot afecta altceva? (adica sa apas butonul de dezactivare ESP la pornire sau il las pornit pana la eventuale erori). Multumesc.

SCANAREA IATA CE SPUNE:

VAG-COM Version: Release 311.2-N

Control Module Part Number: 1C0 907 379 E

Component and/or Version: ESP FRONT MK60 0103

Software Coding: 0019458

Work Shop Code: WSC 01317

3 Faults Found:

01542 - Yaw Rate Sensor (G202)

008 - Implausible Signal - Intermittent

01542 - Yaw Rate Sensor (G202)

012 - Electrical Fault in Circuit - Intermittent

00778 - Steering Angle Sensor (G85)

014 - Defective - Intermittent

VAG-COM Version: Release 311.2-N

Control Module Part Number: 038 906 019 DF

Component and/or Version: 1,9l R4 EDC G000SG 1260

Software Coding: 00002

Work Shop Code: WSC 01317

2 Faults Found:

18062 - Please check DTC Memory of Instrument Cluster

P1654 - 35-10 - - - Intermittent

17978 - Engine Start Blocked by Immobilizer

P1570 - 35-10 - - - Intermittent

Mă puteti ajut acu ceva explicatii? Multumesc anticipat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am VW passat-2001, 1.9 tdi.Dimineata am pornit motorul si au ramas aprinsi in bord martorii de la abs si esp.Am oprit motorul si apoi l-am repornit- acelasi lucru.Senzorul de sub pedala de frana este schimbat de curand. Altceva nimic deosebit la motor. Ce poate fi?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

verifica si bateria!Sa nu fie pe duca!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut baieti,

am si eu o problema de cateva zile, este o problema relativ asemanatoare cu cea a lui albucristi si anume:

dintr-o data cand eram in mers si am vrut sa franez am constatat un zgomot la apasarea pedalei ca si cum ar intra ABS-ul.

acest lucru se intampla de cate ori calcam pedala de frana.

am bruscat putin pedala (tot in mers) sa franez mai violent si mi s-a aprins martorul de la ABS de pe bord si dupa aceea nu mai lucreaza ABS-ul ; martorul sta aprins pana se ia contactul.

la urmatoarea pornire se intampla sa patesc iar acelasi lucru sau sa fie totul normal , vreau sa spun ca nu se intampla tot timpul.

s-a intamplat ca sa merg cu zgomotul acela in pedala o bucata de drum si apoi totul sa fie normal asta la aceeiasi deplasare si fara sa frinez mai tare.

daca aveti vreo parere va rog ajutati-ma si pe mine cu un sfat!

mersi mult si numai bine!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Scaneaza si pune eroarea. In functie de asta, vedem daca e de la ECU ABS sau doar vreun senzor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

gata s-a rezolvat sper!

am pus-o pe laptop si rezultat : senzor ABS stanga fata iesit din circuit.

am curatat bine intre magnetul senzorului si disc dar degeaba, facea la fel .

in final senzor nou cu tot cu schimbat 140 ron.

sper ca sa nu mai fie si alceva, ca deocamdata pare a fi totul in regula.

bafta si numai bine!

PS : sper sa nu se supere moderatorii ca am postat si la Passat si la golf iv dar initial dand search pe google am intrat la sectiunea Passat si am realizat acest lucru abia dupa ce am postat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut am o problema cu abs-ul! Am schimbat toate bratele de pe directie si din greseala am rupt senzorul abs de la roata din stanga; l am inlocuit cu unul nou insa am observat ca atunci cand franez la viteze mici (20-30km/h) pentru a opri la un semafor sau ceva de genul imi intra abs-ul chiar daca este uscat pe jos sau nu exista nimic care sa l faca ("pe abs") sa se activeze, iar atunci cand franez brusc la o viteza mai mare de rulare totul este ok . Daca demufez acel senzor totul este ca inainte nu se mai aude acel "huruit" de abs doar ca nu pot rula asa. Mentionez ca in bord nu mi da absolut nimic si nici pe tester si plus ca am schimbat lichidul de frana gandindu-ma ca ar fi prins goluri de aer. Multumesc si sper sa ma puteti ajuta. O zi buna va doresc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vezi ca mai trebuie un pic impins senzorul de ABS.Nu este bagat suficient in fuzeta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

eu am schimbat un brat si un cap de bara,dupa care volanul statea intr-o parte.Am fost si am facut unghiul de directie,iar acum dupa ce merg un timp se aprind martorii abs si esp in bord dar fara semnal acustic,pur si simplu apar.daca aveti o parere va rog sa i-mi spuneti si mie.

Modificat de zyggy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mihai.Nechifor

Sa nu-ti fi deranjat baietii vreun senzor ABS. Cauta sa-i faci ceva scanare sau scoate mufele de la senzori si curata-le putin

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

problema poate sa fie de la cablurile din senzori, ca si eu am avut o problema de felul asta , daca scoti mufele de la abs ar trebui sa iti dea o anumita rezistenta , daca nu iti da iti este intrerupt cablul de la senzor

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

F l o r i n

eu am schimbat un brat si un cap de bara,dupa care volanul statea intr-o parte.Am fost si am facut unghiul de directie,iar acum dupa ce merg un timp se aprind martorii abs si esp in bord dar fara semnal acustic,pur si simplu apar.daca aveti o parere va rog sa i-mi spuneti si mie.

Ai facut o scanare sa vedem ce eroare iti apare ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

````u am schimbat un brat si un cap de bara,dupa care volanul statea intr-o parte.Am fost si am facut unghiul de directie,iar acum dupa ce merg un timp se aprind martorii abs si esp in bord dar fara semnal acustic,pur si simplu apar.daca aveti o parere va rog sa i-mi spuneti si mie. ````

recalibrare senzor unghi volan.

Modificat de Fys
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!