Jump to content

Ambreiaj A4 B8


glumaretzuu
 Share

Postare recomandată

Am deschis acest thread pt ca problema cu scartaitul ambreiajului nu e prezenta doar la masina mea. Acel scartait al ambreiajului nu este(cel putin la masina mea) datorat articulatiei interioare a ambreiajului;zgomotul provine din zona cutiei si se transmite pana in interior.Scartaitul apare dupa ce se incalzeste bine mai bine cutia,nu e niciodata prezent dimineata cand pornesti masina.Daca nu se merge mai mult cu masina nu apare acel scartait; nu are importanta daca se merge urban sau extraurban,totul tine de cat de tare se incalzeste cutia.

Prima data mi-au schimbat pe garantie cilindru receptor si scartaitul nu era de la el;apoi a fost gresata nu stiu ce parghie a ambreiajului(cred ca cea care apasa pe rulment,parca asa retin) si am 1000km de cand acel zgomot nu a mai aparut. M-am mirat f tare cand au spus ca nici cei de la Porsche Romania in calitate de importator nu s-au intalnit cu aceasta problema cand am citit pe forum posesori care au avut aceasta problema. Daca va aparea problema imi schmba parghia respectiva si o vor gresa(din fabrica nu are vaselina),dar e destul de complicat ca ar trebui sa dea cutia jos si nu cred ca vreau eu,plus ca exista posibilitatea sa apara din nou.:)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 months later...

Noi informatii despre scartaitul ambreiajului: fabrica a luat decizia sa-mi schimbe pe garantie parghia, axul pe care vine rulmentul, o piesa intermediara(?) si rulmentul daca prezinta uzura excesiva. Astept sa vina piesele, sa le monteze si voi reveni cu noi detalii. Deocamdata ma declar multumit(dpdv al constructorului,nu al importatorului neaparat) ca nu a fost trecuta problema asta la "asa face toate domnule".

Update de informatii: la toate A4 pana in martie 2010 ce prezinta acel scartait se face acest schimb.

Modificat de glumaretzuu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Vad ca nu mai eu postez in topicul asta. :blah_: Am schimbat piesele responsabile de scartait; pana acum e ok, nu se mai aude. Piesele schimbate au fost reproiectate. Informarea e pt toate A4 cu fabricatie pana in martie 2010 ce prezinta acel scartait. Ma declar f multumit de cum au lucrat cei de la Cybernet Bacau, nu a trebuit sa se desfaca brate si nici sa se dea vreo roata jos pt demontarea planetarei. Rulmentul de presiune se schimba daca prezinta uzura.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Uite ca te ajut si eu cu postul (negru) :P

Deci sa inteleg ca aceeasi problema o am si eu? Ma enerveaza rau cand apas ambreiajul si simt chestia aia in picior!!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

glumaretzuu
Publicat (modificat)

Daca iti face si cu motorul oprit foarte probabil ca asta e problema. Trebuie sa te duci la dealer cand iti scartaie pt a vedea exact zgomotul si eventual pt a-l inregistra(ca proba :scratch: ). Zgomotul pt a putea fi inregistrat trebuie ca motorul sa fie oprit ca altfel zgomotul motorului il acopera; scartaitul vine din cutie si se transmite pana in pedala, in interior. Daca vrei sa iti vada si in ce stare e kitul de ambreiaj trebuie sa aiba pe stoc niste suruburi pt a-l desface; cel putin asa e la 2.0 tdi, la 1.8 tfsi nu stiu.

Modificat de glumaretzuu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 6 months later...

O alta problema legata de ambreiaj am sesizat la masina lui tata. Este audi a4 b8 2.0 Tfsi Quattro are 28000km iar de cateva zile incoace se decupleaza treapta de viteza. Concret..in treptele 2,3,4 sunt momente in care turatia ajunge si la 5000 de ture de una singura, dupa care revine la normal. Daca se schimba treapta pana in 2000 nu are loc fenomenul. Practic senzatia data este una de ambalare a motorului in gol pt cateva secunde, desi masina este in viteza potrivita. Exemplu elocvent..in treapta a 2a..accelerare de la 2000de ture..2200..apoi se tureaza motorul inutil pana la 4000 ca peste cateva secunde sa revina la 2500

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din ce descrii tu pare a fi patinarea ambreiajului adica discul e distrus. Cand iti urca turatia tu in continuare este in acceleratie? Mai intai a aparut la treptele de viteza mai mari?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu, a aparut mai intai in treptele inferioare :-s pt ca masina merge predominant in oras.

Este in accelerare cand apare fenomenul, dar e o accelerare lenta, iar acul turometrului sare brusc si imediat, instinctiv as zice, iau piciorul de pe acceleratie revine la normal, dar revine si cu piciorul pe acceleratie. Nu se intampla mereu cam la aceeasi turatie. Poate sa ajunge si la 3000 fara probleme, ca uneori la 2500 sa o ia razna, e cam aleatoriu.

Culmea e ca tata e sofer cu experienta, a avut 2 pasaturi inainte dintre care unul a trecut de 120.000km si altul e la 82.000 fara vreo problema de ambreiaj. Problema dureroasa e ca masina a iesit din garantie cam acum 2 luni, dar mi se pare inadmisibil sa se distruga discul de abreiaj la 28.000km. Inteleg daca era incepator si conducea cu piciorul mereu pe ambreiaj.

