Jump to content

Problema cutia de viteze manuala


Cosmo17
 Share

Postare recomandată

AndreiPanait

Salut,

Am si eu o problema cu care ma chinui de ceva timp, si anume: Mi se blocheaza maneta in 1a si marsarier iar masina da sa plece ca si cum as avea ambreiajul ridicat, chiar daca el este apasat pana la fund. Alte simptome ar mai fi ca uneori intra foarte greu in 1a/marsarier, alteori pleaca brutal si smuceste masina foarte tare desi eu ridic ambreiajul foarte finut. Daca stie cineva despre ce este vorba.. as aprecia foarte mult. Cod motor BKD 2.0 TDI. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

vezi pompa de ambreiaj si cilindrul receptor, dupa simptome nu prea iti debraiaza corect

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

AndreiPanait

Pompa de ambreiaj schimbata, nu a fost aia. Deci ar mai ramane cilindrul? Niste mecanici mi-au spus ca tre' sa-mi schimb motoru ca are joc nu stiu unde in arborele motor, altii kitu de ambreiaj.. nu prea imi vine sa merg asa la "ghici" cu cateva sute bune de euro. Mersi de ajutor!

Modificat de AndreiPanait
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

motorul are alta treaba, nu cu debraierea, la tine e vorba doar de ambreiaj, e logic sa incerci cu ce e mai ieftin, pompa, cilindru...daca nici cilindrul nu e, atunci e kitul, placa de presiune probabil

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...
catalin.ogoranu

Salutare, am si eu o problema la cutia de viteze a golfului meu 1.6FSI mai exact când vreau să bag in treapta a6a de viteză aceasta îmi este "aruncată" si se aude un zgomot ca atunci când vrei sa bagi in viteza si nu ai apăsat ambreiajul. Am fost cu mașina la un mecanic am schimbat tot ce tine de viteză a6a deoarece a zis că inițial a fost rulmentul spart plus sincronul uzat (problema începând în luna ianuarie a acestui an). Toate bune pe moment până la primul drum pe autostradă când am folosit din nou treapta a6a, care a funcționat pentru un timp iar apoi comportamentul a revenit. Am fost din nou la acel mecanic deoarece a zis că este în garanție lucrarea.A desfăcut din nou cutia si a zis că  vorba de un șurub care tine treapta a6a pe ax si din cauza cuplului s-a rupt. A înlocuit si acel șurub iar comportamentul a fost la fel a mers o perioadă după care iară s-a rupt, menționez că deja e a5a oară când se întâmplă asta si deja numai am nervi. Aveți cumva alt sugestii care ar putea fi cauza acestei probleme si de ce se tot rupe acel șurub? Am schimbat si uleiul si problema tot revine.Multumesc si îmi cer scuze ptr aceasta postare lungă.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Probleme DSG 7+1 pe Golf 6 !!!!!!!!!!

STimabililor, este a doua oara cand cutia DSG mi se blocheaza pe treapta 1, dupa cateva minute incepe si accepta direct treapta 3, apoi 5 si 7. Dupa oprire/ pornire de 4-5-6 ori si-a revenit si schimba corect. S-a aprins si check-ul in bord, care dupa prima blocare, la 2 zile s-a stins. Astazi mi s-a blocat a doua oara!

O fi ceva din soft, sau este problema mecanica? Nu am schimbat uleiul in cutie. Daca este cineva patit, rog indrumare pentru rezolvarea problemei.

Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...
nicolae.moroianu

Salut, ma puteti ajuta cu o informatie, va rog?

Incerc sa caut o cutie de viteze la mana a doua si nu prea am succes cu asta (mai bine zis nu reusesc sa gasesc o cutie cu acelasi cod). Reparatia este ceva mai costisitoare decat o cutie second asa ca incerc sa ma indrept spre o cutie compatibila cu a mea. Si practic aici intervine informatia pe care o caut si anume, cum pot verifica ce cutii de viteze sunt compatibile cu cea de pe masina mea.

Eu am un Golf 5, 1.4 TSI 90KW din 2008 cod motor CAXA  iar cutia este manuala in 6 trepte - codul cutiei este JPG si seria de pe carcasa 0AJ 301 103 A1.

 

Am fost sfatuit in prealabil sa verific pe http://etka.cc si din ce am observat acolo ar fi KRG si LHY (JPG.jpg).

Imi poate confirma cineva aceasta informatie? Intreb deoarece am gasit tot pe etka si o compatibilitate intre JPG si LHX (JPG LHX.jpg).

Deja nu prea mai stiu care este care, desi inclin catre LHX care corespunde cu seria de pe carcasa.

de asemenea, are idee cineva care este decodificarea seriei de pe carcasa unei cutii de viteza, in cazul meu 0AJ 301 103 A1?

 

Multumesc frumos pentru ajutor!

