Jump to content

Ambreiaj A4 B8


glumaretzuu
 Share

Postare recomandată

Ce aiurea. Posibil sa fi scapat lichidul pe undeva si de acolo problema.

Oricum...daca trebuie schimbat iarasi volant + ambreiaj nu incerci o varianta de upgrade, cu volant single mass si ambreiaj stage2 daily driver :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poata daca incape pe mana mea la vara, acum doar o conduc ocazional :( .

2.0T si Quattro foarte promitator, insa cutia de viteze stock e calcaiul lui Ahile.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

A avut scartzait la pedala in prealabil? Si daca da, a dat cumva cu vreun spray de genul WD-40 ca sa potoleasca scartzaitul? Asta am patit eu la fosta masina (A4 B6), am dat cu WD-40 ca-mi scartzaia pedala, a atacat garniturile si in 3-4 zile a ramas pedala la podea, a trebuit sa schimb pompa de ambreiaj. Ce-si face omul cu mana lui.....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu a scartzait pedala. Ambreiajul e dus, it's official. Cu o seara inainte se impotmolise in zapada de vreo 15cm si masina nu a vrut sa porneasca desi e Quattro decat dupa ce a fost dezactivat ESP-ul. A trebuit patinat putin ambreiajul ca sa iasa, s-a si turat pe la 4000rpm, insa a pornit fara probleme. A doua zi..gata ambreiaj, masina a trebuit luata cu platforma. Ambreiaj pus din decembrie 2010 cedeaza dupa nici un an doar pt ca a fost fortat putin in zapada.

Tot atunci am tras concluzia ca o benzinara 4x4 in zapada se descurca mai prost decat diesel 4x4, uzeaza si mai rau ambreiajul.

Eu inteleg ca Audi vrea sa se cumpere S-tronic, dar sa scada in asa fel calitatea (primul ambreiaj schimbat la 28000km, iar al doilea la 12000km - incep sa ma intreb daca a fost chiar nou al doilea) nu mi se pare ok. Masina nu a fost fortata, nu plecat cu scartz, ci doar condusa preponderent in oras.

Am auzit ca ar fi cedat ambreiajul la un Audi tot in aceasta configuratie chiar la PBN cand a trebuit masina suita pe rampa.

Probleme legate de ambreiaj semnalate de altii se gasesc si pe forumul audi, tocmai la aria de A4 b8. Am observat un trend, cele produse in 2008.

Modificat de The_Ego
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

acum nu stiu ce sa zic, insa este posibil sa distrugi un disc de ambreiaj si in 10km daca tii neaparat :) Daca-l incingi si dup-aia il patinezi sanatos asa incins, s-a dus, e pa. Nu zic ca asa s-a intamplat in cazul de fata, dar totusi... la 12.000km, sunt doar 3 variante:

1. piese de slaba calitate (imi vine greu sa cred, chiar daca s-ar dori scaderea calitatii pentru a indruma oamenii spre automate - ceea ce nu cred - totusi 12k e aberant, daca ar pati toate asa, n-ar mai cumpara nimeni audi - cu toate ca ambreiajul e facut de sachs sau luk)

2. exploatare incorecta

3. piesa nu a fost noua (poate i s-a pus un ambreiaj uzat iar cel nou a fost "dosit").

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Avem si un Passat TDi 4motion cu 90.000km condus la fel nu a avut vreo problema cu ambreiajul.

Sunt mai predispuse la asa ceva benzinarele care merg la turatii mai mari? Am condus chiar eu de cateva ori A4le inainte si dupa schimbul de ambreiaj. Dupa avea momente in care intra greu in prima treapta chiar si cu pedala la podea, iar schimbatul vitezelor nu mai era ca inainte, parea mai brutal, mai necizelat. La golful meu este usor de manevrat si are putin peste 10.000km. E posibil sa fie varianta 3.

Adevarat ca la exploatare incorecta se poate distruge si in 5000km.

In rest masina este extraordinara :D

Modificat de The_Ego
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pe mine m-a tinut ambreiajul stock 60.000 km si au fost alte solicitari si alt cuplu, ambreiaj LUK oem.

Parca ai spus ca a iesit din garantie, cumpara un kit nou si monteaza undeva unde ai incredere :)

Modificat de Bebeee
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 8 months later...

Piese de cacao zic eu.... Am schimbat tot kitul de ambreiaj, volant etc. la 90k, acum la 120k a inceput sa patineze ambreiajul, la a 3a si a 4a intre 2000 si 3000 de ture, la o accelerare mai sanatoasa un pic (nu talpa).

Ma duc sa vad acolo unde l-am schimbat, mi-au dat garantie 2 ani, nici un an nu a trecut...

de ex. A4 B6 Avant, 260k, nu am umblat deloc la ambreiaj, mergea la fel ca la 100k, nu a patinat niciodata...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce marca a fost kitul de ambreiaj? A fost original sau de producator?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Sachs. Original din cate imi aduc aminte, altceva nu exista (acum 1 an).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 7 years later...

Salut. Am o mare problemă. Sper sa mă poate ajuta cineva. 

Am un audi a4 b8 quattro. Săptămâna trecută am început să aud un scârțâit între treapta 4 și 5, dar numai în mod S (SPORT) nu și în D (drive). La audi se zice ca ar trebui să schimb cutia de viteză (automată dsg). 

Aștept cu nerăbdare un raspuns/ajutor

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • cogdao changed the title to Ambreiaj A4 B8

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!