Marele pacat e ca un motor de 211cp trebuie acum tinut la 2000rpm din cauza unei cutii de viteze defectuase

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Maine masina are programare la PBN...daca e de schimbat ambreiajul atunci, Ruşine Audi ! Sa nu cobesc totusi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

volant si ambreiajul sunt problema, rezultatul diagnosticului PBN (ce a durat o sapt). Aparent volant are defect de fabricatie. Oricum iese cu scandal daca nu se schimba ambreiajul pe garantie, desi masina a iesit din garantie de 1 luna, nu se poate sa se defecteze dupa nici 30.000km.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai rezolvat?

Acelasi motor , la 50000 kit ambreiaj schimbat in garantie

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da..mai nou au zis ca era ars ambreiajul, in fine, nu se schimba pe garantie ca a trecut garantia. Miercuri iese din service. Mi se pare dubios ca la o masina din clasa premium sa se strice ambreiajul dupa asa putin timp. Si la 50.000km mi se pare foarte putin.

Concluzie, la audi cutia automata e mult mai fiabila decat manuala, paradoxal.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Se pare ca modelul acesta are o problema cu ansamblul ambreiaj-volant?!

Verificam un A4 B8 cu 140000km,avea schimbat(a) volant(a) de 3 ori!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 months later...

deci pana la urma de la ce este ? de la ambreiaj + volant sau poate fi numai de la una din ele ...?

si la mine este prezent acel scrasnit sa ii zic asa , in momentul in care se incalzeste masina ...dimineata la rece nu se simte si nu se aude , dupa ce se incalzeste masina se aude un scrasnit in momentul in care este apasat ambreiajul si se simte la pedala putin ...

masina a iesit din garantie si as dorii sa stiu daca poate sa fie doar de la una dintre piese pentru ca numai volant(a) costa 40 milioane ... si nu as vrea sa imi dea cutia jos sa imi schimbe kitul de ambreiaj dupa care sa imi zica ca este si volant(a) ...

cine a avut problema aceasta a schimbat ambele piese ?

multumesc.

Modificat de mav3rlck
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Scartaitul nu e datorat nici volantei si nici discului de ambreiaj,e datorat ansamblelor enumerate la inceputul topicului. Dupa mai mult de 20 000km de la schimbarea acelor piese,pe garantie, totul e ok,scartaitul nu a mai reaparut aproape deloc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

multumesc frumos de raspuns , am sa imi comand piesele respective pentru reparatie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cred ca ar trebui sa ti le schimbe pe garantie; daca ai sesizat acest lucru inainte de a iesi din garantie atunci sunt obligati sa suporte ei aceste cheltuieli; daca nu atunci problema e discutabila,din pacate. Daca vrei sa vezi in ce stare e discul de ambreiaj,volant trebuie sa iti comanzi niste suruburi(sau poate le au pe stoc) care prind acel ansamblu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Masina a iesit din garantie de ceva timp ...dar piesele respective costa destul de putin ...in jur de 200 ron doar cele 3 piese din cauza carora se aude acel sunet ..recomandat este sa schimbi tot ansamblul care costa cam 500 ron ...adica si piesele de pe langa cele defecte care in mod normal nu ar trebuii schimbate decat daca se prezinta uzura .... am facut deja programare si am sa schimb piesele saptamana aceasta si voi posta rezultatele dupa inlocuirea pieselor respective.

Modificat de mav3rlck
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu stiu ca doar rulmentul este cel care se schimba in functie de uzura. Si eu l-as schimba chiar daca nu prezinta o uzura excesiva si in acelasi timp as vedea si starea discului de ambreiaj si a volantei. Din cate imi aduc aminte parca era schimbat putin si "designul" rulmentului. Trebuie luat in calcul si orele de manopera care cred ca inseamna ceva si alea fiindca se da jos cutia de viteze.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 weeks later...

Din pacate aceeasi problema am avut-o si eu cu ambreiajul/volant, a inceput mai intai sa scartaie la debraiat, apoi trepidatii in pedala si zomote urate (a inceput la 86k sa faca zgomote), acum am ajuns pana la urma sa schimb tot kitul de ambreiaj...

Problema se pare ca era volant, discul arata cat de cat ok. Masina a iesit din garantie in martie, am fost la Midocar in speranta ca poate obtin o reducere de la Audi, insa pauza, si mi-o mai tineau si o saptamana acolo desfacuta, pana comandau ei piesele...

Pana la urma am comandat tot kitul in alta parte, schimbat, ~65 mil toata distractia.

Acum vreau sa fac plangere undeva la Audi, nu stiu, la cat costa masinile astea, cam inacceptabil sa cada volant la 88k.

Cand am luat-o la 77k nu avea absolut nimic, nicio trepidatie in pedala, nimic.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 months later...

Care ar putea sa fie cauzele pentru un ambreiaj cazut fara vreun simptom? A4 B8, la a doua schimbare de ambreiaj in 40.000km.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Soferul? Daca masina e stock si exploatata corespunzator nu e voie sa tina asa putin un ambreiaj. Cum arata ambreiajul cazut? Discul, placa, rulmentul? Ce a cazut?

Modificat de Bebeee
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Era la fund pedala, a fost luata pe platforma azi, inca nu stiu cum arata inauntru.

Soferul eu zic ca nu e, la modul are experienta de peste 20 de ani si masina precedenta, un Passat l-a condus 70.000km fara probleme la ambreiaj. Ambele stock.

Uite-te pe topic pe aici sa vezi ca aparent probleme cu ambreiajul au avut mai multi. Nu stiu ce s-a intamplat la modelul asta.

Oricum a fost printre primele A4 b8, fiind fabricata in 2008.

Modificat de The_Ego
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • cogdao changed the title to Ambreiaj A4 B8

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!