 

PS - Ca o complicatie la problema mea, seria cutiei de viteze din placuta cu datele autovehiculului (cea lipita pe coperta interioara a brosurii - Planul de sevice) difera de cea inscrisa pe carcasa cutiei (0AJ 301 103 A1) deci unul din predecesorii mei (masina a mai avut 2 proprietari), a avut probleme si a umblat la cutie (fapt confirmat si de mecanic dealtfel).

 

 

JPG.jpg

JPG LHX.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din elsa reiese că pe maşina ta s-au pus 2 tipuri de cutii: 0AJZ (codurile JPG şi  LHX) - până în luna a 7-a/2008 şi tip 0AJY (codurile KRG, LHY, LNY) - după luna a 7-a

Diferenţa între tipul 0AJZ şi 0AJY, din ce am observat eu, ar fi rapoartele de transmisie, dar constructiv nu am observat diferenţe, deci cred că toate cele 5 coduri se potrivesc pe maşina ta.

Câteva date uite aici

După cum scrie aici codul tău ar fi KRG. În etka pe care o am eu nu l-am găsit.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nicolae.moroianu

Revin cu o intrebare, desi s-ar putea sa fiu putin off topic (scuze pentru asta). Incerc sa identific seria cutiei de viteze din placuta cu datele autovehiculului. Am observat in cartea de service ca informatia se gaseste la punctul 3 unde am seria motorului, seria cutiei de viteze, seria vopselei si echipamentele interioare.

Problema este ca nu reusesc sa-mi dau seama care este seria cutiei nici asa.

Atasaj stickerul cu datele masinii din cartea de service.

Mentionez ca am incercat sa caut codurile pe Google dar nu am gasit nimic relevant.

Multumesc frumos!

DSC00454.JPG

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

în urmă cu 12 ore, nicolae.moroianu a scris:

Eu am un Golf 5, 1.4 TSI 90KW din 2008 cod motor CAXA  iar cutia este manuala in 6 trepte - codul cutiei este JPG si seria de pe carcasa 0AJ 301 103 A1.

Ce cod de vanzare are masina, 1K1_ _ _?

In ELSA sunt ~21 de tipuri de cutii care s-au montat pe G5, pe CAXA.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nicolae.moroianu

Masina are cod de vanzare 1K11G2.

 

Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cu scuze de OT, si se poate sterge dupa ce citeste beneficiarul.

In ELSA daca se selecteaza G5, 1.4TSI CAXA, cod vanzare 1K11G2 cu montare initiala de JPG rezulta urmatorul tabel.

 

JPG.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nicolae.moroianu

Am rezolvat, am gasit o cutie LNY serie 0AJ301103A care a mers brici in locul celei JPG originale

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On ‎21‎.‎08‎.‎2016 at 14:02, nicolae.moroianu a scris:

Masina are cod de vanzare 1K11G2...

In ELSA pe codul acela de vanzare erau ~12 coduri de CV care s-au montat pe motorul tau, dar strict compatibile cu JPG care a fost montata initial, erau compatibile doar  LHX si KRG.

Peste ceva timp sa revii pe topic cu experienta ta in legatura cu noua cutie, daca este OK, cum este consumul, puterea/cuplul resimtit, sa beneficieze lumea de informatii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

Bună dimineața și Crăciun fericit!

Passat B6 2005, în Octombrie am schimbat chit ambreiaj saks, de vreo săptămâna îmi rămâne blocat schimbătorul în treapta întâi s-au în marșlrier, o țin numai din frână s-au opresc motorul.

Din cauza timpului nu am reușit sa ajung la service-ul care mi-a făcut lucrarea.

Eu cred ca cei de la service nu au făcut ceva bine, voi ce părere aveți, care sa fie cauza?

 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...
On 26.07.2016 at 10:21 AM, catalin.ogoranu said:

Salutare, am si eu o problema la cutia de viteze a golfului meu 1.6FSI mai exact când vreau să bag in treapta a6a de viteză aceasta îmi este "aruncată" si se aude un zgomot ca atunci când vrei sa bagi in viteza si nu ai apăsat ambreiajul. Am fost cu mașina la un mecanic am schimbat tot ce tine de viteză a6a deoarece a zis că inițial a fost rulmentul spart plus sincronul uzat (problema începând în luna ianuarie a acestui an). Toate bune pe moment până la primul drum pe autostradă când am folosit din nou treapta a6a, care a funcționat pentru un timp iar apoi comportamentul a revenit. Am fost din nou la acel mecanic deoarece a zis că este în garanție lucrarea.A desfăcut din nou cutia si a zis că  vorba de un șurub care tine treapta a6a pe ax si din cauza cuplului s-a rupt. A înlocuit si acel șurub iar comportamentul a fost la fel a mers o perioadă după care iară s-a rupt, menționez că deja e a5a oară când se întâmplă asta si deja numai am nervi. Aveți cumva alt sugestii care ar putea fi cauza acestei probleme si de ce se tot rupe acel șurub? Am schimbat si uleiul si problema tot revine.Multumesc si îmi cer scuze ptr aceasta postare lungă.

Aceeasi problema o am si eu, te rog daca ai rezolvat spune cum, poate scap si eu de belea !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca aveti cutii cu surub M8 pe pinionul de tr. 6, cod GVV sau similare, solutia este inlocuirea cu o cutie revizuita cu surub M10, cod HBM.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cutia este GQG, ma gandeam sa incerc sa maresc filetul de la M8 la M10, dar nu stiu daca o sa pot taia filet, sa nu fie materialul prea tare, oricum multumesc.

Modificat de loghy
quote post anterior
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O alta varianta ar fi sa inlocuiti surubul cu unul de chiulasa.

Modificat de vwmkv
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asa arata cel original rupt, banuiesc ca se rupe pentru ca este foarte subtire peretele din dreptul flansei, sub 2mm se vede in poza

IMG_20170321_192335 (Copy).jpg

Am sa incerc sa fac alt surub dar plin cu cap hexagon

15 minutes ago, vwmkv said:

O alta varianta ar fi sa inlocuiti surubul cu unul de chiulasa.

Doar ce am facut rost de unul, urmeaza sa-l prelucrez si sa-l montez

IMG_20170321_193839 (Copy).jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salut!

Referitor la cutia automata

Detin Golf 5 1,6 fsi, cod motor BAG, echipat cu cutie automata AT6. Am ceva probleme cu ea si a-si vrea sa o schimb. De la dezmembrari ma intreaba daca merge una DSG!?!! Observ ca pe olx si la dezmembratori, modelul DSG are oferta.  Aveti idee ce cutii automate ar fi compatibile pentru modelul pe care il detin??? Daca stiti pe cineva ce are spre vanzare ceva compatibil sau similar in stare de functionare, va rog dati-mi un mesaj!

Multumesc!

PS.Sau o sugestie de verificare/reparatie a celei existente

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pe BAG s-au pus cutiile GAJ, GMW, GVV pentru manual sau GJX automat.

Nu pot sa stiu daca planetarele se potrivesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Problema rezolvata la treapta a 6-a cutie GQG, am inlocuit surubul din capul axului de la M8 la M10. Dupa inlocuire am facut cam 3500km si treaba este buna !!!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...
On 02.09.2010 at 1:22 AM, DeuxEx said:

@klauu95: aceiasi problema am si eu - daca folosesc masarierul, in 1 din 5 cazuri imi ramane blocat schimbatorul in masarier. Trebuie sa ridic putin picorul de pe ambreiaj si apoi sa incerc din nou. Altfel nu merge. Stie cineva care este cauza?

Si eu pateam asa, dar pateam si in R si in 1. Rulmentul de presiune a fost vinovat in cazul meu, dar am schimbat ambreiajul cu tot cu volant.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

salut!

am un golf 5 1.4 tsi 140 cp. dupa ce mergeam o perioeda cu masina si se incalzea motorul, se auzea un zgomot ciudat, un fel de bataie ritmica. m-am dus cu masina la meserias. dupa ce a ascultat-o a dat verdictul: rulmentul de la cutia de viteze. 700 lei cu tot cu manopera. am lasat masina 2 zile la el dupa care m-a chemat sa vorbim.

mi-a spus ca rulmentul este bun si ca problema este la inelul sincron din treapta a 5-a. ca sa fie fie treaba facuta bine, mi-a schimbat uleiul la cutia de viteze pe care eu il schimbasem cu o luna inainte. am uitat sa-i spun asta. a ramas sa ma duc saptamana viitoare la el ca s-o repare. cum am pornit masina, dupa ce a umblat meseriasul la masina, am observat ceva ciudat: un zgomot ca de flanse care se ating si se freaca una de cealalta. zgomotul a disparut dupa dupa circa 1 minut.

nu mi-a dat prin cap sa-l inregistrez. o sa fac urmatoarea data cand o sa pornesc masina. alta problema cu care m-am confruntat a fost faptul ca in prima treapta era foarte greu sa intre masina. in treptele 2 si 3 agata bine de tot.

pana sa umble meseriasul la cutie, schimbarea vitezelor se facea cu 2 degete. cutia mergea perfect. chiar eram incantat de felul in care se comporta.

acum intreb si eu ca novicele PLIN DE NERVI care intr-o singura luna a schimbat distributia pe lant si chitul de ambriaj, la 85000 km, ma refer la luna trecuta,....ce a facut ala de a deranjat asa tare intrarea in viteze? pur si simplu l-as bate. noua lucrare ma costa 1500 lei. m-am gandit sa inregistrez convorbirile pe care le am cu el, ca un mijloc de precautie in cazul in care nu-mi face treaba bine. la cine pot sa apelez in acest caz, la protectia consumatorului?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • loghy changed the title to Problema cutia de viteze manuala

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!